Konkurs: "10 Rooms Contest"

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Flavia »

Im się nudzi na tym ttlg.com...

W każdym razie, konkurs mieli. Cel: stworzyć jak najlepszą misje z dziesięciu pomieszczeń.
Efekty do pobrania stąd.
Głosowanie tu.
Miłej zabawy :-D
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Mixthoor »

Recenzje FMek z TG, TMA, DM czekają. TDS w ok. 40% ukończony. Na weekend premiera T4, organizacja nowego konkursu dla łacherów z polskiego forum, przegląd nowych modyfikacji, aktualizacja MMP, nowe FMki, a na koniec nowy konkurs ttlg. Nie, zajmę się tym nieco później ;)
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Kurhhan »

Anybody...home?

Horrorek przygodowy z szukaniem i używaniem złośliwie pochowanych przedmiotów. Niby ciekawy zamysł i skrypty ale mnie kompletnie nie przekonał sam gameplay i pewna "chałupniczość" historii czy oprawy, budowy planszy. I jeszcze zakończenie a właściwie jego brak. Smaczkiem są odgłosy z kultowego SH.

2,5/6
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Kurhhan »

The Cave Artifact


Koszmarek. Nie wiem, może ja nie rozumiem idei konkursu i czasu na przygotowanie mapki.

Skrawek lasu z niewidzialnymi ścianami i sztampowa jaskinia. Wszystko brzydkie, puste, prostackie. Najlepsze jest finałowe zadanie. Przedmiot pojawi się dopiero gdy przeczytamy jeden dostępny dziennik. Jeśli tego nie zrobimy to klejnotu ani widu ani aromatu. Logiczne.

2=/6


Edycja : Jednak moje oceny słuszne, Hammered pokazuje klasę i co można wycisnąć , nawet z ograniczeń konkursu, opinia wkrótce.
Ostatnio zmieniony 10 marca 2014, 00:44 przez Kurhhan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Kurhhan »

Hammered

Jednak można. Wspaniale zaprojektowana ( chociaż pewnie szło by się doszukać jakichś lewizn ) forteca Młotków z kapką przylegających terenów. Bardzo ładna oprawa, bogate, logicznie stworzone wnętrza, mądrze pochowany loot, ciekawe zadania, zagadki pojawiające się również z czasem.

Interesująca historia i nawet obecna neutralna tutaj grupa Pogan dla której możemy wykonać zadanie. Naprawdę duża przyjemność z gry.

Co z minusów ? Misja ma duże wymagania ( na niektórych ujęciach spadało mi do 20-30 klatek ), czasem za dużo biegania i zabrakło mi demonicznego akcentu który w tym klimacie aż się prosił. Na wymogi konkursu majstersztyk, ogólnie dobra jak nie lepiej misja. Pewniak do ankiety najlepszych FM-ek 2014.

4,5/6


Lost in the Far Edges

Jestem fanatykiem zręcznościówek ( również tych motywów w Thiefie ), hardcorowych platformówek ale tutaj uważam , że misja jest pod tym względem popsuta. Jest to dachowa skakanina z użyciem "lian" co już mi się nie spodobało. Wolę klasyczne strzały liniowe możliwe do wbicia jedynie w drewno. Po dennych, kiepskich wygibasach wlazłem w końcu do pokoju gdzie czekało mnie przełączanie wielu wajch. Odpuściłem. Może ktoś inny odnajdzie tutaj coś dobrego. Oprawa interesująca. Wstrzymuję się z oceną.


W głosowaniu na ttlg oddam głos oczywiście na Hammered. Wprawdzie mają się jeszcze pojawić niby 1-2 misje ale wątpię by chociaż zbliżyły się do poziomu warowni Młotków.
Ostatnio zmieniony 08 marca 2014, 14:43 przez Kurhhan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Keeper in Training »

Niedługo powinna dojść kolejna misja. Mogę tylko zdradzić, że autor współpracował ze mną nad tłumaczeniem i od razu dostaniecie polską wersję językową ;).
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Mixthoor »

O, na polskie misje zawsze znajdę czas. Informuj nas
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Kurhhan »

The Serpentile Amulet

Zlepek sztampowych pomieszczeń z ogromem nudnych notatek. Kiepska fabułka oraz bieganina za kluczami i wajchami. Tekstury chyba wszystkie z oryginalnego TG. Twór przypominający próby początkującego.

Oczywiście szacunek dla każdego kto ma zapał tworzyć w Dromedzie, jednak ocenić trzeba na tle innych "małych" misji.

1,5/6
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Flavia »

Mini-recenzję, bo żem lenia złapała :oops:

Anybody... home?
Raczej ciekawostka, niż porządna misja. Brak tu typowych elementów złodziejskich, mamy za to całkiem przyzwoity horror z kilkoma ciekawymi skryptami i solidnym klimatem. Akcja rozgrywa się w nowoczesnym apartamencie, faktycznie na przestrzeni dziesięciu pokoi (i korytarza). Wyposażenie jest zbyt nowoczesne, jak na czasy Garretta, ale z drugiej strony - architektura widoczna przez okno również, więc można założyć, że akcja dzieje się nieco później. Albo w ogóle innym świecie (niektóre teksty zajeżdżały mi trochę Planescapem). Razi trochę nieporadność prowadzenia fabuły (koszmarnie napisane teksty i znowu - niemal niezrozumiałe dialogi) oraz abstrakcyjne rozwiązania w dziedzinie grywalności. Zbyt często kręciłam się w kółko, gryząc się w tyłek z frustracji i zastanawiając, co ja tu, do cholery ciężkiej, mam zrobić?! A przecież misja malutka...
Ocena końcowa: ciekawostka

Hammered
Nieduży, ale przyjemny zameczek Młotodzierżców wraz z przyległościami. Wygląda obiecująco - z katastroficzną historią w tle i mnóstwem zadań - ale szybko rozczarowuje. O fabule dowiemy się (poza wstępem, którego prawie nikt nie czyta) głównie z koszmarnego filmiku, którego jakość sugeruje, że nagrywano go czajnikiem. Kwestie mówione oczywiście również skopane - dopiero w połowie zorientowałam się, że koleś po niemiecku gada. Dobrze, że przynajmniej znajdowane teksty są w miarę w porządku, choć też nie zachwycają. Zadania zaś, których jest multum, sprowadzają się do kradzieży kolejnych łupów. Niby jakieś tam zagadki są, czy to z odnalezieniem złotego młotka czy dostaniem się do skarbca kryjącego nasz główny cel, ale jakoś tego mało i nie robi wrażenia. Co do wykonania, jak wszystko w misji - jest niezłe. Zameczek zdobią nowe tekstury, obiekty i skórki, a podczas zwiedzania towarzyszą nam przyjemne ambienty znane z pierwszego Thiefa. Autor postarał się nawet o urozmaicenie przeciwników - wprowadzając braci mówiących głosami z T3 a nawet kobiety-Młotodzierżców (mówiące okrojonymi głosami Mechanistek), choć ten ostatni pomysł wydał mi się szczególnie poroniony. Kanon się w grobie przewraca...
Ocena końcowa: przyzwoita

Lost in the Far Edges
Nie mogę. Po prostu nie mogę. Ta misja jest... tak dokumentnie skopana, że gorzej się nie da. Już na początku jest słodko, gdy otwieramy pierwszy z brzegu tekst i widzimy, że jest on po prostu ucięty. Wszystkie inne zresztą też. A szkoda, bo fabuła nawet coś w sobie ma. I tak jest praktycznie z każdym elementem. Miasto wygląda ładnie, przystrojone nowymi teksturkami i wyścielone prześlicznymi obiektami, ale co z tego, skoro nawet nie ma dna, a wędrowanie po nim to droga przez mękę. Ambienty mnie zachwyciły, przynajmniej dopóki moich uszu nie zaatakował ni z tego ni z owego jakiś piekielny jazgot. Rozgrywka to głównie wyzwania zręcznościowe, czyli coś, co w zasadzie lubię, jednak wykonanie każdego skoku może nasz kosztować pierdyliard upadków, a dostanie się gdziekolwiek niemal graniczy z cudem. Potem jest pokój pełen upiorów, których nie ma czym wykończyć i małp, których nawet nie wolno ruszyć (przynajmniej na ekspercie), potem kanały, gdzie trzeba biegać za dźwigniami, w końcu kryształ chroniony wymyślnym systemem zabezpieczającym, do którego oczywiście trzeba się dostać w totalnie poroniony sposób. Na ekspercie wymagana liczba łupów to 5000 - wstyd przyznać, ale jak trafiłam na kamień to miałam 1700. Potem dobiłam do 3000, zanim stwierdziłam, że mam to w dupie. Niby do końca dobrnęłam, ale misja się nie skończyła, no bo oczywiście, że nie. No i chuj.
Ocena końcowa: kaszana
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Kurhhan »

Flavia pisze:
Hammered
Zadania zaś, których jest multum, sprowadzają się do kradzieży kolejnych łupów. Niby jakieś tam zagadki są, czy to z odnalezieniem złotego młotka czy dostaniem się do skarbca kryjącego nasz główny cel, ale jakoś tego mało i nie robi wrażenia.
W większości misji się do tego sprowadza, a tutaj, na tak mały obszar mamy ciekawą zagadkę z dzwonem, fajnie oskryptowany spacer po linie i jeszcze neutralną grupkę pogan dla które możemy ukraść jedzenie ( a następnie poszukać ich skarbu). Nawet głupia naprawa windy czy szukanie wejścia do twierdzy cieszy. Sporo jak na tak małą misję. Podobnie lub wyżej oceniłaś FM-ki gdzie w ogóle nie było takiej różnorodności i wszystko sprowadza się do ukradnięcia jednego fanta. Przecież zadania to główny tutaj atut.

Filmik jak filmik, kiepskawy ale dobrze , że jest. Zawsze to lepsze niż czytanie info z pliku. Notatki nie gorsze niż w większości misji. I jeszcze ten "ciasny" ale wysoki projekt warowni, uwielbiam coś takiego. I te widoki z samej góry.

To jedna z najlepszych "miniaturek" w ogóle. Skąd te narzekania ? Chyba za dużo T4 który uczy złych nawyków ; ) Podyskutujmy.
Ostatnio zmieniony 10 marca 2014, 14:06 przez Kurhhan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Keeper in Training »

Flavia pisze:Lost in the Far Edges
Nie mogę. Po prostu nie mogę. Ta misja jest... tak dokumentnie skopana, że gorzej się nie da. Już na początku jest słodko, gdy otwieramy pierwszy z brzegu tekst i widzimy, że jest on po prostu ucięty. Wszystkie inne zresztą też. A szkoda, bo fabuła nawet coś w sobie ma. I tak jest praktycznie z każdym elementem. Miasto wygląda ładnie, przystrojone nowymi teksturkami i wyścielone prześlicznymi obiektami, ale co z tego, skoro nawet nie ma dna, a wędrowanie po nim to droga przez mękę. Ambienty mnie zachwyciły, przynajmniej dopóki moich uszu nie zaatakował ni z tego ni z owego jakiś piekielny jazgot. Rozgrywka to głównie wyzwania zręcznościowe, czyli coś, co w zasadzie lubię, jednak wykonanie każdego skoku może nasz kosztować pierdyliard upadków, a dostanie się gdziekolwiek niemal graniczy z cudem. Potem jest pokój pełen upiorów, których nie ma czym wykończyć i małp, których nawet nie wolno ruszyć (przynajmniej na ekspercie), potem kanały, gdzie trzeba biegać za dźwigniami, w końcu kryształ chroniony wymyślnym systemem zabezpieczającym, do którego oczywiście trzeba się dostać w totalnie poroniony sposób. Na ekspercie wymagana liczba łupów to 5000 - wstyd przyznać, ale jak trafiłam na kamień to miałam 1700. Potem dobiłam do 3000, zanim stwierdziłam, że mam to w dupie. Niby do końca dobrnęłam, ale misja się nie skończyła, no bo oczywiście, że nie. No i chuj.
Ocena końcowa: kaszana
Kurczę, to znaczy, że tłumaczyłam gniotka? :x

Głupio mi, że przyjęłam to zlecenie w ciemno. Dostałam same stringi do przełożenia i nie mam pojęcia, jak ta misja wygląda. A pierwszy tekst w wersji angielskiej rzeczywiście miał źle wstawiony cudzysłów, w tłumaczeniu od razu to poprawiłam.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Flavia »

Kurhhan pisze:W większości misji się do tego sprowadza, a tutaj, na tak mały obszar mamy ciekawą zagadkę z dzwonem, fajnie oskryptowany spacer po linie i jeszcze neutralną grupkę pogan dla które możemy ukraść jedzenie ( a następnie poszukać ich skarbu). Nawet głupia naprawa windy czy szukanie wejścia do twierdzy cieszy. Sporo jak na tak małą misję. Podobnie lub wyżej oceniłaś FM-ki gdzie w ogóle nie było takiej różnorodności i wszystko sprowadza się do ukradnięcia jednego fanta. Przecież zadania to główny tutaj atut.

Filmik jak filmik, kiepskawy ale dobrze , że jest. Zawsze to lepsze niż czytanie info z pliku. Notatki nie gorsze niż w większości misji. I jeszcze ten "ciasny" ale wysoki projekt warowni, uwielbiam coś takiego. I te widoki z samej góry.

To jedna z najlepszych "miniaturek" w ogóle. Skąd te narzekania ? Chyba za dużo T4 który uczy złych nawyków ; ) Podyskutujmy.
Nie, po prostu za dużo małych misji. Wszystkim się wydaje, że wystarczy sklecić małą posiadłość, wypełnić strażnikami i mamy zajebistą misję. A dla mnie właśnie stworzenie małej, a dobrej misji jest o wiele trudniejsze, bo autor ma o wiele mniej okazji, aby popisać się kunsztem czy przedstawić oryginalny zamysł. A porównaj sobie Hammered z takim np. All for a Night's Sleep czy wczesnymi misjami Yandosa.
Hammered jak dla mnie kuleje przede wszystkim pod względem fabularnym - misja po prostu mnie nie przekonuje, od początku (trucizna sącząca się z ziemi, Poganie koczujący tuż pod murami klasztoru Młotodzierżców) do końca (notka Basso napisana, jakby tworzył ją dwudziestopierwszowieczny licealista, pozbawione charakteru i polotu teksty Młotów). Niby pojawiają się jakieś postacie, ale koniec końców wiemy o nich tylko tyle, że potrafią pisać. O Lukasie, twórcy większości notek, nie jestem w stanie powiedzieć więcej, niż o siostrze Margaret, którą poznałam tylko dlatego, że ją spałowałam i przeniosłam (ciała są podpisane). A to i tak istnieje jakby w tle, gdyż główne zadania sprowadzają się do prostego wejdź-ukradnij-wyjdź (nawet wątek głodujących Pogan). I ja wiem, że większość misji się do tego sprowadza, ale mi robi różnicę, czy kradnę bezcenny klejnot otrzymany w spadku przez fałszywą potomkinię czy siedem randomowych przedmiotów, porozrzucanych bez ładu po mapie.
Keeper in Training pisze:Kurczę, to znaczy, że tłumaczyłam gniotka? :x
Nie przejmuj się, skarbie, nie mogłaś wiedzieć. Zresztą wersja, którą ja ściągnęłam i tak nie zawierała obcojęzycznych plików.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Zaratul »

Flavia pisze:Nie, po prostu za dużo małych misji.
Przecież to konkurs na misję z 10 pomieszczeniami więc jak może to mają być duże misje?
Flavia pisze:A porównaj sobie Hammered z takim np. All for a Night's Sleep czy wczesnymi misjami Yandosa.
Porównanie bez sensu bo Hammered to misja z contestu która była ograniczona czasowo i wielkościowo.
Reszta posta to czepianie się dla samego czepiania.Można ale po co.
Hammered zasługuje na coś więcej ponieważ autor mimo ograniczeń stworzył naprawdę dobrą i rozbudowaną misję(jak na 10 pomieszczeń) z dużą ilością ciekawych zadań pobocznych.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Kurhhan »

Jakiego bez ładu i składu. Bez ładu i składu to latanie za kluczami w wielu misjach na które panuje niezrozumiała ( dla mnie ) podnieta. Tutaj różnorodność to ogromna zaleta. A suweniry to taki tam dodateczek jak karty tarota w Rose Cottage. Można, nie trzeba.

Taką bardziej po macoszemu potraktowaną fabułę ( i trochę "dziurek") to można się doszukać w większości misji, a tutaj i tak nie jest źle. Widać, że autor trochę w tym aspekcie pokombinował. Bariera językowa zapewne trochę się odbiła na notatkach.

Nie jesteś już trochę znudzona Thiefem ? Normalnie pytam. A może ciebie bardziej denerwowało, że w tej misji ciężko jest się lać ze względu na ilość rywali a wiem , że lubisz bijatyki ; )
Ostatnio zmieniony 10 marca 2014, 15:14 przez Kurhhan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Flavia »

Miałam na myśli to, że grałam w zbyt dużo małych misji, może dlatego trudniej mi je docenić.

Wczesne misje Yandrosa (Eastwater Bank, Burrick's Head Inn, Off The Record - choć to ostatnie nie takie wczesne) też były ograniczone czasowo i rozmiarowo (to głównie uczestnicy konkursów KOMAGa), ale autor znalazł czas, aby napisać przekonujące teksty, nakreślić sensowne tło dla wydarzeń i wypełnić je barwnymi postaciami.

Kurhanie, mój drogi, ja do Thiefa wróciłam po czteromiesięcznym odwyku, jak wreszcie odpaliłam DarkLoadera to poczułam się jakby Gwiazdka przyszła. Niestety, misje, po które sięgnęłam szybko ostudziły mój zapał.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Kurhhan »

Warto dyskutować, a nie echo pod każdą recenzją. Liczę, że ktoś mnie również "pociśnie" za jakąś ocenę.

Będę "walczył" by "Hammered" znalazł się w ankiecie na najlepszą FM-kę 2014.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Flavia »

Kurhhan pisze: A może ciebie bardziej denerwowało, że w tej misji ciężko jest się lać ze względu na ilość rywali a wiem , że lubisz bijatyki ; )
Edytowanie postów FTW!
Skąd Ci to w ogóle do głowy przyszło?! xD Fakt, są misje bijatykowe, które doceniam, jednak większość normalnych misji przechodzę, jak bogowie przykazali - z pałką w dłoni i palcem na ustach.
Kurhhan pisze:Będę walczył by "Hammered" znalazł się w ankiecie na najlepsze FM-ki 2014.
Przypomnij mi w styczniu.

Recenzji ciąg dalszy.

The Cave Artifact
Misja na 10 minut. Najpierw ohydny i nieprzekonujący las, potem wstrętne i nieprzekonujące jaskinie. Wejdź-poczytaj-zabierz-artefakt i wyjdź. Po co takie rzeczy robić, to ja chyba nigdy nie ogarnę.
Ocena końcowa: kaszanka

The Serpentine Amulet
Druga grywalna misja w konkursie. Podczas przeszukiwania krypt w pogoni za tytułowym Amuletem, Garrett natrafia na portal, który przenosi go do posiadłości lorda, który ów artefakt dawno zwinął. Nasze zadanie pozostaje takie samo: odzyskać go. A przy okazji zakosić wszystko inne. Wycinek posiadłości jest nieduży (kto by pomyślał...), ale dość przytulny. Szkoda tylko, że sklecony prawie wyłącznie przy użyciu oryginalnych surowców. Rozgrywka to w zasadzie pogoń za przełącznikami, omijanie strażników na hojnie wyścielonych marmurami korytarzach i czytanie długich i kiepsko napisanych notatek w poszukiwaniu podpowiedzi. Ale ogólnie nie jest źle. Sam pomysł przekonał mnie bardziej, niż w takim Hammered, nawet klimacik jest jakiś taki przyjemniejszy, mimo że pod względem rozgrywki jest zdecydowanie słabiej. Po podsumowaniu wychodzi mniej-więcej tak samo.
Ocena końcowa: przyzwoita
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Keeper in Training »

Flavia pisze:
Keeper in Training pisze:Kurczę, to znaczy, że tłumaczyłam gniotka? :x
Nie przejmuj się, skarbie, nie mogłaś wiedzieć. Zresztą wersja, którą ja ściągnęłam i tak nie zawierała obcojęzycznych plików.
Pocieszasz mnie, ale i tak cierpię.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Kurhhan »

Hammered - przyzwoita
The Serpentile Amulet - przyzwoita
Jak to mi kiedyś Mix powiedział, tak ja teraz. Flavia przestaje twoje oceny brać na serio.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Flavia »

Dopiero teraz? :))
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Mixthoor »

Kurhhan pisze:Jak to mi kiedyś Mix powiedział, tak ja teraz. Flavia przestaje twoje oceny brać na serio.
Puść w niepamięć, zrehabilitowałeś się.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Kurhhan »

Mix, dawaj oceniaj te misje, są krótkie ( Hammered dłuższy ).
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Mixthoor »

Dobra, akurat jestem po egzaminie i mam czas :D

Update:
Cave Artifact - nie
Anybody...Home? - nie
Lost in the Far Edges - nie (wygląd to nie wszystko)
Nie będę się powtarzał, Flavia i Kurhan mają rację. U mnie ocena jeszcze niższa.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Flavia »

Wziąłbyś się lepiej za misje budzące kontrowersje zamiast tych, co do których się zgadzamy xd
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Konkurs: "10 Rooms Contest"

Post autor: Mixthoor »

Serpentine Amulet - usterki w otwieraniu wytrychami (nie słychać dźwięku otwierania lub jest wytłumiony), Lord śpi i nie reaguje na nasze poczynania (nawet jeśli potraktujemy go strzałą). Po instalacji HD MODa, stare tekstury mieszają się z nowymi (do przyszłościowych misji spod TG będę musiał pozbyć się HD MODa). Nuda, nuda, nuda...

Hammered
Szkukam linków do sprawnego archiwum ZIPa (ENG), Niemieckie pliki usuwają mi spolszczenie.i w menu nie mam napisów.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
ODPOWIEDZ