Trening...

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Trening...

Post autor: Agnar »

No w koncu czas rozpoczac nasze treningi.. ;) wiadomo ze nie kazdy teraz ma czas... jedni maja mature drudzy pracuja albo jeszcze cos tam... Dlatego... proponuje tym co nie wiele maja czasu... ale go znajda, zeby grali na jakims wolnym serv albo grali na silngle player i okradac mapki... pic polega na tym ze nie robcie zadania... tylko zbierajcie caly loot mapy :!: Dzieki temu nauczycie sie rozmieszczania loota... Przy nacisnieciu F2 macie cos takiego jak "map loot" czasami jest to falszywe ale zawsze cos kolo tej sumy... teraz tylko pytanie... jaka bedzie nasza mapa zlodziejami i guardami ? ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Trening...

Post autor: marek »

Kamasutra, Airship, Aquatone, Nostalgia, Burgeois, Gerome,.....
może cos z tego?
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Trening...

Post autor: grim_reaper »

Ja na razie mam czas, ale jak się zacznie ( a się zacznie w paździorniku :-) ), to będzie róznie. Na razie to najwięcej czasu mam wt i czw od rana do 12 ( wtedy to mi tylko zostaje trening z Azim), albo po południu w pozostałe dni, choć ogólnie to różnie wychodzi, grunt to żeby się wołać :wink: Ja proponuję Nostalgię albo Highway Inn :P: na nasze mapki, ale generalnie jest i to obojętne 8-)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Trening...

Post autor: Agnar »

Ja proponuje Nostalgie, Gerome, Flats, HighwayInn, Lordbeck <mam nawet taktyke na obrone tej mapy>

Malutka uwaga... Zauwazcie ze "klejnot widzialnosci" ma kilka kolorkow... i tym jasniejszy tym AI widzi cie z dalszej odleglosci... wiec chce poprostu powiedziec ze czasami jak AI stoi przed toba daleko i jestes troche widoczny to zeby nie panikowac... i nie zaczac uciekac w strone swiatla zeby skryc sie za sciana... czasami trzeba zaryzykowac ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Trening...

Post autor: Azaqi »

Agnar pisze:Przy nacisnieciu F2 macie cos takiego jak "map loot" czasami jest to falszywe
:shock: :o To nic dziwnego, że czasami całego loota nie mogłem znaleźć na mapce :-)
Ja mam czas najczęściej rano i wieczorami. Postaram się znaleźć jak najwięcej czasu, mimo że mam kampanie wrześniową czyli zaliczanie zaległych egzaminów :? :( . Co do tych mapek, to nie rozumiem idei, bo uważam, że na każdej mapce powinniśmy dobrze grać zarówno złodziejami jak i strażnikami :wink: Dobra robota z tymi poradami Agnar, tylko mam jedno zastrzeżenie. Nie zachowuj ich tylko dla nas, a napisz w dziale Thief - multiplayer. Przydadzą się innym - szczególnie początkującym.
Obrazek
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Trening...

Post autor: Agnar »

Bandit... mam do ciebie pytanko... jak bedziemy grac z niemcami to bedziemy grac 3 mapy guardami i 3 zlodziejami czy tylko 3 nasze na obie strony ? bo jezeli tylko 3 a nie 6 to musze sie zastanowic jakie to maj byc mapy zeby byly w miare wyrownane szanse...
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Trening...

Post autor: Agnar »

Hmmm... dobra... czas cos ruszyc w tym dziale :P bo sie tutaj nudno robi i zaczyna mnie wkurzac to ze ostatni post to ciagle grim... zartuje oczywiscie :-)

Wiec tak... po turnieju doszedlem do wniosku ze przyda sie trening... tez tak po wczorajszej grze... zobaczylem mase bledow ktore ja popelnilem... wazne ze ja je zobaczylem... pytanie czy wy je widzicie ? otoz tak... wczoraj pod koniec mapy... gralem tylko azi i ja... azi zrobil zadanie na grange... i czekal na mnie przy wyjsciu... nad wyjsciem zostawilem wczesniej kolce... i strzelilem do niego zwykla belta, potem on przeskoczyl kolce i zaraz za tym dostal paralizem... i wygral... po tym mi powiedzial ze mial tylko jedna krople krwi... gdzie ja zrobilem blad ? powinienem pierw strzelic paralize... a potem dopiero zwykla belte... wtedy by kolcy nie przeskoczyl...

To oznaka braku treningu... nie zareagowalem w sposob taktyczny... dobrze wytrenowany gracz... sprawdza co jakis czas swoj ekwipunek i wie co dzieki niemu potrafi zrobic... a kiedy jest w trakcie tej akcji to odrazu wie co ma zrobic... wogle sie nie zastanawia... ale zeby taki odruch zobie wyrobic trzeba duzo grac... a ja ostatnio malo gralem... trzeba wiedziec... co dany przedmiot potrafi zrobic... i kiedy warto go uzyc...

Wiem ze moje gadanie nigdy wam nie pomagalo... chcialem wam pomoc... poprostu... zwlaszcza aziemu i grim... bo kiedys byliscie poczatkujacymi... i chcialem wam pomoc sie wygrzebac... ale juz dobrzy jestescie... i mozecie sami siebie doskonalic... sa 2 etapy rozwoju... w tut...

Pierwszy... to etap kiedy dorownujesz graczom na tyle zeby z nimi grac... i nie tracic bezsensownie zyc... i potrafic cos zrobic dobrego dla druzyny... a drugim etapem... jest tak zwana przezemnie... nietykalnosc AI :P czyli... ze AI juz dla ciebie nie sa wogle przeszkoda... tylko sa przeszkoda wtedy kiedy kiedy sa one gdzies poustawiane przez AI... jestem pewien ze jest wiecej etapow... ale takie narazie ja odkrylem... moze bandit cos dopowie ? :P
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Trening...

Post autor: Bandit »

Nom mnie też to wnerwia, kiedy wiem, że jeśli zmieniłbym bełt na paraliżujący to złodziej był by juz dawno martwy a tak to mogę powiedzieć tyle, że niedługo powinniśmy mieć nowego gracza, więc będzie, kogo trenować.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Trening...

Post autor: grim_reaper »

niedługo powinniśmy mieć nowego gracza, więc będzie, kogo trenować.
byleby nie okazał się tym kolejnym "przejściowym" graczem :( powitajmy go miło, to może zostanie :-). Ja lubię zestawik : paralyze bolt i miecz , ewentualnie + speed, jak złodziej jednak rusza się szybciej ode mnie :P: , a wczoraj Agnarku to właśnie kusza się niecierpliwiła, a nie miecz hyhy ^^ Nio, ja wczoraj grałam po dłuższej przerwie ( ostatnio grałam przed ToD parę dni jakoś ) i takie przerwy czasem robią dobrze a czasem tak sobie - dobrze to chyba przy graniu guardem, a gorzej troche przy thiefie, ale to zależy. A treningi to tak czy siak są w trakcie grania na serwerach :), no chyba, że coś konkretnego mamy trenować, to proponuję znowu stawiać nasz serwer i coś tam kombinować :)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Trening...

Post autor: Agnar »

Powiem to tak... dobrze robi dluga przerwa... jak gralo sie bardzo dlugo bez przerw... a jezeli chodzi o to co napisalas grim... to doszedlem do pewnego wniosku... Dobry gracz powinien wiedziec dziala ludzka psychika... wtedy wiadomo gdzie nie wolno sie ukrywac... na przyklad wczoraj jak gralem z grim... ona podziala tak jak powinna a ja tego nie zauwazylem... poprostu... zdorwy rozsadek mowi ze zlodzieje ludzia kryc sie w rogach, przy scianie... i to jest zazwyczaj miejscie gdzie guard strzela... niestety... dobrzy gracze tez tak mysla... wiec zamiast strzelac po rogach to strzelaja w srodek... ciezko mnie zrozumiec co napisalem... bo to jest skomplikowana sprawa... ale udalo mi sie cos spostrzec... i bede staral sie to wykozystywac ;) Gdyby nie patrzec... garrett takie zachowanie trenowal od malego ;) czas sie tego nauczyc :P tyle ze on mial trenerow... a my musimy sami wszystko odkrywac i poznawac ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Trening...

Post autor: grim_reaper »

Agnar pisze:zdorwy rozsadek mowi ze zlodzieje ludzia kryc sie w rogach, przy scianie... i to jest zazwyczaj miejscie gdzie guard strzela... niestety... dobrzy gracze tez tak mysla... wiec zamiast strzelac po rogach to strzelaja w srodek... ciezko mnie zrozumiec co napisalem... bo to jest skomplikowana sprawa...
hehe, rozumim, chodzi Ci o to, że ktoś pomyślał, że tamten zrobi tak, i zrobił inaczej, ale tamten jednak zrobił inaczej, a ten zrobił tak i przez to mu nie wyszło :lol: :lol: :lol: wyrażam się jasno :-) ?
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Trening...

Post autor: Bandit »

Nom trzeba pamiętać o tym, że jak zrobi się jeden trik np. crack w drzwi to za drugim razem ta sama osoba może nie dać się na to nabrać.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Trening...

Post autor: Agnar »

Ostatnio zrobilem cracka w drzwi... i odbieglem... i guard <bandit> widzal gdzie uciekam... i wyszedl innym wyjsciem... ja wtedy powinienem zrobic wzrot w tyl i uciekac w inna strone... ale trudno... bandit pomysla a ja nie ;) ale i tak uratowalo mi to 4 literki :-)


P.S. czy ktos wogle czyta dokladnie moje posty... bo wypowiadacie sie na malo istotne sprawy :?
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Trening...

Post autor: Azaqi »

Bandit pisze:a tak to mogę powiedzieć tyle, że niedługo powinniśmy mieć nowego gracza, więc będzie, kogo trenować.
Nie wiem czy chodzi Banditowi o tą samą osobę, ale rzeczywiście ostatnio zacząłem trenować mojego kumpla. Wczoraj Bandit nawet wpadł na chwile na orjota, bo tam go uczyłem, ale niestety z powodu olbrzymich lagów nie mógł mi pomóc za bardzo. Mimo wszystko thx za eq :wink:. Ten mój kumpel na razie grał dopiero 2 razy po sieci w tutki a i w singla nie za często więc jest na zerowym etapie w Thievery i musi się dopiero przegryśc przez sterowanie i poruszanie. Właśnie czy wam też się tak dziwnie grało-poruszało w tuki jak zaczynaliście ? Bo z tego co zaobserwowałem to wielu osobą ciężko się przestawić z innych gier na tą. Sądzę że właśnie przez to wielu początkujących rezygnuje :?
Obrazek
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Trening...

Post autor: Bandit »

Tak jest z każdą grą i miałem na myśli kogoś innego.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Trening...

Post autor: Agnar »

No jest tutaj troche inne poruszanie... pamietam nawet... ze na poczatku mialem taki problem... ale juz nie pamietam na czym on polega :) odnosnie nowego gracza... mowilem milion razy zeby pierw kazdy uczyl sie na single... ap otem na multiplayer... musi poznac mapki i ich rozklad chodzenia... a nie odrazu z graczami grac... czemu wy wyszscy chcecie odrazu robic taki duzy krok ? :| pierw mapki i standardowe poruszanie sie po cieniu... potem dopiero multiplayer... azi... jesli to twoj jakis kumpel z miasta to wpadnij do niego do chaty i naucz go mapek... bo najpierw trzeba je znac... ap otem dopiero grac :? ehh... no dobra... nie wazne... robta co chceta...
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Trening...

Post autor: grim_reaper »

Azaqi pisze:Właśnie czy wam też się tak dziwnie grało-poruszało w tuki jak zaczynaliście ? Bo z tego co zaobserwowałem to wielu osobą ciężko się przestawić z innych gier na tą.
Chyba najgorzej było z czułościa mychy, bo mam ustawione na 11, bo tak mi willow zalecił :lol: , ale jak sobie niedawno przestawiłam na mniej to już mi nie pasowało. Więc to wszystko kwestia przyzwyczajenia. A co jeszcze masz na myśli, że może przeszkadzać w sterowaniu? Przecież można sobie dowolnie ustawić klawisze :roll:

A grał kiedyś w Thiefa? Bo mam wrażenie, że jakby grał, to mimo wszystko nie odczuwałby takiej wielkiej różnicy ?
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Trening...

Post autor: Azaqi »

Grał w Thiefa i z tego powodu też tym bardziej ciężko mu się przestawić, Zresztą mi też trochę z tym zeszło zaczym się przyzwyczaiłem. Chodzi oto że w Tutkach porusza się trochę wolniej niż w Thiefie, a gry są przecież bardzo podobne więc tym bardziej to przeszkadza, ogólnie wszystko robi się z niejakim opóźnieniem . Jeśli się trochę gra w Thievery przestaje się to odczuwać, ale wystarczy się przerzucić na jakiś czas na inną grę, a od TuTków odpocząć by po powrocie to zauważyć. Przynajmniej ja tak to odbieram... Z tego co zauważyłem to już kolejna osoba która zaczyna grać w naszego moda i trudno jej się do tego przyzwyczaić.
Obrazek
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Trening...

Post autor: Bandit »

Szczerze mówiąc ja swoją przygodę z Thievery zacząłem od multiplayera i nigdy nie przechodziłem standardowych mapek na singlu, bo grając na multi czy obserwując czyjąś grę mapę/tricki poznaje się dużo szybciej niż przy samotnej grze z botami.
Nie grałem na singlu jeszcze z kilku innych powodów:
- nie miałem kompa, więc szkoda mi było wydawać kasę na kawiarenkę i tracić tam czas na nudną grę z botami i wolałem rozjebke na multi. Swoją drogą kiedyś grało się inaczej, bo klimat tworzyli inni gracze teraz nadeszła era DeeMowców co jest po części wymuszone przez możliwości, jakie daje gra, ale i tak gracz ma tu najwięcej do powiedzenia.
- gdy ja zaczynałem grać w Thievery większość graczy była na równym poziomie no i mapek było dużo mniej, ale jakoś nikt nie odczuwał monotonii tak jak teraz mimo że mapek jest aż nadto bo niektórych nowszych map nawet ja dokładnie nie znam
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Trening...

Post autor: Agnar »

Hmm... no jest roznica pomieczy dwoma grami... tez mialem powazne problemy jak gralem w thiefa 1 i w TUT... sa inne bronie, inne mozliwosci i sa inne regoly walki... na przyklad inaczej strzela sie z luku w tut i w Thief, inaczej sie walczy mieczem... inaczej wyglada gra w srodku... na przyklad drzwi... w tut jak je otwierasz i zamykasz to przez nie przemykasz... a w thief jak drzwi trafia na ciebie to sie zatrzymuja... <powinno cos takiego byc w tut> jest wiele zmianek... jak gralem w to i w to to mialem powazne problemy... i sie nie dziwie ze nowy gracz tez je odczuwa... wiecie... mod TUT gdyby byl bardzo podobny do gry thief to by mnie to cieszylo... poniewaz gra jest bardziej dopracowana od modu... ale jak na nowiciuszy ktorzy robili ta gre... niezle sie spisali ;) ale mogli by troche posciagac z thiefa rzeczy... chyba ze jest to zabronione...

P.S. wydaje mi sie ze jak wyjdzie Nightblade to wiekszosc sie przezuci... ale jak ta gra wypadnie ? nie wiem... mam nadzieje ze dobrze... ;) bo zapowiada sie niezle...

-EDIT-

Jesli ktos potrzebuje pomocy w strzelaniu to zapraszam na trening... sam nie wiem jak bedzie wygladac... ale moze uda mi sie przekazac kilka cennych uwag... Bandit uwaza ze jestem najlepszym lucznikiem w TUT :-D
Brudna robota, ale czysty zysk!
ODPOWIEDZ