Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 lip 2007 10:19 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 paź 2002 17:23
Posty: 4355
Lokalizacja: Szczytno
Zakradłem się dzisiaj na serwer FRH i ukradłem dwie mapki :twisted: TH-TSF-CourtYard oraz Th-Occam. Gdy zabierałem się za kolejną, FRH wyłączył serwer... :evil:

Poniżej znajduje się pełna lista map na serwerze FRH:
Obrazek
Zastanawiam się, co może znaczyć skrót "FV" :?:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
:chase: :shoot: :guard:


Ostatnio edytowano 06 maja 2008 01:47 przez Bandit, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2007 12:02 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2005 22:31
Posty: 1871
Heheh już Ci "odczarowuje" to znalezisko, nikt mi nie mówił, że nie mogę powiedzieć, to powiem xD, po prostu o tym zapomniałam.

TH-TSF-CourtYard jest mapką do walk na miecze, jest specjalnie po to zrobiona od podstaw ( jest to wersja Beta, jakby co - nie nadaje się jeszcze do grania )

Th-Occam - to mapka Mordengaarda, zrobiona na zasadzie dwóch drużyn, gdzie guardzi muszą odpierać ataki złodziei, którzy przebywają w dużym pokoju obok i mają wykraść coś tam z małego pokoju dla strażników - to taka szybko rozgrywkowa mapa.

Ani jednej, ani drugiej mapy nie ma na serwerze Brodys jakby co.

A co do wyłączenia serwera przez Fata, zrobił to nie dlatego, że ściągałeś mapę i chciał Ci przerwać, on po prostu wychodzi o tej godzinie i zawsze wtedy wyłącza, o ile w ogóle jest włączony z rana ;).

Aha - FV - Fixed Version - Keg próbuje naprawiać bugi i exploity map - np. Skelston moim zdaniem mogłaby już być na Brodysach - mapy są tak schowane, że NIE MA ŻADNEJ możliwości podejrzeć gdzie są grając online. 8-)

_________________
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2007 15:59 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 kwi 2006 20:17
Posty: 79
Cytuj:
Th-Occam - to mapka Mordengaarda, zrobiona na zasadzie dwóch drużyn, gdzie guardzi muszą odpierać ataki złodziei, którzy przebywają w dużym pokoju obok i mają wykraść coś tam z małego pokoju dla strażników - to taka szybko rozgrywkowa mapa.


To coś to flara :P Przynajmniej w pierwszej wersji :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2007 23:25 
Szaman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2006 10:54
Posty: 1015
Lokalizacja: The City
Bandit napisał(a):
Poniżej znajduje się pełna lista map na serwerze FRH...

No! I tyle powinno być map dostępnych na każdym serwerze, bo wieje nudą... Grange > Gerome > DE > Asylum >Skeletstone Head i tak w koło Macieju... :(

_________________
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2007 07:55 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2005 22:31
Posty: 1871
A jak był ORJ czynny, to nikt nie wchodził :evil: , i właśnie że sie fajnie grało, tylko nikomu nie chce się ściągać mapek Retro, czy innych customowych. Na ORJcie można naprawdę fajnie się bawić, choćby w jednej drużynie tylko złodziei, np. bez ekwipunku - prawda alda :P ?

_________________
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2007 11:54 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 kwi 2006 20:17
Posty: 79
Ta, ale za to laga tam nie brakuje =P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2007 12:54 
Szaman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2006 10:54
Posty: 1015
Lokalizacja: The City
Hm, a grał ktoś w trybie... tym trybie w którym złodzieje ze sobą konkurują? Brzmi ciekawie. :)

_________________
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2007 13:26 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2005 22:31
Posty: 1871
Thiefmatch :-D. Jasne, fajnie jest, ale i tak w tym trybie nie powinno być niektórych przedmiotów, np. cracków albo flashy czy caltropów. Tylko problem polega na tym, że musi być serwer do takiego trybu, czasem Fat stawia taki, ale rzaaaadko :( .

_________________
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2007 14:17 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 paź 2002 17:23
Posty: 4355
Lokalizacja: Szczytno
Może ma ktoś jeszcze na dysku mapy "Keg's Fixed Version" i mógłby podzielić się nimi ze mną? :)

_________________
:chase: :shoot: :guard:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2007 20:34 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2005 22:31
Posty: 1871
Jasne :P:, ale nie dziś, spróbuje jutro, a jak nie to w Nowym Roku, bo mnie w domku nie będzie :P Ok :) ?

PS. może z jedną Ci dziś podeśle
PS2. jednak nie xD
PS3. jednak poszło :P :oops:

_________________
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2007 01:02 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 paź 2002 17:23
Posty: 4355
Lokalizacja: Szczytno
Dzięki! :-D
Domyślam się, że istnieje nowsza wersja od tej, którą otrzymałem, więc pewnie powinienem zwrócić się po nią bezpośrednio do Kega albo do FRH, zgadza się? :)
Moim zdaniem TH-FV-SkeltstonHeadBeta wymaga jeszcze dopieszczenia, bo nie wszystko działa tam tak jak powinno a szczególnie niektóre nowe movery. Znalazłem też jedną książkę, która dział jak trampolina. Pomysł z ukryciem mapy w ścianie wydaje się sensownym rozwiązaniem tylko, że umieszczanie tego po kątach jest kiepskim pomysłem, bo znacznie ułatwia strażnikom obronę. Poza tym uważam, że lepiej byłoby żeby mapa nie pojawiała się w dokach, bo wtedy przypadek decyduje o tym, kto wygra mapę a losowość pojawiania się mapy nie powinna mieć aż tak znaczącego wpływu na przebieg gry. Według mnie wystarczą 3 miejsca, w których może pojawić się mapa. Gra jest wtedy bardziej zrównoważona i strażnicy mogą się sensownie podzielić zadaniami a nie tak jak teraz liczą na szczęście, że mapa pojawi się tam gdzie pilnują.

[ Dodano: Sro 26 Gru, 2007 01:07 ]
Aha no i jeśli będziesz miała czas to napisz, co wiesz o tym, co zostało zmienione lub dodane na danej mapie, bo poza Skely jest ich jeszcze trochę.

_________________
:chase: :shoot: :guard:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2007 19:43 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2005 22:31
Posty: 1871
Obiecuję, że Ci je jakoś wyślę, a jak nie ja to Fattsinek ;), po prostu wrócę dopiero po Sylwku :P .

PS. No dobra masz już wszystkie mapy FV :P: , od mamusi z okazji Świąt xD :-)

_________________
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2007 20:56 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2005 11:00
Posty: 549
Lokalizacja: Tychy
A może byś je wrzuciła dla wszystkich,"Mamusiu"? xD

_________________
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2007 22:20 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2005 22:31
Posty: 1871
To już najstarszy synek Wam spakuje i da :P , ok ? Bo mamusia idzie spać, bo rano trza wcześnie wstać ^^.

_________________
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2007 01:25 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 paź 2002 17:23
Posty: 4355
Lokalizacja: Szczytno
TH-FV-Airship.unr
- można normalnie wszytko kupować bełty ogniowe i miny też!
- rzadko gramy, więc nie jestem pewien czy na pewno, ale chyba niektóre pomieszczenia zostały nieco "upiększone".
- przyciski mają więcej różnych opisów, które pojawiają się po ich użyciu.
Ja na tej mapie zwiększyłbym stołom nogi do takiej długości żeby pod stołami mogli chować się złodzieje.
Tak na marginesie dodam, że gdy na zewnątrz używa się "kanguroskoku" to dostaje się niezłego przyśpieszenia, ale jeśli próbuje się podskakiwać pod wiatr to postać zaczyna się cofać.

TH-FV-Aquatone.unr
- jedyną zmianą, jaką zauważyłem jest dodanie alternatywnego miejsca zakończenia misji złodziei (nie sprawdzałem czy działa). Wygląda to mniej więcej tak jak na TH-Aquatone14.unr, ale bez zbędnych bajerów. Tyle, że bez kupienia Breathing Potiona raczej się nie obędzie, więc jest tak sobie... W ogóle uważam, że winda na Aquatone to ważna rzecz i dodawanie innych exitów to zły pomysł. Ja raczej zrobiłbym lepszą windę albo w ogóle wywaliłbym ją i zrobiłbym teleport... Jestem ciekaw czy Keg poprawił zepsute spawny w ventach?

AiA powinny trafić do MP, więc na razie ich nie dostaniecie. :P
:arrow: TH-FV-SkeltstonHeadBeta.7z

_________________
:chase: :shoot: :guard:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2007 17:31 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2005 16:07
Posty: 736
grim_reaper napisał(a):
To już najstarszy synek Wam spakuje i da


Bandit napisał(a):
TH-FV-SkeltstonHeadBeta.7z


To kim ja jestem? :))

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem.
http://oskardev.blogspot.com/


Ostatnio edytowano 27 gru 2007 17:33 przez _OskaR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2007 17:45 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 paź 2002 17:23
Posty: 4355
Lokalizacja: Szczytno
Cześć dziadku! :))

_________________
:chase: :shoot: :guard:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Teraz jest 13 lis 2018 21:51


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: