Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Jak oceniasz misję?
6/6 Przełomowa misja, kamień milowy pod każdym względem. 0%  0%  [ 0 ]
5/6 Czołówka swojej kategorii. Bardzo dobra! 0%  0%  [ 0 ]
4/6 Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady. 0%  0%  [ 0 ]
3/6 Misja przyzwoita, spełniająca minimalne wymogi. Przeciętniak. 0%  0%  [ 0 ]
2/6 Słaba misja, posiadająca poważne wady i powielony pomysł. 0%  0%  [ 0 ]
1/6 Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 0
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 maja 2020 21:33 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4806
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Tytuł: A Tough Night
Typ: TMA
Autor: Master of Dromed
Data wydania: 06.05.2020
Język: angielski

Opis: Debiutancka misja miejska. Podobno ogromna! Sequel: "Into the Dark Forest".

Do pobrania z:
https://drive.google.com/file/d/1BUZLj3 ... HuTsu/view

[url=https://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=150527[/url][url=https://www.thiefguild.com/fanmissions/17912/a-tough-night]Strona misji na Thief Guild[/url]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2020 22:54 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2580
Lokalizacja: Dublin
Nie wiem, co mnie tknęło, ale przeszedłem tą misję parę dni temu. Chyba dlatego, że sam myślałem nad fanmisją dziejącą się w mieście, a później na terenie otwartym, w górach, jaskiniach itp. Patrzę, a tu nagle ktoś wydaje pakiet misji dziejący się właśnie w takowej scenerii. Więc zobaczyłem, czy ktoś mi czasem telepatycznie nie zapodał tego motywu i... okazało się, że bardzo ta misja była inna od mojego wyobrażenia... Widziałem różne debiuty, ale ten jest miksem ogromnych ambicji i raczkujących umiejętności.

Architektura początku misji wygląda niczym zrobiona na silniku Wolfenstein'a 3D - płaskie prostokątne pomieszczenia z drzwiami i pojedynczymi przedmiotami. Samo miasto jest troszkę lepsze, ale i tak strasznie puste i bardzo do siebie podobne. Tylko niektóre lokacje mają swój charakter i potrafią się lekko podobać.
Poziom czułości strażników, przynajmniej na Ekspercie, wydaje się być trochę wywindowany, co może nie być złe samo w sobie, ale ulice są zbyt jasno oświetlone i jest bardzo niewiele miejsc, w których można się schować. Czasem trzeba uciekać przez parę minut, nim znajdziemy kanał, do którego można wskoczyć i przeczekać pogoń.

Ale żeby nie było - misja ma parę smaczków i ciekawych rozwiązań i jak na pierwszą misję może być. Kolejna jest już trochę lepsza, więc może nas autor jeszcze kiedyś czymś zaskoczy. (rozmachem na pewno). Ale w porównaniu do kilku misji konkursowych, w które grałem, to ta się nie umywa.
Aha - misja powstała na Old Dark'u... Co też pewnie tłumaczy te pustki i prostą architekturę. No i bug z mapami, które mają zwaloną paletę i mają białe linie na jasnożółtym tle!

Jak już ograliście wszystko inne, co wyszło niedawno, to można w to zagrać. Ale nie paliłbym się do tej misji jakoś specjalnie...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Teraz jest 13 lip 2020 04:59


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron