Flacku miałbyś rację gdybyś użył czasu przeszłego. Teraz nie gra się w te mapy, bo nie ma ich na najpopularniejszym serwerze a na KAMciowym jest chyba kilka niestandardowych, ale tam gra się tylko wtedy, gdy Brodysy nie działają, czyli praktycznie nigdy. Poza tym jest sporo nowych graczy a oni na pewno tych map nie mają lub ich nie znają, więc na nie nie głosują i przez to nie można na nich grać nawet, jeśli są dostępne. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest na tej liście sporo mapek, które nie były nigdy przedtem wystarczająco popularne, ale trzeba pamiętać także o tym, że lepiej jest dać możliwość grania na nich niż nie dawać takiej możliwości w ogóle, bo jeśli jakiejś mapki nie będzie na Brodysie to prawdopodobnie nikt w nią już nie zagra do tego każdy ma inny gust, więc usuwanie map z tej listy nie jest dobrym pomysłem. Zresztą zobacz sobie na listę plików z ostatniej wersji mappacka Brody'ego, którą de facto sam napisałem, ale to już inna historia...
Kod: Zaznacz cały
> Full files list of Th-Mappack 5.0 (91 files, 8 folders, 317 MB)
>
> \sounds (1 file, 344 KB)
> vamsound.uax
>
> \system (26 files, 9,92 MB)
> AlertDelayerV3.u
> AntiCamper-AH2.u
> ASH400.u
> BDBMapVote304.u
> DecoyCrate.u
> EcoTerror.int
> EcoTerror.u
> EcoTerrorSkins.int
> HAClient.u
> Mechina.u
> NBCRM.u
> SkeletalChars.u
> smasher.int
> smasher.u
> smasherSkins.int
> ThApprenticeKeys.u
> ThItemMutators.int
> ThItemMutators.u
> ThMutators.ini
> ThPoisonBolt.int
> ThPoisonBolt.u
> ThWebBolt.int
> ThWebBolt.u
> TriggerBool.u
> UTMDL-EcoTerrorist.umod
> UTMDL-smasher.umod
>
> \textures (2 files, 2,04 MB)
> EcoTerrorSkins.utx
> smasherSkins.utx
>
> \thievery\th-maps (44 files, 287 MB)
> TH-2O.unr
> TH-AncientRuins.unr
> TH-Apache71.unr
> TH-Apprenticev2.unr
> Th-Aquatone14.unr
> TH-AquatoneClassic.unr
> Th-Archery.unr
> TH-Bafford2.unr
> TH-BourgeoisClassic.unr
> TH-Breandor.unr
> TH-Chatspace.unr
> Th-CityMuseum.unr
> TH-CountryAbode.unr
> Th-Crates.unr
> TH-Cult.unr
> TH-DanteBeta.unr
> TH-Darkened_Enlightenment_v2.unr
> TH-District2.unr
> Th-eTomb.unr
> TH-Geromenew.unr
> TH-haven2.unr
> TH-HighwayInn.unr
> TH-Intercept.unr
> Th-Kamasutra.unr
> TH-Keep3.unr
> TH-Kingsofthedesert_Finalv2.unr
> TH-KormanClassic.unr
> TH-LakeShorePub30.unr
> TH-LordBeckB2.unr
> TH-Monastery76.unr
> TH-Niwa.unr
> th-pirates.unr
> TH-PJNew.unr
> th-protfort96A.unr
> Th-Scripts.unr
> TH-Semaiyo.unr
> TH-Sheriff.unr
> TH-SkyTownTest4b.unr
> TH-SoulsHarbor.unr
> TH-ThievesDen.unr
> th-tob_payback.unr
> TH-ToB-SwordArena.unr
> TH-tut.unr
> TH-ZidAbodeV2.unr
>
> \thievery\th-music (5 files, 4,54 MB)
> EverSmoke.umx
> SkyTwn.umx
> Spire.umx
> Thvdburg.umx
> WarGate.umx
>
> \thievery\th-sounds (6 files, 7,62 MB)
> ThKeep1.uax
> ThKeep2.uax
> ThKeep3.uax
> ThKeep7.uax
> ThKeep8.uax
> ThKeep9.uax
>
> \thievery\th-textures (7 files, 5,64 MB)
> ChessBoard.utx
> chiefskins.utx
> Citytex.utx
> Factory.utx
> Paintings.utx
> ProtFortTex.utx
> ThIndus6.utx
Widać wyraźnie, że Brody nie żałował sobie i wrzucał jak leciało...
Na przykład nie wiem, co robią tam takie "mapy" jak: TH-Crates, TH-Chatspace, TH-Keep3, TH-Haven2, TH-Niwa, TH-Scripts, TH-Tut, TH-ZidAbodeV2, TH-ToB-SwordArena, TH-ThievesDen - tutaj to dopiero byłoby, co wyrzucać, ale oczywiście nikt Brody'emu nie zwróci uwagi, że zbudował mappack, który przypomina śmietnik i jego zawartość jest nieprzydatna, bo, po co mapki do Thief Matcha na serwerze, który jest używany wyłącznie do Thieves vs Guards?! Do tego takie perełki jak: TH-Scripts, TH-Tut i TH-Niwa, przy której to ładowaniu wywala do pulpitu - chyba nie muszę tego komentować...
Chodzi mi o to, że trzeba zachować równowagę w selekcji map tak, aby każdy znalazł tam coś dla siebie, ale nie chcę też robić tego mappacka tylko pod jakiś konkretny serwer, dlatego można będzie wrzucić tam pliki wymagane na serwerach, ale nie tylko te, które są wymagane na Brodysach.
Może tak dla jasności i żeby było wam prościej się w tym połapać podam mapy, których nie dodałem. Małą czcionką oznaczone są mapy, których wersje już są zawarte w mappacku lub znajdują się w instalacji TUT 1.6
Th-Airship-Unlimited.unr
TH-Apprentice Beta.unr
TH-Apprentice.unr
TH-Breandor.unr
TH-Breandor-b4.unr
TH-Cult.unr (betatest version)
TH-Cult.unr (testing version 2)
Th-Kamasutra_build.unr
Th-Kamasutra.unr (PL)
TH-LakeShorePub28.unr
TH-LordBeck.unr
TH-LordBeckv2.unr
Th-SkeltstonHead-v2.unr
Th-SkeltstonHead-v21.unr
TH-Apache-V1.unr
TH-Bafford.unr
TH-CountryAbode.unr
TH-Kingsofthedesert_Finalv2.unr
TH-Geromenew.unr
TH-Geromenew2.unr
Th-CityMuseum.unr
Th-Aquatone14.unr
Th-Aquatone14G.unr
TH-Monastery74.unr
TH-District.unr
TH-Sheriff.unr
TH-SoulsHarbor.unr
th-tob_payback.unr
TH-2O.unr
TH-Keep3.unr
Th-CharnsleyFinalAlpha.unr
th-protfort96A.unr
TH-SkyTownTest4b.unr
th-stolencity-b04a.unr
th-pirates.unr
th-pirates.unr (b1)
TH-tut.unr
TH-haven2.unr
TH-Niwa.unr
Th-Scripts.unr
Th-Crates.unr
TH-Chatspace.unr
Th-eTomb.unr
TH-ThievesDen.unr
TH-ToB-SwordArena.unr
TH-ZidAbode_BT1.unr
TH-ZidAbodeV2.unr
Teraz wybór jest prostszy, ale jeśli nie macie tych kilkunastu ostatnich map to mogę zrobić paczkę i wam ją udostępnić wtedy będziecie mogli zagrać w te mapy i ocenić czy warto je dodać - ja stwierdziłem, że nie warto, ale mogłem się pomylić.