Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 gru 2017 15:27 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Na TTLG ogłosili konkurs na 20-lecie Thiefa.

Zasady:
- misje wyłącznie do TG/TDP
- tylko oryginalne zasoby (za wyjątkiem rzeczy niepowtarzalnych, np. nowych linii dialogowych czy map)
- ale można używać nowych skryptów
- dozwolony NewDark
- dozwolone kolaboracje, zgłaszanie kilku misji, wstępy imienne lub anonimowe
- rozmiar dowolny

Termin ostateczny: 28 listopada 2018
Gotowe i przetestowane misje w plikach o nazwie TDP20AC_nazwaTwojejMisji.zip przesyłać w prywatnych wiadomościach do skacky'ego na forum TTLG.

Głosowanie od 30 listopada do 1 stycznia 2019.

Szczegóły: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=148475

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2018 18:09 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 790
Lokalizacja: Swarzędz
Około 20 wyraziło chęć brania udziału w tym konkursie.Jest duża szansa że w tym roku będzie więcej misji do TG niż do T2. :D
Mam jakieś dziwne przeczucie że Kurhanowi się to nie spodoba. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2018 18:26 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 505
Tak, to będzie okropny rok.
Cylindry złożone z 6-8 boków, tona strażników, "ukradnij berło x10", puste-jednakowe pomieszczenia, budowle kopiuj-wklej.
Celowo się skupiać na gorszym edytorze. Cóż za obrzydliwe hipsterstwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2018 18:55 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 790
Lokalizacja: Swarzędz
No...nie,misje zrobione przez Skacky`ego nie mają tego o czym ty mówisz.Do tego dozwolone jest tworzenie nowych tekstur przy użyciu nowych.Także Newdarkowe skrypty są dozwolone.
No i jeszcze jedna rzecz...to 20 lecie pierwszego Thiefa,mają te misje NIE wyglądać jak Thief 1?
Ta rozmowa już była...nie każda fanmisja to musi być wynalezienie koła,zwłaszcza u nowych mapperów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2018 20:06 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 505
U niego jest również kwadratowa, blokowata architektura. Nagromadzenie budowli trochę maskuje efekt "klockowatości" ale to nadal staroszkolne kwadratowe łuki i inne natręctwa w myśl korzeni. Jednakowe, prymitywne wystroje pomieszczeń (zobaczyłeś trzy, wiesz już wszystko, również na przyszłe misje) i ograne, nudne zadania z minimalną dozą oryginalnych skryptów.

Co kto lubi, wyraziłem swoje zdanie a wielu uczestników wprost przyznało, że bierze udział, ponieważ łatwiej jest im stworzyć misje dzięki temu wymuszonemu, hipsterskiemu prymitywizmowi. Wątpię, że tam się pojawi coś oryginalnego, naprawdę wykorzystującego możliwości New Darka.

Moim zdaniem na 20 lecie pierwszego Thiefa można było np. pokazać jaką drogę przeszliśmy (rozbudowanie klasycznych misji, remastery itd.) a nie się sztucznie cofać do siedzenia ze świeczką i teksturą 64x64 pod kocem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 sty 2018 10:45 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2289
Lokalizacja: Łódź
Remastery byłyby przyjemne, coś jak mapka Deck16 z UT odtwarzana w kolejnych częściach z drobnymi zmianami.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 sty 2018 12:00 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4527
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Osobiście ten konkurs potraktowałbym jako taki "wyścig mydelniczek", niż szczere bicie rekordów. Podejrzewam, że zarówno twórcy, jak i gracze będą mieli sporo zabawy z obcowania z takim oldskulem. No i na pewno nie zabraknie sentymentów.

Optymistycznie dodam, że natężenie produkcji w tak krótkim czasie może zaowocować czymś zaskakującym. Wiele osób dostało pretekst do stworzenia czegoś kreatywnego ze starych klocków ;)

Ale to oczywiście zrozumiałe, że nadal to będą raczej takie 4fun rzeczy i będzie ciężko uzyskać coś naprawdę poważnego i porównywalnego z największymi misjami TMA.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sty 2018 21:14 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 505
Temat ze zdjęciami : -CLICK-

Nie licząc, że wprost identycznych zdjęć widziałem setki, to ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2018 01:34 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4527
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Faktycznie, nie wygląda to nowatorsko... ale jest jak naleśniki. Niby stare, ale dobre ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2018 14:26 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2289
Lokalizacja: Łódź
Cudów nie ma, ale może to i dobrze, bo będzie można oceniać design. A ja już widzę podstawowe potknięcia i to u "weteranuw" :-D

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2018 19:20 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2284
Lokalizacja: Deutschland
Ech... Wrzucicie paczkę z nowymi teksturami. Przynajmniej będzie ładnie wyglądało.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2018 21:10 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 391
Ostatnia dobra misja, która była inspirowana starym Thiefem (inspirowana to chyba słowo klucz tutaj) w którą osobiście grałem to był Endless Rain. Bardzo mi się podobał pomimo tego, że nie była to specjalnie oryginalna koncepcja, po prostu dopracowana w swojej skali. Patrząc na temat z tymi screenami to głównie widzę archaizm i prymitywizm. Nie rozumiem chęci cofania się AŻ TAK, poczyniliśmy duże kroki jeśli chodzi o tworzenie fanmisji przez lata, bym powiedział, że niektóre fanowskie twory w jakie grałem miały świetny level design, którego nie uświadczę w "normalnych" grach. Tutaj niestety widzę znowu skazę amatorskich dzieł osobiście frustrująca dla mnie, czyli wielkie, puste przestrzenie z płaskim oświetleniem. To jest jedna z tych rzeczy, które jak widzę na początku misji to ją wyłączam od razu, bo wiem czego się spodziewać. Okrutne? Może tak, ale znając potencjał to szkoda czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Teraz jest 22 sty 2018 15:29


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: