Mutatory i co dalej?

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
StaQ
Bełkotliwiec
Posty: 3
Rejestracja: 28 marca 2005, 19:19
Lokalizacja: P-Ń

Mutatory i co dalej?

Post autor: StaQ »

Drodzy koledzy po fachu.
Ostatnio natrafiłem na pewien problem, otóż gdy załadowałem sobie ino mutator do TUT "dagger" okazało się że tylko ja moge go posiadać na serwerze. Wiem że trzeba dodać jakieś serverpackages, tyle że nie wiem jak się nazywają te "paczuszki" oraz nie jestem pewien do którego ini go wrzucić (ady na pewno do Unrealtournament.ini?). W każym razie będę bardzo wdzięczny za otrzymaną pomoc, bo sztylecik rządzi bardzo! Aż mi się odechciało z redeemera strzelać do strazników. Poza tym z chęcią wypróbowałbym inne mutatory do TUT, bo gram z bratem i chcemy wprowadzić coś nowego do naszej kochanej nostalgii. Jeśli ktoś by chciał pograć Thieves vs. Guards na nostalgii ze mną i z mym bratem, to proszę o kontakt na gadu 1569039, serwer stoi różnie, najczęściej wieczorami.
Pozdrawiam, StaQ.
Co jest nielegalne jest bardziej opłacalne
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: Bandit »

Pół godziny po północy ledwo widzę na oczy, bo już pół dnia przed monitorem, ale siedzę dalej i wytrwale szukam, starych płyt, na których powinien być mutator, który opisuje StaQ. Wkładam ostatnią, (dlaczego zawsze na końcu?! :| ) płytkę i okazuje się, że mam ten mutator. Co za radość :-)
OK. No to lecimy z tym koksem :-)
Cały mutator możesz pobrać stąd
Aby wszystko chodziło online musisz dodać do pliku "ThAux.ini" w kategorii [Engine.GameEngine] taką linijkę:

Kod: Zaznacz cały

ServerPackages=ThItemMutators
W pliku "ThMutators.ini" znajdziesz różne ciekawe ustawienia. :wink:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
StaQ
Bełkotliwiec
Posty: 3
Rejestracja: 28 marca 2005, 19:19
Lokalizacja: P-Ń

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: StaQ »

Mon, dzięki bardzo, mutatory działają, niektóre lepsze, niektóre gorsze, ale ważne że działąją. Ktoś miałby ochotę pograć ze sztylecikiem na th-apprentice v2 (najarałem się na tą mapę), bo jestem zbyt cienki by ją samemu przejść tak z marszu. Jakby co to proszę o kontakt na gadu. Myślę że już dzisiaj wszystko będzei ok, w związku z ostatnimi wydarzeniami. Na tym kończę, pozdro.
Co jest nielegalne jest bardziej opłacalne
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: Agnar »

Szkoda ze nie znam tego moda ze sztyletem... bo cos mi sie wydaje ze byloby to zajebiscte :D mam nadzieje ze szytel jest taki:

1) jest on zamiast miecza i kosztuje cos kolo 200...
2) dzialalo by podobnie jak na zasadzie bj tylko ze mialo by jeden styl ataku <normalnie uderzenie BJ bez naladowania>
3) wiadomo zeby to zabijalo a nie obluszalo :D

No itp :P pozdro dla all :P
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: marek »

jak je włączyć? mi nie działa.... chyba, że to jedynie do multi jest
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: Bandit »

Mutatory można włączyć tylko w trybie multiplayer. W menu masz odpowiednią opcję. Znajduje się na tej zakładce, w której wybiera się mapkę. :wink:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: marek »

Mam pytanie: jakie znacie najlepsze mutatory do Unreala Tournamenta ? poszukuję jakichś napradę ekstra. (mogą być dodatkowe tryby bądź zupełnie nietypowe mapy).
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: Agnar »

mam pytanie... Jak w mutatorze matrixa zrobic zebys szybciej biegl <jak jestes the one>?
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: Azaqi »

Chodzi Ci pewnie o bullet time mutator (jakbyś nie napisał o the one to bym szukał w matrixmoves mutator :wink: )
Na pulpicie UT w pasku na górze, na końcu przed helpem powinien być Mod, rozwiń go i tam powinny być odnośnik, a w nim ustawienia dotyczące tego moda, a także do innych zainstalowanych modów/mutatorów. Za szybkość biegania odpowiada bodajże pierwszy suwaczek
Obrazek
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: Agnar »

wiem o tym mode.... ale nie o to mi chodzi Azaqi... chodzi mi o to ze jak jestes The one... Masz po lewej stronie pocisk a na nim liczme... tem wiecej zabijesz to liczba rosnie... ale ta liczba do czegos jest nie ? pewnie "energia" ktora ma The one... mozeo n naprzyklat zrobis zatrzymanie kul... albo zeby za gosciem szmy <poszlaki, mini ty> :wink:
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Mutatory i co dalej?

Post autor: Azaqi »

Chodzi Ci pewnie o to jak uruchomić bullet time jak jesteś już "the one"
musisz zdefiniować sobie klawisze pod włanczanie/wyłanczanie bullet time, zatrzymywanie kul itp.
wszystko jest tu:
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ