Zagrałem na razie 5 misji z konkursu - pewnie się nie wyrobię do końca lutego z resztą ale to nie na temat - i na ten moment jest to mój faworyt. Co prawda nie wszystko jest tutaj idealne: nie jestem przekonany do "tuneli" w lesie, nie jestem fanem wrzucania do jednego worka wątków z pogańskich/folkowych horrorów, nadużywanego ostatnio Lovecrafta i symboliki z licealnych zeszytów, baza złodziei mogłaby mieć mniej płaski layout... ale to wszystko i tak drobiazgi, bo pomysł mamy bardzo dobry, znalezienie całego loota wymaga wysiłku, a przede wszystkim mikroświat tej misji jest bardzo interesujący - nie chcę spojlować, ale są zadania poboczne, możliwość tworzenia przedmiotów, no i właśnie wspomniana dziupla złodziei z ich własnymi zasadami, czytankami, interakcjami itd. Bardzo smakowity wątek, do tego wiele zapadających w pamięć visuali - nie tak dopracowanych jak w Cinder lub Midsummer, ale trafiających w mój gust. Czołówka, może numer jeden.
|