Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Jak oceniasz misję?
Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego! 0%  0%  [ 0 ]
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra! 33%  33%  [ 1 ]
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu. 67%  67%  [ 2 ]
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak. 0%  0%  [ 0 ]
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie. 0%  0%  [ 0 ]
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 gru 2017 15:36 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Tytuł: Home Sweet Home
Typ: T2 (ND 1.25)
Autor: Lady Rowena
Data wydania: 24.12.2017

Opis:
Ostatnia misja Lady Roweny, wydana za pośrednictwem osoby, która ją testowała. Jako że miała być początkiem kampanii, kończy się trochę "w próżni", jednak przez szacunek dla jej pamięci postanowiono tego nie zmieniać.
Mija kończy się po wypełnieniu głównego zadania, więc jeśli chcecie wykonać zadania poboczne, zróbcie to przed tym.

Do pobrania z:
http://download.darkfate.org/fan-missio ... H_v1-0.zip
http://www.southquarter.com/downloads/2017/HSH_v1-0.zip
http://thiefmissions.com/m/HomeSweetHome
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... H_v1-0.zip

Wątek na forum TTLG

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2018 23:20 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4572
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Bardzo ciężko mi orzec, które elementy zostały niedokończone, a które po prostu niekoniecznie miały wyglądać epicko.
Po misji od razu widać zaawansowany warsztat lady Roweny. Mamy całkiem spore miasto pełne różnych tajemnic, skrytek oraz detali, które mogłyby uciec nieuważnemu oku. Rozwiązania niektórych zagadek należy szukać w notatkach na drugim końcu mapy, a pomimo konieczności sporej ilości biegania, to bez problemu można poruszać się sekretnymi pasażami i kanałami.

dostajemy tez mnóstwo świetnych tekstów do czytania, liczne nowe kwestie dialogowe i postacie. Nie brakuje fajnych skryptów, a to wszystko tworzy pojedyncze, prawdziwe historie ukryte a mapie.

Dodatkowe plusy za taki detale jak "Stańczyk" Matejki w jednym z domów, czy też stworzenie prawdziwego tła fabularnego z Zamurzem.

Fabuła zaczyna się bardzo intrygująco Wielka szkoda, że ta kampania nie zostanie ukończona.

Co z wad? Cóż, domyślam się, że finalnie sama mechanika mogłaby być bardziej wykończona. Na przykład zamki do otwierania wytrychami były często kopiuj-wklej, a także odniosłem wrażenie, że za dużo dało się otwierać tymi wytrychami. Niektóre nazwy kluczowe dla fabuły jeszcze nie zostały ustalone i zastąpiono je roboczo iksami.

Pomimo tego to nadal świetna fanmisja w profesjonalnie zaprojektowanym mieście. Ma ono swój klimat, choć mogłoby być więcej ciekawego ambientu.

PODSUMOWANIE:
OCENA: 8
GRYWALNOŚĆ: 9
AUDIO: 6
VIDEO: 7
Plusy: projekt miasta, skrytki, detale, fabuła
Minusy: ambientowo nie powala, to wciąż niedokończona fanmisja

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 lut 2018 17:09 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 519
Pośmiertny prezent dla społeczności, co już samo w sobie powoduje niepowtarzalne, wyjątkowe odczucia podczas grania. Patrząc pod tym kątem Home Sweet Home nie podlega ocenie. Pożegnanie, spuścizna. Nic już więcej nie będzie.

Patrząc jednak bardziej obiektywnie, mamy do czynienia z produkcją tylko albo aż dobrą. Typowa misja miejska ze standardowymi bolączkami o których dzisiaj się już więcej dyskutuje. Długi pamiętnik każdego mieszkańca, masa straży, za dużo pracy wytrychami - zbieractwa kluczy, ogrom nieaktywnych drzwi (i nie jest to tekstura a obiekt co tutaj trochę męczy), trochę za puste przestrzenie. Dodatkowo misja jest bardzo jasna i ciężko wyczuć gdzie jest cień do którego możemy się skryć. Architektura - niska, trochę klockowata, za mało "interaktywna" Widać długi czas tworzenia. Trochę się to wszystko postarzało, chociaż oczywiście nadal utrzymuje odpowiedni poziom jakości.

Tak czy siak gra się naprawdę przyjemnie. Eksploracja cieszy, pamiętniki mieszkańców chociaż za długie i trochę zbyt chaotyczne to najwyższa klasa i po prostu cieszymy się z klasycznej złodziejskiej roboty. Sam projekt dzielnicy i kanałów bardzo ciekawy. Misja nie odkrywa koła na nowo, nie jest również najlepszą produkcją Lady Roweny. Czuć, że większość kart zostało już wyłożonych we wcześniejszych misjach autorki. A może to po prostu bardziej zachowawczy, klasyczny wstęp, do wspaniale zapowiadającej się drugiej misji kampanii, w niebezpiecznym Walled Quarter? Tego już nigdy się nie dowiemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 lut 2018 19:45 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4572
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Tytuł po śmierci autorki zyskuje dodatkową głębię.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest 22 maja 2018 12:37


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: