Tournament of Darkness V

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Czy masz zamiar wziąć czynny udział w Tournament of Darkness V?

Czas głosowania minął 30 września 2006, 06:00

Tak.
3
75%
Nie, ponieważ...
1
25%
 
Liczba głosów: 4

Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Azaqi »

Dzięki za dobrą zabawę i duużo radosnego śmiechu :-D . Rówież uważam, że nie mamy wiele sobie do zarzucenia, dobrze się zgrywaliśmy, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że nie trenowalismy za wiele razem by się dotrzeć jako team. Co do ostatecznego wyniku, ja jestem zadowolony i wierzę, że gdyby różne okolicznosci były po naszej stronie mogłoby być znacznie lepiej, a i tak dośliśmy daleko, a przecież nikt w nas nie wierzył 8-) :jez. Poza tym zwycięzcom pomnika i tak nikt nie postawi ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Bandit »

SkeltstonHead
:arrow: b8m1skeltstonhead.rar :arrow: b8m1skeltstonhead.r00
:arrow: b8m2skeltstonhead.zip

StrongHold
:arrow: bdm1stronghold.rar :arrow: bdm1stronghold.r00
:arrow: bdm2stronghold.zip
:arrow: bdm3stronghold.rar :arrow: bdm3stronghold.r00

Czekam na wasze komentarze. Czy ktoś uważa, że te nagrania powinny trafić do szerszej grypy graczy?
Ostatnio zmieniony 01 listopada 2006, 00:56 przez Bandit, łącznie zmieniany 2 razy.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: grim_reaper »

No dobra Bandit skonczyło się rumakowanie :P:. Czemu filmik, w którym wygrywamy jako guardzi na Stronghold nie jest nagrany do końca :( ??? uhh to jedyny fajny filmik :P:, a reszta to same nagrane porażki :(. Nie wiem, czy chcę, żebyś robił napisy, ani w ogóle dawał na BCG filmiki, w ktrych przegrywamy :P: hyhy. Czy będą jeszcze jakieś, czy to już wszystkie?
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Bandit »

Skończyło mi się miejsce na dysku podczas nagrywania przez tego buraka Roe! Łaził w kółko i niepotrzebnie przedłużał grę. Zresztą Gladius i Convo wcale nie byli lepsi - to cud, że taka słaba drużyna mogła dojść aż tak daleko! Na dodatek Gladius strzelił se seppuku! xD Brody coś tam nagrywał, ale znając jego to pewnie nie zaskoczy nas jakością...
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
aldaris
Miastolud
Posty: 79
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:17

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: aldaris »

Lepiej ich nie udostępniaj, nie ma tam nic wyjątkowego. :p
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Przemek557 »

Lepiej ich nie udostępniaj, nie ma tam nic wyjątkowego. :p
Jednak będzie to dla was zawsze pamiątką. ;)
Filmik Skeltstonhead udało mi się otworzyć po wielu próbach których tu lepiej nie będę opisywał z "pewnych" względów :oops: . Całkiem spoko. Wiele rozwiązań bardzo mi się podobało. Obraz mi się spóźniał, ale to pewnie wina kodeków.
Pozostałych jeszcze nie ściągnąłem ;)
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
aldaris
Miastolud
Posty: 79
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:17

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: aldaris »

Przemek557 pisze:Jednak będzie to dla was zawsze pamiątką. ;)
Jak widzisz sam użyłeś słów "dla nas", a pamiątką będą i już są (szkoda, że jest nagrana tylko jedna wygrana) a do tego nie potrzeba im być udostępnionymi dla wszystkich. :?
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Azaqi »

Na filmiku b8m1skeltstonhead wyraźnie widać, że nasi przeciwnicy podglądali gdzie jest mapa :roll: :? Potem wystarczyło się pożądnie obwarować w odpowiednim domku, co oczywiście nie omieszkali zrobić i spokojnie czekać na zwycięstwo.... Szkoda słów - widocznie w turniejach są wszystkie chwyty dozwolone.... :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Bandit »

Nikt nie ma odwagi tego wyznać, ale ten ToD wyjątkowo został zaprojektowany w taki sposób żeby wygrała drużyna Biohazarda, dlatego Bio nie protestował, chociaż dobrze widział, co robią jego gracze... Można wręcz powiedzieć, że turniej został ustawiony. Moim zdaniem organizator nie powinien w ogóle grać a tym bardziej, jeśli nie spotyka się go w ogóle na publicznych serwera, czyli tak naprawdę nie umie grać. Prawdę mówiąc to wszystkie takie osoby nie powinny grać, bo tylko zaniżają poziom, ale w przypadku TUT nie ma się wielkiego wyboru z oczywistych powodów...

Ja z chęcią zorganizowałbym jakiś prawdziwy turniej, w którym byłyby zabronione takie lewe chwyty pod groźbą dyskwalifikacji, ale niestety żeby coś takiego zorganizować to trzeba ogłosić to minimum miesiąc przed ostatecznym terminem a za miesiąc nie będę miał już na to czasu.
Dobrze byłoby zagrać jakiś mecz, ale w tej chwili nie za bardzo jest, z kim go zagrać...

Przed następnym ToDem o ile taki w ogóle się odbędzie będziemy musieli opracować listę map, które byłyby zabronione. W tej chwili spośród oficjalnych map powinny być wyeliminowane: Korman, SkeltstonHead, Stronghold, Nostalgia, Breakout i Aquatone.
Moim zdaniem w turniejach nie powinno grać się na małych mapach takich jak HighwayInn, ponieważ nie tak sobie wyobrażam turniej - nie powinno być tak, że można przejść mapę okradając jedno miejsce... W turnieju każdy gracz powinien wnieść coś do gry a takie mapy to uniemożliwiają lub przynajmniej znacznie utrudniają.

Co do wybierania map to można byłoby zastosować system eliminacji map niepożądanych. Gdy już wie się, na jakich mapach na pewno nie chciałoby się grać z daną drużyna to wtedy można dojść do tego, że wybrana mapa nie jest za łatwa dla pierwszej ani dla drugiej drużyny. Mogłoby to wyglądać tak, że najpierw jest lista 5 map i dwie drużyny wybierają dwie mapy, które mają odpaść, ale nie tak od razu tylko najpierw ci, których kapitan trafił do złodziei decydują, którą mapę odrzucić jako pierwszą potem przeciwna drużyna wybiera mapę, która zostanie odrzucona jako druga itd. Ta mapa, która zostanie będzie tą, na której rozegrany będzie mecz. Tylko jeszcze drużyna, której kapitan trafił do złodziei powinna wybrać czy chce kraść lub pilnować, ale ja i tak zastosowałbym system 3 wygranych, więc to w zasadzie odbywało się automatycznie, że tak, jak autobalans rozlosował tak będzie grane. W ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu...
Swoją drogą gdyby kogoś nagle olśniło i samemu chciałby coś zorganizować przy wykorzystaniu moich pomysłów to proszę wyraźnie zaznaczyć, że są moje. ;)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: grim_reaper »

:arrow: http://forums.blackcatgames.com/showthr ... post198793

Może TUTki nie umrą przed kolejnym, ewentualnym ToDem...:)
Shug pisze:
This is an idea Bio had shortly after ToD V when the two teams in the final had jumped into the one channel and started chatting, and I've modified it a bit. I'm looking to see who's interested or if anybody has some additional ideas.

Given Bio's put a lot of work into five different tournaments with all the disputes and controversy associated, I figured I'd give him a break and let us work this one out.

So the idea is basically that, instead of letting Thievery die back down to public only once more, we stimulate a few more competitive matches. The most recent ToD champions (TuS, or as Convo has christened us, Bio's Death Squad) will accept challenges from any team of 3 or 4 to play an exhibition match - spectators most certainly allowed, but I'd suggest slots should be first allocated to those who can use gamecam/fraps.

My twist on the idea is to have, at some point, the community PM me their top 3 picks and nominated captain for the COMMUNITY CHAMPIONS, and we'll put the most frequently chosen names up in a poll. Voting will determine a squad of 5/6 players to be selected to represent YOU as the best team.

Ideas, thoughts and simple replies of HELL YEAH welcome

Kod: Zaznacz cały

Ten pomysł należy do Bio, wymyślił go, kiedy dwie finałowe drużyny dyskutowały na TSie, a ja go trochę zmodyfikowałem. Sprawdzam czy kogoś to zainteresuje i czy ktoś ma jakieś inne pomysły.

Ponieważ Bio włożył wiele wysiłku ( ah-hah) w organizację pięciu różnych turniejów, wraz ze wszystkimi przedyskutowanymi kontrowersjami, pomyślałem, że damy mu odpocząć i sami zrobimy coś nowego.

Pomysł jest taki, że zamiast dać zejść Thievery na publiczne serwery, zrobimy parę kolejnych meczy. Zwycięzcy ostatniego ToDa ( TuS, albo jak ochrzcił nas Convo, Bio's Death Squad ) przyjmą wyzwanie od każdej drużyny 3 lub 4 osób, aby zagrać meczyk pokazowy - obserwatorzy jak najbardzije pożądani, ale sugeruję, że pierwszeństwo mają Ci, którzy będą to nagrywać.

Chodzi o to, żeby społeczność wysłała mi w PW ich 3 najlepszych ich zdaniem graczy i nominowała kapitana dla CZEMPIONÓW :P: SPOŁECZNOŚCI, a my wstawimy do wyboru w ankiecie najczęściej wybierane imiona. Głosowanie wyłoni drużynę 5/6 graczy wybranych, aby reprezentować Ciebie jako najlepszą drużynę.

Pomysły, przemyślenia i zwykłe odpowiedzi w temacie, mile widziane :).

- to było naprędce zrobione tłumaczenie.

------------------------------

I co my na to? A nie gramy już meczyku z Mockersami? Louie się bardzo o to wypytywał niedawno na serwerze :roll: .
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Bandit »

Wchodzimy w to czy najpierw nawyzywamy ich od oszustów i powiemy żeby się bujali, bo z oszustami nie będziemy grali? Czyli mogą zgłaszać się dowolne drużyny, ale team Bio dalej będzie taki sam... :roll:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: grim_reaper »

Nic dodać, nic ująć, Bandyś...Ja nie chcę grać na takich "zasadach" jak w ToDzie...Lista map...śmieszne...

No tak, team Bio się nie zmienia. :roll:

Twój ruch, jakby co, to z rozwagą i ostrożnie, jesteśmy z Tobą. Bez zacietrzewiania się przedstaw sytuację. Bez wyzywania. Każdy wie, co robi. Wypisz, co masz wypisać i opatrz dopiskiem - tego nie chcemy w kolejnych meczach...
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Bandit »

A cemu ja? Nie chce mi się za bardzo z nimi użerać... :? :( :roll:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: grim_reaper »

Bandit pisze:A cemu ja? Nie chce mi się za bardzo z nimi użerać...
Dobra, niech będzie my, podpiszemy się pod tym wszyscy, możesz też Beo namówić do tego, skoro sam Ci to zaproponował. I dlaczego myślisz, że będziemy się użerać? A może to ozdrowi w końcu to granie, wreszcie będzie uczciwie ( jako tako).
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Bandit »

Przełóżcie mi to, co jest po polsku na angielski i będę mógł wysłać. Chyba, że o czymś zapomniałem?
Tomcats would like to play as one team but we make a condition that:
- no more cheating and useing exploits e.g.
a) zaglądanie do zamkniętych skrzynek
b) ciągłe podskakiwanie w celu szybszego przemieszczania się
- we won't play on maps: Korman, SkeltstonHead, Stronghold, Nostalgia, Breakout and Aquatone
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: grim_reaper »

Kod: Zaznacz cały

Tomcats would like to play as one team but under one condition : 
- no more cheating and using exploits e.g. 
a) peeping into closed chests/safes
b) using constant jump ( bunny hop? ) to move faster
 - we won't play on maps: Korman, SkeltstonHead, Stronghold, Nostalgia, Breakout and Aquatone
Bandit, o co Ci chodzi z tym ciągłym podskakiwaniem? To naprawdę daje aż takie efekty, że ma się większą przewagę? Nic o tym wcześniej nie mówiłeś. :|

A co z plikami konfiga? To przemilczymy?
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: Bandit »

Nie miałbym nic przeciwko temu podskakiwaniu gdyby nie to, że oni potrafią tak przelecieć całą mapę wzdłuż i wszerz a to w sumie jest lepsze niż speed potion... Podejrzewam, że mają jakieś aliasy, bo samym podskakiwaniem jest bardzo ciężko to wyczuć tak żeby nieustannie podskakiwać i nie tracić przy tym prędkości. Jeśli chodzi o całą resztę to jest tego tak dużo, że aż odechciewa mi się o tym pisać, ale jeśli chcesz to proszę bardzo możesz coś skrobnąć na ten temat. :kwd Swoją drogą znalazłem jeszcze jedną ciekawą opcję, która odpowiada za regulację głośności dźwięków tła, czyli tak zwanych ambientów, ale w tym przypadku raczej powinno się je pogłośnić, bo po ich wyciszeniu nie słychać istnych dźwięków np. otwierających się drzwi.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
aldaris
Miastolud
Posty: 79
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:17

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: aldaris »

Tak naprawdę to nie ma co liczyć na uczciwą grę w TUT gdzie nikt niczego nie modyfikuje w ustawieniach ani nie wykorzystuje błędów... Miejmy nadzieję, że pliki konfiguracyjne NightBlade będą zakodowane.
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Tournament of Darkness V

Post autor: grim_reaper »

Bandit pisze:Swoją drogą znalazłem jeszcze jedną ciekawą opcję, która odpowiada za regulację głośności dźwięków tła, czyli tak zwanych ambientów, ale w tym przypadku raczej powinno się je pogłośnić, bo po ich wyciszeniu nie słychać istnych dźwięków np. otwierających się drzwi.
Już to wcześniej znalazlam, ale właśnie nie mówiłam o tym :P:, choćby ze względu, że pewne inne istotne dźwięki znikają, a dodają się np. odgłosy burzy tam gdzie jej nie ma :shock: hehe, ale miejscami wyciszanie ambientu jest tak pomocne, że nawet sobie z tego sprawy nie zdajecie :roll: . uhh.
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
ODPOWIEDZ