Tournament of Darkness V
Re: Tournament of Darkness V
Dzięki za dobrą zabawę i duużo radosnego śmiechu . Rówież uważam, że nie mamy wiele sobie do zarzucenia, dobrze się zgrywaliśmy, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że nie trenowalismy za wiele razem by się dotrzeć jako team. Co do ostatecznego wyniku, ja jestem zadowolony i wierzę, że gdyby różne okolicznosci były po naszej stronie mogłoby być znacznie lepiej, a i tak dośliśmy daleko, a przecież nikt w nas nie wierzył . Poza tym zwycięzcom pomnika i tak nikt nie postawi
Re: Tournament of Darkness V
SkeltstonHead
b8m1skeltstonhead.rar b8m1skeltstonhead.r00
b8m2skeltstonhead.zip
StrongHold
bdm1stronghold.rar bdm1stronghold.r00
bdm2stronghold.zip
bdm3stronghold.rar bdm3stronghold.r00
Czekam na wasze komentarze. Czy ktoś uważa, że te nagrania powinny trafić do szerszej grypy graczy?
b8m1skeltstonhead.rar b8m1skeltstonhead.r00
b8m2skeltstonhead.zip
StrongHold
bdm1stronghold.rar bdm1stronghold.r00
bdm2stronghold.zip
bdm3stronghold.rar bdm3stronghold.r00
Czekam na wasze komentarze. Czy ktoś uważa, że te nagrania powinny trafić do szerszej grypy graczy?
Ostatnio zmieniony 01 listopada 2006, 00:56 przez Bandit, łącznie zmieniany 2 razy.
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Tournament of Darkness V
No dobra Bandit skonczyło się rumakowanie . Czemu filmik, w którym wygrywamy jako guardzi na Stronghold nie jest nagrany do końca ??? uhh to jedyny fajny filmik , a reszta to same nagrane porażki . Nie wiem, czy chcę, żebyś robił napisy, ani w ogóle dawał na BCG filmiki, w ktrych przegrywamy hyhy. Czy będą jeszcze jakieś, czy to już wszystkie?
Re: Tournament of Darkness V
Skończyło mi się miejsce na dysku podczas nagrywania przez tego buraka Roe! Łaził w kółko i niepotrzebnie przedłużał grę. Zresztą Gladius i Convo wcale nie byli lepsi - to cud, że taka słaba drużyna mogła dojść aż tak daleko! Na dodatek Gladius strzelił se seppuku! xD Brody coś tam nagrywał, ale znając jego to pewnie nie zaskoczy nas jakością...
Re: Tournament of Darkness V
Lepiej ich nie udostępniaj, nie ma tam nic wyjątkowego. :p
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Tournament of Darkness V
Jednak będzie to dla was zawsze pamiątką.Lepiej ich nie udostępniaj, nie ma tam nic wyjątkowego. :p
Filmik Skeltstonhead udało mi się otworzyć po wielu próbach których tu lepiej nie będę opisywał z "pewnych" względów . Całkiem spoko. Wiele rozwiązań bardzo mi się podobało. Obraz mi się spóźniał, ale to pewnie wina kodeków.
Pozostałych jeszcze nie ściągnąłem
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Tournament of Darkness V
Jak widzisz sam użyłeś słów "dla nas", a pamiątką będą i już są (szkoda, że jest nagrana tylko jedna wygrana) a do tego nie potrzeba im być udostępnionymi dla wszystkich.Przemek557 pisze:Jednak będzie to dla was zawsze pamiątką.
Re: Tournament of Darkness V
Na filmiku b8m1skeltstonhead wyraźnie widać, że nasi przeciwnicy podglądali gdzie jest mapa Potem wystarczyło się pożądnie obwarować w odpowiednim domku, co oczywiście nie omieszkali zrobić i spokojnie czekać na zwycięstwo.... Szkoda słów - widocznie w turniejach są wszystkie chwyty dozwolone....
Re: Tournament of Darkness V
Nikt nie ma odwagi tego wyznać, ale ten ToD wyjątkowo został zaprojektowany w taki sposób żeby wygrała drużyna Biohazarda, dlatego Bio nie protestował, chociaż dobrze widział, co robią jego gracze... Można wręcz powiedzieć, że turniej został ustawiony. Moim zdaniem organizator nie powinien w ogóle grać a tym bardziej, jeśli nie spotyka się go w ogóle na publicznych serwera, czyli tak naprawdę nie umie grać. Prawdę mówiąc to wszystkie takie osoby nie powinny grać, bo tylko zaniżają poziom, ale w przypadku TUT nie ma się wielkiego wyboru z oczywistych powodów...
Ja z chęcią zorganizowałbym jakiś prawdziwy turniej, w którym byłyby zabronione takie lewe chwyty pod groźbą dyskwalifikacji, ale niestety żeby coś takiego zorganizować to trzeba ogłosić to minimum miesiąc przed ostatecznym terminem a za miesiąc nie będę miał już na to czasu.
Dobrze byłoby zagrać jakiś mecz, ale w tej chwili nie za bardzo jest, z kim go zagrać...
Przed następnym ToDem o ile taki w ogóle się odbędzie będziemy musieli opracować listę map, które byłyby zabronione. W tej chwili spośród oficjalnych map powinny być wyeliminowane: Korman, SkeltstonHead, Stronghold, Nostalgia, Breakout i Aquatone.
Moim zdaniem w turniejach nie powinno grać się na małych mapach takich jak HighwayInn, ponieważ nie tak sobie wyobrażam turniej - nie powinno być tak, że można przejść mapę okradając jedno miejsce... W turnieju każdy gracz powinien wnieść coś do gry a takie mapy to uniemożliwiają lub przynajmniej znacznie utrudniają.
Co do wybierania map to można byłoby zastosować system eliminacji map niepożądanych. Gdy już wie się, na jakich mapach na pewno nie chciałoby się grać z daną drużyna to wtedy można dojść do tego, że wybrana mapa nie jest za łatwa dla pierwszej ani dla drugiej drużyny. Mogłoby to wyglądać tak, że najpierw jest lista 5 map i dwie drużyny wybierają dwie mapy, które mają odpaść, ale nie tak od razu tylko najpierw ci, których kapitan trafił do złodziei decydują, którą mapę odrzucić jako pierwszą potem przeciwna drużyna wybiera mapę, która zostanie odrzucona jako druga itd. Ta mapa, która zostanie będzie tą, na której rozegrany będzie mecz. Tylko jeszcze drużyna, której kapitan trafił do złodziei powinna wybrać czy chce kraść lub pilnować, ale ja i tak zastosowałbym system 3 wygranych, więc to w zasadzie odbywało się automatycznie, że tak, jak autobalans rozlosował tak będzie grane. W ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu...
Swoją drogą gdyby kogoś nagle olśniło i samemu chciałby coś zorganizować przy wykorzystaniu moich pomysłów to proszę wyraźnie zaznaczyć, że są moje.
Ja z chęcią zorganizowałbym jakiś prawdziwy turniej, w którym byłyby zabronione takie lewe chwyty pod groźbą dyskwalifikacji, ale niestety żeby coś takiego zorganizować to trzeba ogłosić to minimum miesiąc przed ostatecznym terminem a za miesiąc nie będę miał już na to czasu.
Dobrze byłoby zagrać jakiś mecz, ale w tej chwili nie za bardzo jest, z kim go zagrać...
Przed następnym ToDem o ile taki w ogóle się odbędzie będziemy musieli opracować listę map, które byłyby zabronione. W tej chwili spośród oficjalnych map powinny być wyeliminowane: Korman, SkeltstonHead, Stronghold, Nostalgia, Breakout i Aquatone.
Moim zdaniem w turniejach nie powinno grać się na małych mapach takich jak HighwayInn, ponieważ nie tak sobie wyobrażam turniej - nie powinno być tak, że można przejść mapę okradając jedno miejsce... W turnieju każdy gracz powinien wnieść coś do gry a takie mapy to uniemożliwiają lub przynajmniej znacznie utrudniają.
Co do wybierania map to można byłoby zastosować system eliminacji map niepożądanych. Gdy już wie się, na jakich mapach na pewno nie chciałoby się grać z daną drużyna to wtedy można dojść do tego, że wybrana mapa nie jest za łatwa dla pierwszej ani dla drugiej drużyny. Mogłoby to wyglądać tak, że najpierw jest lista 5 map i dwie drużyny wybierają dwie mapy, które mają odpaść, ale nie tak od razu tylko najpierw ci, których kapitan trafił do złodziei decydują, którą mapę odrzucić jako pierwszą potem przeciwna drużyna wybiera mapę, która zostanie odrzucona jako druga itd. Ta mapa, która zostanie będzie tą, na której rozegrany będzie mecz. Tylko jeszcze drużyna, której kapitan trafił do złodziei powinna wybrać czy chce kraść lub pilnować, ale ja i tak zastosowałbym system 3 wygranych, więc to w zasadzie odbywało się automatycznie, że tak, jak autobalans rozlosował tak będzie grane. W ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu...
Swoją drogą gdyby kogoś nagle olśniło i samemu chciałby coś zorganizować przy wykorzystaniu moich pomysłów to proszę wyraźnie zaznaczyć, że są moje.
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Tournament of Darkness V
http://forums.blackcatgames.com/showthr ... post198793
Może TUTki nie umrą przed kolejnym, ewentualnym ToDem...
- to było naprędce zrobione tłumaczenie.
------------------------------
I co my na to? A nie gramy już meczyku z Mockersami? Louie się bardzo o to wypytywał niedawno na serwerze .
Może TUTki nie umrą przed kolejnym, ewentualnym ToDem...
Shug pisze:
This is an idea Bio had shortly after ToD V when the two teams in the final had jumped into the one channel and started chatting, and I've modified it a bit. I'm looking to see who's interested or if anybody has some additional ideas.
Given Bio's put a lot of work into five different tournaments with all the disputes and controversy associated, I figured I'd give him a break and let us work this one out.
So the idea is basically that, instead of letting Thievery die back down to public only once more, we stimulate a few more competitive matches. The most recent ToD champions (TuS, or as Convo has christened us, Bio's Death Squad) will accept challenges from any team of 3 or 4 to play an exhibition match - spectators most certainly allowed, but I'd suggest slots should be first allocated to those who can use gamecam/fraps.
My twist on the idea is to have, at some point, the community PM me their top 3 picks and nominated captain for the COMMUNITY CHAMPIONS, and we'll put the most frequently chosen names up in a poll. Voting will determine a squad of 5/6 players to be selected to represent YOU as the best team.
Ideas, thoughts and simple replies of HELL YEAH welcome
Kod: Zaznacz cały
Ten pomysł należy do Bio, wymyślił go, kiedy dwie finałowe drużyny dyskutowały na TSie, a ja go trochę zmodyfikowałem. Sprawdzam czy kogoś to zainteresuje i czy ktoś ma jakieś inne pomysły.
Ponieważ Bio włożył wiele wysiłku ( ah-hah) w organizację pięciu różnych turniejów, wraz ze wszystkimi przedyskutowanymi kontrowersjami, pomyślałem, że damy mu odpocząć i sami zrobimy coś nowego.
Pomysł jest taki, że zamiast dać zejść Thievery na publiczne serwery, zrobimy parę kolejnych meczy. Zwycięzcy ostatniego ToDa ( TuS, albo jak ochrzcił nas Convo, Bio's Death Squad ) przyjmą wyzwanie od każdej drużyny 3 lub 4 osób, aby zagrać meczyk pokazowy - obserwatorzy jak najbardzije pożądani, ale sugeruję, że pierwszeństwo mają Ci, którzy będą to nagrywać.
Chodzi o to, żeby społeczność wysłała mi w PW ich 3 najlepszych ich zdaniem graczy i nominowała kapitana dla CZEMPIONÓW :P: SPOŁECZNOŚCI, a my wstawimy do wyboru w ankiecie najczęściej wybierane imiona. Głosowanie wyłoni drużynę 5/6 graczy wybranych, aby reprezentować Ciebie jako najlepszą drużynę.
Pomysły, przemyślenia i zwykłe odpowiedzi w temacie, mile widziane :).
------------------------------
I co my na to? A nie gramy już meczyku z Mockersami? Louie się bardzo o to wypytywał niedawno na serwerze .
Re: Tournament of Darkness V
Wchodzimy w to czy najpierw nawyzywamy ich od oszustów i powiemy żeby się bujali, bo z oszustami nie będziemy grali? Czyli mogą zgłaszać się dowolne drużyny, ale team Bio dalej będzie taki sam...
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Tournament of Darkness V
Nic dodać, nic ująć, Bandyś...Ja nie chcę grać na takich "zasadach" jak w ToDzie...Lista map...śmieszne...
No tak, team Bio się nie zmienia.
Twój ruch, jakby co, to z rozwagą i ostrożnie, jesteśmy z Tobą. Bez zacietrzewiania się przedstaw sytuację. Bez wyzywania. Każdy wie, co robi. Wypisz, co masz wypisać i opatrz dopiskiem - tego nie chcemy w kolejnych meczach...
No tak, team Bio się nie zmienia.
Twój ruch, jakby co, to z rozwagą i ostrożnie, jesteśmy z Tobą. Bez zacietrzewiania się przedstaw sytuację. Bez wyzywania. Każdy wie, co robi. Wypisz, co masz wypisać i opatrz dopiskiem - tego nie chcemy w kolejnych meczach...
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Tournament of Darkness V
Dobra, niech będzie my, podpiszemy się pod tym wszyscy, możesz też Beo namówić do tego, skoro sam Ci to zaproponował. I dlaczego myślisz, że będziemy się użerać? A może to ozdrowi w końcu to granie, wreszcie będzie uczciwie ( jako tako).Bandit pisze:A cemu ja? Nie chce mi się za bardzo z nimi użerać...
Re: Tournament of Darkness V
Przełóżcie mi to, co jest po polsku na angielski i będę mógł wysłać. Chyba, że o czymś zapomniałem?
Tomcats would like to play as one team but we make a condition that:
- no more cheating and useing exploits e.g.
a) zaglądanie do zamkniętych skrzynek
b) ciągłe podskakiwanie w celu szybszego przemieszczania się
- we won't play on maps: Korman, SkeltstonHead, Stronghold, Nostalgia, Breakout and Aquatone
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Tournament of Darkness V
Kod: Zaznacz cały
Tomcats would like to play as one team but under one condition :
- no more cheating and using exploits e.g.
a) peeping into closed chests/safes
b) using constant jump ( bunny hop? ) to move faster
- we won't play on maps: Korman, SkeltstonHead, Stronghold, Nostalgia, Breakout and Aquatone
A co z plikami konfiga? To przemilczymy?
Re: Tournament of Darkness V
Nie miałbym nic przeciwko temu podskakiwaniu gdyby nie to, że oni potrafią tak przelecieć całą mapę wzdłuż i wszerz a to w sumie jest lepsze niż speed potion... Podejrzewam, że mają jakieś aliasy, bo samym podskakiwaniem jest bardzo ciężko to wyczuć tak żeby nieustannie podskakiwać i nie tracić przy tym prędkości. Jeśli chodzi o całą resztę to jest tego tak dużo, że aż odechciewa mi się o tym pisać, ale jeśli chcesz to proszę bardzo możesz coś skrobnąć na ten temat. Swoją drogą znalazłem jeszcze jedną ciekawą opcję, która odpowiada za regulację głośności dźwięków tła, czyli tak zwanych ambientów, ale w tym przypadku raczej powinno się je pogłośnić, bo po ich wyciszeniu nie słychać istnych dźwięków np. otwierających się drzwi.
Re: Tournament of Darkness V
Tak naprawdę to nie ma co liczyć na uczciwą grę w TUT gdzie nikt niczego nie modyfikuje w ustawieniach ani nie wykorzystuje błędów... Miejmy nadzieję, że pliki konfiguracyjne NightBlade będą zakodowane.
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Tournament of Darkness V
Już to wcześniej znalazlam, ale właśnie nie mówiłam o tym , choćby ze względu, że pewne inne istotne dźwięki znikają, a dodają się np. odgłosy burzy tam gdzie jej nie ma hehe, ale miejscami wyciszanie ambientu jest tak pomocne, że nawet sobie z tego sprawy nie zdajecie . uhh.Bandit pisze:Swoją drogą znalazłem jeszcze jedną ciekawą opcję, która odpowiada za regulację głośności dźwięków tła, czyli tak zwanych ambientów, ale w tym przypadku raczej powinno się je pogłośnić, bo po ich wyciszeniu nie słychać istnych dźwięków np. otwierających się drzwi.