UnrealEd 3.0 i 2.0

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

UnrealEd 3.0 i 2.0

Post autor: Przemek557 »

Mam małe pytanie które kieruję do ludzi którzy robili już coś w UnrealEdzie. Otóż: Czy jeśli zrobię mapę w UnrealEd 3.0 to czy można będzie ją otworzy w 2.0 i odwrotnie?? I jeśli tak to czy można w Unreal Edzie 3.0 zrobi TUT mapę??
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: UnrealEd 3.0 i 2.0

Post autor: Bandit »

Z tego, co mi wiadomo to nie. UED 2.0 obsługuje format "unr" a UED 3.0 "ut2". Zresztą, co tu się dziwić skoro to zupełnie dwa różne silniki... To tak jakbyś chciał załadować w UED misję z Thiefa. ;)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
_OskaR
Poganin
Posty: 736
Rejestracja: 26 stycznia 2005, 16:07

Re: UnrealEd 3.0 i 2.0

Post autor: _OskaR »

Ale da się przekopiować niektóre bryły. Co nie zmienia faktu, że mapy się nie otworzy.
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: UnrealEd 3.0 i 2.0

Post autor: Przemek557 »

Heh, czyli mógłbym zrobi mapę UED2.0 i przekopiowa same brushe do 3.0?? Bo o co mi chodzi: Miałem w planach małą mapkę, ale do Thievery się już chyba nie opłaca bo wkrótce Nightblade pewnie wyjdzie, więc zastanawiałem czy gdybym jednak zrobił w 2.0 to ile mógłbym przenieś do NightBlade`a czyli do UED3.0
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: UnrealEd 3.0 i 2.0

Post autor: Bandit »

Tak brushe można przenosić między edytorami, ale musiałbyś zrobić to z każdym oddzielnie a potem od nowa zbudować z nich mapę w drugim edytorze. Istnieje, co prawda możliwość połączenia wszystkiego w jeden brush, ale nie jest to najmądrzejsze rozwiązanie. Poza tym istnieją też pewne limity, więc brush nie może być zbyt szczegółowy.
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ