Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: grim_reaper »

Dawno nie było tu takiego update'u, więc piszę. Otóż niedawno powstało kilka nowych map do Tutków, wie o tym ta część z nas, która odwiedza i CZYTA tematy na BlackCatForums, ale wiem, że spora część z graczy, nie mówiąc już o innych tego nie robi, daję więc wam szansę na zapoznanie się z tymi mapkami i nie tylko oraz ocenienie ich w tym temacie i przedstawienie swoich uwag ich dotyczących :)

TH-Pagans by Mousse420 - od razu możecie poczytać, jeśli znacie angielski, link jest w pierwszym poście.

TH-Occam by Mordengaard :)


TH-NewTools - by Chief

http://forums.blackcatgames.com/showthread.php?t=9545

na razie nie do ściągnięcia - ale poczytać można i co ważne - zagrać na serwerze! wejdzie online i znajdźcie odpowiednio opisany serwer :) świetna zabawa gwarantowana. Jak będę miała więcej czasu przetłumaczę o co chodzi.

To na razie tyle. :)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
aldaris
Miastolud
Posty: 79
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:17

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: aldaris »

Dodatkowo, oprócz tych map co podała Grim (dzięki) powstaje jeszcze parę innych np: TH-Mirror, TH-EulenBurg. Prawdopodobnie niedługo będą dostępne wersje testowe. Więcej: http://forums.blackcatgames.com/forumdisplay.php?f=10

Ogólnie to wydaje mi się, że ten TH-NewTools jest trochę przesadzony. Daje to trochę frajdy ale jednak nie wydaje mi się aby to było strawne na dłuższą metę. Znajdziecie tam między innymi:

- Eksplodujący loot - taki fałszywy co stawia strażnik, jak teef go weźmie to się trochę usmaży, obrażenia z tego co zauważyłem wynoszą około 60

- Flarebomb - takie coś co oświetla obszar gdzie się to rzuci i swiatło przyczepia się do postaci znajdujących się w pobliżu

- Decoy arrow w nowej odsłonie - zwykły decoy z tym, że ten decoy... biega... i jest bardziej odporny na uderzenia, fajnie jest gdy zaczyna biegac takich 20...

- Crack mine - taka mina co stawia teef i jak strażnik w nią wejdzie to efekt jest taki jaby wlazł w cracka

To tylko niektóre, sam jeszcze wszystkich nie znam, ale jak mówiłęm to będzie ciekawe niezbyt długo bo np teefom zabraknie żyć po 10 fałszywych lootach, które nie są dużym wydatkiem dla strażników...
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: grim_reaper »

Alda ma rację, niektóre przedmioty nie będą tak przydatne w grze, jeśli w ogóle wejdą do normalnej gry, ale są też takie, które dosłownie ratują tyłek w czasie gry ( sama sprawdziłam ogrywając Spam'a na Geromie 1na1 xD )

chodzi mi o waterbomb - jest łatwiejsze, szybsze w użyciu niż water arrow - nie trzeba tracić czasu na naciąganie łuku, bo można w biegu wyrzucić bombkę i zgasić co przeszkadza w ucieczce :-D

Co do eksplodującego lootu - jest to dobre...ale tylko na nowych graczy - starzy z reguły znają jaki loot i gdzie dokładnie się znajduje i nie dadzą się nabrać, no chyba, że w pośpiechu frobną cały loot będący np. w skrzynce na Folly ( znowu Spam xD ), ale widziałam też, że ten loot potrafi przelecieć przez teksturę stołu i wylądować pod nim - więc na to już na pewno nikt się nie nabierze ( prócz Spama xD )

Oprócz tego tak złodziej jak i strażnik mogą kupić oszukany napój i nosić go ze sobą ( sami nie mogą go wypić ), jak zginą lub ewentualnie mogą gdzieś zrzucić ten napój na przynętę i osoba z przeciwnej drużyny go wypije - to będzie miała gorzej niż po cracku xD, ekran lata jak oszalały - generalnie trzeba uważać jak sie zbierze to po kimś i co się pije xD.

nie widziałam jeszcze niestety jak działa nowy decoy arrow ale słyszałam, że normalnie krwawi jak human player i nawet wydaje dźwięki xD.

Oprócz tego ciekawa jestem działania Special Water Arrow i Special Firebolt - jak ktoś sprawdzi jak to działa - niech napisze ;)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
aldaris
Miastolud
Posty: 79
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:17

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: aldaris »

grim_reaper pisze:Co do eksplodującego lootu - jest to dobre...ale tylko na nowych graczy - starzy z reguły znają jaki loot i gdzie dokładnie się znajduje i nie dadzą się nabrać, no chyba, że w pośpiechu frobną cały loot będący np. w skrzynce na Folly ( znowu Spam xD ), ale widziałam też, że ten loot potrafi przelecieć przez teksturę stołu i wylądować pod nim - więc na to już na pewno nikt się nie nabierze ( prócz Spama xD )
Ja widziałem jak ktoś podniósł oszukany loot z chodnika przed drzwiami xD Poza tym to jak ktoś się postara to może umieścić taką pułapkę tak, że nikt nie zauważy różnicy np. w miejscu gdzie nie zawsze jest normalny loot. A tak wogule to z czasem oszukany loot stanie się poważną przeszkodą w rękach stackerów. Wyobraźcie sobie evi zastackowane w całości 10 czy nawet 20 egzemplarzami oszukanego loota... Jedno złe kliknięcie i może być po zabawie.
grim_reaper pisze:nie widziałam jeszcze niestety jak działa nowy decoy arrow ale słyszałam, że normalnie krwawi jak human player i nawet wydaje dźwięki xD.
No dźwięków to o ile zauważyłem nie wydaje ;) jeżeli masz na myśli taunty.
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: Przemek557 »

Ale wszystko to można sobie przecież ustawić w solo game, więc nie widzę tu niczego nowego. Zawsze się dziwiłem czemu nie ma tych broni na multiplayerze. Ciekawy jest jeszcze crackbomb, który działa jak crack, ale nietrzeba łuku naciągać. Nie spotkałem tam tylko eksplodującego lootu.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: grim_reaper »

Przemek557 pisze:Ale wszystko to można sobie przecież ustawić w solo game
Co masz na myśli? Jak można to sobie ustawić na solo :? ? Skoro na razie jest to w fazie testów, coś tam się niby ściąga z serwera, ale da się faktycznie wstawić do singla?

Ile damage'u daje 1 mina w porównaniu z explo-lootem? Ciekawy pomysł masz z tym stackowaniem xD, alda.
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
aldaris
Miastolud
Posty: 79
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:17

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: aldaris »

Mina ponoć robi 37 (temat o obrażeniach by Agnar) a ten oszukany loot z tego co widziałem robi ponad połowę, więc różnica jest dość spora. Dwa takie złe kliknięcia w przypadku stacka i papa (a wiadomo jak to jest na invisie, czas goni i często się klika nie na to co chce).
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: Przemek557 »

grim_reaper pisze:Jak można to sobie ustawić na solo :? ?

Pomyliłem się. Nie w solo, ale start new multiplayer game. Gdy to wybierzesz masz następujące pola: typ gry, mapa, maplist, mutators. Klikasz mutators i wybierasz to co chcesz, m.in smokebombs, crackbombs, waterbombs, firebombs, chainsaw(serio), low gravity(najlepiej wygląda u guardów), decoybomb itp.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
aldaris
Miastolud
Posty: 79
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:17

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: aldaris »

Akurat te dodatkowe przedmioty (waterbomb itp.) chyba nie są standardowymi mutatorami. Musiały ci się pojawić po pobraniu dodatkowych plików.
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: Bandit »

[ Dodano: Nie 09 Wrz, 2007 02:33 ]
Jeśli już się coś zaczyna to wypadałoby to kontynuować, ewentualnie dokończyć. ;)

Mutator ThNewTools Version 12 by Chief jest do ściągnięcia :arrow: [link]

Jak również pozostałe dwie mapy, o których pisaliście wcześniej:

Market - Wycinek mapy Airship - jest to same lądowisko spadochronowe dla złodziei popularnie nazywane exitem. Mapa jest przeznaczona wyłącznie do trybu ThiefMatch. W wycinanie bawił się nie kto inny jak Keg - najwyraźniej w dzieciństwie jego pasją były wycinanki. Ciągle coś wycina... :-)
:arrow: [Czytaj więcej...] :arrow: [Ściągnij mapę]

Eulenburg - Dzieło McFarrela, które niewątpliwe zasługuje na uznanie jednakże mapa nie jest jeszcze w wersji końcowej i ma kilka niedociągnięć. Mimo to warto jest ją ściągnąć i zobaczyć, co sobą prezentuje. W odróżnieni od pozostałych przedstawionych tutaj map ta jest duża.
:arrow: [Czytaj więcej...] :arrow: [Ściągnij mapę]

Poza tym pojawiły się dwie nowe mapki, które są modyfikacjami już istniejących oryginalnych map. Mapy charakteryzują się stosunkowo niewielkimi rozmiarami oraz dobrze ukrytymi sekretnymi miejscami - niewątpliwie łowcy sekretów będą mieli satysfakcję z ich odkrywania.

Hanse's Shenanigans - Jest to mapa dobrze znana większości graczom. Bazuje na mapie Bourgeois i została przerobiona przez Kega w znacznym stopniu.
:arrow: [Czytaj więcej...] :arrow: [Ściągnij mapę]

Rectory - Jeszcze w nią nie grałem, ale zapowiada się interesująco. Mapa została przerobiona przez Chiefa a materiałem źródłowym była dla niej mapa Korman.
:arrow: [Czytaj więcej...] :arrow: [Ściągnij mapę]

Zachęcam do ściągnięcia obydwu map. Pierwszą już dawno wszyscy powinni mieć, ponieważ często na niej gramy natomiast drugą warto ściągnąć już teraz, bowiem na niej także będziemy grywać.

Pewnie minie trochę czasu zanim Rectory trafi na serwery, dlatego sam postanowiłem wypromować tę mapę oraz pozostałe nowości. Dzisiaj rano postawię serwer, który będzie dostępny do późnych godzin nocnych. Zapraszam wszystkich do gry!

[ Dodano: Wto 18 Wrz, 2007 09:36 ]
Battle For Stronghold - Standardowa mapa zmodyfikowana w bardzo interesujący sposób przez Chiefa.
:arrow: [Czytaj więcej...] :arrow: [Ściągnij mapę]

[ Dodano: Sro 26 Wrz, 2007 15:56 ]
Common Currency (Lord Rhodes Mansion) - Jest to mapa która nie została jeszcze nigdzie udostępniona. Ściągnąłem ją prosto z serwera Kamcia. Mapa przypomina trochę Nostalgię, ale ma też w sobie coś z SkeltstonHead - musicie w nią zagrać!
:arrow: [Ściągnij mapę]
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: Agnar »

Common Currency to moim zdaniem zajebista mapka tyle ze jest bardzo mocno nie dopracowana... guardzi maja tylko mace (wiekszosc z nich) chociaz moze o to chodzilo nie wiem... mozna przenikac przez niektore przedmioty i jest duzo pustych pomieszczen ktore do niczego nie sluza... no i mozna poza mape wyjsc co tez mi sie nie usmiecha... no i niektore drzewa lataja :P

Ale sam pomysl jest niezly ;) duzo wejsc dla zlodziei ale tez trzeba duzo loota zebrac wiec wydaje mi sie to dobrym rozwiazaniem... niestety jest tylko jeden klucz do tajnej komnaty z mieczem i pewnie czesto bedzie broniony... no ale sam pomysl w komnacie tez niezly i tez musze pochwalic :D

No i nie trzeba nigdzie uciec z mieczem czy z lootem... mozna zdobywajac miecz odrazu wygrac oraz jak mamy miecz to moze nas gonic mnostwo guardow a ty mozesz wziasc ostatni potrzebny loot i wygrywasz ;) wiec miejsce ucieczki moim zdaniem powinno zostac poprawione ;) z reszta jak cala reszta co napisalem wyzej ;)

P.S. fajny pomysl z tym sztyletem ktory przytrzymuje list na scianie ;)

No i fajniej tez by bylo jakby loot byl bardziej rozmieszczony gdzies po katach ;)

ale zdaje sobie sprawe ze ciezko mapy dobrze zrobic wiec i tak niezly plus ;) dopracowac ja tylko i bedzie zajebista :D

!!!EDIT!!!

HAHA ale blad zauwazylem xD guard moze wziasc klucz... ten jedyny do komnaty i w ten sposob moze wejsc do srodka i zakluczyc drzwi od srodka i mapa wygrana dla guardow xD definitywnie to musi byc poprawione :P

Acha... i AI maja 150 zycia a nie jak standardowo 125 (ale tego sie nie czepiam bo moze celowo) :P
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: grim_reaper »

Agnar pisze:P.S. fajny pomysl z tym sztyletem ktory przytrzymuje list na scianie ;)
ta i powinien spadać jak się sztylet weźmie :P
Klimat jest fajny na tej mapie - ale te pancerne okna to trochę "lypa" xD - każde się otwiera, łatwo się po linie dostać także do tych, które trzeba wytrychami otworzyć - budynek jest ogólnie bardzo łatwo dostępny. Bajeranckie :)) jest tajne przejście w skale :P - prawie go nie widać ^^
No można wypaść za mapę i nawet pobiegać pod budynkami, ale guard nie ma szans wyjść bez linówki :(
W ogóle z tym lootem to jest tak, że guard może zabrać oba miecze z narożników i ma z tego 250 loot :P - słowem - strażnicy też kradną :))

Szkoda, że nikt się nie przyznaje do tej mapki :P
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: Łucznik »

Agnar pisze:HAHA ale blad zauwazylem xD guard moze wziasc klucz... ten jedyny do komnaty i w ten sposob moze wejsc do srodka i zakluczyc drzwi od srodka i mapa wygrana dla guardow xD definitywnie to musi byc poprawione
też zauważyłem
a miecz wygląda jak lockpicki i można nim rozbroić miny xD
ogólnie część rzeczy jest możliwa do frobnięcia dla guarda a tak nie powinno być

[ Dodano: Czw 27 Wrz, 2007 14:57 ]
dodatkowo widać krańce nieba(łączenia obrazków) i znalazłem niematerialny stół(można przez niego prześć)

[ Dodano: Czw 27 Wrz, 2007 14:59 ]
łoża też są niematerialne

[ Dodano: Czw 27 Wrz, 2007 15:09 ]
i jak taki guard weźmie ubije thiefa to może nei zauważyć że to był miecz a nie piki
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: Bandit »

Uruchamiał już ktoś mapę "Dark Cathedral" mcfarrela? Jest na niej model pani guard. :) Ale mi to bardziej przypomina złodziejkę...
:arrow: Link

Obrazek Obrazek
:chase: :shoot: :guard:
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: Łucznik »

Bandit pisze:Ale mi to bardziej przypomina złodziejkę...
mi też to przypomina złodziejkę
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: marek »

a mi keeperkę :| chociaż sam model nieźle przygotowany.
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: Łucznik »

ale kobieta-guard jest powinn być złodziejka !
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Parę niedawno wypuszczonych mapek i inne ciekawostki.

Post autor: Bandit »

Kolejna mapka z Kamciowego serwera - TH-Blackmail.unr Są tam tylko pomieszczenia bez żadnych obiektów. Na serwerze jest jeszcze kilka innych mapek, ale nie są warte uwagi.
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ