Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

Na początek fragmenty "Narrenturm" A.Sapkowskiego

----------------------------------------------
"- Tak tedy - rozejrzał się Horn - siedzimy, gdzie siedzimy. Frankenstein, szpital kanoników regularnych, stróżów grobu jerozolimskiego. Narrenturm. Wieża Błaznów"

"Bożogrobiec wyszedł po trzeszczących schodach, wijących się wokół muru i kończących gdzieś wysoko drzwiami, masywnymi, sądząc po odgłosach otwierania i zamykania. Ledwo dudniące w kamiennej studni echo przebrzmiało"

"Zdecydowanie podszedł do jednego ze słomianych barłogów, jakich kilkanaście uformowanych było pod ścianami wieży i wokół dzielących dno zrujnowanych filarów i arkad. Ciemność w niewielkim tylko stopniu rozjaśniało światło sączące się z góry, z maleńkich okienek u szczytu"
-------------------------------------------

I teraz prośba, znalazłem tylko dwa fragmenty opisujące tytułową wieże, może ktoś zna dobrze tekst i pamięta jakieś inne opisy. Nie chce zdradzać szczegółów ale zapewniam, to będzie związane ściśle z Thiefem.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

Dobrze, teraz następna prośba, przeczytajcie uważnie powyższe fragmenty i zastanówcie się jak Narrenturm wygląda? Każdy ma jakieś wyobrażenie wieży, mam nadzieje, ze jutro pokaże Wam jak ja to sobie wyobrażam 8-)
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: timon »

czyżby kolejna misja do Thievery ?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

timon pisze:czyżby kolejna misja do Thievery ?
Za dużo powiedziane, demo a nawet tylko mała lokacja.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2003, 19:19 przez PiotrS, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: Pablo »

:twisted: :twisted: :twisted: Czekam z niecierpliwością. :twisted: :twisted: :twisted:
Pablo
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: Bukary »

Szkoda, że nie robisz czegoś w DromEdzie, Piotrze... :(
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: Nivellen »

Podpisuję się pod powyższym obiema rękami. Piotrze właśnie tak sobie wyobrażałem tę wieżę, jest świetna. Jeśli do tego dodać odpowiednie oświetlenie i te barłogi na dole (+może jakaś tekstura z rozrzuconą słomą na posadzce) będzie bomba :D
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

Nivellen pisze:Jeśli do tego dodać odpowiednie oświetlenie i te barłogi na dole (+może jakaś tekstura z rozrzuconą słomą na posadzce) będzie bomba :D
Z tym jest problem, Thievery i UT czyli to z czego korzysta UnrealEd są trochę ubogie, Trzeba wprowadzić nowe tekstury, przedmioty, itd. Powiedzmy, że to Wieża Błaznów przygotowana do przyjęcia "chorych"

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: Nivellen »

Jest świetnie, powtarzam się ale myślę że warto. Piotrze zrób coś w Dromie... :yes
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

Już kiedyś pisałem, w DromEdzie nie dorównam Bukaremu czy Timonowi a wszystko to, co robię, to przygotowania do edytora T3, mam nadzieje, że on przynajmniej pozostanie taki jak w Unrealu.


Nie bardzo skończyłem Wieżę, nie mam siły dalej, chciałem urozmaicić lokacje i wprowadzać cele, ale coś mi nie wychodzi. Zadaniem jest znalezienie wyjścia z Wieży, podpowiedz jest w tekście lezącym na podłodze, może ktoś, kto nie zagra w to, napisze o co chodzi, podpowiedz brzmi:

Kod: Zaznacz cały

+ N/N-E
S
==================================================================
Demo Thievery Unreal Tournament
===================================================================
maj 2003
===================================================================
Title : Wieża Błaznów
Filename : wieza.zip
Author : PiotrS
Contact info :
Version : 0,9 beta
Game : Thievery UT
Mission File : TH-Wieza.unr
==================================================================

Plik wieza.zip wielkości 1,39 MB

===================================================================



P.S.
Po głowie chodzi mi już nowy pomysł, chce przekonać się jak powstają otwarte przestrzenie w tym edytorze, do tej pory bawiłem się wnętrzami, mam na razie tytuł: "Wyspa Skarbów", nie będę zbyt odkrywczy jak powiem, że zadaniem Garretta będzie znalezienie skarbu zaznaczonego na starej pirackiej mapie.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2003, 22:13 przez PiotrS, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: Bukary »

He... he... Takie schody nie uszłyby ci na sucho w DromEdzie, Piotrze. :wink:
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

Te schodu tu są najważniejsze, i najtrudniejsze. Chodzi oto, że mają być drewniane, skrzypiące, spiralne a do tego konstrukcyjnie wiarygodne, nic łatwiejszego jak zrobić schody np. takie jak widać w dolnej części wieży, ale żeby wyglądały jak zbudowane z desek to już trudniej, a najtrudniej umieścić belki podtrzymujące same trepy, tego nie można zrobić w 2d, trzeba robić w widoku 3d, dlatego są takie krzywe.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: Bukary »

PiotrS pisze:Te schodu tu są najważniejsze, i najtrudniejsze. Chodzi oto, że mają być drewniane, skrzypiące, spiralne a do tego konstrukcyjnie wiarygodne, nic łatwiejszego jak zrobić schody np. takie jak widać w dolnej części wieży, ale żeby wyglądały jak zbudowane z desek to już trudniej, a najtrudniej umieścić belki podtrzymujące same trepy, tego nie można zrobić w 2d, trzeba robić w widoku 3d, dlatego są takie krzywe.
Piotrze, ja tylko chciałem powiedzieć, że takie schody to murowane błędy w DromEdzie. Innymi słowy, Dromed nie pozwala na tak złożone "budowle"..
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

A pomyśl co będzie można zrobić z edytorem T3 8-)
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: timon »

Piotrze ponowniekonieczna jest podmiana plików ?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

timon pisze:Piotrze ponowniekonieczna jest podmiana plików ?
Nie, tu nie ma typowej misji, kup cokolwiek i ruszaj
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: Bukary »

PiotrS pisze:A pomyśl co będzie można zrobić z edytorem T3 8-)
Jeśli mam być szczery, to wolałbym, żeby T3 nigdy nie powstał... :oops:

Evive le DromEd :!: :wink:
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: timon »

Piotrek wyskakuje błąd brak pliku Citytex Wiesz coś na ten temat ?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

Citytex.utx to pakiet tekstur, których użyłem, sprawdź czy masz u siebie w folderze th-textures taki plik [Citytex.utx], ale to oryginalny zestaw, musisz go mieć.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: Pablo »

No właśnie :D, dokładnie to brzmi tak:

Failed launching URL

Can't find file for packagfe "Citytex"


Pliku pewnie nie brak tylko wkradło się pewnie błędne przyporządkowanie (adres)w pliku mapy.
Pablo
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

A teraz :!: :!:
Plik Citytex.utx do th-textures a TH-Wieza.unr do th-maps
Przepraszam za dodatkowe kB ale nie mam pojęcia skąd ja mam takie tekstury :)

Już wiem :lol: Tekstury i caly plik pochodzi z mapy -=:ToB:=-Paying Sins, której autorem jest DarkProject/-=:ToB:=-, któremu musze podziekować i przeprosić za użycie bez pytania o zgodę.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: timon »

Planujesz Piotrze jakieś nowe misje ?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

Planuje zmierzyć się z TerrainEdem, czyli z lokacją na powierzchni, tytuł roboczy Wyspa Skarbów 8-) ale jest to trudniejsze niż sobie to wyobrażałem. Największy problem to, jaką zastosować metodę zwiększającą wizualnie teren, nie można zrobić dużej mapy, bo edytor i później komp. sobie z nią nie poradzi a jednocześnie nie można zrobić wyspy, którą można przebieć w 20 sek :wink:
Pozdrawiam
PiotrS
Gość

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: Gość »

PiotrS pisze:Planuje zmierzyć się z TerrainEdem
a co to za dziwo ?
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Demo FM TUT "Wieża Błaznów"

Post autor: PiotrS »

UnrealEd ma opcje do edytowania pofałdowanej powierzchni, ale jest trochę uboga. Dlatego powstały małe programiki do robienia terenu, i takim programem jest TerrainEd.
Pozdrawiam
PiotrS
ODPOWIEDZ