Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lut 2019 00:53 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 525
Lokalizacja: Warszawa
@Juliusz

Prace nad drugą misją zawieszone, ponieważ zajmuje mi to za dużo czasu. Kamień potrafię przesuwać godzinę. Zresztą i tak nikt nie chce grać w "point&click" z nieumarłymi a tylko w takim klimacie chce mi się coś robić. Także mała strata. Bardzo ciężko mi również idzie tworzenie przedmiotów a bez tego ani rusz w moim pomyśle na misje. Pewnie sobie jeszcze podłubię ale czy dokończę projekt, tego nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019 08:05 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1436
Lokalizacja: Kraków
Co do obiektów, na TTLG widzę dużo osób oferujących swoje "usługi" w tym zakresie. Sam myślę o tym by poprosić tam o parę obiektów w przyszłości, jak już do mojej misji będzie stworzony podstawowy szkielet i zacznie się jakiś etap zapowiedzi.

Przez point & click nie miałeś chyba na myśli całkowitej zmiany sterowania głównym bohaterem w grze? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019 09:03 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2396
Lokalizacja: Łódź
Kurhan nie poddawaj się, mam dokładnie to samo z TDM. Krótka sekcja do przejścia w 15-20 minut robi się u mnie już ponad rok ;) Taki urok samodzielnego dłubania w 3d. Grunt to mieć plan i konsekwentnie dziergać.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2019 14:43 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2396
Lokalizacja: Łódź
Dyskusja o nowych narzędziach edycyjnych została przeniesiona tutaj: viewtopic.php?f=5&t=6466

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2019 20:59 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2396
Lokalizacja: Łódź
Niestety, wynikiem 104 do 41 zwyciężyła opcja stock resources, nowe ogłoszenie: https://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=149648

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2019 19:13 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2528
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
No, nie byłem zaskoczony. Ale szerokiej społeczności będą się misje podobały tak czy owak.

Jakoś mam wrażenie, że ten konkurs jednak nie będzie się cieszył aż taką popularnością. W końcu to powtórka z rozrywki raz za razem, praktycznie bez wytchnienia dla twórców. Niektórzy zapowiadali, że chcieliby się skupić na wcześniej rozpoczętych projektach. A to by znaczyło, że w najbliższym roku może ukazać się więcej misji pozakonkursowych, nieograniczonych regułami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2019 21:15 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2396
Lokalizacja: Łódź
Btw. dzięki Juliusz za rozluźniającego posta w temacie praw autorskich, ale zajadłość ataków tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że ta podsekcja forum TTLG, to nie tylko garstka zamkniętych i lekko odklejonych od rzeczywistości ludzi – to już całkiem konkretny psychiatryk. Chyba czas się stamtąd wynieść na dobre, przynajmniej dla mnie. Życie jest za krótkie na takie użeranie się.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2019 21:54 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2528
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Moje pierwsze wrażenie było takie, że pytanie się o legalność modyfikowania tekstur 256x256 sprzed dwudziestu lat to takie lekkie czepialstwo, biorąc pod uwagę znikomość szkody (czy też jej faktyczny brak, w przypadku fanmisji). Ale z drugiej strony, nie ma nic złego w postawieniu tej sprawy jasno. (do teraz nie jestem pewien na sto procent).
Natomiast reakcja niektórych osób jest faktycznie chamska i pełna ignorancji. A przy tym udziela im się psychologia tłumu - czują się pewni, będąc w większości.

Może faktycznie, przerwa Tobie dobrze zrobi - nerwy się trochę czasu regenerują... ;) Zauważyłem jednak, że od pewnego czasu przyjąłeś na TTLG rolę tylko obserwatora i bezlitosnego krytyka. Jak byś to przeplótł z pozytywnym feedbackiem czy aktywnym udzielaniem się w sferze twórczej (tak, jak np. jesteś aktywniejszy na DarkModzie, sądząc po Twojej pracy modelarskiej), to może by nie reagowali na Twoje komentarze z takim uprzedzeniem.

Bezkompromisowość kosztuje... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2019 23:01 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2396
Lokalizacja: Łódź
Fakt, od dłuższego czasu TDM jest w centrum mojej uwagi, a najwięcej się udzielam chyba na TDMowym Discordzie ;)

TTLG zeszło na dalszy plan dawno temu, a ostatnio bywałem tam chyba głównie dlatego, że "znowu ktoś się myli w Internecie". Natomiast w tym momencie widzę, że merytoryka nie ma specjalnie znaczenia, chyba raczej chodzi o to, że to ja znowu śmiałem coś podważyć i zepsuć komuś dobre samopoczucie. Tym bardziej moja obecność nie ma sensu w takim miejscu.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Teraz jest 22 wrz 2019 09:56


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: