Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Jak oceniasz misję?
Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego! 0%  0%  [ 0 ]
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra! 60%  60%  [ 3 ]
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu. 20%  20%  [ 1 ]
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak. 20%  20%  [ 1 ]
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie. 0%  0%  [ 0 ]
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lut 2017 13:20 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Dno Piekieł
Tytuł: Behind Closed Doors
Typ: T2 (ND)
Autor: nicked
Data wydania: 6.02.2017
Język: angielski

Opis: Misja miejska, w której przyjdzie nam zwiedzić bogatą dzielnicę Highmarket w poszukiwaniu niedawno wydobytego przez Młotodzierżców artefaktu, przy okazji ratując zaufanego pasera z rąk nieuczciwego sędziego i odkrywając zagadkę trawiących dzielnicę morderstw. No i oczywiście kradnąc wszystko, co nie jest przyśrubowane do podłogi.

Do pobrania z:
https://drive.google.com/file/d/0B_UhLO ... sp=sharing
http://thiefmissions.com/m/BehindClosedDoors
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... 6Feb17.zip

Wątek na forum TTLG
Trailer
Zrzuty

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2017 13:29 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2259
Lokalizacja: Łódź
Jak widzę co Fen wyprawia w tej misji, to mi się odechciewa instalować. I nie chodzi o jego głupotę, bo do tego przywykłem, ale o rozmieszczenie łupów, ścieżki dla akrobatów i wizualne drogowskazy, które nigdzie nie prowadzą. Miało być gdzieś, coś, jakoś jak Dishonored, bo nawet muzyka na to wskazuje, ale chyba jednak poprzestanę na oglądaniu.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2017 13:54 
Akolita

Dołączył(a): 14 sty 2008 22:49
Posty: 146
A ja zagrałem i bardzo mi się spodobało. Razem z Godbreakerem ta misja wypełniła mi tydzień wspaniałej rozrywki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017 00:37 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 778
Lokalizacja: Swarzędz
@Judith Przepraszam ale nie rozumiem Twojego toku myślenia.Przecież to Dishonored inspirował się Thiefem a nie odwrotnie.No i to chyba dobrze że jest dużo dobrze zrobionego vertical gameplayu.Przecież gramy w Thiefa(i fmki do niego). :) A muza w mieście jest zripowana z Silent Hill Origins i IMO bardzo pasuje do tego co widzimy na ekranie.

A sama misja cud malina.Tak się robi porządną misję miejską(i to dzienną) z bardzo dużym nastawieniem na bieganie po dachach.Zatrzęsienie zadań które są bardzo pomysłowe i główkowanie nad nimi sprawiło mi ogromną przyjemność.
Sam finał misji w kanałach i niespodzianka w postaci naszego zdeformowanego przyjacielazaskoczył mnie bardzo i skończyłem FMke z lekkim poczuciem strachu na koniec. :) Bardzo polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017 13:17 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2259
Lokalizacja: Łódź
Fasada budynku w pierwszej lokacji wygląda jak wyjęta 1:1 z Dishonored, bodajże z siedziby zabójców (a ta z kolei bazuje na innym, realnym budynku ;) ) Ścieżki, które coś sugerują, ale ostatecznie prowadzą donikąd to nie jest dobrze zrobiony gameplay :D No ale co kto lubi.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2017 20:37 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Dno Piekieł
Ja póki co pograłam godzinę, zwiedziłam jakieś1/3 mapy i mimo mojej miłości do misji miejskich, wkurzyło mnie niemiłosiernie wymuszone popierdzielanie z lewa w prawo. Idziesz w lewo: ślepy zaułek, idziesz w prawo: zamknięte drzwi, po drodze znajdujesz strzałę linową i wracasz w lewo, ale gdzieś tam z boku i dostajesz się w nowe miejsce, stamtąd otwierasz bramę i wracasz w prawo żeby przez nią przejść. Noż do licha ciężkiego... Jak tak dalej pójdzie to nie wiem czy dotrzymam do końca.

Judith napisał(a):
Ścieżki, które coś sugerują, ale ostatecznie prowadzą donikąd to nie jest dobrze zrobiony gameplay :D

W Volta and the Stone też takie były :jez

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2017 09:40 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2259
Lokalizacja: Łódź
Bardzo być może ;)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2017 16:57 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 778
Lokalizacja: Swarzędz
Tylko wiecie,zawsze w Thiefach od samego początku były ślepe zaułki i bardzo dużo drzwi atrap,dlatego dziwię się że wam takie rzeczy przeszkadzają w tej misji która IMO jest jedną z najlepszych pozycji ostatnich lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2017 17:21 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2259
Lokalizacja: Łódź
Jest drobna różnica pomiędzy zwykłymi zaułkami i drzwiami bez klamek (tak, wiem, nie brzmi to najlepiej:) ), a patentami typu parapet okna, na którym są kolorowe owoce przyciągające wzrok i zachęcające do odwiedzenia obszaru, na którym nic się nie dzieje.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 maja 2017 22:28 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Dno Piekieł
Ufff, w końcu przez to przebrnęłam :-D
Gdzieś tak w połowie mapa się otwarła i nawet dało się grać, ale to za późno, ja już miałam dość. Generalnie mimo pozornej otwartości misja jest linearna, tzn. do każdej lokacji można dotrzeć tylko w jeden określony sposób i to dopiero po wykonaniu kilku innych niezwiązanych czynności, przy czym czasem kolejność zdarzeń jest tak z dupy wzięta i wymagają takiego popierdzielania z kąta w kąt że aż boli. Przykład? Dowody przeciw nieuczciwemu sędziemu są w posiadłości maga, ale żeby się tam dostać trzeba przeteleportować się z domu pewnej damy, wpierw jednak wykradając odbitkę klucza z budynku sądu i biegnąc na zupełnie przeciwny koniec mapy żeby z odbitki zrobić normalny klucz. W samym domu maga oczywiście trzeba też pobiegać trochę znajdując różne fanty i układając je w odpowiednich pozycjach. Generalnie robota na 5 minut rozciągnięta na pół godziny popierdzielania. I tak jest ze wszystkim. I co z tego, że ładnie wygląda, że mnóstwo nawet ciekawych zadań pobocznych, że dobrze napisane teksty znakomicie budują świat, jak po godzinie rozgrywki to wszystko staje się męczarnią? W dodatku ta muzyka strasznie mnie męczyła, może do Silent Hilla by pasowała, ale do złodziejskiego miasta, jeszcze skąpanego w blasku zachodzącego słońca ni cholery.
Ogólnie rzecz biorąc, świetny przykład na to jak zmarnować mnóstwo świetnych pomysłów kijowym rozplanowaniem.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Teraz jest 22 lis 2017 13:56


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: