Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Jak oceniasz misję?
6/6 Przełomowa misja, kamień milowy pod każdym względem. 0%  0%  [ 0 ]
5/6 Czołówka swojej kategorii. Bardzo dobra! 50%  50%  [ 1 ]
4/6 Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady. 50%  50%  [ 1 ]
3/6 Misja przyzwoita, spełniająca minimalne wymogi. Przeciętniak. 0%  0%  [ 0 ]
2/6 Słaba misja, posiadająca poważne wady i powielony pomysł. 0%  0%  [ 0 ]
1/6 Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 gru 2017 12:21 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
SPIDI: dodaję stopkę i ankietę

Tytuł: Precarious Business
Typ: TMA
Autor: ObservingEye
Data wydania: 06.12.2017
Język: angielski

Opis: Miasto wraca do normalności po starciu z Szachrajem. A Garrett? Garrett wraca do rabowania miasta i posiadłości...

Do pobrania z:
http://darkfate.org/view/details/files/ ... _business/

Wątek na forum TTLG
Strona misji na Thief Guild


Debiut ObservingEye, myślę że bardzo przyzwoity. Najpierw błądzenie po miejskim labiryncie, później skrupulatne "czyszczenie" niewielkiej posiadłości. Tekstury i modele z OMek, ale całość ładnie sklecona. Żadnego backtrackingu, napuszonej ekspozycji, cutscenek ani czytadeł, na pierwszym miejscu gracz i sensowna rozgrywka. Z moim casualowym stylem całość zajęła mi nieco ponad godzinę i to był dobrze spędzony czas.

Wątek na TTLG

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 13:53 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 521
Nuda, nuda i jeszcze raz nuda.
Najgorszy według mnie typ misji, kopiować to co było 19 lat temu tylko znacznie bardziej pokracznie. Zero oryginalności, pomysłów, kreatywności.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 14:04 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
To jego pierwsza misja, stąd traktowałbym to jako "odrobienie pracy domowej". IMO lepiej, żeby szedł w taką stronę, niż w to co zazwyczaj wydaje fandom, a co z Thiefem nie ma za wiele wspólnego.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 14:14 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 521
To jeszcze gorzej skoro pierwsza misja. Znaczy, że już na wstępie nie ma pomysłów. No ale wymuszony T1 style, 3 metrowe budyneczki, łuki z 2-4 boków, kafelki i strażnicy. Można ściągać majtki przez głowę.
Nigdy nie pojmę tego celowego, sztucznego, wymuszonego powrotu do korzeni gdzie użycie 26 boków w łuku czy oryginalniejszego skryptu to świętokradztwo.

Na szczęście - co kto lubi i każdy w fan misjach znajdzie coś dla siebie. Osobiście stoję po stronie bardziej nowoczesnych rozwiązań w Thiefie.

_________________
Forgotten Tomb


Ostatnio edytowano 11 gru 2017 14:22 przez Kurhhan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 14:21 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
IMO to jednak lepiej, że nie wypstrykuje się od razu z pomysłów, nie znając dobrze warsztatu narzędzi. To właśnie próba stworzenia "opus magnum" za pierwszym podejściem jest amatorszczyzną w myśleniu, bo jak wiadomo bardzo łątwo się na czymś takim wyłożyć. Nie zapędzałbym się tak bardzo mówiąc, że kanciastość designu jest ze wszech miar celowa, równie dobrze może oznaczać niewiedzę i brak wyrobienia, co powinno przyjść z czasem. Zobaczymy w którą stronę pójdzie przy swojej następnej misji.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 14:40 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 521
Ja tutaj widzę celową manierę. Skoro wie jak poustawiać postaci w specyficznych pozycjach, wie też jak zmienić ilość boków. W końcu to drugie to absolutne podstawy.
Nie mówię o "opus magnum" a o bardziej kreatywnym podejściu, nawet w malutkiej misji. Tutaj kompletnie brak pomysłów, czegoś oryginalniejszego, od siebie. Jestem pewien, że autor pozostanie w tym hipsterskim dwubocznym stylu. Na ttlg będą zadowoleni. W końcu ten konkurs "T1 Style" przybiera coraz bardziej żałosne, kuriozalne rozmiary, obostrzenia i wszyscy są zadowoleni. Np. nie wolno używać kustomowych meshy, tekstur ale już miksować na różnorakie sposoby te orginalne, tak. Czego to nie wymyślą by się poczuć naprawdę "true" :))

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 15:09 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
Wydaje mi się, że jednak takie prorokowanie, zarówno w kwestii "co autor chciał powiedzieć", jak i misji, których jeszcze nie wydał, jest dość naiwne. Sam wiesz, że robienie czegokolwiek związanego z poziomami jest procesem uczenia się, wszystko zależy od tego kto i co z tego wynosi. Natomiast o własnym stylu to może pogadajmy przy okazji jego 3 misji, o ile wytrwa tak długo ;)

Swoją drogą myślę, że ten powrót do klasyki (nie z okazji rocznicy, tylko tak ogólnie i w innych miejscach również) jest może i potrzebną reakcją na to co było wydawane do tej pory i cieszyło się sporą popularnością. Ogólnie nie przepadam za FMkami i to z bardzo konkretnych powodów. Otóż sporo autorów zrobiło sobie z nich tubę do opowiadania własnych, niezbyt wybitnych historii, a to dla mnie nigdy nie było cechą wyróżniającą Thiefa. Jeżeli jest szansa, że wyrośnie nam autor, który pójdzie w inną stronę, to bardzo dobrze.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 15:22 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 521
Naiwne? To może podaj autora który zaczynał za czasów NewDarka w celowo przesadzonym, archaicznym stylu i w nim nie pozostał. Ja nie kojarzę.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 15:26 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
Mogę Ci podać autora który w czasach TDM i teroretycznie nowoczesnej grafiki siedzi w klimatach lo-fi spod znaku T1 i jest nim Kingsal :) IMO prosty styl graficzny nie jest jakąś większą przeszkodą, i tak rozgrywkę często projektuje się na boksach, zarówno w grach AAA, jak i bardziej "świadomych" amatorskich produkcjach. Też lubię nowoczesną grafikę i sam w nią celuję przy swojej dłubaninie, ale nie jest to dla mnie jakiś ostateczny wyznacznik. Bardziej mnie cieszy, gdy widzę że autor kuma podstawy projektowania rozgrywki i tutaj póki co jest nieźle. Nie jest wybitnie, ale nie czuję żebym zmarnował swój wolny czas, może tak :)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 19:12 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2454
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Kurde, gorąca dyskusja! Chyba będę musiał zagrać w tą misję! ;) :)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 21:31 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 521
Misja przyjemna jeśli ktoś lubi to co 19 lat temu, tylko gorzej. Bądź co bądź do OM-ów miejskich daleko, a autor nie zaprezentował jakiegoś ciekawego pomysłu, patentu by się czymś na tle OM-ów chociaż trochę wyróżnić.

_________________
Forgotten Tomb


Ostatnio edytowano 11 gru 2017 23:50 przez Kurhhan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017 23:49 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 799
Lokalizacja: Swarzędz
Ja jestem po stronie zwolenników tej FMki.Tak jak Judith napisal:zacząć trzeba od czegoś małego a potem małymi kroczkami zwiększać swoje umiejętności.

Co do misji to po prostu klasyczny gameplay Thiefa pierwszego czyli miasto+posiadłość.Bardzo dobrze się grało,autor niewątpliwie ma talent.Z chęcią zagram w jego następne fanmisje.

_________________
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2018 19:11 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4594
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Tytuł: Precarious Business
Typ: TMA
Autor: ObservingEye
Data wydania: 06.12.2017
Język: angielski

Opis: Miasto wraca do normalności po starciu z Szachrajem. A Garrett? Garrett wraca do rabowania miasta i posiadłości...

Do pobrania z:
http://darkfate.org/view/details/files/ ... _business/

Wątek na forum TTLG
Strona misji na Thief Guild

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2018 17:53 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2011 15:17
Posty: 12
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Tytuł podany w poście do poprawy..

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2018 11:21 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1375
Lokalizacja: Kraków
Po pierwsze, chciałbym podziękować za podlinkowanie do Thief Guild :)

Po drugie, myślę, że wkradły się tu jakieś błędy. Otóż to raczej nie możliwe że fanmisja została wydana 6 grudnia 2018 - wystarczy popatrzeć na kalendarz :) Literówka: rok powinien być 2017.

Z tego też względu, następny błąd to, jak wskazuje tytuł, że fanmisja jest nowa. Nie jest nowa, toteż poszukałbym czy przypadkiem nie była już zamieszczana na łamach PL forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2018 17:29 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 521
Można połączyć z postami z tego tematu: viewtopic.php?f=6&t=6430


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2018 22:06 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4594
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Kurczę, naprawdę szukałem tego wątku! :P Coś mnie zamroczyło. Już to naprawiam i dzięki!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2018 21:02 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2330
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
SPIDI: dodaję stopkę i ankietę

Luz, dzięki :)

Btw.
Cytuj:
Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady.


Wydaje mi się, że rozmawialiśmy na ten temat, że to nie brzmi jak 4/6 ;) Nie wiem jak inni, ale zmieniłbym "znaczące" na "pewne" i powinno to brzmieć lepiej :)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Teraz jest 21 paź 2018 01:33


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron