72 Hour Speed Build Contest
72 Hour Speed Build Contest
Na forum TTLG zorganizowano nowy konkurs. Jego celem jest stworzenie kompletnej, grywalnej misji do Thiefa 1 lub 2 (ND v1.23) w przeciągu 72 godzin. Niekoniecznie za jednym posiedzeniem. Aczkolwiek czas tworzenia został ograniczony do 17 dni (23 listopada - 9 grudnia). Misje mają zostać wydane 11 grudnia, wtedy też rozpocznie się głosowanie (trwające do 8 stycznia).
Temat organizacyjny
Misje wydane!
The Swindle Job
Autor: Sevenrocks
Wątek na TTLG
Download
Dirty Money
Autor: Anon
Wątek na TTLG
Download
Uwaga: Misja pod TG
The Wooden Box
Autor: Dire Page
Wątek na TTLG
Download
Uwaga: misja wymaga zainstalowania specjalnych skryptów. Szczegółowe instrukcje znajdziecie w pliku Readme.
Vanishing Point
Autor: Anon
Wątek na TTLG
Download
GŁOSOWANIE
WYNIKI
Temat organizacyjny
Misje wydane!
The Swindle Job
Autor: Sevenrocks
Wątek na TTLG
Download
Dirty Money
Autor: Anon
Wątek na TTLG
Download
Uwaga: Misja pod TG
The Wooden Box
Autor: Dire Page
Wątek na TTLG
Download
Uwaga: misja wymaga zainstalowania specjalnych skryptów. Szczegółowe instrukcje znajdziecie w pliku Readme.
Vanishing Point
Autor: Anon
Wątek na TTLG
Download
GŁOSOWANIE
WYNIKI
Heroes are so annoying.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
Misje wydane!
The Wooden Box
Misja strasznie przypomina mi wydane niedawno The Farm. Pomysł ciekawy, skrypty ciekawe i tylko wykonanie strasznie toporne. The Woden Box było jednak mniej wkurzające, jeśli tylko pominiemy drzwi, których za Chiny nie da się otworzyć. Fabuła jest też o wiele prostsza, ot, wejdź-ukradnij-wyjdź; do tego posiadłość średnio realistyczna, główny skarb bezsensowny i w ogóle jakieś to takie nijakie. Jedyną ciekawostką są nowi przeciwnicy i wspomniane już skrypty. Jednak zagrać można, nawet parę razy jak komuś bardzo się nudzi.
Swindle Job
Przejście misji zajęło mi nieco ponad 6 minut. Jest to ewidentne dzieło nowicjusza i to takiego, co pierwszy raz zasiadł do DromEda i nie bardzo nawet wie, co z tym fantem zrobić. Fabuła szczątkowa, architektura straszliwie prostacka, rozgrywka... na 6 minut. Szkoda to nawet ściągać...
Vanishing Point
Eee... Anonim? Serio? Autorstwo tej misji chyba nie mogłoby być bardziej oczywiste
I jak można się spodziewać, misja jest wspaniała. Co prawda niewielka, ale pełna smaczków i zakamarków do spenetrowania (tak, akcja rozgrywa się w mieście). Architektura jest po prostu genialna, a fabuła, mimo że prosta i mało zaskakująca, bardzo dobrze napisana i poprowadzona. Obowiązkowy Element Horroru mógłby być nieco bardziej rozbudowany, ale w sumie nie narzekam, spać mi się już chce x'D
Niekwestionowany zwycięzca tego i wszystkich innych konkursów.
The Wooden Box
Misja strasznie przypomina mi wydane niedawno The Farm. Pomysł ciekawy, skrypty ciekawe i tylko wykonanie strasznie toporne. The Woden Box było jednak mniej wkurzające, jeśli tylko pominiemy drzwi, których za Chiny nie da się otworzyć. Fabuła jest też o wiele prostsza, ot, wejdź-ukradnij-wyjdź; do tego posiadłość średnio realistyczna, główny skarb bezsensowny i w ogóle jakieś to takie nijakie. Jedyną ciekawostką są nowi przeciwnicy i wspomniane już skrypty. Jednak zagrać można, nawet parę razy jak komuś bardzo się nudzi.
Swindle Job
Przejście misji zajęło mi nieco ponad 6 minut. Jest to ewidentne dzieło nowicjusza i to takiego, co pierwszy raz zasiadł do DromEda i nie bardzo nawet wie, co z tym fantem zrobić. Fabuła szczątkowa, architektura straszliwie prostacka, rozgrywka... na 6 minut. Szkoda to nawet ściągać...
Vanishing Point
Eee... Anonim? Serio? Autorstwo tej misji chyba nie mogłoby być bardziej oczywiste
I jak można się spodziewać, misja jest wspaniała. Co prawda niewielka, ale pełna smaczków i zakamarków do spenetrowania (tak, akcja rozgrywa się w mieście). Architektura jest po prostu genialna, a fabuła, mimo że prosta i mało zaskakująca, bardzo dobrze napisana i poprowadzona. Obowiązkowy Element Horroru mógłby być nieco bardziej rozbudowany, ale w sumie nie narzekam, spać mi się już chce x'D
Niekwestionowany zwycięzca tego i wszystkich innych konkursów.
Heroes are so annoying.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
Dirty Money
Próbuję odpalić tę misję, ale jedyne co widzę to ciemny ekran i napis głoszący że wymagana jest nowa wersja ND (1.23). Problem z tym, że ja mam ND 1.23. Ściągnięty stąd i wypakowany ze trzy razy, żeby nie było wątpliwości, że wszystkie pozostałości ND 1.22 zostaną nadpisane. I nic. Misję też instalowałam, odinstalowałam, przeinstalowałam, ściągnęłam od nowa - to samo łajno. Ktoś ma jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić?
Próbuję odpalić tę misję, ale jedyne co widzę to ciemny ekran i napis głoszący że wymagana jest nowa wersja ND (1.23). Problem z tym, że ja mam ND 1.23. Ściągnięty stąd i wypakowany ze trzy razy, żeby nie było wątpliwości, że wszystkie pozostałości ND 1.22 zostaną nadpisane. I nic. Misję też instalowałam, odinstalowałam, przeinstalowałam, ściągnęłam od nowa - to samo łajno. Ktoś ma jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić?
Heroes are so annoying.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
FMka mi działa.Mam zainstalowany TFix 1.22: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=134733
Do tego odpalam misję poprzez FMsel,spróbuj zrobić tak jak ja.
Do tego odpalam misję poprzez FMsel,spróbuj zrobić tak jak ja.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
Już dawno temu, po samych screenach wyczaiłem, że to mój ulubieniecFlavia pisze: Vanishing Point
Eee... Anonim? Serio? Autorstwo tej misji chyba nie mogłoby być bardziej oczywiste
I jak można się spodziewać, misja jest wspaniała. Co prawda niewielka, ale pełna smaczków i zakamarków do spenetrowania (tak, akcja rozgrywa się w mieście). Architektura jest po prostu genialna, a fabuła, mimo że prosta i mało zaskakująca, bardzo dobrze napisana i poprowadzona. Obowiązkowy Element Horroru mógłby być nieco bardziej rozbudowany, ale w sumie nie narzekam, spać mi się już chce x'D
Niekwestionowany zwycięzca tego i wszystkich innych konkursów.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
A TFix nie ma jakichś wątów do polskiej wersji Złodzieja? Bo kiedyś, pamiętam, próbowałam odpalić którąś z tych znanych łat i za diabła nie mogła ona rozpoznać gry. A FMSela używam, z wielkim bólem ale jednak.Zaratul pisze:FMka mi działa.Mam zainstalowany TFix 1.22: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=134733
Do tego odpalam misję poprzez FMsel,spróbuj zrobić tak jak ja.
Pierwszy post uzupełniony o link do głosowania.
Heroes are so annoying.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
Nie wiem,zawsze w ang wersje gram...dłużej trzeba wszystko czytać ale ma się pewność że będzie kompatybilność z wszystkim.Flavia pisze:A TFix nie ma jakichś wątów do polskiej wersji Złodzieja?
FMsel jest zły? IMO lepszy od darkloadera,podoba mi się zwłaszcza osobne katalogi do każdej FMki.Flavia pisze:A FMSela używam, z wielkim bólem ale jednak.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
Mnie czytanie niestraszne, gram w polską bo taką mam Nie będę przecież kupować drugiej gry tylko po to, żeby się nie użerać ze źle zrobionymi łatami...Zaratul pisze:Nie wiem,zawsze w ang wersje gram...dłużej trzeba wszystko czytać ale ma się pewność że będzie kompatybilność z wszystkim.
Ja tam DarkLoadera lubiłam, tylko on nie lubił polskich tłumaczeń, dlatego musiałam się z nim pożegnać.
Ok, teraz działa. Ale zagram i tak dopiero jutro. Dzięki za poradę, tak czy inaczej.
Heroes are so annoying.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
Vanishing Point skończony..tak jak Flavia zauważyła nie wiem czemu Doctor Kubiac chce pozostać anonimowy skoro wszyscy i tak wiedzą kto robi tą misję. A sama misja jak na taki wyśrubowany czas tworzenia jest powoduje opad szczęki jeśli chodzi o wizualia i design mapy.Sam element horrorowy z odgłosem kroków czegoś w wodzie przyprawił mnie o szybsze bicie serca.
Co prawda i inne misje nie grałem ale mam dziwne przeczucie że to absolutny zwycięzca tego konkursu.
Co prawda i inne misje nie grałem ale mam dziwne przeczucie że to absolutny zwycięzca tego konkursu.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
Dirty Money
Misja prawdopodobnie autorstwa skacky'ego. Muszę jednak przyznać, że nie zrobiła na mnie wrażenia. Mapa jest duża ale pusta - przemierzymy mnóstwo ulic, jednak domów czy jakichkolwiek innych wnętrz do spenetrowania jak na lekarstwo. Ja wiem, że ograniczenia czasowe były dość srogie, jednak osobiście wolałabym dostać misję mniejszą, za to bardziej treściwą. Tym bardziej, że obecna treść jest całkiem niezła - kanały, ulice, drewniane belki, otwarte okna i wierna przyjaciółka - strzała linowa. Do tego konkretna fabuła przekazana przez dobrze napisane teksty. Zabrakło mi jednak trochę różnorodności w zadaniach (ot, kolejne wejdź-ukradnij-wyjdź), irytowały mnie też pewne elementy rozgrywki np. nadużycia wytrychów (każde, normalnie KAŻDE drzwi były zamknięte, jak oni się tam, kuźwa, poruszali?!) czy marmurowych powierzchni. Nuda i irytacja pchnęły mnie w stronę brutalniejszej rozgrywki, więc pod koniec byłam chyba jedyną przytomną postacią na mapie. No cóż...
Ktoś jeszcze w to gra?
Misja prawdopodobnie autorstwa skacky'ego. Muszę jednak przyznać, że nie zrobiła na mnie wrażenia. Mapa jest duża ale pusta - przemierzymy mnóstwo ulic, jednak domów czy jakichkolwiek innych wnętrz do spenetrowania jak na lekarstwo. Ja wiem, że ograniczenia czasowe były dość srogie, jednak osobiście wolałabym dostać misję mniejszą, za to bardziej treściwą. Tym bardziej, że obecna treść jest całkiem niezła - kanały, ulice, drewniane belki, otwarte okna i wierna przyjaciółka - strzała linowa. Do tego konkretna fabuła przekazana przez dobrze napisane teksty. Zabrakło mi jednak trochę różnorodności w zadaniach (ot, kolejne wejdź-ukradnij-wyjdź), irytowały mnie też pewne elementy rozgrywki np. nadużycia wytrychów (każde, normalnie KAŻDE drzwi były zamknięte, jak oni się tam, kuźwa, poruszali?!) czy marmurowych powierzchni. Nuda i irytacja pchnęły mnie w stronę brutalniejszej rozgrywki, więc pod koniec byłam chyba jedyną przytomną postacią na mapie. No cóż...
Ktoś jeszcze w to gra?
Heroes are so annoying.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
Ogłoszono wyniki konkursu:
I Vanishing Point autorstwa skacky'ego
II Dirty Money autorstwa DrK
III The Wooden Box autorstwa FireMage'a
IV The Swindle Job autorstwa Dev_Anj
Tak, te łacherskie trolle powymieniały się stylami i zrobiły nas wszystkich w jajo Niemniej gratuluję zwycięzcy.
I Vanishing Point autorstwa skacky'ego
II Dirty Money autorstwa DrK
III The Wooden Box autorstwa FireMage'a
IV The Swindle Job autorstwa Dev_Anj
Tak, te łacherskie trolle powymieniały się stylami i zrobiły nas wszystkich w jajo Niemniej gratuluję zwycięzcy.
Heroes are so annoying.
Re: 72 Hour Speed Build Contest
Czy w Vanishing Point mozna wejsc do katedry Mechanistow?
Re: 72 Hour Speed Build Contest
I Ty, Brutusie?!
Z tego co wiem to nie, choć można się przejść po balkonie i dachu, jest też parę pokoików w okolicy, niewykluczone, że któryś można by zaliczyć do katedry.
Z tego co wiem to nie, choć można się przejść po balkonie i dachu, jest też parę pokoików w okolicy, niewykluczone, że któryś można by zaliczyć do katedry.
Heroes are so annoying.