Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Jak oceniasz misję?
6/6 Przełomowa misja, kamień milowy pod każdym względem. 0%  0%  [ 0 ]
5/6 Czołówka swojej kategorii. Bardzo dobra! 50%  50%  [ 1 ]
4/6 Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady. 50%  50%  [ 1 ]
3/6 Misja przyzwoita, spełniająca minimalne wymogi. Przeciętniak. 0%  0%  [ 0 ]
2/6 Słaba misja, posiadająca poważne wady i powielony pomysł. 0%  0%  [ 0 ]
1/6 Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 mar 2020 12:39 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4845
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Tytuł: Ten Little Taffers
Typ: T2
Autor: Balboa
Data wydania: 24.03.2020
Język: angielski

Opis: Misja konkursowa z okazji 20-lecia Thiefa 2. Okradanie wielkiej posiadłości.

Do pobrania z:
http://www.southquarter.com/tma20ac/
https://drive.google.com/drive/folders/ ... QwMV2p73XP

Wątek na forum TTLG
Link do tematu konkursowego na TTLG
Strona misji na Thief Guild

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 kwi 2020 09:54 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 833
Lokalizacja: Swarzędz
Sam koncept misji jest ciekawy, zamiast poziomów trudności mamy trzy różne punkty widzenia. Ale ja się od tego odbiłem ponieważ nie lubię jednoczesnego obowiązkowego ghostowania z automatycznym wyłączaniem się misji kiedy zostaniemy wykryci.

To jest jedna z 2 misji które nie ukończyłem, tej i misji GORTa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2020 21:19 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lip 2011 19:57
Posty: 308
4/6
Intro mnie rozwaliło. Przypomnieli mi się kabaretowi "Spadkobiercy".
Pomysł z różnymi punktami widzenia bardzo ciekawy.
Nie znoszę wymuszonego ghostingu, dlatego punkt mniej. Rażących błędów i wad nie widziałam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2020 21:19 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4845
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Jak to ocenić?
Fabularnie fantastyczne. Wielkie brawa i gratukucylacje za perfekcyjną adaptację klasycznego kryminału Agathy Christie. Byłem zdumiony, że można było to wykorzystać i tak sprawnie opisać. Mieliśmy tutaj mnóstwo fantastycznych podstektów i detali, które pozwalały nam głębiej wniknąć w atmosferę. Wierszyki obok drzwi, figurki, historia każdego z gości, a także dobrze przygotowane egzekucje w misjach Garretta i Bumblesona.
I te dwie misje były ciekawe, a ta zapowiadająca się na najbardziej wstrząsająca, okazała się dość płytka.

Najpierw jednak inny przytyk: pomimo informacji na liście objectiwów, że to trzy różne misje w tym samym miejscu i z różnych perspektyw, to jednak nadal brakuje dwóch kwestii. Po pierwsze, że warto to rozgrywać po kolei, aby uniknąć spoilerów. Nierozsądnie uznałem, że zacznę od Owena, gdyż jest w miejscu, gdzie mamy z reguły najtrudniejszy poziom i sobie popsułem sporą część historii.
Drugi problem, to ogólny brak sugestii przy Owenie, o co tak naprawdę chodzi. Przez godzinę szukałem liny na balkonie (a nie w holu, jak powinno być napisane), a potem pewnie zastanawiałbym się, co mam zrobić z tymi broniami... gdyby nie to, że to już sobie zaspoilerowałem z forum.

Pierwsza misja jest spoko. O ile w kategorii misji posiadłościowych byłaby bardzo prosta i krótka, o tyle otoczka dziwnej serii morderstw to prawdziwa ciekawostka. Tak samo Bubleson ma super klimat grozy i mamy możliwość przesłuchania kwestii NPCów na widok trupa. Z reguły unikam sytuacji, aby NPCe znajdowały ogłuszonych ludzi, więc nie miałem świadomości, co można usłyszeć.

Jednak Owen, który miał być arią finałowa, okazał się najbardziej prymitywny. Początkowo superaśny klimat psychopaty, który pogwizduje sobie penetrując pokoje i mordując, szybko okazał się być banałem. Po prostu nasza misja polegała nakolekcjonowaniu rzeczy a potem na rzucaniu nimi w NPCe. Co więcej, ze dwóch przynajmniej zginęło samo. Myślałem, że trudność będzie polegała na tym, że oszaleli ze strachu gości będą nas traktowali jako zagrożenie i się bronili lub uciekali. Albo, że musimy przygotować morderstwa dokładnie wg przepisu w dzienniku, czyli za pomocą jakiś skomplikowanych skryptów wrzucić policjantkę do basenu. Gdyby tak było, FMka byłaby dla mnie liderem tego konkursu. Za historię, skrypty, pomysł i wartość artystyczną. Niestety, ale najwidoczniej silnik Thiefa był zbyt archaiczny, aby podołać pomysłowi.


A tak mamy do czynienia z arcyciekawą ciekawostką, ale tylko ciekawostką.
PODSUMOWANIE
Ocena: 8-
Grywalność: 7
Audio: 9
Video 5
Plusy: pomysł, adaptacja kryminału A.Christie, to trzy misje w jednej, różne detale
Minusy: de facto żadne wyzwanie, misja Owena nie dała rady.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest 22 wrz 2020 09:04


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron