Thievery 1.6

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Thievery 1.6

Post autor: Bandit »

Black Cat Forums > Thievery Forums > Thievery Discussion > Thievery 1.6
Dalai pisze:Thievery 1.6

Check it out:

http://www.thieveryut.com/

Enjoy. :)
http://www.thieveryut.com/
Dalai pisze:Just a small update, fixing some map and code problems:

* Fixed the infinite underwater sound rumble.
* Optimised netcode (should reduce -PLEASE WAIT- time by about 30%).
* Correct version of ThDQ.u included, so multi-floor sketch maps work online.
* Misc. bug fixes.
* Th-Korman:
o Fixed the skybox HOM problem
* Th-Nostalgia:
o Fixed the giant gem exploit
o Added some torches to better balance the map
o Fixed misc. bugs
* Th-Airship:
o Fixed an alarm sound crash with dedicated server installs
o Misc. tweaks

1.6 also includes the fixes from the 1.51 Beta Patch previously posted in our forums:

* No more crashes when retrieving a very long rope arrow (e.g. on Airship).
* No reload delay on the crossbow, instead it simply won't fire if you try to use the crossbow exploit.
* Health is displayed correctly when spectating and no longer covers up the spectator names when the scoreboard is showing.
* Fixed a bunch of crashes on certain servers involving Fragments, Barrels and Carcasses.

Head on over to the files page for download links.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thievery 1.6

Post autor: grim_reaper »

Bandit pisze:Optimised netcode (should reduce -PLEASE WAIT- time by about 30%).
Łiiiii z tego się najbardziej cieszę :) Chociaż ostatnio nie było już tak źle i nadążałam z dołączaniem się do drużyn :kwd
Bandit pisze: Th-Nostalgia: (...) Added some torches to better balance the map
No trzeba to będzie obejrzeć :roll:

Czemuż, ach czemuż to musi aż tyle ważyć ? uh oh :(
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Thievery 1.6

Post autor: Flack »

Jupi?
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery 1.6

Post autor: Bandit »

Właśnie z tego powodu, że tak dużo zajmuje muszę odłożyć ściągnięcie tego na później, bo gdybym to ściągnął miałbym spadek prędkości, więc może jakiś znajomy mi to ściągnie albo sam zassę po przekroczeniu limitu...
Moim zdaniem Dalai powinien wypuścić patcha, bo zmiany nie jest aż tak wiele to raczej kosmetyczne poprawki i według mnie nazwanie tej wersji "1.6" może być mocno przesadzone tym bardziej, jeśli nie został naprawiony Breakout to już w ogóle lipa. Nie żebym był niezadowolony z ukazania się tej wersji, bo podobno został poprawiny ten denerwujący bug nieustannego szumu wodny, ale szczerze powiedziawszy wolałbym poczekać dłużej i móc grać na każdej mapie bez tego cholernego uczucia, że mogę paść ofiarą jakiegoś buga.

Proponuje rozwinąć ten temat i przedyskutować wprowadzone zmiany i poprawki. Na początek może mi ktoś powie, co oznacza skrót "misc."? Bo albo wyleciało mi to z głowy albo nie wiedziałem tego nigdy... :?
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Thievery 1.6

Post autor: Flack »

Miscellaneous
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thievery 1.6

Post autor: grim_reaper »

Bandit pisze:co oznacza skrót "misc."?
miscellaneous - różnorodne ;)

Ja już 44 % zassałam, jak włączę i obejdę rzeczone poprawki to się więcej wypowiem :) Nom, ale Breakouta szkoda :( pamiętasz imprezkę na Breakoucie ? :-)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery 1.6

Post autor: Bandit »

No ba... :prz Wydawało mi się, że Phae już naprawił te najgorsze bugi Breakouta, bo chyba o tym pisał na bcg. W sumie to łatwo można je naprawić, więc nie wiem, w czym problem. :? Może po prostu przeoczyli to. Już nie pamiętam, kiedy ostatnio grałem na tej mapie tak na serio. :roll:
Jeśli chodzi o nostalgię to nie bardzo mogę sobie przypomnieć gdzie niby był ten exploit z gemem, bo jeśli dobrze się domyślam chodzi tu o błędne odwzorowanie rzeczywistego stanu widzialności złodzieja przez świecący kamyk - zgadza się?
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thievery 1.6

Post autor: grim_reaper »

Bandit pisze:jeśli dobrze się domyślam chodzi tu o błędne odwzorowanie rzeczywistego stanu widzialności złodzieja przez świecący kamyk - zgadza się?
Chodzi Ci o to? :arrow: patrz załącznik
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Thievery 1.6

Post autor: Flack »

Ni, chodzi o ten wielki niebieski gem za murem o wartosic 1000 loota, ktory moznabylo wziac.
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery 1.6

Post autor: Bandit »

Wielki, niebieski, gem? WTF?! :zdw To ja czegoś nie wiem... :| Gdzie dokładnie leży/-ał muszę to oblookać...

-=ED!T=-

Znalazłem... LOL!
Ostatnio zmieniony 13 marca 2006, 12:41 przez Bandit, łącznie zmieniany 1 raz.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Thievery 1.6

Post autor: Flack »

Nu. Łobrazek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thievery 1.6

Post autor: grim_reaper »

Mogą go zostawić, ale jak ktoś się po niego wybierze i dotknie ( frobnie ) to powinnien się zamieniać w szczura do końca rundy :-)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery 1.6

Post autor: Bandit »

Udało mi się tam dotrzeć bez kodów przy użyciu jednej strzały z liną, jednego speed potiona i małej skrzynki. Można też wrócić z powrotem, bo jest tam duża drewniana ściana a na stracie ma się dwie strzały z liną...

Według mnie ten niebieski kamień miał zapewnić prawidłową całkowitą ilości loota na mapie. Uważam, że lyra nie powinna mieć wartości doliczanej do skradzionego loota - po prostu powinna być przedmiotem, który trzeba zakosić a kasa już swoją drogą oddzielnie i może nie 1500 tylko 1000 lub coś koło tego. Mapa była by wtedy bardziej zrównoważona dla obydwu drużyn przede wszystkim gardzi mogliby się skupić bardziej na pilnowaniu loota a nie jednego wartościowego przedmiotu, który może pojawić się w śmiesznie łatwo dostępnym miejscu.

-=ED!T=-

Brody tak się podniecił, że aż uruchomił trzeci serwer "Brodys Shadow" hyhyhy :-)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery 1.6

Post autor: Agnar »

Hmmm nic nie wiedzialem o tym kamyku :O niezle :P

Jestem ciekaw czy poprawili buga z pewnym miejscem na flats... chociaz w to watpie... acha bandit... przeczytalem all twoje posty :P wiec uprzejmie prosze o uysuniecie dopisku :P
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery 1.6

Post autor: Bandit »

Hehe Mordengaardowi tylko wydawało się, że naprawił ten problem na Nostalgii i dodał oświetlenie w rzeczywistości Nostalgia w wersji 1.6 jest dokładnie tą samą mapą, co jej poprzednia wersja w 1.5. :))
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Thievery 1.6

Post autor: Flack »

Bandit pisze:Uważam, że lyra nie powinna mieć wartości doliczanej do skradzionego loota - po prostu powinna być przedmiotem, który trzeba zakosić a kasa już swoją drogą oddzielnie i może nie 1500 tylko 1000 lub coś koło tego
Huh, to wtedy bylaby bardziej pilnowana. Teraz nie jest niezbedna, a tak to by byla. *krecace sie oczki*
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery 1.6

Post autor: Agnar »

Wole zeby lyre byla warta tak jak jest... bo fakt ze jest przedmiot warty 1000 dodaje fajnej pikanterii tej mapie ;) i flacku ma racje... nie musisz zdobyc... ale jak zdobedziesz to daje ci to duza przewage w rozgrywce ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery 1.6

Post autor: Bandit »

Chcecie przez to powiedzieć, że nie opłaca się teraz pilnować 1000 w jednym miejscu i lepiej jest biegać po całej mapie pilnując reszty? Dla mnie jest to bez sensu, bo jeśli podwalą lyrę to strażnicy już mogą pakować manatki...

Na Nostalgii jest tyle loota nie licząc lyry, że jeśli nie ukradnie się tego badziewia to ledwo starcza na osiągnięcie celu a czasami nawet jest to nie możliwe, jeśli lyra pojawia się w sejfie a razem z nią 200 loota. Więc wygranie mapy w pojedynkę jest praktycznie niemożliwe i trzeba działać w grupie a ja wolę kraść sam tyle ile trzeba, bo wiem, na co mnie stać a nie lubię przegrywać tylko, dlatego że trafił mi się n00bek w zespole (to jest takie irytujące np. ostatnio zabili mnie w strefie, respawnu na Asylum, czyli tam gdzie zaczyna i kończy się mapę. Przed zginięciem miałem wtedy przy sobie 4 butelki ze szczepionką a ten zasrany n00b wziął je po mnie i poszedł na górę żeby zginać... na dodatek wziął moje wytrychy, które chciałem podnieść, więc specjalnie ich nie kupowałem - szału można dostać...) poza tym łatwiej jest zakończyć rozgrywkę w pojedynkę, bo reszta może wtedy odwracać uwagę straży itd.

Może liczby będą bardziej przekonywujące:
- aktualnie: lyra (1000) + loot (500) = wygrana łacherów
- według mojego przepisu: lyra (0) + loot (+/-1000) = wygrana łacherów
I co jest trudniejsze? Zdobycie 500 loota oraz jednej podrasowanej zardzewiałej gitary czy 1000 loota i bezwartościowy kawałek drewna ze strunami? ;)
Mapa według mojego przepisu byłaby 2x grywalniejsza! Teraz złodzieje mają po prostu za łatwo. Tylko, że ja nie skończyłby na tych zmianach, bo nie podobają mi się miejsca, w których pojawia się tan bezdźwięczny pałąk - jest zbyt duże zróżnicowanie od bardzo łatwo dostępnego miejsca do silnie strzeżonego sejfu. Jeśli pojawiłaby się w sejfie mapa byłaby praktycznie nie do przejścia dla złodziei a jeśli pojawiłaby się na górze jest zbyt prosta do zwinięcia. Myślę, że najlepszym sposobem byłoby ukrycie jej w małych skrzyniach lub sejfach i dodatkowo można byłoby zwiększyć różnorodność miejsc, w jakich może się pojawić i co najważniejsze strażnicy nie wiedzieliby gdzie pojawiła się lyra, więc nie przesadzałbym z ilością tych miejsc, bo być może trzy to i tak dużo, jeśli mają nie wiedzieć gdzie się pojawiła.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery 1.6

Post autor: Agnar »

Masz racje... jesli chodzi o zycia... niestety nie wiem jak to zrobic... bo czasami gra jedna osoba i nie ma problemu... a czasami gra 5 i zostaje jedno wolne zycie... kto pierwszy ten lepszy nie ? xD

Hmmm... harfa powinna w duzej hali lezec w skrzyni... i do kilku pikniec... na przyklad tak jak sejf <7>... no w sumie twoj pomysl mi sie podoba bandit... ale ta mapa by miala podobny charakter do mapy skelstonhead... ale pomysl jest niezely... :|
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery 1.6

Post autor: Bandit »

No właśnie zdaję sobie z tego sprawę - zrobienie kopi innej mapy popsuje klimat Nostalgii, dlatego trzeba umiejętnie przeprowadzić modyfikacje, ale wystarczy sobie przypomnieć sytuację z obecną wersją tej mapy zaraz po ukazaniu się TUT 1.5 gracze narzekali na zmiany, bo po prostu jak się do czegoś przyzwyczaisz to później ciężko jest się przestawić...
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Thievery 1.6

Post autor: Flack »

Bandit pisze: według mojego przepisu: lyra (0) + loot (+/-1000) = wygrana łacherów
Tylko zdobadz ta lyre jak jest w sejfie. CAMP SUPERSTAR. edit: wlasnie doczytalem. Przy twoich zmianach to ma sens, ale wedlug mnie mapa jest bardzo dobra i wymagajaca dla obu druzyn tak jak jest teraz, ale przeciez Ty masz swoj wlasny przepis na cale Thievery. Lepiej niech sie skoncentruja na zepsutych mapach, a nie bawia sie balansem, bo to prowadzi do zlych efektow.

Tak jak obecnie wyglada Nostalgia, to TRZEBA pilnowac lajry i loota. Fakt czasami denerwujace jest jak trzeba zebrac CALY loot oprocz lajry, ale to nie jest takie ciezkie, a Nostalgia to dosc prosta mapa dla lutownikow.
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thievery 1.6

Post autor: grim_reaper »

Jak już wypuszczą TUT 1.61 albo 1.62,3 alfa beta gamma etc :P i dadzą znowu 200 megowy plik do ściagania to ja w ramach protestu nie ściągnę tego....








....przez tydzień :))

A tak serio, to mogliby jakoś inaczej to rozwiązać :roll:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery 1.6

Post autor: Bandit »

Właśnie w członka lecą. :-) Zachowują się nieodpowiedzialnie tak jakby chcieli celowo pogorszyć i tak już nadszarpnięte zdanie o Thievery - spotkałem się z wieloma przypadkami, kiedy ktoś tłumaczył, że nie gra w TUT, bo jest tam zbyt wiele błędów i niestety nie sposób jest się z tym nie zgodzić a do tego dochodzą takie utrudnienia tak jakby konieczność ściągnięcia, co rusz to nowego 200 megowego pliku nie miała na nic wpływu a ma, bo nie każdy ma super łącze nie wspominając już, co modemowcach. Chyba lepiej żeby taki ktoś grał przez ten czas, który spędzi na ściąganiu tego pliku. Kiedyś wydawali patche i do tego rzadziej wychodziły i wszytko było okej a teraz odpierdalają lipę tak jakby chcieli nas uszczęśliwić na siłę. Takie jest moje zdanie oby NightBlade nie czekała podobna przypadłość...
Ostatnio zmieniony 13 marca 2006, 20:06 przez Bandit, łącznie zmieniany 1 raz.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery 1.6

Post autor: Agnar »

Moim zdaniem powinni zrobic wiecej ulepszen i potem dopiero wychodzic z nowa wersja... przeciez 1.6 powinno sie nazywac 1.52. bo ja tam nie widze wielkich zmian... powinni przysiasc i posiedziec i sie pomeczyc nad wszystkim... popytac graczy co im sie nie podoba i co chcieli by zmienic... i ewentualne bugi... a nie.... robia 10 malutkich zmian i odrazu nowa wersja... i wszyscy musza sciagac te slynne 200 mb... :|
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thievery 1.6

Post autor: grim_reaper »

Agnar pisze:popytac graczy co im sie nie podoba i co chcieli by zmienic...
Wystarczy, że poczytaliby forum, ale nie sądzę, że np. Dalai czyta wszystkie posty ludzi na BCG :roll: A szkoda... Pewnie, dobre są i te drobne zmiany, ale chyba wolałabym poczekać dłużej, żeby zrobili przy tym więcej.
Agnar pisze:te slynne 200 mb
To brzmi jak cytat z jakiejś afery hyhy, ThieveryGate :))
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
ODPOWIEDZ