Thievery Done Quick

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Thievery Done Quick

Post autor: Bandit »

Przy okazji przeglądania płytek natrafiłem na katalog z filmami TDQ i uświadomiłem sobie, że nikt z nas nawet nie próbował przejść szybko mapy, nagrać swój film i trafić do kanonu sław - na niektórych mapach w wersji 1.5 pojawiły się trofea z nickami graczy w podpisie, którzy najszybciej przeszli daną mapę. 8-) Większość filmów, które oglądałem jest już przeterminowana, ponieważ od wersji 1.5 na sporej części map został zmieniony rozkład loota, więc nagranie nowych filmów ma swoje sensowne uzasadnienie nawet, jeśli uzyskany czas będzie gorszy. Mam już nawet zadanie dla Agnara, ale nie będę nic mówił dopóki nie obejrzycie »tego« filmu. ;) Agnar powinien zrobić to dużo szybciej i z większą klasą! 8-) Jeśli ktoś obawia się, że ma za słaby komputer do nagrywania filmów lub nie umie tego zrobić, bo nie jest to takie proste, jeśli chce się uzyskać film dobrej jakości tj. nie za ciemny i przede wszystkim o małej objętości, która nie będzie odstraszała modemowców to żaden problem, bo wystarczy, że nagracie demo według przepisu, który podam, kiedy indziej z rację, że teraz jest już późno, wyślecie mi demo a ja uruchomię je u siebie i nagram film.

Proponuję zrobić to na zasadzie turnieju. Ktoś rzuca wyzwanie określając, jaka mapa będzie grana i wtedy zgłaszają się gracze gotowi podjąć wyzwanie. Ważne jest, aby do dnia ukazania swoich rezultatów nikt nie zdradzał swojej strategii, bo w ten sposób może podsunąć pomysł przeciwnikowi jak szybciej przejść mapę. Gdy nadejdzie dzień podsumowujący każdy gracz wyśle swój wynik na PW osobie prowadzącej a ta z kolei wyłoni najlepszy czas, ale nie zostanie wskazany zwycięzca chyba, że pozostali gracze z gorszymi czasami poddadzą się. Jeśli przynajmniej jeden gracz z gorszym czasem będzie chciał poprawić swój czas to dostanie na to maksymalnie tydzień, ale jeśli wszyscy spasują wtedy zostanie ujawniony zwycięzca i wszyscy udostępnią swoje nagrane dema. Dzięki temu każdy będzie mógł zapoznać się z różnymi sposobami przechodzenia mapy i w wyniku tego, jeśli ktoś zdecyduje się przejść mapę jeszcze raz i uzyska najlepszy wynik to jego nagranie trafi do publicznego obiegu, czyli miedzy innymi na Black Cat Games Forums i www.thievery-customs.com
Nagranie będzie oznaczone nickiem gracza oraz wspólnie wymyślonym tagiem, ale niekoniecznie klanowym. Trochę to pokręcone, ale jeśli chcemy uzyskać czas nie do pobicia to nie mamy innego wyjścia. Ku chwale Thief Forum! 8-)
Ostatnio zmieniony 03 maja 2006, 14:25 przez Bandit, łącznie zmieniany 1 raz.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thievery Done Quick

Post autor: grim_reaper »

Bandit pisze:nikt z nas nawet nie próbował przejść szybko mapy,
nieprawda 8-) . Ja i Azi próbowaliśmy, podsunełam mu pomysł, że będziemy tylko te nieduże mapy przechodzić np. Highway Inn, czy Country Abode :) Azi próbował też Gerome i wcale mu niezgorzej szło, ale to było jeszcze w wersji 1.5 :)

Można popróbować, choćby dla zabawy, a niekoniecznie dla bycia najlepszym 8-)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Bandit »

No przecież chodzi mi głównie o dobrą zabawę i współzawodnictwo :luk a przy okazji można podszkolić swoje umiejętności i lepiej poznać mapki. :hyh

[ Dodano: 20-04-2006, 18:59 ]

Przeszedłem SkeltstonHead w 1:39. 8-) Mógłbym zrobić to jeszcze szybciej...
:arrow: Film
Ostatnio zmieniony 27 kwietnia 2006, 09:00 przez Bandit, łącznie zmieniany 1 raz.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Agnar »

Niezle bandit... ale musze przyznac ze miales bardzo duzo szczescia... ale droga jaka wybrales byla niezla :-D dobra robota ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Bandit »

Że co? Jakiego szczęścia? Ja po prostu dużo gram... 8-) Wiedziałem, co mnie czeka za każdym rogiem i na ilu trafię przeciwników, więc szczęściem tego bym nie nazwał po prostu tak przeszedłem mapę i to nie jeden raz. Wcześniej uzyskałem czasy gorsze o kilka sekund...

[ Dodano: 20-04-2006, 22:32 ]

Mam wolną chwilę to napiszę poradnik nagrywania dem, który obiecałem i mam nadzieję, że nie tylko ja będę próbował przechodzić mapy, bo widzę, że ostatnio wasz zapał do TUTków drastycznie zmalał a ja bawię się w fanatyka... :roll:

Nagrywanie dem ma być wygodne i ma nie przeszkadzać w grze, więc potrzebujecie do tego celu odpowiedniego modu, który ściągniecie »stąd«
Wszystkie pliki należy wypakować do katalogu System zlokalizowanym w głównym katalogu gry Unreal Tournament. Następnie należy otworzyć plik ThAux.ini i odnaleźć w nim daną linijkę tekstu:

Kod: Zaznacz cały

DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Którą należy zamienić na poniższą:

Kod: Zaznacz cały

DemoRecordingDevice=udemo.uDemoDriver
Po zapisaniu pliku wejdziecie do gry i z menu wybierzecie Mod » Demo Manager i ustawicie wszystkie opcje tak jak jest to widoczne na załączonym obrazku poniżej.
Obrazek
Na czerwono są wyróżnione opcje, które muszą być ustawione tak jak na obrazku!
Jeśli teraz włączylibyście jakąś mapę w trybie single player to od razu zacznie nagrywać się wam demo. Jest to bardzo wygodne, bo nie trzeba specjalnie nic naciskać ani włączać i można się skupić wyłącznie na przechodzeniu mapy, ale musicie wiedzieć o tym, że gdy demo jest nagrywane pojawia się tak jakby dodatkowy gracz a raczej obserwator o nicku Player i jest to jedyna oznaka tego, że demo jest nagrywane, więc starajcie się zwracać na to uwagę, aby nie było przypadków, że demo się wam nie nagra, bo i tak może się zdarzyć np. nie można ładować raz po raz mapy za pomocą polecenia Reconnect najpierw trzeba użyć polecenia Disconnect a dopiero potem Reconnect, bo gdy użyjecie tylko Reconnect demo nie zacznie się nagrywać. Pisze o tym, dlatego że jest to wygodny sposób restartowania mapy, jeśli coś nie wyjdzie i chce się zacząć od nowa, dlatego radzę wam abyście sobie zbindowali te dwie funkcje pod jakimiś klawiszami, których omyłkowo nie naciśniecie, aby nie zepsuć sobie zabawy.
Jeśli ustawiliście wszystko tak jak opisałem to pliki z demami zostaną zapisane w katalogu Dema, który znajdziecie w katalogu System, ale miejsce zapisu dem możecie ustawić według własnego uznania jak będzie wam wygodniej.

Podstawą szybkiego przejścia mapy jest miejsce startowe i zazwyczaj jest tak, że wybiera się jedno miejsce startowe, dla którego zostaje opracowana droga, po której przechodzimy mapę niestety nie można wybierać, z którego miejsca chciałoby się wystartować, ale i na to jest rozwiązanie. Wystarczy otworzyć daną mapę w edytorze i zostawić na mapie jeden punkt startowy. Jeśli nie umiecie posługiwać się edytorem to ja mogę przerobić wybraną mapę według waszego uznania oczywiście w grę nie wchodzą jakiekolwiek inne modyfikacje, które mogłyby uprościć mapę. Chodzi tu tylko o wygodę i komfort gry - nieraz trzeba nawet kilkanaście razy restartować mapę, aby trafić na miejsce startowe, z którego chce się wystartować. Niestety takie rozwiązanie ma też swoje wady, bo założyliśmy, że wy przysyłacie do mnie dema a ja nagrywam filmy, ale jeśli mapę przerobicie wy sami i nagracie na niej demo to przy wysyłaniu dema będziecie musieli dołączyć przerobioną mapę, ponieważ nawet najdrobniejsza przeróbka uniemożliwi odtworzenie dema na komputerze, na którym nie ma dokładnie tej samej mapy, na której było nagrywane demo. Nie jest też tajemnicą fakt, iż wykorzystałem tę metodę do przejścia mapy SkeltstonHead.

Na koniec kilka reguł:
- gramy tylko w trybie single player
- wszystkie opcje gry muszą być ustawione tak jak widać to na obrazku:
Obrazek
- nie można używać kodów ani żadnych innych ułatwień lub błędów gry
- do dema należy załączyć zrzut ekranowy ekranu końcowego, który można zrobić za pomocą polecenia shot
Ostatnio zmieniony 27 kwietnia 2006, 08:58 przez Bandit, łącznie zmieniany 2 razy.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Agnar »

Ja nie bede nagrywac filmikow... szanujacy sie zlodziej nie pokazuje swoich ruchow... zeby nie mogli ich przewidziec ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Bandit »

Uzyskałem nowy czas, ale znowu mógłby być lepszy, bo popełniłem kilka błędów np. wypiłem speeda w najgorszym możliwym momencie - aż wstyd... Ale ogólnie mogę być z siebie zadowolony. Wcześniej próbowałem innych dróg przejścia mapy, ale okazało się, że ta wybrana na początku jest optymalna, więc nie będę jej zmieniał. Trochę szkoda, bo mógłbym nagrać bardziej efektowny film, ale co tam tu liczy się szybkość! Tym razem film jest w dużo lepszej jakości i użyłem najnowszego kodeka DivX, więc video powinno cykać wszystkim, ale jeśli będzie odwrotnie to koniecznie mi o tym napiszcie, bo może kodek jest za nowy...
Aha i na filmie widać, że wiszę na drabinie i po strzale nagle spadam, ale w rzeczywistości dalej tam jestem. Jest to spowodowane tym, że film był nagrywany z dema.
:arrow: TDQ-SkeltstonHead-Bandit-DM-(1.23).avi

[ Dodano: 02-05-2006, 22:33 ]

Zrobiłem nowy bardziej widowiskowy film.
:arrow: http://www.thievery-customs.com/downloa ... fileid=238
Ostatnio zmieniony 04 maja 2006, 16:31 przez Bandit, łącznie zmieniany 1 raz.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Agnar »

Jak ci sie udalo uzystac taki efekt bandit ? :> bo tym razem ciekawie to wygladalo :)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Bandit »

Chodzi Ci pewnie o dynamiczna kamerę... Po prostu nagrałem kilka filmów i połączyłem w jedną całość wklejając urywki w odpowiednie miejsca.

Temat odklejam, bo nie widzę zainteresowania.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Thievery Done Quick

Post autor: marek »

uuuuuu, rzeźnik - chociaż jakby tam biegać i szukać mapy to byłaby masakra :/
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
AD!
Bełkotliwiec
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2006, 12:49
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery Done Quick

Post autor: AD! »

Mi tam sie Thievery zwaliło jak próbowałem demko nagrać według recepty Bandita.......

pewnie przez wersje ......

1.6

:( :( :( :( :cry: :cry: Σ∫°
Stronka z mini gierkami do ściągnięcia

==============================



==============================
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Bandit »

Na singlu jeszcze nigdy demko nie wywaliło mi TUTków. Ale na multi to normalka. ;)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
AD!
Bełkotliwiec
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2006, 12:49
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery Done Quick

Post autor: AD! »

W jakim czasie przechodzicie TH-Gerome ??

bo nawet mi zajmuje to 5 min to wam ze 3 .... no nie ?? 8-)
Stronka z mini gierkami do ściągnięcia

==============================



==============================
Poq_PL
Bełkotliwiec
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2006, 10:00

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Poq_PL »

MI TEZ 5 min zajmuje :)

prubuje tez w jak najszybszym czasie przejść tą mape z książką !! :)
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Przemek557 »

Bandit pisze:Zrobiłem nowy bardziej widowiskowy film.
Coś wspaniałego :) Dziwi mnie tylko czemu wszystkich brałeś na jedną strzałę, ja niekiedy na strażnika muszę zwolnić cięciwę z 2-3 razy(mimo tego że mnie niewidzi)...
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thievery Done Quick

Post autor: grim_reaper »

Przemek557 pisze:mimo tego że mnie niewidzi
ale może słyszy ;)

w plecy strzał wystarczy jeden, jeśli jest kompletnie nieświadomy Twojej obecności.

EDIT

Czek dis aut :arrow: http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?t=2494
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Przemek557 »

grim_reaper pisze:ale może słyszy ;)
No, słyszy napinanie cięciwy i coś tam mruczy pod nosem, ale czy to już daje mu alarm??
grim_reaper pisze:w plecy strzał wystarczy jeden, jeśli jest kompletnie nieświadomy Twojej obecności.
zawsze strzelam w brzuch :)

[ Dodano: 11-06-2006, 21:16 ]

OK, teraz już wiem.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Grzechu
Ożywieniec
Posty: 114
Rejestracja: 30 sierpnia 2006, 14:51
Lokalizacja: Poznań

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Grzechu »

ej Bandit jak ogladnąć ten twój filmik? :|
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery Done Quick

Post autor: Bandit »

Prawdopodobnie nie masz odpowiednich kodeków.
Ściągnij i zainstaluj :arrow: K-Lite Mega Codec Pack.
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ