Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Dawno nie było tu takiego update'u, więc piszę. Otóż niedawno powstało kilka nowych map do Tutków, wie o tym ta część z nas, która odwiedza i CZYTA tematy na BlackCatForums, ale wiem, że spora część z graczy, nie mówiąc już o innych tego nie robi, daję więc wam szansę na zapoznanie się z tymi mapkami i nie tylko oraz ocenienie ich w tym temacie i przedstawienie swoich uwag ich dotyczących
TH-Pagans by Mousse420 - od razu możecie poczytać, jeśli znacie angielski, link jest w pierwszym poście.
TH-Occam by Mordengaard
TH-NewTools - by Chief
http://forums.blackcatgames.com/showthread.php?t=9545
na razie nie do ściągnięcia - ale poczytać można i co ważne - zagrać na serwerze! wejdzie online i znajdźcie odpowiednio opisany serwer świetna zabawa gwarantowana. Jak będę miała więcej czasu przetłumaczę o co chodzi.
To na razie tyle.
TH-Pagans by Mousse420 - od razu możecie poczytać, jeśli znacie angielski, link jest w pierwszym poście.
TH-Occam by Mordengaard
TH-NewTools - by Chief
http://forums.blackcatgames.com/showthread.php?t=9545
na razie nie do ściągnięcia - ale poczytać można i co ważne - zagrać na serwerze! wejdzie online i znajdźcie odpowiednio opisany serwer świetna zabawa gwarantowana. Jak będę miała więcej czasu przetłumaczę o co chodzi.
To na razie tyle.
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Dodatkowo, oprócz tych map co podała Grim (dzięki) powstaje jeszcze parę innych np: TH-Mirror, TH-EulenBurg. Prawdopodobnie niedługo będą dostępne wersje testowe. Więcej: http://forums.blackcatgames.com/forumdisplay.php?f=10
Ogólnie to wydaje mi się, że ten TH-NewTools jest trochę przesadzony. Daje to trochę frajdy ale jednak nie wydaje mi się aby to było strawne na dłuższą metę. Znajdziecie tam między innymi:
- Eksplodujący loot - taki fałszywy co stawia strażnik, jak teef go weźmie to się trochę usmaży, obrażenia z tego co zauważyłem wynoszą około 60
- Flarebomb - takie coś co oświetla obszar gdzie się to rzuci i swiatło przyczepia się do postaci znajdujących się w pobliżu
- Decoy arrow w nowej odsłonie - zwykły decoy z tym, że ten decoy... biega... i jest bardziej odporny na uderzenia, fajnie jest gdy zaczyna biegac takich 20...
- Crack mine - taka mina co stawia teef i jak strażnik w nią wejdzie to efekt jest taki jaby wlazł w cracka
To tylko niektóre, sam jeszcze wszystkich nie znam, ale jak mówiłęm to będzie ciekawe niezbyt długo bo np teefom zabraknie żyć po 10 fałszywych lootach, które nie są dużym wydatkiem dla strażników...
Ogólnie to wydaje mi się, że ten TH-NewTools jest trochę przesadzony. Daje to trochę frajdy ale jednak nie wydaje mi się aby to było strawne na dłuższą metę. Znajdziecie tam między innymi:
- Eksplodujący loot - taki fałszywy co stawia strażnik, jak teef go weźmie to się trochę usmaży, obrażenia z tego co zauważyłem wynoszą około 60
- Flarebomb - takie coś co oświetla obszar gdzie się to rzuci i swiatło przyczepia się do postaci znajdujących się w pobliżu
- Decoy arrow w nowej odsłonie - zwykły decoy z tym, że ten decoy... biega... i jest bardziej odporny na uderzenia, fajnie jest gdy zaczyna biegac takich 20...
- Crack mine - taka mina co stawia teef i jak strażnik w nią wejdzie to efekt jest taki jaby wlazł w cracka
To tylko niektóre, sam jeszcze wszystkich nie znam, ale jak mówiłęm to będzie ciekawe niezbyt długo bo np teefom zabraknie żyć po 10 fałszywych lootach, które nie są dużym wydatkiem dla strażników...
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Alda ma rację, niektóre przedmioty nie będą tak przydatne w grze, jeśli w ogóle wejdą do normalnej gry, ale są też takie, które dosłownie ratują tyłek w czasie gry ( sama sprawdziłam ogrywając Spam'a na Geromie 1na1 xD )
chodzi mi o waterbomb - jest łatwiejsze, szybsze w użyciu niż water arrow - nie trzeba tracić czasu na naciąganie łuku, bo można w biegu wyrzucić bombkę i zgasić co przeszkadza w ucieczce
Co do eksplodującego lootu - jest to dobre...ale tylko na nowych graczy - starzy z reguły znają jaki loot i gdzie dokładnie się znajduje i nie dadzą się nabrać, no chyba, że w pośpiechu frobną cały loot będący np. w skrzynce na Folly ( znowu Spam xD ), ale widziałam też, że ten loot potrafi przelecieć przez teksturę stołu i wylądować pod nim - więc na to już na pewno nikt się nie nabierze ( prócz Spama xD )
Oprócz tego tak złodziej jak i strażnik mogą kupić oszukany napój i nosić go ze sobą ( sami nie mogą go wypić ), jak zginą lub ewentualnie mogą gdzieś zrzucić ten napój na przynętę i osoba z przeciwnej drużyny go wypije - to będzie miała gorzej niż po cracku xD, ekran lata jak oszalały - generalnie trzeba uważać jak sie zbierze to po kimś i co się pije xD.
nie widziałam jeszcze niestety jak działa nowy decoy arrow ale słyszałam, że normalnie krwawi jak human player i nawet wydaje dźwięki xD.
Oprócz tego ciekawa jestem działania Special Water Arrow i Special Firebolt - jak ktoś sprawdzi jak to działa - niech napisze
chodzi mi o waterbomb - jest łatwiejsze, szybsze w użyciu niż water arrow - nie trzeba tracić czasu na naciąganie łuku, bo można w biegu wyrzucić bombkę i zgasić co przeszkadza w ucieczce
Co do eksplodującego lootu - jest to dobre...ale tylko na nowych graczy - starzy z reguły znają jaki loot i gdzie dokładnie się znajduje i nie dadzą się nabrać, no chyba, że w pośpiechu frobną cały loot będący np. w skrzynce na Folly ( znowu Spam xD ), ale widziałam też, że ten loot potrafi przelecieć przez teksturę stołu i wylądować pod nim - więc na to już na pewno nikt się nie nabierze ( prócz Spama xD )
Oprócz tego tak złodziej jak i strażnik mogą kupić oszukany napój i nosić go ze sobą ( sami nie mogą go wypić ), jak zginą lub ewentualnie mogą gdzieś zrzucić ten napój na przynętę i osoba z przeciwnej drużyny go wypije - to będzie miała gorzej niż po cracku xD, ekran lata jak oszalały - generalnie trzeba uważać jak sie zbierze to po kimś i co się pije xD.
nie widziałam jeszcze niestety jak działa nowy decoy arrow ale słyszałam, że normalnie krwawi jak human player i nawet wydaje dźwięki xD.
Oprócz tego ciekawa jestem działania Special Water Arrow i Special Firebolt - jak ktoś sprawdzi jak to działa - niech napisze
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Ja widziałem jak ktoś podniósł oszukany loot z chodnika przed drzwiami xD Poza tym to jak ktoś się postara to może umieścić taką pułapkę tak, że nikt nie zauważy różnicy np. w miejscu gdzie nie zawsze jest normalny loot. A tak wogule to z czasem oszukany loot stanie się poważną przeszkodą w rękach stackerów. Wyobraźcie sobie evi zastackowane w całości 10 czy nawet 20 egzemplarzami oszukanego loota... Jedno złe kliknięcie i może być po zabawie.grim_reaper pisze:Co do eksplodującego lootu - jest to dobre...ale tylko na nowych graczy - starzy z reguły znają jaki loot i gdzie dokładnie się znajduje i nie dadzą się nabrać, no chyba, że w pośpiechu frobną cały loot będący np. w skrzynce na Folly ( znowu Spam xD ), ale widziałam też, że ten loot potrafi przelecieć przez teksturę stołu i wylądować pod nim - więc na to już na pewno nikt się nie nabierze ( prócz Spama xD )
No dźwięków to o ile zauważyłem nie wydaje jeżeli masz na myśli taunty.grim_reaper pisze:nie widziałam jeszcze niestety jak działa nowy decoy arrow ale słyszałam, że normalnie krwawi jak human player i nawet wydaje dźwięki xD.
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Ale wszystko to można sobie przecież ustawić w solo game, więc nie widzę tu niczego nowego. Zawsze się dziwiłem czemu nie ma tych broni na multiplayerze. Ciekawy jest jeszcze crackbomb, który działa jak crack, ale nietrzeba łuku naciągać. Nie spotkałem tam tylko eksplodującego lootu.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Co masz na myśli? Jak można to sobie ustawić na solo ? Skoro na razie jest to w fazie testów, coś tam się niby ściąga z serwera, ale da się faktycznie wstawić do singla?Przemek557 pisze:Ale wszystko to można sobie przecież ustawić w solo game
Ile damage'u daje 1 mina w porównaniu z explo-lootem? Ciekawy pomysł masz z tym stackowaniem xD, alda.
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Mina ponoć robi 37 (temat o obrażeniach by Agnar) a ten oszukany loot z tego co widziałem robi ponad połowę, więc różnica jest dość spora. Dwa takie złe kliknięcia w przypadku stacka i papa (a wiadomo jak to jest na invisie, czas goni i często się klika nie na to co chce).
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
grim_reaper pisze:Jak można to sobie ustawić na solo ?
Pomyliłem się. Nie w solo, ale start new multiplayer game. Gdy to wybierzesz masz następujące pola: typ gry, mapa, maplist, mutators. Klikasz mutators i wybierasz to co chcesz, m.in smokebombs, crackbombs, waterbombs, firebombs, chainsaw(serio), low gravity(najlepiej wygląda u guardów), decoybomb itp.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Akurat te dodatkowe przedmioty (waterbomb itp.) chyba nie są standardowymi mutatorami. Musiały ci się pojawić po pobraniu dodatkowych plików.
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
[ Dodano: Nie 09 Wrz, 2007 02:33 ]
Jeśli już się coś zaczyna to wypadałoby to kontynuować, ewentualnie dokończyć.
Mutator ThNewTools Version 12 by Chief jest do ściągnięcia [link]
Jak również pozostałe dwie mapy, o których pisaliście wcześniej:
Market - Wycinek mapy Airship - jest to same lądowisko spadochronowe dla złodziei popularnie nazywane exitem. Mapa jest przeznaczona wyłącznie do trybu ThiefMatch. W wycinanie bawił się nie kto inny jak Keg - najwyraźniej w dzieciństwie jego pasją były wycinanki. Ciągle coś wycina...
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
Eulenburg - Dzieło McFarrela, które niewątpliwe zasługuje na uznanie jednakże mapa nie jest jeszcze w wersji końcowej i ma kilka niedociągnięć. Mimo to warto jest ją ściągnąć i zobaczyć, co sobą prezentuje. W odróżnieni od pozostałych przedstawionych tutaj map ta jest duża.
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
Poza tym pojawiły się dwie nowe mapki, które są modyfikacjami już istniejących oryginalnych map. Mapy charakteryzują się stosunkowo niewielkimi rozmiarami oraz dobrze ukrytymi sekretnymi miejscami - niewątpliwie łowcy sekretów będą mieli satysfakcję z ich odkrywania.
Hanse's Shenanigans - Jest to mapa dobrze znana większości graczom. Bazuje na mapie Bourgeois i została przerobiona przez Kega w znacznym stopniu.
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
Rectory - Jeszcze w nią nie grałem, ale zapowiada się interesująco. Mapa została przerobiona przez Chiefa a materiałem źródłowym była dla niej mapa Korman.
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
Zachęcam do ściągnięcia obydwu map. Pierwszą już dawno wszyscy powinni mieć, ponieważ często na niej gramy natomiast drugą warto ściągnąć już teraz, bowiem na niej także będziemy grywać.
Pewnie minie trochę czasu zanim Rectory trafi na serwery, dlatego sam postanowiłem wypromować tę mapę oraz pozostałe nowości. Dzisiaj rano postawię serwer, który będzie dostępny do późnych godzin nocnych. Zapraszam wszystkich do gry!
[ Dodano: Wto 18 Wrz, 2007 09:36 ]
Battle For Stronghold - Standardowa mapa zmodyfikowana w bardzo interesujący sposób przez Chiefa.
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
[ Dodano: Sro 26 Wrz, 2007 15:56 ]
Common Currency (Lord Rhodes Mansion) - Jest to mapa która nie została jeszcze nigdzie udostępniona. Ściągnąłem ją prosto z serwera Kamcia. Mapa przypomina trochę Nostalgię, ale ma też w sobie coś z SkeltstonHead - musicie w nią zagrać!
[Ściągnij mapę]
Jeśli już się coś zaczyna to wypadałoby to kontynuować, ewentualnie dokończyć.
Mutator ThNewTools Version 12 by Chief jest do ściągnięcia [link]
Jak również pozostałe dwie mapy, o których pisaliście wcześniej:
Market - Wycinek mapy Airship - jest to same lądowisko spadochronowe dla złodziei popularnie nazywane exitem. Mapa jest przeznaczona wyłącznie do trybu ThiefMatch. W wycinanie bawił się nie kto inny jak Keg - najwyraźniej w dzieciństwie jego pasją były wycinanki. Ciągle coś wycina...
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
Eulenburg - Dzieło McFarrela, które niewątpliwe zasługuje na uznanie jednakże mapa nie jest jeszcze w wersji końcowej i ma kilka niedociągnięć. Mimo to warto jest ją ściągnąć i zobaczyć, co sobą prezentuje. W odróżnieni od pozostałych przedstawionych tutaj map ta jest duża.
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
Poza tym pojawiły się dwie nowe mapki, które są modyfikacjami już istniejących oryginalnych map. Mapy charakteryzują się stosunkowo niewielkimi rozmiarami oraz dobrze ukrytymi sekretnymi miejscami - niewątpliwie łowcy sekretów będą mieli satysfakcję z ich odkrywania.
Hanse's Shenanigans - Jest to mapa dobrze znana większości graczom. Bazuje na mapie Bourgeois i została przerobiona przez Kega w znacznym stopniu.
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
Rectory - Jeszcze w nią nie grałem, ale zapowiada się interesująco. Mapa została przerobiona przez Chiefa a materiałem źródłowym była dla niej mapa Korman.
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
Zachęcam do ściągnięcia obydwu map. Pierwszą już dawno wszyscy powinni mieć, ponieważ często na niej gramy natomiast drugą warto ściągnąć już teraz, bowiem na niej także będziemy grywać.
Pewnie minie trochę czasu zanim Rectory trafi na serwery, dlatego sam postanowiłem wypromować tę mapę oraz pozostałe nowości. Dzisiaj rano postawię serwer, który będzie dostępny do późnych godzin nocnych. Zapraszam wszystkich do gry!
[ Dodano: Wto 18 Wrz, 2007 09:36 ]
Battle For Stronghold - Standardowa mapa zmodyfikowana w bardzo interesujący sposób przez Chiefa.
[Czytaj więcej...] [Ściągnij mapę]
[ Dodano: Sro 26 Wrz, 2007 15:56 ]
Common Currency (Lord Rhodes Mansion) - Jest to mapa która nie została jeszcze nigdzie udostępniona. Ściągnąłem ją prosto z serwera Kamcia. Mapa przypomina trochę Nostalgię, ale ma też w sobie coś z SkeltstonHead - musicie w nią zagrać!
[Ściągnij mapę]
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Common Currency to moim zdaniem zajebista mapka tyle ze jest bardzo mocno nie dopracowana... guardzi maja tylko mace (wiekszosc z nich) chociaz moze o to chodzilo nie wiem... mozna przenikac przez niektore przedmioty i jest duzo pustych pomieszczen ktore do niczego nie sluza... no i mozna poza mape wyjsc co tez mi sie nie usmiecha... no i niektore drzewa lataja
Ale sam pomysl jest niezly duzo wejsc dla zlodziei ale tez trzeba duzo loota zebrac wiec wydaje mi sie to dobrym rozwiazaniem... niestety jest tylko jeden klucz do tajnej komnaty z mieczem i pewnie czesto bedzie broniony... no ale sam pomysl w komnacie tez niezly i tez musze pochwalic :D
No i nie trzeba nigdzie uciec z mieczem czy z lootem... mozna zdobywajac miecz odrazu wygrac oraz jak mamy miecz to moze nas gonic mnostwo guardow a ty mozesz wziasc ostatni potrzebny loot i wygrywasz wiec miejsce ucieczki moim zdaniem powinno zostac poprawione z reszta jak cala reszta co napisalem wyzej
P.S. fajny pomysl z tym sztyletem ktory przytrzymuje list na scianie
No i fajniej tez by bylo jakby loot byl bardziej rozmieszczony gdzies po katach
ale zdaje sobie sprawe ze ciezko mapy dobrze zrobic wiec i tak niezly plus dopracowac ja tylko i bedzie zajebista :D
!!!EDIT!!!
HAHA ale blad zauwazylem xD guard moze wziasc klucz... ten jedyny do komnaty i w ten sposob moze wejsc do srodka i zakluczyc drzwi od srodka i mapa wygrana dla guardow xD definitywnie to musi byc poprawione
Acha... i AI maja 150 zycia a nie jak standardowo 125 (ale tego sie nie czepiam bo moze celowo)
Ale sam pomysl jest niezly duzo wejsc dla zlodziei ale tez trzeba duzo loota zebrac wiec wydaje mi sie to dobrym rozwiazaniem... niestety jest tylko jeden klucz do tajnej komnaty z mieczem i pewnie czesto bedzie broniony... no ale sam pomysl w komnacie tez niezly i tez musze pochwalic :D
No i nie trzeba nigdzie uciec z mieczem czy z lootem... mozna zdobywajac miecz odrazu wygrac oraz jak mamy miecz to moze nas gonic mnostwo guardow a ty mozesz wziasc ostatni potrzebny loot i wygrywasz wiec miejsce ucieczki moim zdaniem powinno zostac poprawione z reszta jak cala reszta co napisalem wyzej
P.S. fajny pomysl z tym sztyletem ktory przytrzymuje list na scianie
No i fajniej tez by bylo jakby loot byl bardziej rozmieszczony gdzies po katach
ale zdaje sobie sprawe ze ciezko mapy dobrze zrobic wiec i tak niezly plus dopracowac ja tylko i bedzie zajebista :D
!!!EDIT!!!
HAHA ale blad zauwazylem xD guard moze wziasc klucz... ten jedyny do komnaty i w ten sposob moze wejsc do srodka i zakluczyc drzwi od srodka i mapa wygrana dla guardow xD definitywnie to musi byc poprawione
Acha... i AI maja 150 zycia a nie jak standardowo 125 (ale tego sie nie czepiam bo moze celowo)
Brudna robota, ale czysty zysk!
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
ta i powinien spadać jak się sztylet weźmieAgnar pisze:P.S. fajny pomysl z tym sztyletem ktory przytrzymuje list na scianie
Klimat jest fajny na tej mapie - ale te pancerne okna to trochę "lypa" xD - każde się otwiera, łatwo się po linie dostać także do tych, które trzeba wytrychami otworzyć - budynek jest ogólnie bardzo łatwo dostępny. Bajeranckie jest tajne przejście w skale - prawie go nie widać ^^
No można wypaść za mapę i nawet pobiegać pod budynkami, ale guard nie ma szans wyjść bez linówki
W ogóle z tym lootem to jest tak, że guard może zabrać oba miecze z narożników i ma z tego 250 loot - słowem - strażnicy też kradną
Szkoda, że nikt się nie przyznaje do tej mapki
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
też zauważyłemAgnar pisze:HAHA ale blad zauwazylem xD guard moze wziasc klucz... ten jedyny do komnaty i w ten sposob moze wejsc do srodka i zakluczyc drzwi od srodka i mapa wygrana dla guardow xD definitywnie to musi byc poprawione
a miecz wygląda jak lockpicki i można nim rozbroić miny xD
ogólnie część rzeczy jest możliwa do frobnięcia dla guarda a tak nie powinno być
[ Dodano: Czw 27 Wrz, 2007 14:57 ]
dodatkowo widać krańce nieba(łączenia obrazków) i znalazłem niematerialny stół(można przez niego prześć)
[ Dodano: Czw 27 Wrz, 2007 14:59 ]
łoża też są niematerialne
[ Dodano: Czw 27 Wrz, 2007 15:09 ]
i jak taki guard weźmie ubije thiefa to może nei zauważyć że to był miecz a nie piki
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Uruchamiał już ktoś mapę "Dark Cathedral" mcfarrela? Jest na niej model pani guard. Ale mi to bardziej przypomina złodziejkę...
Link
Link
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
mi też to przypomina złodziejkęBandit pisze:Ale mi to bardziej przypomina złodziejkę...
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
a mi keeperkę chociaż sam model nieźle przygotowany.
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
ale kobieta-guard jest powinn być złodziejka !
Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.
Kolejna mapka z Kamciowego serwera - TH-Blackmail.unr Są tam tylko pomieszczenia bez żadnych obiektów. Na serwerze jest jeszcze kilka innych mapek, ale nie są warte uwagi.