Nowa misja T2: A Tough Night

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

6/6 Przełomowa misja, kamień milowy pod każdym względem.
0
Brak głosów
5/6 Czołówka swojej kategorii. Bardzo dobra!
0
Brak głosów
4/6 Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady.
0
Brak głosów
3/6 Misja przyzwoita, spełniająca minimalne wymogi. Przeciętniak.
0
Brak głosów
2/6 Słaba misja, posiadająca poważne wady i powielony pomysł.
1
100%
1/6 Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 1

Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Nowa misja T2: A Tough Night

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Tytuł: A Tough Night
Typ: TMA
Autor: Master of Dromed
Data wydania: 06.05.2020
Język: angielski

Opis: Debiutancka misja miejska. Podobno ogromna! Sequel: "Into the Dark Forest".

Do pobrania z:


[url=https://www.thiefguild.com/fanmissions/17912/a-tough-night]Strona misji na Thief Guild
Obrazek
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Nowa misja T2: A Tough Night

Post autor: Juliusz »

Nie wiem, co mnie tknęło, ale przeszedłem tą misję parę dni temu. Chyba dlatego, że sam myślałem nad fanmisją dziejącą się w mieście, a później na terenie otwartym, w górach, jaskiniach itp. Patrzę, a tu nagle ktoś wydaje pakiet misji dziejący się właśnie w takowej scenerii. Więc zobaczyłem, czy ktoś mi czasem telepatycznie nie zapodał tego motywu i... okazało się, że bardzo ta misja była inna od mojego wyobrażenia... Widziałem różne debiuty, ale ten jest miksem ogromnych ambicji i raczkujących umiejętności.

Architektura początku misji wygląda niczym zrobiona na silniku Wolfenstein'a 3D - płaskie prostokątne pomieszczenia z drzwiami i pojedynczymi przedmiotami. Samo miasto jest troszkę lepsze, ale i tak strasznie puste i bardzo do siebie podobne. Tylko niektóre lokacje mają swój charakter i potrafią się lekko podobać.
Poziom czułości strażników, przynajmniej na Ekspercie, wydaje się być trochę wywindowany, co może nie być złe samo w sobie, ale ulice są zbyt jasno oświetlone i jest bardzo niewiele miejsc, w których można się schować. Czasem trzeba uciekać przez parę minut, nim znajdziemy kanał, do którego można wskoczyć i przeczekać pogoń.

Ale żeby nie było - misja ma parę smaczków i ciekawych rozwiązań i jak na pierwszą misję może być. Kolejna jest już trochę lepsza, więc może nas autor jeszcze kiedyś czymś zaskoczy. (rozmachem na pewno). Ale w porównaniu do kilku misji konkursowych, w które grałem, to ta się nie umywa.
Aha - misja powstała na Old Dark'u... Co też pewnie tłumaczy te pustki i prostą architekturę. No i bug z mapami, które mają zwaloną paletę i mają białe linie na jasnożółtym tle!

Jak już ograliście wszystko inne, co wyszło niedawno, to można w to zagrać. Ale nie paliłbym się do tej misji jakoś specjalnie...
ODPOWIEDZ