TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
Tytuł: Wall - St Edgar's Cathedral
Typ: Thief Metal Age
Autor: IronEagle (Francesco N.)
Rozmiar: 250 MB
Data wydania: 2014-01-16
Język: angielski
Do pobrania z:
1) http://darkfate.org/view/details/files/ ... _cathedral
Wątek na forum TTLG
Typ: Thief Metal Age
Autor: IronEagle (Francesco N.)
Rozmiar: 250 MB
Data wydania: 2014-01-16
Język: angielski
Do pobrania z:
1) http://darkfate.org/view/details/files/ ... _cathedral
Wątek na forum TTLG
Re: TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
Update do nowej wersji, nowy link do ściągnięcia.
Re: TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
Dobre jaja. Polecam zagrać, chyba nigdy nie widziałem tak głupiej i zbugowanej misji. Tak mnie nawet swoją marnością zaciekawiła, że pewnie bym ukończył, ale znowu komp się sypie i przez blue screena straciłem sejwa. Nie chce mi się powtarzać.
Nie ma co się rozpisywać, wszystko jest do chrzanu i popsute, w ostateczności polecam w ramach humorystycznych. Oceny nie wystawiam, ponieważ jednak nie dokończyłem grania. Ankieta to inna sprawa, i nota tam może być tylko jedna.
Nie ma co się rozpisywać, wszystko jest do chrzanu i popsute, w ostateczności polecam w ramach humorystycznych. Oceny nie wystawiam, ponieważ jednak nie dokończyłem grania. Ankieta to inna sprawa, i nota tam może być tylko jedna.
Re: TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
Początkowo byłam bardzo podekscytowana tą misją, gdyż na zrzutach wyglądała bardzo obiecująco. No i wygląda... ale tylko na zrzutach. W samej misji szybko rzuca się w oczy bezsensowny projekt, niedorobiona geometria, niedopasowane tekstury, latające obiekty - nie wspominając o skopanych wymiarach obiektów. W pewnym momencie nawet muzyka zaczęła wkurwiać mnie tak, że wyłączyłam głośniki.
Jeśli idzie o rozgrywkę, niestety muszę przyznać rację Kurhanowi. To głównie bieganie w tę i z powrotem w poszukiwaniu idiotycznie małych, często niewidocznych kluczy i przycisków, które często musimy kliknąć parę razy żeby otrzymać efekt. Skradanie jest prawie niemożliwe, strażnicy mają podkręconą czujność, a cieni praktycznie brak. Do tego dochodzą "zabawy" z liną - zapewne zaprojektowane przez odległego potomka markiza de Sade. Nie mówiąc o tym, że na wysokościach gra chodzi jakby chciała, a nie mogła, w dodatku ślicznie uwidaczniając tło na chama posklejane ze zrzutów z T4 i nieśmiertelną czarną dziurę w ziemi.
Wierzcie lub nie, ale całość jest gorsza od misji cardii. Omijać szerokim łukiem!
Jeśli idzie o rozgrywkę, niestety muszę przyznać rację Kurhanowi. To głównie bieganie w tę i z powrotem w poszukiwaniu idiotycznie małych, często niewidocznych kluczy i przycisków, które często musimy kliknąć parę razy żeby otrzymać efekt. Skradanie jest prawie niemożliwe, strażnicy mają podkręconą czujność, a cieni praktycznie brak. Do tego dochodzą "zabawy" z liną - zapewne zaprojektowane przez odległego potomka markiza de Sade. Nie mówiąc o tym, że na wysokościach gra chodzi jakby chciała, a nie mogła, w dodatku ślicznie uwidaczniając tło na chama posklejane ze zrzutów z T4 i nieśmiertelną czarną dziurę w ziemi.
Wierzcie lub nie, ale całość jest gorsza od misji cardii. Omijać szerokim łukiem!
Heroes are so annoying.
Re: TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
Tak, na pierwszy rzut oka nawet niektóre budowle wyglądają na ciekawe, monumentalne, ale po dokładniejszym zbadniu, spenetrowaniu wyłazi nierealistyczny, "skopany" desing. I jeszcze ponoć autor się obraził za krytykę i zamknęli temat na ttlg xD
Re: TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
W ogóle to go wykopali z ttlg. Czemu - nie udało mi się wywnioskować z jego bełkotliwych postów na forum Eidosu. A propos - wszystkie teksty w misji są krótkie, bezsensowne i koszmarnie napisane, nie zawierają nawet podpowiedzi co do umiejscowienia tych cholernych kluczy czy przycisków. Po prostu słodko...
Heroes are so annoying.
Re: TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
Początkowo nie chciał udostępnić mapy. Wrzucił na jeden serwis i zabronił innym tworzyć innych mirrorów. Część grała, część nie. Później zaczęli się przekomarzać, pierdoły...
Re: TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
Śledziłem na forum Eidos i TTLG swego czasu żarliwą dyskusję. Autorowi zaczęło odwalać już na etapie planowania. Jakiś bardziej doświadczony autor zaproponował mu pomoc lub coś w tym stylu. Od tego momentu autor zaczął się dąsać. Nie ma się co dziwić - w końcu to Włoch
W temacie zaś misji to wersja pierwsza była całkowicie niegrywalna. Kolejne wersje które wprowadziły trochę chaosu [zaczynała się od połowy misji ni z tego ni z owego] również nie były lepsze. Ostatnia wersja jaką zassałem z darkfate.org była naprawiona i pozbawioną części błędów. Niemniej nie skończyłem bo
Czy komuś udało się skończyć tą misję od A do Z ?
W temacie zaś misji to wersja pierwsza była całkowicie niegrywalna. Kolejne wersje które wprowadziły trochę chaosu [zaczynała się od połowy misji ni z tego ni z owego] również nie były lepsze. Ostatnia wersja jaką zassałem z darkfate.org była naprawiona i pozbawioną części błędów. Niemniej nie skończyłem bo
► Pokaż Spoiler
Re: TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
Ja zdobyłam młot i w zasadzie mogłam zmierzać do wyjścia, ale nie miałam pojęcia gdzie to, a nie chciało mi się już biegać. Liczy się?
Heroes are so annoying.
Re: TMA: Wall - St Edgar's Cathedral v1.0.2
Liczy.Gratuluję samozaparcia Flavio. Ostatecznie po killu próbach niestety jednak nie dałem rady. Ot i postać w pewnych drzwiach katedry permanentnie mi się zawieszała - geometria. Żadne skakanie/kucanie etc. nie pomagało. Ostatecznie wywaliłem te drzwi w DromEd. Chwilę potem misję również.