Strona 3 z 4

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 26 września 2008, 09:58
autor: peter_spy
Nie, Skype się nie nadaje, a już zwłaszcza przy konferencjach dla większej ilości osób niż 3-4, o paśmie dla gry w ogóle wtedy można zapomnieć... TS'a dawno nie używałem, w takim razie spróbuję. Mam dostęp do dobrego serwera Ventrillo, ale wyłącznie jako gość, więc nie mogę się tam zwalić nagle z 6-osobową ekipą ;) Ale jeśli się rozkręcimy to grzecznie zapytam któregoś dnia, może nam pozwolą.

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 26 września 2008, 12:05
autor: grim_reaper
Znalezlismy zainstalowanego SCCT, tylko teraz pytanie o wersje - mowicie caly czas o 1.05, ale macie na mysli gre w trybie single, prawda? Bo ja mam 1.05 w single, ale gdy odpalic tryb versus ( czyli multi ) to juz jest inna bajka - tam mam 1.2, no i co z tym fantem zrobic?

Jesli chodzi o komunikacje glosowa to ja glosuje za TeamSpeakiem :P - mozemy udpostepnic zainteresowanym haslo do naszego klanowego kanalu.

Ja moge grac o kazdej porze, procz weekendow i piatkow wieczorem...

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 26 września 2008, 12:33
autor: eLPeeS
1.2 to jest max co może z niego być, tak że wszystko gra i buczy ;)

W kwestii komunikacji głosowej to ja powiem tyle, że na razie u mnie brak mikrofonu (bo padł wraz ze słuchawkami). Najbliższy zakup planowany - 7 października 2008. Do czasu mogę klepać wiadomości tekstowe ;)

Odpaliłem dzisiaj upatchowany versus i w końcu chodzi bez problemów. Ja jak coś mogę w niedzielę popykać wieczorkiem, ale od października weekendy (wraz z piątkami), podobnie jak u Grimmy, odpadają.

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 26 września 2008, 12:46
autor: peter_spy
U mnie też jest Versus w wersji 1.2, czyli chyba wszystko w porządku. Pozostaje dopasować jakiś termin :)

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 26 września 2008, 12:59
autor: Michal
grim_reaper pisze:mozemy udpostepnic zainteresowanym haslo do naszego klanowego kanalu
Hola, hola! A gdzie zgoda pozostałych członków? A jeśli akurat najdzie mnie ochota na odpalenie TSa żeby sobie ciupnąć na Brodysach? :P: :P: :P:

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 26 września 2008, 13:27
autor: grim_reaper
Nie boj zaby, Michal ;) Mamy podkanaly, jakos sie podzielimy, a zreszta nie widzialam Cie abys szturmowal czesto TSa :P, decyzja nalezy do channel admina/ow - Oskar? Bandit? 8-)

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 29 września 2008, 11:43
autor: Bandit
Szczerze mówiąc to ja nie przepadam za grami z widokiem TPP, więc czy da się jakoś na stałe ustawić widok FPP? Jeśli nie to chyba to sobie daruję, bo taka gra będzie mnie bardziej denerwowała niż dawała mi przyjemności... Na TPP to można sobie popykać na solo a o multi już absolutnie nie ma mowy.

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 29 września 2008, 11:59
autor: peter_spy
Zamiast marudzić lepiej byś pograł najpierw ;) Da się grać w multi na TTP bez problemu, zarówno w Splinterze i innych tego typu grach, jak np. GoW.

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 29 września 2008, 13:59
autor: eLPeeS
Jak preferujesz FPP to zawsze możesz grac jako merc i tylko jako merc ;) Granie agentem w TPP jest łatwiejsze i przyjemniejsze ze względy na akrobacje jakie wykonuje. Poza tym Judith ma racje - zanim zaczniesz narzekać może byś pograł choć trochę ;)

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 30 września 2008, 18:49
autor: peter_spy
To jak, zbierzemy się na granie jakoś w tym tygodniu? Nie musi być długo, godzinka wystarczy :)

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 30 września 2008, 19:01
autor: MTJ
Myślę że mógłbym spróbować w weekend - piątek lub sobotę. Tylko ktoś musi postawić serwer. Jeszcze nawet nie zainstalowałem gry :roll: .

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 30 września 2008, 19:37
autor: eLPeeS
Ja mogę dzisiaj. Jutro raczej średnio - bo wypadałoby iść na ligę do pubu :) W czwartek raczej może być. W piątek i sobotę odpada. Co do niedzieli to myślę że jakoś tak po 21, zakładając że się wyrobię ze wszystkim, mogę pograć.

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 30 września 2008, 19:44
autor: MTJ
Jak miło że ja mogę tylko w weekend. :cry:

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 13:47
autor: grim_reaper
Na razie odpuszczamy na rzecz starego dobrego UT99 :P ?

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 14:13
autor: peter_spy
Cieniasy, żeby to chociaż UT 2004 był, albo Q3 :P Nie mówiąc już o zabawach w UT3 na mapkach typu CTF-Lighthouse, miodzio.

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 18:49
autor: MTJ
Niektórzy mają nieco za słabe komputery aby bawić się w UT3 przez neta ;).

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 19:02
autor: peter_spy
No ale UT 2004 to już naprawdę nie jest taka wymagająca gra ;)

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 19:23
autor: Bandit
No tak, ale trzeba ją najpierw mieć... :))

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 20:17
autor: MTJ
Judith pisze:No ale UT 2004 to już naprawdę nie jest taka wymagająca gra ;)
Nawet mam, jeszcze nie próbowałem. Jeśli byłoby z kim zagrać w jakiś weekend...

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 20:27
autor: peter_spy
Bandit pisze:No tak, ale trzeba ją najpierw mieć... :))
Wiem, że to nieładnie propagować takie rzeczy, nawet na złodziejskim forum, ale jak masz wersję "bandycką" to też powinno działać :) Z resztą chyba ciężko dostać to teraz w sklepach.

MTJ - jak się więcej luda zgłosi (tj. przynajmniej 3 osoby to czemu nie)

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 20:40
autor: MTJ
Guzik prawda. :jez W sklepach jest łatwo dostępna Unreal Antologia z Unrealem I i II, UT i UT'04. Mam bo chciałem zalegalizować swoje Thievery ;).

No to zaprawszamy do zgłaszania się chetnych do gry W SCCT i/lub UT'04 w ,mam nadzieję że będę mógł, ren weekend. :P

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 22:35
autor: eLPeeS
Przed chwila popykałem sobie w UT99 z naszymi drogimi forumowiczami ale to jednak nie jest to co tygryski lubią najbardziej 8-) Narobiliście mi smaka na SCCT to się teraz nie wycofujcie wyskakując z jakimiś innymi gierkami. Popróbujmy tego a jak się nie spodoba to wtedy poszukajmy lepszej alternatywy.

Co do terminu to ten jutrzejszy od 22 do 23 jeszcze aktualny?

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 22:35
autor: peter_spy
MTJ pisze:Guzik prawda. :jez W sklepach jest łatwo dostępna Unreal Antologia z Unrealem I i II, UT i UT'04. Mam bo chciałem zalegalizować swoje Thievery ;).

No to zaprawszamy do zgłaszania się chetnych do gry W SCCT i/lub UT'04 w ,mam nadzieję że będę mógł, ren weekend. :P
To dawno nie byłem w media albo przegapiłem na półce, trza kupić w takim razie :-D

Edit: dla mnie termin oki, tylko do tego musi być te pięć-sześć osób, bo inaczej ciężko będzie...

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 01 października 2008, 23:46
autor: Michal
eLPeeS pisze:Popróbujmy tego a jak się nie spodoba to wtedy poszukajmy lepszej alternatywy.
Ja bym chętnie ciupnął z kimś w tysiąca albo literaki na kurniku. Jakby ktoś był chętny to na PW (nawet dzisiaj jeszcze) walić żeby nie zaśmiecać tematu.

Re: Splinter Cell - multiplayer

: 02 października 2008, 00:32
autor: eLPeeS
Judith pisze:Edit: dla mnie termin oki, tylko do tego musi być te pięć-sześć osób, bo inaczej ciężko będzie...
Masz na myśli termin weekendowy (na UT) czy jutrzejszy (na SCCT)? Bo jak ten drugi to pamiętaj że do SCCT 4 to już max bo na tyle osób są zaprojektowane wszystkie mapy.