Nowa T2 FM: King Abedzen's Tomb
Nowa T2 FM: King Abedzen's Tomb
Tytuł: King Abedzen's Tomb
Typ: T2 (ND v1.23)
Autor: Yandros
Data wydania: 30.10.2015
Język: angielski
Opis:
Jakieś sto mil na wschód od Miasta, na szczycie stromego klifu znajduje się starożytny grobowiec, jeden z ostatnich reliktów kultury ruthymiańskiej, panującej na tych terenach wieki temu. Korciło Cię zawsze, by udać się tam w poszukiwaniu skarbów, mimo że z racji wieków wszelkie bogactwa zostały najprawdopodobniej dawno splądrowane.
Ostatnio jednak natrafiłeś na zapiski profesora Albrechta Hinatharxusa, zmarłego przed dwudziestu laty eksperta od kultury ruthymiańskiej. Jeden akapit szczególnie zwrócił Twoją uwagę:
Powszechnym zwyczajem było budowanie drugiego, ukrytego skarbca w miejscach spoczynku przedstawicieli dynastii królewskiej. Grobowiec Króla Abedzena nie powinien stanowić wyjątku. Mechanizmy otwierające zazwyczaj były ukryte i miały formę łamigłówek, jednak podczas moich badań siedem lat temu nie udało mi się natrafić na żadne ślady podobnych struktur. Mam jednak powody, by podejrzewać, iż wciąż znajdują się one w stanie nienaruszonym.
Co ciekawsze, po przeczytaniu testamentu okazało się, że dobry profesor sam został pochowany na cmentarzu graniczącym z grobowcem Abedzena. Być może czas złożyć im obu wizytę...
Uwagi:
* Misja wymaga co najmniej ND v1.23
* Misja wymaga znacznej ilości interakcji między przedmiotami w ekwipunku a przedmiotami w świecie
* Wiele podpowiedzi zostało zawartych w nowych zadaniach oraz wypowiedziach Garretta, więc zaleca się zwracać na nie baczną uwagę tudzież uważać na swoje czyny, gdyż jeden błąd może spowodować, że misja stanie się nie do przejścia.
* W misji pojawiają się nowe przedmioty - świecące klejnoty o działaniu podobnym do flar, jednak nigdy nie gasnące.
Do pobrania z:
http://www.southquarter.com/downloads/2015/KAT_v1_0.zip
http://download.darkfate.org/fan-missio ... T_v1_0.zip
http://www.taffersparadise.net/thief2mi ... T_v1_0.zip
http://thief.0815x.de/KAT_v1_0.zip
http://thiefmissions.com/m/KingAbedzensTomb
Wątek na forum TTLG
Typ: T2 (ND v1.23)
Autor: Yandros
Data wydania: 30.10.2015
Język: angielski
Opis:
Jakieś sto mil na wschód od Miasta, na szczycie stromego klifu znajduje się starożytny grobowiec, jeden z ostatnich reliktów kultury ruthymiańskiej, panującej na tych terenach wieki temu. Korciło Cię zawsze, by udać się tam w poszukiwaniu skarbów, mimo że z racji wieków wszelkie bogactwa zostały najprawdopodobniej dawno splądrowane.
Ostatnio jednak natrafiłeś na zapiski profesora Albrechta Hinatharxusa, zmarłego przed dwudziestu laty eksperta od kultury ruthymiańskiej. Jeden akapit szczególnie zwrócił Twoją uwagę:
Powszechnym zwyczajem było budowanie drugiego, ukrytego skarbca w miejscach spoczynku przedstawicieli dynastii królewskiej. Grobowiec Króla Abedzena nie powinien stanowić wyjątku. Mechanizmy otwierające zazwyczaj były ukryte i miały formę łamigłówek, jednak podczas moich badań siedem lat temu nie udało mi się natrafić na żadne ślady podobnych struktur. Mam jednak powody, by podejrzewać, iż wciąż znajdują się one w stanie nienaruszonym.
Co ciekawsze, po przeczytaniu testamentu okazało się, że dobry profesor sam został pochowany na cmentarzu graniczącym z grobowcem Abedzena. Być może czas złożyć im obu wizytę...
Uwagi:
* Misja wymaga co najmniej ND v1.23
* Misja wymaga znacznej ilości interakcji między przedmiotami w ekwipunku a przedmiotami w świecie
* Wiele podpowiedzi zostało zawartych w nowych zadaniach oraz wypowiedziach Garretta, więc zaleca się zwracać na nie baczną uwagę tudzież uważać na swoje czyny, gdyż jeden błąd może spowodować, że misja stanie się nie do przejścia.
* W misji pojawiają się nowe przedmioty - świecące klejnoty o działaniu podobnym do flar, jednak nigdy nie gasnące.
Do pobrania z:
http://www.southquarter.com/downloads/2015/KAT_v1_0.zip
http://download.darkfate.org/fan-missio ... T_v1_0.zip
http://www.taffersparadise.net/thief2mi ... T_v1_0.zip
http://thief.0815x.de/KAT_v1_0.zip
http://thiefmissions.com/m/KingAbedzensTomb
Wątek na forum TTLG
Heroes are so annoying.
Re: Nowa T2 FM: King Abedzen's Tomb
Ponoć Yandros spędził wiele lat na konstruowaniu tej FMki, tym bardziej szkoda, że jest ona po prostu średnia. Tzn. wykonana bardzo ładnie, z użyciem wielu nowych tekstur, modeli, głosów i nawet kilku ciekawych skryptów (o ile zdołamy je zauważyć ), niestety jej powierzchnia jest bardzo mała, zaś rozgrywka w zasadzie ogranicza się do polowania na piksele i kilku interakcji. Koniec końców dostarcza ona kilku zachwytów na początku, a potem już tylko wkurwienia i frustracji. Nie jestem w stanie z czystym sumieniem polecić jej nikomu, może poza skończonymi desperatami i wąskim gronem najbardziej zapalonych estetów, a i ci pewniej będą woleli Rose Cottage czy innym Hamerite Imperium...
Heroes are so annoying.
Re: Nowa T2 FM: King Abedzen's Tomb
Gdzie szukać tego Hamerite Imperium? Po wpisaniu "Imperium" w wyszukiwarkę (thiefmissions.com) mam wynik nie o "Hamerite Imperium", ale o "Hammerite Imperium", jeszcze dokładniej o "Hammerite Imperium Team" (w sensie że jest to autor fanmisji "The Seven Shades of Mercury"). Za pierwszym razem w wyszukiwarkę fanmisji wpisałem "Hamerite", i nic mi nie wyszukało (przy okazji się zdziwiłem), ponowiłem szukanie wpisując "Imperium", i już coś mi znalazło.Flavia pisze:Hamerite Imperium
Re: Nowa T2 FM: King Abedzen's Tomb
Wpisać w google i wybrać 1 wynik? Nie bądźmy upośledzeni serio
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=126831
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=126831
Re: Nowa T2 FM: King Abedzen's Tomb
Dobra, mała misja z ciekawie pokombinowanymi skryptami. Polecam każdemu oprócz skończonych marud.
Re: Nowa T2 FM: King Abedzen's Tomb
Też mi się ta misja podobała.Bardzo fajny mroczny klimat i dobrze zrobione zagadki.
- TricksieThiefsie
- Mechanista
- Posty: 445
- Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14
Re: Nowa T2 FM: King Abedzen's Tomb
Nie działa mi skryptowo ta misja jak należy już na początku, więc nie chcę się irytować później już po wejściu do samej krypty że coś nie działa.
Chodzi o to, że nie otwierają się same z siebie te pierwsze drzwi na początku misji, te 8 kamieni również nie działa (znikają z ekwipunku ale na ziemi się w ogóle nie pojawiają), jeszcze Garrett nic nie mówi, jak patrzy na runy na drzwiach do krypty. No i nie ma łopaty
(Porównałem z grą FenPhoenixa)
Mam świeżo zainstalowany Thief 2 z Goga i na nim ND 1.23
Chodzi o to, że nie otwierają się same z siebie te pierwsze drzwi na początku misji, te 8 kamieni również nie działa (znikają z ekwipunku ale na ziemi się w ogóle nie pojawiają), jeszcze Garrett nic nie mówi, jak patrzy na runy na drzwiach do krypty. No i nie ma łopaty
(Porównałem z grą FenPhoenixa)
Mam świeżo zainstalowany Thief 2 z Goga i na nim ND 1.23
Re: Nowa T2 FM: King Abedzen's Tomb
Również miałem to samo, ale instalacja od podstaw rozwiązała problem.