TUT-Mappack

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

TUT-Mappack

Post autor: Bandit »

Brody jakiś czas temu napisał na BCG, że ma zamiar zrobić nowy aktualny mappack do TUT 1.6. Niestety czas mija a po mappacku ani śladu. Już nawet sam zapytałem się go o to czy umieści na serwerze dodatkowe mapy - odpowiedział, że tak, ale nie określił, kiedy a ja nie mam zamiaru czekać w nieskończoność, bo granie na standardowych mapach zaczynie mnie nudzić i chyba nie tylko mnie...
Wygląda to tak, że Brody ma monopol na popularne serwery, więc jedynym wyjściem byłoby postawienie swojego serwera, ale na razie takiej możliwości nie mamy, więc postanowiłem, że wspólnymi siłami zbudujemy własny mappack o wiele lepszy od tych, które zrobił Brody i podeślemy mu gotową paczkę. Jeśli nie będzie chciał go zainstalować to zawsze możemy uruchomić własny serwerek, na którym będzie można grać w dodatkowe mapki a dzięki mappackowi każdy będzie miał to samo i nie spotkamy się z sytuacją, kiedy ktoś znika, bo musi ściągnąć mapę, której nie ma lub takiej, kiedy nie gramy w dobrą mapę tylko, dlatego że ktoś musiałby ją ściągnąć z serwera, na którym toczy się gra.

Poniżej wypiszę główne założenia, jakie musimy sobie postawić przy tworzeniu tej paczki. Mappack:
- będzie zawierał wyłącznie grywalne mapy przeznaczone do trybu Thieves vs Guards
- nie będzie zawierał powtarzających się map, które różnią się drobnymi szczegółami (wybierzemy nowszą lub lepszą wersję)
- będzie zawierał wyłącznie pliki map oraz pliki, które są wymagane do ich uruchomienia nic poza tym
- będzie dobrze skompresowany oraz jego instalacja będzie przebiegała płynnie i szybko
- będzie tworzony przez graczy a gracze wiedzą najlepiej, w co warto grać
- nie będzie zawierał starszych wersji map jak ma to miejsce w ostatniej wersji mappacka Brody'ego, co powoduje, że instalują się mapy starsze od tych, które znajdują się w instalacji TUT 1.6 i tym samym uniemożliwia nam to wejście na serwer.

Na razie to podstawowe kryteria, które musi spełnić nasz mappack, ale jeśli macie jakieś własne pomysły to śmiało je podawajcie żeby potem nie wyszło, że o czymś zapomnieliśmy.

Przygotowałem wstępną listę map, które mogłyby znaleźć się w naszym mappacku, ale wszytko jest jeszcze do przedyskutowania.

Kod: Zaznacz cały

\System
ThApprenticeKeys.u
TriggerBool.u
ThPoisonBolt.u
ThWebBolt.int
ThPoisonBolt.int
ThWebBolt.u

\Thievery\th-textures
Factory.utx
Paintings.utx
Citytex.utx

\Thievery\th-maps
TH-AncientRuins.unr
TH-Apprenticev2.unr
Th-Archery.unr
TH-Bafford2.unr
TH-AquatoneClassic.unr
TH-Apache71.unr
TH-BourgeoisClassic.unr
TH-CountryAbode2.unr
TH-Cult.unr
TH-Darkened_Enlightenment_v2.unr
TH-District2.unr
TH-DanteBeta.unr
TH-HighwayInn.unr
Th-Kamasutra.unr
TH-Intercept.unr
TH-KormanClassic.unr
TH-Kingsofthedesert_Final.unr
TH-LakeShorePub30.unr
TH-LordBeckB2.unr
TH-Monastery76.unr
TH-Semaiyo.unr
TH-PJNew.unr
TH-ToB_Payback.unr
TH-Sheriff.unr
Na koniec zostaje nam jeszcze nazwać jakoś ten mappack i oznaczyć go numerem wersji. Myślę, że może to być na przykład taki format: TUT wersja modu - Mappack wersja mappacka, czyli TUT 1.6 - Mappack 1.0 lub jakoś podobnie najważniejsze jest to, aby było wiadomo, że mappack jest do danej wersji TUT oraz że w tym przypadku to jego pierwsza odsłona. Mam nadzieję, że pójdzie nam w miarę szybko i w najbliższym czasie zagramy w mapy zawarte w mappacku. Może nawet założymy temat na BCG jak już wszystko będzie miało ręce i nogi ażeby inni też mogli skorzystać.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: TUT-Mappack

Post autor: Agnar »

Czesci tych map nie mam... wiec nie jestem w stanie ocenic czy sa one dobre czy nie... jesli mozesz... przygotuj packa i mi wyslij go... zebym mogl go przetestowac na singleplayer... plose :P
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: TUT-Mappack

Post autor: marek »

a gdzie gerome? nie dawałeś go, bo jest juz oryginalnie w instalce TUTa ?
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TUT-Mappack

Post autor: Bandit »

Marek - dokładnie tak.

Przygotowałem testową wersję mappacka, ale niech nie ściągają tego osoby, które nie mają zamiaru testować map w nim zawartych, bo to dopiero wersja beta, więc lepiej poczekać na końcowy produkt. Każdy, kto ściągnie paczkę jest proszony o napisanie kilku słów na temat map i ogólnie jak szybko wypakowują się pliki itp. Lista map nie jest zamknięta, więc możemy jeszcze coś tam dorzucić.
:arrow: TUT 1.6 - Mappack 0.1 beta
Należy wskazać ścieżkę do gry Unreal Tournament, czyli taką samą, jaką podawało się podczas instalacji tejże gry. ;)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: TUT-Mappack

Post autor: grim_reaper »

Dla mnie najważniejsze jest to, żeby było Highway Inn i Archery, a reszta to jak kto lubi :P: Niegłupi pomysł, bo faktycznie te same mapy wiecznie już się przeżarły... :roll:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: TUT-Mappack

Post autor: Flack »

Mi sie wydaje, ze jest cos za duzo tych map wrzuconych. Wiekszosc z nich i tak nikt nie gra =o. W 5-6 z nich sie gra, 2-3 sa dosc popularne, niektore z nich mialy lata swietnosci za soba (czy ktos jeszcze glosuje na ta fajna DMke King Of Desert?) ale pewnie ktos czasami zaglosuje. Moznaby spokojnie skrocic ja o polowe.
A proponuje np dorzucic te male rzeczy co sie z servera zwykle sciagaja (ASH, MapVote), zeby ludzie i to mieli z glowy. Jeden pack i masz luz 8)
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TUT-Mappack

Post autor: Bandit »

Flacku miałbyś rację gdybyś użył czasu przeszłego. Teraz nie gra się w te mapy, bo nie ma ich na najpopularniejszym serwerze a na KAMciowym jest chyba kilka niestandardowych, ale tam gra się tylko wtedy, gdy Brodysy nie działają, czyli praktycznie nigdy. Poza tym jest sporo nowych graczy a oni na pewno tych map nie mają lub ich nie znają, więc na nie nie głosują i przez to nie można na nich grać nawet, jeśli są dostępne. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest na tej liście sporo mapek, które nie były nigdy przedtem wystarczająco popularne, ale trzeba pamiętać także o tym, że lepiej jest dać możliwość grania na nich niż nie dawać takiej możliwości w ogóle, bo jeśli jakiejś mapki nie będzie na Brodysie to prawdopodobnie nikt w nią już nie zagra do tego każdy ma inny gust, więc usuwanie map z tej listy nie jest dobrym pomysłem. Zresztą zobacz sobie na listę plików z ostatniej wersji mappacka Brody'ego, którą de facto sam napisałem, ale to już inna historia...

Kod: Zaznacz cały

> Full files list of Th-Mappack 5.0 (91 files, 8 folders, 317 MB)
>
> \sounds (1 file, 344 KB)
> vamsound.uax
>
> \system (26 files, 9,92 MB)
> AlertDelayerV3.u
> AntiCamper-AH2.u
> ASH400.u
> BDBMapVote304.u
> DecoyCrate.u
> EcoTerror.int
> EcoTerror.u
> EcoTerrorSkins.int
> HAClient.u
> Mechina.u
> NBCRM.u
> SkeletalChars.u
> smasher.int
> smasher.u
> smasherSkins.int
> ThApprenticeKeys.u
> ThItemMutators.int
> ThItemMutators.u
> ThMutators.ini
> ThPoisonBolt.int
> ThPoisonBolt.u
> ThWebBolt.int
> ThWebBolt.u
> TriggerBool.u
> UTMDL-EcoTerrorist.umod
> UTMDL-smasher.umod
>
> \textures (2 files, 2,04 MB)
> EcoTerrorSkins.utx
> smasherSkins.utx
>
> \thievery\th-maps (44 files, 287 MB)
> TH-2O.unr
> TH-AncientRuins.unr
> TH-Apache71.unr
> TH-Apprenticev2.unr
> Th-Aquatone14.unr
> TH-AquatoneClassic.unr
> Th-Archery.unr
> TH-Bafford2.unr
> TH-BourgeoisClassic.unr
> TH-Breandor.unr
> TH-Chatspace.unr
> Th-CityMuseum.unr
> TH-CountryAbode.unr
> Th-Crates.unr
> TH-Cult.unr
> TH-DanteBeta.unr
> TH-Darkened_Enlightenment_v2.unr
> TH-District2.unr
> Th-eTomb.unr
> TH-Geromenew.unr
> TH-haven2.unr
> TH-HighwayInn.unr
> TH-Intercept.unr
> Th-Kamasutra.unr
> TH-Keep3.unr
> TH-Kingsofthedesert_Finalv2.unr
> TH-KormanClassic.unr
> TH-LakeShorePub30.unr
> TH-LordBeckB2.unr
> TH-Monastery76.unr
> TH-Niwa.unr
> th-pirates.unr
> TH-PJNew.unr
> th-protfort96A.unr
> Th-Scripts.unr
> TH-Semaiyo.unr
> TH-Sheriff.unr
> TH-SkyTownTest4b.unr
> TH-SoulsHarbor.unr
> TH-ThievesDen.unr
> th-tob_payback.unr
> TH-ToB-SwordArena.unr
> TH-tut.unr
> TH-ZidAbodeV2.unr
>
> \thievery\th-music (5 files, 4,54 MB)
> EverSmoke.umx
> SkyTwn.umx
> Spire.umx
> Thvdburg.umx
> WarGate.umx
>
> \thievery\th-sounds (6 files, 7,62 MB)
> ThKeep1.uax
> ThKeep2.uax
> ThKeep3.uax
> ThKeep7.uax
> ThKeep8.uax
> ThKeep9.uax
>
> \thievery\th-textures (7 files, 5,64 MB)
> ChessBoard.utx
> chiefskins.utx
> Citytex.utx
> Factory.utx
> Paintings.utx
> ProtFortTex.utx
> ThIndus6.utx 
Widać wyraźnie, że Brody nie żałował sobie i wrzucał jak leciało...
Na przykład nie wiem, co robią tam takie "mapy" jak: TH-Crates, TH-Chatspace, TH-Keep3, TH-Haven2, TH-Niwa, TH-Scripts, TH-Tut, TH-ZidAbodeV2, TH-ToB-SwordArena, TH-ThievesDen - tutaj to dopiero byłoby, co wyrzucać, ale oczywiście nikt Brody'emu nie zwróci uwagi, że zbudował mappack, który przypomina śmietnik i jego zawartość jest nieprzydatna, bo, po co mapki do Thief Matcha na serwerze, który jest używany wyłącznie do Thieves vs Guards?! Do tego takie perełki jak: TH-Scripts, TH-Tut i TH-Niwa, przy której to ładowaniu wywala do pulpitu - chyba nie muszę tego komentować...
Chodzi mi o to, że trzeba zachować równowagę w selekcji map tak, aby każdy znalazł tam coś dla siebie, ale nie chcę też robić tego mappacka tylko pod jakiś konkretny serwer, dlatego można będzie wrzucić tam pliki wymagane na serwerach, ale nie tylko te, które są wymagane na Brodysach.

Może tak dla jasności i żeby było wam prościej się w tym połapać podam mapy, których nie dodałem. Małą czcionką oznaczone są mapy, których wersje już są zawarte w mappacku lub znajdują się w instalacji TUT 1.6
Th-Airship-Unlimited.unr

TH-Apprentice Beta.unr

TH-Apprentice.unr

TH-Breandor.unr

TH-Breandor-b4.unr

TH-Cult.unr (betatest version)

TH-Cult.unr (testing version 2)

Th-Kamasutra_build.unr

Th-Kamasutra.unr (PL)

TH-LakeShorePub28.unr

TH-LordBeck.unr

TH-LordBeckv2.unr

Th-SkeltstonHead-v2.unr

Th-SkeltstonHead-v21.unr

TH-Apache-V1.unr

TH-Bafford.unr

TH-CountryAbode.unr

TH-Kingsofthedesert_Finalv2.unr

TH-Geromenew.unr

TH-Geromenew2.unr

Th-CityMuseum.unr

Th-Aquatone14.unr

Th-Aquatone14G.unr

TH-Monastery74.unr

TH-District.unr

TH-Sheriff.unr

TH-SoulsHarbor.unr

th-tob_payback.unr

TH-2O.unr

TH-Keep3.unr

Th-CharnsleyFinalAlpha.unr

th-protfort96A.unr

TH-SkyTownTest4b.unr

th-stolencity-b04a.unr

th-pirates.unr

th-pirates.unr (b1)

TH-tut.unr

TH-haven2.unr

TH-Niwa.unr

Th-Scripts.unr

Th-Crates.unr

TH-Chatspace.unr

Th-eTomb.unr

TH-ThievesDen.unr

TH-ToB-SwordArena.unr

TH-ZidAbode_BT1.unr

TH-ZidAbodeV2.unr
Teraz wybór jest prostszy, ale jeśli nie macie tych kilkunastu ostatnich map to mogę zrobić paczkę i wam ją udostępnić wtedy będziecie mogli zagrać w te mapy i ocenić czy warto je dodać - ja stwierdziłem, że nie warto, ale mogłem się pomylić.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: TUT-Mappack

Post autor: marek »

Bandit pisze:317 MB)
:shock: :)) :)) :))
rzeczywiście brody przegiął.....

Bandit pisze:bo, po co mapki do Thief Matcha na serwerze, który jest używany wyłącznie do Thieves vs Guards?!
może lepiej zrobić 2 pakiety: mapy do TvxG, oraz Deathmatch :?: pakietcik bęzi zdecydowanie lżejszy od razu :-D
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TUT-Mappack

Post autor: Bandit »

Paczka jest prawie gotowa. Pozostaje mi już tylko sprawdzić poprawność tekstu w pliku readme i skontaktować się z, Brodym bo być może prace nad jego jego mappackiem został zahamowane przez wiadomość od mappera, który nie skończył swoje mapy a chciałby żeby w kolejnej wersji mappacka znalazła się jego najnowsza mapa, więc może warto byłoby trochę poczekać i nie wypuszczać, co chwile uaktualnień.

[ Dodano: 17-04-2006, 11:05 ]

Mappack jest gotowy do pobrania!
:shoot: MapPack-1.0 for TUT-1.6
Ostatnio zmieniony 09 maja 2006, 02:12 przez Bandit, łącznie zmieniany 1 raz.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TUT-Mappack

Post autor: Bandit »

Brody próbuje stworzyć mappack idealny i my mamy mu w tym pomóc głosując na mapy, które według nas powinny znaleźć się w mappacku. Swoją drogą miło jest widzieć, że Kamasutra zajmuję wysoką pozycję zaraz za Asylum 2 i HighWayInn - nie zapomnijcie oddać na nią swoich głosów. ;)

Kilka uwag:

Nie głosujcie na mapy takie jak:
- Th-Airship-Unlimited, TH-Geromenew i TH-Geromenew2 - są to oficjalne mapy, które zostały przerobione w bardzo nieznacznym stopniu a w praktyce i tak nikt nie będzie na nich grał, bo zawsze znajdzie się osoba, która nie będzie ich miała.
- TH-Chatspace, Th-Crates, TH-haven2, TH-PJNew, Th-Scripts, TH-tut, TH-ZidAbodeV2 - są to mapy przeznaczone wyłącznie do ThiefMatcha, dla pojedynczego gracza oraz takie, które są pozbawione sensu a ich żywotność wynosi kilka sekund.

Według mnie większość ludzi nawet nie zna niektórych map i głosują na nie, bo są ciekawi tych map albo spodobał im się tytuł. Brody jak zwykle zrobił coś bezmyślnie - przynajmniej założenia miała dobre, ale wykonanie jest do kitu - powinien zrobić większą listę i postarać się o opis z obrazkami do każdej mapy, bo skąd ci ludzie mają wiedzieć po samym tytule, co to za mapa gdy od ponad pół roku gramy tylko na oficjalnych mapach! Zaraz zjadę ich tam równo, bo jak zwykle wszystko się pierdzieli! Agrh! :bws
Czasami zastanawiam się czy to olewcze podejście do spraw związanych z Thievery nie jest spowodowane syndromem NightBlade - ludzie myślą sobie, że nie warto się wysilać, bo i tak niedługo zacznie się era NightBlade i na Thievery będzie można już tylko postawić krzyżyk. :zdg

Czasami mam ochotę wszystko olać i mieć w dupie innych, bo sam sobie na pewno poradzę. :roll:

Aha a tak w ogóle to pisze to, dlatego że będę zmuszony zrobić drugi mappack, który będzie uzupełnieniem poprzedniego, więc nie musicie się obawiać, że będziecie musieli ściągać dwa razy te same mapy. Moja w tym głowa żeby w mappacku było jak najmniej syfu, ale niestety niektórzy mi to skutecznie utrudniają... :dob

:arrow: »Ankieta«
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: TUT-Mappack

Post autor: marek »

tamta ankieta to jest chyba kpina - oprócz kamasutry, highwayinn i asylum2 (który się i tak trochę mało różni od wersji 1) to tam nic nie ma :?
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: TUT-Mappack

Post autor: Agnar »

Faktycznie... ta Ankieta... jest do kitu :> bo tam nie ma polowe map... :?

P.S. bardzo sie ciesze ze HighWayInn jest tak wysoko ceniona u graczy... bo to naprawde swietnie zrobiona mapa... ;) nie liczac drewnianego sufitu <nieba> xD
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TUT-Mappack

Post autor: Bandit »

[ Dodano: Sro 10 Maj, 2006 00:01 ]
Ankieta została zamknięta przedwcześnie... ;) It wasn't me! :twisted:
BTW mam już na dysku TH-Mappack 6.0. 8-)

[ Dodano: Sob 13 Maj, 2006 09:38 ]
Marek pisze:jak Ci idzie Bandit tworzenie mappacka uzupełniającego? - niestety zdarza się, że graja na mapie, której w tym twoim pierwszym nie ma
Już dawno byłby gotowy gdyby nie uninstaller - muszę zrobić tak żeby nie kasowało tekstur i muzyki potrzebnych do uruchomienia map, które nie będę zawarte w nowym map packu a np. były w tym poprzednim albo ktoś po prostu miał takie mapy wcześniej.

Jeśli chcecie mogę wstawić pliki bez ununstallera. Ale to będzie wersje beta nie testowana!

[ Dodano: Nie 14 Maj, 2006 17:40 ]
MapPack jest już gotowy!
:shoot: MapPack-1.1 for TUT-1.6
File name: MapPack-1.1 for TUT-1.6
File size: 20 MB
Version: 1.1
Release Date: 14 May 2006
Game: Unreal Tournament (v4.36 or higher) & Thievery UT (v1.6)
Author: Bandit

..::I m p o r t a n t::..
- This package is a supplement of the previous map pack and it does not contain maps that are included in v1.0,
so you should install both map packs - it does not matter which map pack was installed earlier.
- Map pack v1.0 and v1.1 (created by Bandit) contains all maps that are included in Th-Mappack 6.0 (created by Brody),
and in addition three "Classic" maps: TH-AquatoneClassic, TH-BourgeoisClassic and TH-KormanClassic.

..::I n s t a l l a t i o n::..
- Run the executable file and set up path to Unreal Tournament then click on [Extract] button.
- If a window with question "Would you like to replace the existing file..." appears click on [Yes to All] button.

..::A d d i t i o n a l I n f o r m a t i o n::..
- The files need 73 MB free space to unpack.
- The map pack can be deleted with the "MapPack-1.1-Uninstaller.bat" batch file, which is located in the Help folder.

The list of files contained in the package:

\Help
MapPack-1.1-ReadMe.txt
MapPack-1.1-Uninstaller.bat

\System
ThAsylum2.u

\Thievery\th-maps
TH-Airship-Unlimited.unr
TH-Asylum-2.unr
TH-Chatspace.unr
TH-CountryAbode.unr
TH-Crates.unr
TH-GeromeNew2.unr
TH-Haven2.unr
TH-KingsOfTheDesert_Finalv2.unr
TH-Niwa.unr
TH-PJNew.unr
TH-Scripts.unr
TH-Tut.unr
TH-ZidAbodeV2.unr

\Thievery\th-music
Thvdburg.umx
WarGate.umx

\Thievery\th-textures
Factory.utx
Paintings.utx

----------------------------------------------------------------------------------------
Unreal Tournament (c) 1999 and UNREAL (c) 1998 Epic Megagames, Inc. All Rights Reserved.
ThieveryUT and Black Cat Games 2001-2006, All Rights Reserved.
UNREAL and the UNREAL logo are registered trademarks of Epic Megagames, Inc.
All other trademarks and trade names are properties of their respective owners.


[ Dodano: Sob 24 Lis, 2007 02:21 ]
Od wydania ostatniego mappacka minęło już ponad półtora roku, więc najwyższa pora sklecić coś aktualniejszego. Noszę się z zamiarem zrobienia paczki z mapami, które nigdy nie zostały upublicznione i pewnie oberwie mi się za to, ale co mi tam. Jest kilka map, które nie za bardzo nadają się do gry a szkoda żeby się zmarnowały. Taką mapą jest Common Currency, która ma ogromny potencjał, ale w obecnej formie nie nadaje się do gry, dlatego zanim zrobię mappack chcę nieco poprawić takie niedorobione mapy.

Jeśli macie jakieś pomysły albo szczególne życzenia lub po prostu uwagi, co do niektórych niestandardowych map to je tutaj opiszcie, ale ja jak na razie wolałbym skupić się tylko na Common Currency, więc napiszcie, co według was na tej mapie powinno ulec zmianie?
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: TUT-Mappack

Post autor: grim_reaper »

Bandit pisze: co według was na tej mapie powinno ulec zmianie?
Na pewno najważniejsza sprawa, to naprawienie tego, żeby nie można było wypadać za/pod mapę, bo to jest trochę przegięcie :P. Tak na bieżąco, nie patrząc w tej chwili na mapę ( nie jestem w domu ), to chyba jakiś mały problem stanowi loot na niej, jest go za mało, a ilość do zdobycia za duża? Czy coś takiego, pamiętam, że się musiałam nabiegać, żeby znaleźć loota. A tak to zgadzam się, mapa jest naprawdę fajna.
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: TUT-Mappack

Post autor: Łucznik »

Na Common Currency Guardzi mgą podnieść JEDYNY klucz do Miecza, a sam miecz zachowuje się jak Lockpicki(Nawet miny mozna rozbrajać)
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TUT-Mappack

Post autor: Bandit »

W paczce znajdą się następujące pliki.
Mapy:
TH-2ORedux.unr
TH-Aquatone14Redux.unr
TH-BFS.unr - Battle For Stronghold.
TH-Breakout-v2.unr - tej mapy nie byłoby w paczce gdyby nie fakt, że znajduje się na serwerach.
TH-Breakout-v3.unr - jedyna właściwa wersja tej mapy.
TH-CharnsleyRedux.unr
TH-Common_Currency.unr - wymaga poprawek.
TH-DasaCellarsV2m.unr - mapa do singleplayera.
TH-Eulenburg.unr - starsza wersja, czyli ta sama, która aktualnie znajduje się na serwerach.
TH-Hanse.unr - mała lecz wielka mapa - dosłownie i w przenośni.
TH-KeepRedux.unr
TH-Mausoleumt4b.unr - mapa do thiefmatcha.
TH-Occam.unr - wielka mapa.
TH-Pagans2.unr - dziwna i pokręcona, ale są już gorsze mapy na serwerach.
TH-Rectory.unr - zastanawiam się czy nie przerobić tej mapy tak żeby przynajmniej nie były potrzebne specjalne loadouty...
TH-SkeltstonHead-v331.unr - jedyna właściwa wersja tej mapy.
TH-TM-Market.unr - lądowisko z airshipa przerobione na thiefmatchową mapkę.
TH-TSF-CourtYard.unr - ta mapa właściwe nie istnieje...

Mutatory:
ThNewTools-V12
Wszystkie mutatory kega
...

W paczce nie znajdą się mapy:
TH-ambush-2.unr - ciekawy pomysł z deszczem, ale mapa nie została skończona.
TH-DCath_25_001.unr - niedokończona.
TH-Eulenburg_070-06beta.unr - ze względu na konflikt wersji (są wymagane inne pliki niż te, które są aktualnie na serwerach).
TH-Mausoleumt3.unr - w mappacku znajdzie się nowsza wersja tej mapy.
TH-raintest.unr - mapa testowa.
TH-Villa_14-001.unr - niedokończona.
TH-Tavern14 - niedokończona.

Jeśli uważacie, że któraś z map nie powinna znaleźć się w paczce to napiszcie, dlaczego. Możecie też zaproponować mapę, która powinna trafić do paczki, bo mogłem coś przeoczyć ze względu na to, że nie było mnie tu przez jakiś czas...
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ