Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Bandit »

Coś tu jest nie tak! Czy każdy tylko czeka na "1.5"?! Zauważyłem, że ostatnio wszystkie serwery świecą pustkami. :? My zresztą też nie jesteśmy lepsi, bo nie gramy stale tylko od czasu do czasu i to bez żadnego zorganizowania nawet TS poszedł w odstawkę! Powodem tego jest pewnie brak "stałego" serwera, na którym mogliby się spotkać wszyscy tak, jaka dawniej. "Stałego" napisałem w cudzysłowie, dlatego że jak na razie nie jest to realne żebyśmy mieli serwer 24 na godzinę. Chodzi mi o taki serwer, który byłby stawiany np. co Sobotę o 20-tej. Rozgrywki, które odbywałyby się na nim traktowane były by na poważnie bez żadnych kodów, marudzenia (Intrak, Agnar :pff6:). Może nawet zrobiłoby się stronkę z wynikami, jakimiś demkami albo filmami itp. BTW ma ktoś możliwość załatwienia jakiegoś serwera, bo u Pabla nie da już rady do odwołania :( natomiast serwer, u Intraka nie wypala, dlatego że zawsze podczas gry Intrakowi musi coś odwalić. Ostatnio używa kodów, nie gra na poważnie psując humor i zabawę innym a jak zginie i jest obserwatorem najchętniej zmieniłby od razy mapę. Ogólnie rzecz biorąc na admina serwera potrzebujemy kogoś odpowiedzialnego albo osoby, która postawi nam serwer z dedykacją. :roll: Tylko nie wiem, co z Willow'em chyba ma jakąś robotę, dlatego najprawdopodobniej serwer u niego też odpada. :( A jeśli chodzi o serwer u mnie to też lipa, bo w 4 osoby nie zrobimy wielkich rozgrywek.

Wracając do "1.5" wszyscy liczą, że to będzie coś wielkiego, coś, co musi im się podobać i dzięki temu będą mogli powrócić/grać więcej. Już teraz mogę wam powiedzieć, że tak nie będzie. Poza niezauważalną zmianą cyferki w tytule nie odczujecie większej zmiany tym bardziej, że już w wersja 1.4 to nie beta i wszystkie serwery już na niej działają. Dlatego uważam, że skoro każdy liczy na to, że "1.5" będzie czymś szczególnym to niech ta każda osoba dołoży do tego coś od siebie. Taka myśl zapoczątkował Agnar by określić, która mapa będzie naszą klanową. Mu odpowiadał nowy Gerome i myślę, że to wcale nie jest zły pomysł tym bardziej, że mapka jest już dostępna, ale nieoficjalnie, bo nie ma jej na żadnym serwerze. Gdyby tak lepiej się nad tym zastanowić można dojść do wniosku, że mapka nie jest jeszcze skończona i można wprowadzić w niej jakieś swoje własne zmiany.
Mój plan jest taki szukamy bugów na nowym Gerome, naprawiamy je, ulepszamy mapkę tam gdzie dotychczasowe rozwiązania w praktyce zawodzą np. kopalnia z jednym wyjściem/wejściem, wydajemy własną wersję klanową/narodową, która będzie oficjalnie dostępna w "1.5". Czasu mamy niewiele, bo do wydania kolejnej odsłony TUT zostało już tylko dokończenie jednej mapki. To jak pomożecie? :-D
P.S. Jak zwykle ja... :roll:
:chase: :shoot: :guard:
Intrak
Paser
Posty: 227
Rejestracja: 10 maja 2005, 16:28

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Intrak »

Bandit pisze:natomiast serwer, u Intraka nie wypala, dlatego że zawsze podczas gry Intrakowi musi coś odwalić. Ostatnio używa kodów, nie gra na poważnie psując humor i zabawę innym a jak zginie i jest obserwatorem najchętniej zmieniłby od razy mapę.
No widze Bandit ze sie na mnie uwzioles ... no dobra teraz ja sie chwile wytlumacze :pff6:
Mozna powiedziec tak,czasem rzeczywiscie mi ODBIJA no dobra nie tak czasem ale zauwaz ze tez moze sie cos dziac u mnie na chacie, pomysl tez o tym to nie jest tak jak u Ciebie siedzisz sobie do ktorej chcesz itp. a tak mam w MIARE dobra wiadomosc od TEj niedzieli bede mial 2 kompy na chacie a ten drugi jest o wiele lepszy od mojego ale jest tez minus ze z tym kompem przyjzedza moj bracholek.
Aha dla waszej wiadomosci ja mam 3 rodzenstwa <Tak jest nas 4> i to nie jest tak ze na zawolanie Bandiś rzuci "Intrak 'rup' server" ... no to sorry ale mam powody do nerwow skoro ja na ten debilny komputer musze sie ladnie naklocic z 'Dennym' rodzenstwem jak i 'troche mniej dennymi' rodzicami. A tak po za tym mi sie wydaje ze tylko Grim wie o co mi chodzi. A tak wlasnie Bandit z czystej ciekawosci zapytam sie czy ty jestes jedynakiem .... ?? :?
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Bandit »

Ojejciu biedny Intraś. :-) Nie martw się Intrak ja mam młodszego brata, który też czasem wpierdziela się na komputer wtedy, kiedy jak chciałbym sobie spokojnie pograć a w Twoim przypadku wygląda to wręcz tragicznie, ale to nie jest powód do tego żebyś swoją grą oddziaływał na innych w taki sposób jak opisałem. Czyli co masz na pewien czas dwa kompy w chacie, ale i tak to nic nie zmieni, bo przybędzie was na ten czas? :roll: Dobra koniec sprawa wyjaśniona Intrak gra w ekstremalnych warunkach... ale nie o tym jest ten temat! :? To jak będzie lenie? :twisted:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: marek »

Bandit pisze:młodszego brata, który też czasem wpierdziela się na komputer wtedy, kiedy jak chciałbym sobie spokojnie pograć
odczep się od młodszego rodzeństwa :evil: :evil:


Mogę grać około południa niemal codziennie dopóki mój brat pracuje - jak wraca to on gra. Kiedy jestem jako dostępny na gadu (nie jako "zaraz wracam" !! - to oznacza, że albo mnienie ma albo gram w coś :-) ), często po moim opisie idzie się domyślić kiedy mam ochotę grać.
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: grim_reaper »

Ja chętnie pomogę...tylko co ja mogę :cry: ...

Jak mi ktoś powie co i jak dokładnie to spoko, spróbuję sie przydać w miarę możliwości czaso-przestrzennych, ale uprzedzam, lepiej zacznijmy juz dziś, bo w weekend mnie nie ma :evil: a w poniedziałek wraca mój brat (grrr, młodsze rodzeństwo suxx -sorry Marek :P:) :evil: no i może być różnie z podziałem "prac" przy kompie ehh, ale chcę się przyczynić do tego, o co nas prosi Bandyś :wink:

Pomożecie? Pomożemy!! :lol:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Bandit »

Nie musicie od razu uczyć się obsługi edytora :wink: Na początek zacznijmy od tego, że wszyscy zastanowią się i napiszą, jakie z rozwiązań na nowym Gerome są złe a te dobre jak by ulepszyli. Uruchomcie wyobraźnię i starajcie się już przy kreowaniu nowego "pomieszczenia" wiedzieć jak będzie się do niego wchodziło, uciekało z niego, chowało się w nim, ale pamiętajcie też o straży, bo większość mapperów robi mapy dla złodziei zapominając o tym, że to ma być gra dla dwóch różnych zespołów. Jeśli nie wiecie jak coś opisać róbcie sreeny, na których np. w paint'cie to narysujecie. :wink: Do dzieła! :ok

P.S. Znalazłem już kilka błędów na nowym Gerome i mam kilka planów, co chciałbym zmienić jak na razie nie są to duże zmiany bardziej na wygląd, ale to nie znaczy, że podczas zmiany wyglądu nie pojawi się gdzieś trochę cienia... :twisted:

Aha i jeszcze jedno! Detale! Myślcie dużo o detalach. Np. takich małych "głupich" świeczkach, które mogą pokrzyżować złodziejowi szyki...
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: marek »

to na początek proponuję zgasić ogień w kominku, albo zmniejszyć, aby ze stratą HP dało się wejść przez komin na dachu do środka (teraz można się jedynie zabić :( )
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: grim_reaper »

Research bugów na Geromenew - 6 VII 2005 , godzina 2140 :P: czasu Tutkowego :wink:

Oto co zaobserwowano i co zapamiętano:

Bugi

:arrow: płomyki świec prześwitujące przez ścianę ( głównie w koszarach) - kaliber: detal

:arrow: czerwony płomień świecy u bezbronnego kolesia w pokoju z wucetem, na górze - kaliber: detal

:arrow: rura w maszynowni obok ogródka z żywopłotem (tam gdzie przycisk), która, jeśli się pod nią stanie w kucki i następnie wyprostuje - blokuje wyjście - kaliber : duży

:arrow: kominek bez wyjścia (wpadniesz - żegnaj zabawo :evil: ) na dachu, dokładnie nad kratką do kopalni - kaliber: duży

Propozycje zmian - lista życzeń

:arrow: żeby kominek w pokoju na przeciwko Lorda Geroma też miał jakieś przejscie

:arrow: żeby drzwi przy otwieraniu się wyglądały jakoś po ludzku, a nie jak by je ktoś wyjmował ze ściany i żeby tak się otwierały, aby można było się za nimi skryć i zrobić sobie cień

Tyle zapamiętałam, dopisywać jak coś :wink: Przydały by się jeszcze screeny, żeby to urozmaicić, ale to nie problem - zrobi się :wink:

Over :P:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Agnar »

Dobre pomysly ;) good job ::D ja uwazam ze ogien w kominach pazyl i byl wszedzie ale mozna by bylo je zgasic i podpalic... ;) pozatym patrzac ze strony guarda to tam gdzie jest evidence jest za duzo wejsc :/ nie dosc ze mozna tajnym wejsciem wejsc do pomieszczenia <pod fotelem jest przycisk> to jeszcze sa okna i komin... moze powinno byc tak ze ten przycisk powinien byc zlikwidowany i jedno okno powinno zostac tez zlikwidowane <najlepiej to po stronie tajdnego przejscia...> komin powinen sie palic.... czyli by byly 3 wejscia i jedno wyjscie ;) nad oknami powinno bys male swiatelko ktorego nie mozna zgasic :P tak zeby bylo widaz ze ktos wchodzi ale nie yblo widac ze ktos strzela z "lean" :) takie sa moje propozycje jezeli chodzi o ta mape ;) fajnie tez by bylo dolozyc maly cien w miejscu gdzie zostalo dorobione okno do evidence :) pamietajcie ze nalezy patrzec na obie strony... fajnie tez by bylo lekko splaszyc dach obu barakow bo latwo jest sie ukryc za jedna ze 4 "scian" poprostu docisnac srodek ::D w dol :P
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: marek »

ale za to bym dorzucił jedno spawnpoint guardów w tamtym pokoju - aby złodzieje zaraz na starcie zanim się ktoś zjawi nie mogli od razu ukraść ewidence -> myślę, że przejść lepiej nie kasować a nawet dorzucić kominek (wystarczy sypnąć caltropów do kominka i nikt nie wejdzie :twisted: bo się spali
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: grim_reaper »

Ja proponuję, żeby za pomocą jakiś kilku przycisków (nie jednego,bo byłoby za prosto dla guardów :wink: ) można było zamknąć wszelkie przejścia (okna, drzwi itp.) - tak jak dźwigniami na Aquatone - jest to jakieś tam ułatwienie dla guardów, ale weźcie pod uwagę to, że w trakcie gry pójście (te przyciski powinny być w miarę oddalone od centralnego punktu gry) gdzieś i naciśnięcie czegoś jest kwestią przeżycia czasami :roll: . Pomyślałam o tym, bo skoro złodzieje mają mieć więcej wejść... :wink:

Co o tym sądzicie? :P:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: marek »

:zmiesz3: eeeeee... myślę, że to taki sobie pomysł :roll:
ja mam następujący: wprowadzić burzę - pada lekki deszczyk i co jakiś czas niebo rozświetla błyskawica, która oświetla zewnętrze na ułamek sekundy :idea:
co wy na to?
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Agnar »

Hmmm... grim... moim zdaniem twoj pomysl jest nie potrzebny :| po co cos takiego ? pozatym to dom a na nie bunkier nie ? :P aquatone to byla baza jakas podwodna :P ale co do Marka to jest zajebisty pomysl :ok zlodzieje juz nie beda sie tak kamuflowac.... latwiej na dachu bedzie ich dostrzec :-)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: grim_reaper »

A może by tak modyfikacja pomysłu Marka?

Żeby te pioruny waliły w złodziei na dachu i biegających po placu guardów - w końcu w blachach są - to realistycznie by było, że przyciągają wyładowania atmosferyczne . A co do deszczyku - to moze by tak jeszcze , żeby złodzieje mieli możliwość poślizgnąć się na trawce i na dachu też , a guardom żeby co jakiś czas rdzewiała zbroja i wtedy ktoś by podbiegał z zestawem firmy Hammerite i szybko odrdzewiał pacjenta i gra toczyła by sie dalej.

Myślę , że to bardzo urozmaici grę

P.S.Jak ktoś nie zauważył to wszystko to żart, żeby sie znowu ktos nie czepiał, że głupoty wymyślam :wink:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Leming »

Tylko przydałoby się Guardów podzielić na specjalności vide BF1942 czy inne ET.
Mogłoby być np. tak:
Guard Mechanik - ten co biega z farbą "Hammerite" i odrdzewia kolegów
Guard Inżynier - rozstawia Caltropy, Whistlery, Miny i naprawia co sie da
Guard Medyk - Leczy oczywiście :P
Guard Wsparcia - biega z Suply Chest i rozdaje wyposarzenie
Guard Standard - uzbrojony w miecz i zwykłe bełty
Guard "Ciężki" - posiada Mace i jakieś super mocne bełty
Guard Specjalista - ten posiada paralize, tag, firebolt,
ufff..................rozmazylem sie, specjalności thiefow pozostawiam do wymyslenia ;)
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: marek »

to namów aby każdy korzystał z odpowiedniego loadout'a, bo przecież sprzęcior się kupuje
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Agnar »

Leming... moim zdaniem ta gra sie nie nadaje do takiego podzialu klas postaci...
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: marek »

pamiętam jakiś mod do halfa z klasami postaci - jak graliśmy w gimnazjum jeszcze to każdy brał albo pancernego i wolnego gościa z miotaczem ognia, albo podobnego, tylko, że z jakąś armatą czy czymś takim, a resztę olewali i gra traciła sens..... tutaj byłoby tak samo
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Agnar »

A no... masz racje :| kazdy by sie zbroil jak zeby wszystkich kosic... ale spojzcie na to inaczej... sa przeciez rodzaje zlodziej nie ? ;) na przyklad ghoster i DM a DM jeszcze sie dzieli na bow i sword... a guard... hmmm... moze kamper i wolny ? :P
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: marek »

nie kombinuj za dużo, kombinacji jest baardzo dużo, tylko pytanie które są najbardziej sensowne(np. czy opłacałoby się nie kupować broni do walki wręcz, a zamiast tego do datkowe firebolty, tagi i paralyze.... :?: )
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Agnar »

No ja osobiscie proponuje kupywac wszystkiego po troche...
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Bandit »

Powracając do właściwego tematu... :roll:
Na tej stronie znajdziecie krótkie filmy, na których są pokazane bugi z nowego Gerome'a. :wink:
Wszystkie razem zajmują nieco ponad 8MB.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: marek »

z tą drabinka to chodzi o to, że widać przez tekstury? a z tym ciałem to nie wiem o co ci chodzi
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Bandit »

Movie 3
Chodzi o to, że komin mógłby być nieco szerszy i głębszy wtedy łatwiej/bezpieczniej wchodziłoby się na dach. Albo należałoby poprawić strefę drabiny tak, aby nie było przypadków takich jak na filmie gdzie nie mogłem wejść na górę, bo nie załapywała mnie ta strefa.


Movie 4
grim_reaper pisze:rura w maszynowni obok ogródka z żywopłotem (tam gdzie przycisk), która, jeśli się pod nią stanie w kucki i następnie wyprostuje - blokuje wyjście - kaliber : duży
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Do RoboTY! Każdy! TERAZ!!! Yehaw!

Post autor: Agnar »

Teraz tylko trzeba bugi naprawic...

Movie 1 :shoot: to nie wiem jak trzeba by bylo naprawic... zostawmy to w rekach specjalisty <bandit> :P

Movie 2 :shoot: hmm... ja proponuje zorbic komin wiekszy i zrobic drabine i otwierane wejscie od dolu...

Movie 3 :shoot: najlepiej zrobic wiekszy komin... i fajnie by bylo gdyby sie palil... i mozna by go bylo zgasic...

Movie 4 :shoot: ta sama prozba co w movie 1 :P
Brudna robota, ale czysty zysk!
ODPOWIEDZ