Tytuł: Return to Lost City
Typ: TMA
Autor: intruder
Data wydania: 04.07.2017
Język: angielski
Opis: Powracamy do słynnego Zaginionego Miasta.
Do pobrania z:
http://download.darkfate.org/fan-missio ... stCity.zip
http://www.southquarter.com/downloads/2 ... stCity.zip
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... stCity.zip
Wątek na forum TTLG
Wątek na Thief Guild
Nowa T2 FM: Return to Lost City
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
- candlestick
- Bełkotliwiec
- Posty: 27
- Rejestracja: 25 maja 2011, 16:17
- Lokalizacja: Jaktorów
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Return to Lost City
To w końcu T2 czy TG ?
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Return to Lost City
Oj, przekleiłem stopkę bez poprawy.
Dzięki, już naprawione.
BTW: nie mogłem dostać się do
Dzięki, już naprawione.
BTW: nie mogłem dostać się do
► Pokaż Spoiler
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Return to Lost City
Ok, teraz działało.
Nie mogłem zakończyć misji, gdyż zabrakło mi dosłownie 15 lootu (!), więc już sobie darowałem. Szczególnie, że topografia jest bardzo skomplikowana i szukanie jednego kieliszka to strata czasu.
Ale warto było!
Misja bardzo oldskulowa, chyba nawet na 2017 rok. Dużo objectivów, które kolekcjonuje się w dowolnej kolejności. Ogrooomna pajęczyna jaskiń, zawalonych korytarzy, a wisienką na torcie nawiedzona kopalnia i kawałki Miasta. Długo uczyłem się orientacji w tej przestrzeni i do końca zdarzało mi się wejść do jakiegoś obszaru.... i przetrzeć oczy ze zdumienia. Co? Tutaj? Ale...
Bardzo przemyślanie poukrywany loot, nawet na suficie? Wspaniała skrytka z animacją, a także cały szereg imponujących rzeczy.Okręt podwodny! Strażnicy! Gniazdo Szczypawic! A nawet fajna fabuła, rozpisana na znajdowanych listach (też oldskul, tak swoją drogą). Nie są to przypadkowe pamiętniki, a powiązane ze sobą historie, które można śledzić odczytywać przebieg wydarzeń z tego, co znajdujemy na mapie.
Przeciętne lokacje umiarkowanie zachwycają i tutaj wpisują się w typowy standard FMek Zaginionomiejskich. Trochę brakowało mi starożytnej architektury. Autor zdecydował się zrobić kilka wypasionych lokacji i odrobinę zaniedbał przejścia i zwykle kwartały. Trochę w tym wina gry i silnika, gdyż ciężko by było zasypać okolicę gruzem i śmieciami... ale chyba nawet nie spróbowano.
Wysoki poziom trudności. Wielokrotnie mamy typowo platformówkowe momenty do skakania, które zabrały mi dość dużo czasu
W każdym razie, misja jak na 2017 wydaje mi się dość oldskulowa, ale bardzo ambitna.
PODSUMOWANIE:
OCENA: 9
GRYWALNOŚĆ: 10
AUDIO: 7
VIDEO: 8
Plusy: architektura, ogrom planszy, oldskul, bogactwo misji, rozmieszczenie lootu
Minusy: pewne pustki w przestrzeniach pomiędzy obszarami.
Nie mogłem zakończyć misji, gdyż zabrakło mi dosłownie 15 lootu (!), więc już sobie darowałem. Szczególnie, że topografia jest bardzo skomplikowana i szukanie jednego kieliszka to strata czasu.
Ale warto było!
Misja bardzo oldskulowa, chyba nawet na 2017 rok. Dużo objectivów, które kolekcjonuje się w dowolnej kolejności. Ogrooomna pajęczyna jaskiń, zawalonych korytarzy, a wisienką na torcie nawiedzona kopalnia i kawałki Miasta. Długo uczyłem się orientacji w tej przestrzeni i do końca zdarzało mi się wejść do jakiegoś obszaru.... i przetrzeć oczy ze zdumienia. Co? Tutaj? Ale...
Bardzo przemyślanie poukrywany loot, nawet na suficie? Wspaniała skrytka z animacją, a także cały szereg imponujących rzeczy.Okręt podwodny! Strażnicy! Gniazdo Szczypawic! A nawet fajna fabuła, rozpisana na znajdowanych listach (też oldskul, tak swoją drogą). Nie są to przypadkowe pamiętniki, a powiązane ze sobą historie, które można śledzić odczytywać przebieg wydarzeń z tego, co znajdujemy na mapie.
Przeciętne lokacje umiarkowanie zachwycają i tutaj wpisują się w typowy standard FMek Zaginionomiejskich. Trochę brakowało mi starożytnej architektury. Autor zdecydował się zrobić kilka wypasionych lokacji i odrobinę zaniedbał przejścia i zwykle kwartały. Trochę w tym wina gry i silnika, gdyż ciężko by było zasypać okolicę gruzem i śmieciami... ale chyba nawet nie spróbowano.
Wysoki poziom trudności. Wielokrotnie mamy typowo platformówkowe momenty do skakania, które zabrały mi dość dużo czasu
W każdym razie, misja jak na 2017 wydaje mi się dość oldskulowa, ale bardzo ambitna.
PODSUMOWANIE:
OCENA: 9
GRYWALNOŚĆ: 10
AUDIO: 7
VIDEO: 8
Plusy: architektura, ogrom planszy, oldskul, bogactwo misji, rozmieszczenie lootu
Minusy: pewne pustki w przestrzeniach pomiędzy obszarami.