Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Jak oceniasz misję?
Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego! 20%  20%  [ 1 ]
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra! 40%  40%  [ 2 ]
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu. 40%  40%  [ 2 ]
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak. 0%  0%  [ 0 ]
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie. 0%  0%  [ 0 ]
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 wrz 2014 09:05 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Tytuł: Endless Rain
Typ: TG (NewDark 1.22)
Autor: skacky
Data wydania: 8.09.2014
Język: angielski

Opis:
Luźna kontynuacja poprzedniej misji autora, Between These Black Walls. Tym razem celem będzie kolejny bezcenny klejnot, a naszym podwórkiem - skąpane w deszczu dachy Skalnego Targu (ale nie tego z TDS).

UWAGA! Misja wymaga spaczowania gry do wersji 1.22 i aktywowania opcji new_mantle oraz pogody i mgły. Na czas grania zaleca się wyłączenie modów poprawiających wygląd gry (takich jak EP czy nowe paczki z teksturami), gdyż mogą one zaburzać estetykę misji. Nie wspominając o błędach. Misja jest dość złożona i na starszych komputerach może zacinać w niektórych miejscach.

Do pobrania z:
https://www.dropbox.com/s/2ioxhwajvw6gx ... n.zip?dl=0
http://www.southquarter.com/downloads/2 ... s_rain.zip
http://www.taffersparadise.net/thief1mi ... s_rain.zip

Wątek na forum TTLG

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2014 10:28 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 525
Lokalizacja: Warszawa
Ja w to raczej grać nie będę po szybkim rzucie oka. Jak z Shadow Politics. 16-letnie tekstury, 16-letnie obiekty, 16-letnie skrypty, 16-letnie wystroje wnętrz, 16-letnie typy zadań. Architektura miasta lepsza niż te 16-letnie. Ogólnie nie rozumiem sensu tworzenia takich misji w 2014 roku gdzie możliwości skryptowania, obiektów , tekstur, tworzenia zadań to ogromny krok naprzód.
Patrząc na komentarze na ttlg jestem jednak wyjątkiem, więc zapewne i tutaj będzie pozytywny odbiór tego groteskowego "powrotu do korzeni".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2014 14:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2406
Lokalizacja: Gdańsk
Chodzi po prostu o klimat Dark Projectu, jeszcze bardziej wyciągnięty na wierzch. Grając w nowe fanmisje, nie odczuwam już, że gram w Thiefa samym Garrettem. To się już nie liczy dla większości twórców. Dlatego uwielbiam misje Skacky'ego i czekałem, aż gościu wyda nową misję ;)

To będzie chyba moja pierwsza fmka do Thiefa od bodajże roku czy prawie dwóch.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2014 23:16 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 525
Lokalizacja: Warszawa
Możliwe. Mnie niestety Shadow Politics nie porwał i wydał się dosyć sztuczną próbą skopiowania klimatu T1.

Dam jednak szansę Endless Rain. Mój powyższy post chyba za bardzo dotyczył wspomnień z SP. W nową misję muszę pograć stanowczo dłużej być coś bardziej wiarygodnie napisać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2014 22:46 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 525
Lokalizacja: Warszawa
Szansę dałem i jestem zadowolony. Jednak nadal podtrzymuję, że "ślepe" naśladowanie rozwiązań z T1 nie do końca jest właściwe. Do aktualnej atmosfery spokojnie można było dodać nowe przedmioty, tekstury ( jest kilka ponad standardowych , ale bardzo mało ), jak i ciekawsze skryptowanie, zadania czy bogatsze wystroje wnętrz. Aktualne nie raz straszą, a kwadratowe łuki to już kompletny przeżytek. Potencjał jak dla mnie nie do końca wykorzystany i jednak duża odtwórczość pomysłów.

Miasto jest spore i bardzo ładnie wyciosane. Na duży plus, kształt bruku ( załamania, pochyły), jak i piękne ukształtowane sufity. Wielkie budowle pięknie się łączą i nie straszą "klockowatością. Panoramy, i możliwość wejścia na naprawdę wysokie domy, rezydencje dają wspaniały efekt. Niby 16-letnie tekstury a jak ładnie.
Wnętrza to już niestety inna para kaloszy i oprócz sufitów mamy starodawną sztampę. Owszem, często jest klimatycznie "brudno i ciasno" ale odtwórczość wnętrz bije po gałach.
Ogrom nieaktywnych drzwi i innych uproszczeń jest również widoczny.

Duża część misji spędzimy na wysokości, na różnorakich gzymsach, linach, deskach. Dużo możliwości włamu do mieszkań i różnorakich przejść ale i widoczne ograniczenia. Ponownie monety poustawiane na parapetach ( i to w dużych ilościach ), durne. Tak czy siak, wspinaczka to najmocniejszy punkt programu.

Zadania dotyczą jedynie kradzieży fantów. Jeden cel trudny i bardziej skomplikowany ( naszukałem się kapkę ). Jest w tym ciekawszy skrypt i pewna niespodzianka. Szkoda, że nie ma więcej takiej różnorodności. Brakuje również krypt, wnętrza posiadłości młotków czy jeszcze coś mhhroczniejszego. Jest za to jeden piękny zombiaczek <3 Zawsze coś.

Mamy trochę pamiętników mieszkańców, i jakaś tam intryga w tle. Troszkę to czasem jak dla mnie surowe ale podkreśla klimat, i nawet coś tam przeżywałem więc na plus.

I to tyle, grało mi się bardzo przyjemnie ale równocześnie ciągle odczuwałem, trochę niewykorzystany potencjał i odtwórczość zalatująca starym kapciem. Dla fanatyków "oldskulu" T1. Z drugiej strony możliwości Dromeda stanowczo bardziej wykorzystane niż poprzednio. Mix Endless Rain ( klimatyczna architektura "brudnego" miasta ) z Being Thief 2 ( fura wspaniałych, świeżych pomysłów ) byłby dla mnie idealny, a tak tylko :

4(z malutkim plusikiem )/6

PS : Dla zainteresowanych moje statystyki, ghosting + wymijanie wszystkich daje jakieś wyzwanie. Niestety jeden strażnik mnie szukał ( chyba usłyszał kroki na żelastwie na dachach ) a drugi chyba jest oskryptowany na poszukiwanie gdy zniknie loot w zasięgu jego wzroku ( w posiadłości Monsegura).

-KLIK-

PS2 : Kto znajdzie scroll z napisem Taffer ten ... Taffer ! Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2014 07:58 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1159
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Ekstremalnie wysoka i przestrzenna misja - to plusy tej fanmisji, ale ma pewne minusy - np. niebieskie tekstury w ledwo osiągalnych miejscach, czy bugi ze strażnikami.

Kurhhan napisał(a):
PS : Dla zainteresowanych moje statystyki, ghosting + wymijanie wszystkich daje jakieś wyzwanie. Niestety jeden strażnik mnie szukał ( chyba usłyszał kroki na żelastwie na dachach ) a drugi chyba jest oskryptowany na poszukiwanie gdy zniknie loot w zasięgu jego wzroku ( w posiadłości Monsegura).


OMG, da się w taki sposób oskryptować strażników? Jak? :zdw


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2014 11:56 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 525
Lokalizacja: Warszawa
Nie próbowałem jeszcze tego w Dromedzie, ale chyba najłatwiej podpatrzyć właściwości strażnika w TG, w misji "Undercover". Gdy buchniemy puchary na grobach i "młotek" zobaczy, że ich nie ma, zaczyna poszukiwania i chyba nawet włącza alarm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2014 09:38 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 833
Lokalizacja: Swarzędz
Skacky po raz kolejny uraczył nas misją w stylu Thiefa 1 czyli klasyczna misja miejska z dużą ilością vertical gameplayu.Dodajmy do tego ficzery patcha NewDark sprawiające że misja z dużej zmienia się w ogromną.
Autor zaleca wyłączyć przed graniem wszystkie texture packi dzięki czemu podczas grania mamy bardzo surowy wygląd lokacji i dzięki temu uczucie jak byśmy grali w OMki pierwszego Thiefa.

Kiedy idziemy ulicami miasta i spojrzymy w górę ukazuje się nam wspaniały widok wysokich budynków i wież.Najlepsze jest w tym wszystkim to że na wiele tych budynków można się wspiąć i przeszukać ich najwyższe piętra.

Tym co nie grali gorąco polecam.To jedna z najlepszych klasycznych misji jakie grałem.Skacky delivers po raz kolejny. :)

Edit:
@Kurhan Nie zgadzam się co do ślepego naśladownictwa.Ono nie jest ślepe tylko zrobione z pasją i dodające dużo rzeczy od siebie.Jak wyżej wspomniałem pamiętaj o rozwinięciu idei miejskiej misji o ficzery NewDarka czyli m.in zwiększenie wielkości misji horyzontalnie i wertykalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2014 10:33 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 525
Lokalizacja: Warszawa
Wolę mniejszą misję ale z przystającą do dzisiejszych standardów architekturą wnętrz, nowymi teksturami, przedmiotami, i ciekawym oskryptowaniem zadań, AI i innych. I szło to tutaj delikatnie pociągnąć, nie zaburzając "klimatu" T1. Autor jest jednak dalej uparty i celowo pomija wiele funkcji patcha i dromeda. Dla mnie to jest trochę sztuczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2014 10:35 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1159
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kurhhan napisał(a):
Dla mnie to jest trochę sztuczne.


Jak najbardziej naturalne, bo bazujące na tym, co pierwotny Thief.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2014 10:42 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 525
Lokalizacja: Warszawa
Praktycznie każdy FM bazuje na 16-letnim oryginale. Jednak sztuczne naśladowanie praktycznie wszystkiego z 16-letniej gry ( wiele pomieszczeń kopiuj-wklej ) w imię "powrotu do klimatu T1", w dobie ogromu nowych możliwości, jest dla mnie właśnie... sztuczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2014 15:32 
Akolita

Dołączył(a): 14 sty 2008 22:49
Posty: 146
Misja bardzo mi się podobała. Z przyjemnością spędziłem przy niej 2 kolejne wieczory.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2014 17:26 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 525
Lokalizacja: Warszawa
Ździebko kontrowersji i robi się ruch w temacie. Dobrze.
Zobaczycie, że skacky w końcu zrobi "normalną" misję a nie jakieś dinozaury. Już jest spory dromedowy postęp w porównaniu do takiego słabawego Shadow Politics.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2014 18:43 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 833
Lokalizacja: Swarzędz
Już nie przesadzajmy z tymi kontrowersjami.Shadow Politics było dobre.Po prostu patrzysz na tą fanmisję tak że oczekujesz nowości i progresu.Nie będzie tak przecież w każdej FMce.A Shadow Politics był przecież powrotem do korzeni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2014 11:34 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 525
Lokalizacja: Warszawa
Czy ja wiem czy progresu ? Po prostu wypełnionej contentem misji. W takim Cataclysmic Revelations ( która już niedługo się rozwinie do kampanii ) , również mamy powrót do T1 ( a architektura 100 razy gorsza niż w ER ), ale za to ogrom smaczków, dialogów, skryptów, zagadek itd. I tego mi brakuje w Endless Rain który woli w zamian fundować tonę rywali i wszechobecne kafelki. Tylko jeden quest jest bardziej różnorodny. Tak czy siak mocne 4/6 ale nie więcej.


PS : Shadow Politics to już w ogóle kastrat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 paź 2014 20:07 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 433
Bardzo przyjemna i zachęcająca do eksploracji misja. Możecie polecić coś podobnego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 paź 2014 22:14 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Between These Dark Walls skacky'ego oraz Bad Debts i Disorientation Melana (zwłaszcza ta ostatnia).

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Teraz jest 22 sty 2021 18:15


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron