Strona 1 z 2

Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:25
autor: Agnar
Hmmm... szkoda ze w tut nie wymyslili 2 rodzajow miecza dla zlodzieja... powiedzmy Katane... ktora by zwiekszala szybkosc ataku <jak guard z mieczem> zwiekszala by szybkosc biegania <jak guard z mieczem> i zmiejszal by widocznosc z tym mieczem o jeden "znaczek niewidzialnosci"... <pragne przypomniec ze zwykly miecz daje 2 kreski widocznosci w gore...> Co wy o tym sadzicie ? czy fajny bylby taki mieczyk ? bylaby to poterzna bron wiec koszt musialby podchodzic pod 400-500 kosztow...

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:27
autor: Flack
Szkoda, ze nie ma gwiazdek ninja, sztyletu w bucie i gravity guna :(

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:30
autor: keeper
heh moze jeszcze miecz świetlny :)) :)) :))

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:32
autor: Flack
keeper pisze:heh moze jeszcze miecz świetlny :)) :)) :))
Musisz podac koszty tego miecza swietlnego i statystyki!

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:36
autor: grim_reaper
Myślę, że twórcy gry przemyśleli wyważenie szans każdej drużyny z im tylko specyficznymi brońmi ;)

A ja poproszę grzybka, który mnie powiększa i mogę deptać strażników i kwiatka, który daje mi strzelanie fireballami ^^ :twisted:

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:36
autor: keeper
koszt 500-700
statystyki: przy kazdym ciosie zabiera połowe zyc, emanuje własnym swiatłem przez co widac cie jak na dłoni. Przebija sciany. Bonus do obrazen przy walce z Flackiem :)) :)) :))

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:36
autor: Agnar
Kur jestescie wredni :P ja tutaj powazna sprawe a wy sobie jaja robicie :|

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:38
autor: Flack
Magiczne grzybki! =o
Thievery potrzebuje wiecej brukselki!

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:43
autor: grim_reaper
Wiem! Gaurdzi mogą zrywać te świecące grzybki ( np. takie jak na Gerome dookoła posiadłości ^^) i używać jako flar - oczywiście czas użycia będzie ograniczony - grzybek jest radioaktywny i po paru sekundach zaczął by parzyć guarda :-D 8-)

http://www.shawnnacol.com/images/Art/Di ... LOWING.jpg ^^

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:46
autor: Flack
Doskonaly pomysl Grimorio! Ale zmienmy ich kolor na bardziej seledynowy. Bedzie bardziej klimatyczne! Co o tym sadzicie?

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:52
autor: grim_reaper
A! Byłabym zapomniała - musi być też efekt dźwiękowy przy wzięciu grzybka - http://rapidshare.de/files/15482601/Nin ... g.mp3.html 8-) - grzybek można też ścinać mieczem - żeby nie było że odbiegam od tematu :P:

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:55
autor: Agnar
No comment... przyjdzie bandit i wykasuje temat w cholere bo sobie jaja robicie :|

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 15:59
autor: Bandit
Agnar, jeśli chcesz tak grać to nie ma problemu - poszukaj na necie muratorów na pewno coś znajdziesz a miecz świetlny to żaden problem! Już tak grałem na serwerze u AleXxXa tylko, że wszystkie zmiany prowadzą do zrobienia ze złodziejstwa napierdalanki, co powoduję, że złodzieje przestają zbierać loota a przecież o to głównie chodzi w tej skradance, więc nie dziw się Agnar, że wszyscy tak zareagowali... ;)

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 16:01
autor: Flack
*skrada sie za Bandita i dusi go garota*

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 16:05
autor: Agnar
Bandit... zrob mi przysluge... wykasuj ten temat...

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 16:06
autor: Flack
Agnar pisze:Bandit... zrob mi przysluge... wykasuj ten temat...
Nie! To czesc naszego dziedzictwa! Musisz byc odpowiedzialny za to co zasiales.

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 16:08
autor: keeper
chcesz wykasowac swój genialny pomysł? wstydz sie ;)

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 16:09
autor: grim_reaper
Flack pisze:Musisz byc odpowiedzialny za to co zasiales.
Siać, siać i alleluja i do przodu! :twisted:

Obrazek :))


autor nie bierze odpowiedzialności za tego posta i jego treść =p

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 16:09
autor: Flack
keeper pisze:chcesz wykasowac swój genialny pomysł? wstydz sie ;)
Co na to powiedzialby ninja-Thief-prawie-niewidzialny-z-katana?

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 16:11
autor: keeper
A tak pozatym z tego co wiem ninja nie uzywali katan tylko ninja-to ;)

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 16:13
autor: Flack
keeper pisze:A tak pozatym z tego co wiem ninja nie uzywali katan tylko ninja-to ;)
Ninja to ninja tamto. Ale to byli zlodzieje-ninja, ktorzy nie maja honoru.

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 16:16
autor: keeper
Flack pisze:
keeper pisze:A tak pozatym z tego co wiem ninja nie uzywali katan tylko ninja-to ;)
Ninja to ninja tamto. Ale to byli zlodzieje-ninja, ktorzy nie maja honoru.
Zdajesz sobie sprawe ze gadasz od rzeczy? :roll:

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 18:12
autor: marek
Agnar pisze:Katane... ktora by zwiekszala szybkosc ataku <jak guard z mieczem> zwiekszala by szybkosc biegania <jak guard z mieczem> i zmiejszal by widocznosc z tym mieczem o jeden "znaczek niewidzialnosci"... <pragne przypomniec ze zwykly miecz daje 2 kreski widocznosci w gore...> Co wy o tym sadzicie ? czy fajny bylby taki mieczyk ? bylaby to poterzna bron wiec koszt musialby podchodzic pod 400-500 kosztow...
katana jest mieczem, więc nie może być mniej widoczna(nawet bardziej - długie to to)
jeśli juz coś chcesz to może dokupowywanie okadzania mieczy (aby były czarne)? albo trucizna, ale dla wyrównania szans dajmy strażnikom noktowizory :))

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 18:23
autor: Bandit
W sumie nie głupi pomysł z tym noktowizorem, ale tylko, jeśli działaby przez określoną ilość czasu albo zamiast tego można dać guardowi prądożerną latarkę, która szybko się wyczerpuje... ;) i do tego jeszcze laserowy celownik na kuszę z zoomem! :-)

Re: Miecz w TUT

: 14 marca 2006, 18:28
autor: Agnar
Katana moglaby byc czarna Marek... wiec bylaby mniej widoczna... :P ale sobie jaja zrobiliscie z tego tematu :|