Tytuł: The Farm
Typ: T2 (NewDark 1.22)
Autor: fibanocci
Data wydania: 12.12.2014
Język: angielski
Rozmiar: 494 MB
Opis:
Ostatnio doszły Cię słuchy, że pewien farmer z miasteczka Frory Gulch zawarł układ z lokalnymi urzędasami i otrzymał od nich sporą kwotę, nikt do końca nie wie za co. W każdym razie, stał się nagle interesującym celem. Niestety, odkąd się wzbogacił, część swoich pieniędzy przeznaczył na zatrudnienie całkiem konkretnej ochrony. W dodatku podczas przeskakiwania przez mur jego posiadłości udało Ci się zepsuć ostatnią strzałę linową. Gratulacje! Teraz będziesz musiał znaleźć jakiś sposób, żeby się stąd wydostać. Jednak nie przed tym, jak oczyścisz posiadłość z wszelkich bogactw. A to co? Czyżby ktoś podrzucił pod bramą jakiś list? Ciekawe, co on zawiera...
Uwagi:
Misja nie jest kompatybilna z paczką tekstur Necroboba.
Do poprawnego działania misja wymaga raczej lepszego sprzętu (karta graficzna 512 mb vRAM, procesor 3 GHz), inaczej może się zacinać.
W zależności od stylu gry (nie poziomu trudności!) dostępne są trzy zakończenia.
Do pobrania z:
http://www.southquarter.com/downloads/2 ... rm_1.0.zip
http://www.taffersparadise.net/thief2mi ... rm_1.0.zip
http://www36.zippyshare.com/v/78747257/file.html
Wątek na forum TTLG
Nowa T2 FM: The Farm
Nowa T2 FM: The Farm
Heroes are so annoying.
Re: Nowa T2 FM: The Farm
Ambitny projekt który trochę poległ przez uproszczenia czy nawet ograniczenia dromeda. Uważam, jednak , że ktoś bardziej doświadczony bardziej by wszystko dopracował (łącznie z architekturą) i uwiarygodnił (np. podrzucenie na końcu walizki daremne). Tak czy siak polecam, kupa zaskakujących skryptów i "filmowego" prowadzenia akcji.
3/6, chociaż opis ankiety bardziej pasuje do 4/6.
3/6, chociaż opis ankiety bardziej pasuje do 4/6.
Re: Nowa T2 FM: The Farm
Nie wiem, co sądzić o tej misji. Jest w równym stopniu intrygująca, co wkurzająca. Znajdziemy w niej kilka ciekawych rozwiązań, w ogóle sam sposób prowadzenia fabuły (rozwój wydarzeń uzależniony od poczynań gracza) zasługuje na najwyższą pochwałę, jednak cała reszta rozczarowuje. Znowu bowiem mamy plagę zmieniającą ludzi w zombie, człowieka nie rozumiejącego, że Dark Engine nie został stworzony do otwartych przestrzeni i dziennych krajobrazów, a i rozgrywka pełna jest irytujących elementów. Mimo wszystko chyba jednak zachowam misję na dysku i za jakiś czas spróbuję rozegrać na inne sposoby. Ot, w ramach urozmaicenia.
Heroes are so annoying.