Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Jak oceniasz misję?
6/6 Przełomowa misja, kamień milowy pod każdym względem. 0%  0%  [ 0 ]
5/6 Czołówka swojej kategorii. Bardzo dobra! 0%  0%  [ 0 ]
4/6 Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady. 50%  50%  [ 1 ]
3/6 Misja przyzwoita, spełniająca minimalne wymogi. Przeciętniak. 50%  50%  [ 1 ]
2/6 Słaba misja, posiadająca poważne wady i powielony pomysł. 0%  0%  [ 0 ]
1/6 Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 paź 2018 19:09 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4600
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Tytuł: Five Nights at Dayport
Typ: TMA
Autor: Terra
Data wydania: 25.11.2017
Język: angielski

Opis: Thiefowa adaptacja popularnego indie horroru "Five Night's at Freddy". Tylko jesteśmy stróżami nocnymi w muzeum, a także mamy pełną swobodę poruszania się. Jednak motywy z latarką i kamerami jak najbardziej działają! Jest też tajemniczy rozmówca telefoniczny...

Do pobrania z:
http://download.darkfate.org/fan-missio ... ayport.zip
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... ayport.zip


Wątek na forum TTLG
Strona misji na Thief Guild

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2018 01:07 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4600
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Początek zapowiadał się naprawdę grubo. Thiefowa adaptacja słynnego jumpstraszaka "Five Night at Freddy" to ciekawy pomysł, szczególnie biorąc pod uwagę zupełnie inną mechanikę obu gier. Byłem szczerze ciekawy, jak silnik Thiefa zaadoptuje skrypty tamtego indyka.
No i mamy dość obiecujące pierwsze kroki. Błądzimy po fajnie urządzonym muzeum i towarzyszy nam tajemniczy rozmówca telefoniczny. W pokoju ochrony możemy podglądać pokoje przez kamery, a jedynym orężem jest latarka.

Właściwie, to przez pierwszą część non stop kucałem i skradałem się, gdyż przygniatał mnie klimat. Spodziewałem się ataku z każdej strony, a pomny natury oryginału, dopowiadałem sobie całe tło fabularne i rzeczy, których tak naprawdę na ekranie nie było. Mam na myśli, że starałem sięnie podchodzić do posągów, aby ich nie prowokować. Dopiero potem zdałem sobie sprawę, że to nie ma znaczenia.

I tak klimat parował i parował aż po półgodzinie nakręcania samego siebie zdałem sobie sprawę, że cesarz jest nagi. W tej FMce nie ma nic strasznego, skrypty to dosłownie pięć pierdółek (pojawianie się wrogów po kolejnych akcjach), a każdy z pięciu epizodów można zrobić w dziesięć minut. Rozgrywka ogranicza się do szukania jakiś drobiazgów na podłodze (sfrustrowany podkręciłem gammę na maksa, gdyż już znudziłem się czołganiem). Cała trudność, to omijanie głuchych przeciwników i okrążanie mapy, gdyż przejścia są blokowane.
Tak... przeciwnicy są głusi. Z tego powodu podstawowe wyzwanie grania w Thiefa znika i możemy sobie bezstresowo spointować slalomem miedzy oponentami.


PODSUMOWANIE:
OCENA: 4
GRYWALNOŚĆ: 2
AUDIO: 6
VIDEO: 5
Plusy: pomysł, początkowo jest uberzachęcająca
Minusy: potem wszystko wkurza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Teraz jest 16 gru 2018 01:04


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron