Strona 1 z 1

Niedokończone mapy

: 23 kwietnia 2006, 17:33
autor: Bandit
Nazwa mapy: Ambush
Autor: Loony
Źródło: Work in progress map: Th-ambush
Do ściągnięcia z: http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=87501

-=EDIT=-

W sumie nic specjalnego, bo mapa na razie nie nadaje się do gry na niej w Internecie, ale warunki atmosferyczne, jakie tam panują powodują, że ma wspaniały klimat, więc ma potencjał żeby być dobrą mapą, ale autor ma jeszcze sporo do zrobienia by osiągnąć ten cel.

Re: Niedokończone mapy

: 23 kwietnia 2006, 18:38
autor: Agnar
Hmm... ciekawa mapa... jedyny interesujacy szczegol to to ze pada deszcz i jest burza <czyli grzmienie i blyski>... reszta wiadomo... do kitu... ale jak na jego <chyba> pierwsza mape jest niezla ;) nie mozna jej w zaden sposob wygrac...

Sam deszcz nie jest zrobiony idealnie poniewaz tak naprawde to sa sciany ktore emituja deszcz przez ktore mozna przechodzic... ale pewnie inaczej tego sie zrobic nie da... jeszcze ciekawy efekt to to ze jak byles blisko rzeki to slyszales szum deszczu na wodzie...

To chyba na tyle... bardzo ciekawy i bardzo klimatyczny efekt z deszczem... mam nadzieje ze niektorzy wprowadza ten efekt do niektorych map... <nowych lub starych>

Re: Niedokończone mapy

: 25 kwietnia 2006, 09:42
autor: Bandit
Nazwa mapy: Rain
Autor: Radamanthus aka LoToR
Źródło: Work in progress map: Th-ambush
Do ściągnięcia z: http://dhswestband.org/files/th-raintest.unr

Kolejna niedokończona mapa, ale ta jest dużo większa i zachęcam do obejrzenia tego, co znajduje się pod ziemią... Deszcz może i wygląda lepiej, ale w połączeniu z dźwiękiem lejących się hektolitrów wody jak z wodospadu wypada według mnie dużo gorzej w porównaniu do wrażenia, jakie odnosi się przy deszczu z pierwszej mapy.

Re: Niedokończone mapy

: 25 kwietnia 2006, 15:17
autor: Agnar
Hmm... ciekawy pomysl na mape... gore mozna by bylo fajnie rozbudowac... ale przydalby sie efekt z deszczem... jesli chodzi o podziemia to jedyne co mi sie tam podobaly to jaskinie <ktore byly za dlugie moim zdaniem...> no i wiadomo... most... ale zle zrobiono ze catfallem mozna sie uratowac jak sie spadnie... ale jak sie spadnie to sie juz nie wroci ;) wiec efekt taki sam... ale co sie stanie jak jakiemus graczu thiefowi odbije i sobie zeskoczy i bedzie tam siedzial bo mu sie nudzi ? :P wtedy pewnie belty pujda w ruch :P

no wiadomo... mapa jest zrobiona przez poczatkujacego... i widac bylo... ze koncentrowal sie tylko na zrobieniu jaskini, mosta, posagow przewracajacych sie <chociaz nie uwazam to za problem> no i ewentualnie ladnie wyglada lejaca sie woda w jaskini... to na tyle ;)