[TTG] Co robią Keg i Rat?

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

[TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: Bandit »

Zakradłem się dzisiaj na serwer FRH i ukradłem dwie mapki :twisted: TH-TSF-CourtYard oraz Th-Occam. Gdy zabierałem się za kolejną, FRH wyłączył serwer... :evil:

Poniżej znajduje się pełna lista map na serwerze FRH:
Obrazek
Zastanawiam się, co może znaczyć skrót "FV" :?:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2008, 02:47 przez Bandit, łącznie zmieniany 2 razy.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: grim_reaper »

Heheh już Ci "odczarowuje" to znalezisko, nikt mi nie mówił, że nie mogę powiedzieć, to powiem xD, po prostu o tym zapomniałam.

TH-TSF-CourtYard jest mapką do walk na miecze, jest specjalnie po to zrobiona od podstaw ( jest to wersja Beta, jakby co - nie nadaje się jeszcze do grania )

Th-Occam - to mapka Mordengaarda, zrobiona na zasadzie dwóch drużyn, gdzie guardzi muszą odpierać ataki złodziei, którzy przebywają w dużym pokoju obok i mają wykraść coś tam z małego pokoju dla strażników - to taka szybko rozgrywkowa mapa.

Ani jednej, ani drugiej mapy nie ma na serwerze Brodys jakby co.

A co do wyłączenia serwera przez Fata, zrobił to nie dlatego, że ściągałeś mapę i chciał Ci przerwać, on po prostu wychodzi o tej godzinie i zawsze wtedy wyłącza, o ile w ogóle jest włączony z rana ;).

Aha - FV - Fixed Version - Keg próbuje naprawiać bugi i exploity map - np. Skelston moim zdaniem mogłaby już być na Brodysach - mapy są tak schowane, że NIE MA ŻADNEJ możliwości podejrzeć gdzie są grając online. 8-)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
aldaris
Miastolud
Posty: 79
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:17

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: aldaris »

Th-Occam - to mapka Mordengaarda, zrobiona na zasadzie dwóch drużyn, gdzie guardzi muszą odpierać ataki złodziei, którzy przebywają w dużym pokoju obok i mają wykraść coś tam z małego pokoju dla strażników - to taka szybko rozgrywkowa mapa.
To coś to flara :P Przynajmniej w pierwszej wersji :P
Awatar użytkownika
Black_Fox
Szaman
Posty: 1015
Rejestracja: 23 września 2006, 11:54
Lokalizacja: The City

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: Black_Fox »

Bandit pisze:Poniżej znajduje się pełna lista map na serwerze FRH...
No! I tyle powinno być map dostępnych na każdym serwerze, bo wieje nudą... Grange > Gerome > DE > Asylum >Skeletstone Head i tak w koło Macieju... :(
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: grim_reaper »

A jak był ORJ czynny, to nikt nie wchodził :evil: , i właśnie że sie fajnie grało, tylko nikomu nie chce się ściągać mapek Retro, czy innych customowych. Na ORJcie można naprawdę fajnie się bawić, choćby w jednej drużynie tylko złodziei, np. bez ekwipunku - prawda alda :P ?
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
aldaris
Miastolud
Posty: 79
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:17

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: aldaris »

Ta, ale za to laga tam nie brakuje =P
Awatar użytkownika
Black_Fox
Szaman
Posty: 1015
Rejestracja: 23 września 2006, 11:54
Lokalizacja: The City

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: Black_Fox »

Hm, a grał ktoś w trybie... tym trybie w którym złodzieje ze sobą konkurują? Brzmi ciekawie. :)
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: grim_reaper »

Thiefmatch :-D. Jasne, fajnie jest, ale i tak w tym trybie nie powinno być niektórych przedmiotów, np. cracków albo flashy czy caltropów. Tylko problem polega na tym, że musi być serwer do takiego trybu, czasem Fat stawia taki, ale rzaaaadko :( .
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: Bandit »

Może ma ktoś jeszcze na dysku mapy "Keg's Fixed Version" i mógłby podzielić się nimi ze mną? :)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: grim_reaper »

Jasne :P:, ale nie dziś, spróbuje jutro, a jak nie to w Nowym Roku, bo mnie w domku nie będzie :P Ok :) ?

PS. może z jedną Ci dziś podeśle
PS2. jednak nie xD
PS3. jednak poszło :P :oops:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: Bandit »

Dzięki! :-D
Domyślam się, że istnieje nowsza wersja od tej, którą otrzymałem, więc pewnie powinienem zwrócić się po nią bezpośrednio do Kega albo do FRH, zgadza się? :)
Moim zdaniem TH-FV-SkeltstonHeadBeta wymaga jeszcze dopieszczenia, bo nie wszystko działa tam tak jak powinno a szczególnie niektóre nowe movery. Znalazłem też jedną książkę, która dział jak trampolina. Pomysł z ukryciem mapy w ścianie wydaje się sensownym rozwiązaniem tylko, że umieszczanie tego po kątach jest kiepskim pomysłem, bo znacznie ułatwia strażnikom obronę. Poza tym uważam, że lepiej byłoby żeby mapa nie pojawiała się w dokach, bo wtedy przypadek decyduje o tym, kto wygra mapę a losowość pojawiania się mapy nie powinna mieć aż tak znaczącego wpływu na przebieg gry. Według mnie wystarczą 3 miejsca, w których może pojawić się mapa. Gra jest wtedy bardziej zrównoważona i strażnicy mogą się sensownie podzielić zadaniami a nie tak jak teraz liczą na szczęście, że mapa pojawi się tam gdzie pilnują.

[ Dodano: Sro 26 Gru, 2007 01:07 ]
Aha no i jeśli będziesz miała czas to napisz, co wiesz o tym, co zostało zmienione lub dodane na danej mapie, bo poza Skely jest ich jeszcze trochę.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: grim_reaper »

Obiecuję, że Ci je jakoś wyślę, a jak nie ja to Fattsinek ;), po prostu wrócę dopiero po Sylwku :P .

PS. No dobra masz już wszystkie mapy FV :P: , od mamusi z okazji Świąt xD :-)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: Przemek557 »

A może byś je wrzuciła dla wszystkich,"Mamusiu"? xD
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: grim_reaper »

To już najstarszy synek Wam spakuje i da :P , ok ? Bo mamusia idzie spać, bo rano trza wcześnie wstać ^^.
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: Bandit »

TH-FV-Airship.unr
- można normalnie wszytko kupować bełty ogniowe i miny też!
- rzadko gramy, więc nie jestem pewien czy na pewno, ale chyba niektóre pomieszczenia zostały nieco "upiększone".
- przyciski mają więcej różnych opisów, które pojawiają się po ich użyciu.
Ja na tej mapie zwiększyłbym stołom nogi do takiej długości żeby pod stołami mogli chować się złodzieje.
Tak na marginesie dodam, że gdy na zewnątrz używa się "kanguroskoku" to dostaje się niezłego przyśpieszenia, ale jeśli próbuje się podskakiwać pod wiatr to postać zaczyna się cofać.

TH-FV-Aquatone.unr
- jedyną zmianą, jaką zauważyłem jest dodanie alternatywnego miejsca zakończenia misji złodziei (nie sprawdzałem czy działa). Wygląda to mniej więcej tak jak na TH-Aquatone14.unr, ale bez zbędnych bajerów. Tyle, że bez kupienia Breathing Potiona raczej się nie obędzie, więc jest tak sobie... W ogóle uważam, że winda na Aquatone to ważna rzecz i dodawanie innych exitów to zły pomysł. Ja raczej zrobiłbym lepszą windę albo w ogóle wywaliłbym ją i zrobiłbym teleport... Jestem ciekaw czy Keg poprawił zepsute spawny w ventach?

AiA powinny trafić do MP, więc na razie ich nie dostaniecie. :P
:arrow: TH-FV-SkeltstonHeadBeta.7z
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
_OskaR
Poganin
Posty: 736
Rejestracja: 26 stycznia 2005, 16:07

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: _OskaR »

grim_reaper pisze:To już najstarszy synek Wam spakuje i da
Bandit pisze:TH-FV-SkeltstonHeadBeta.7z
To kim ja jestem? :))
Ostatnio zmieniony 27 grudnia 2007, 17:33 przez _OskaR, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Co robią Keg i Rat?

Post autor: Bandit »

Cześć dziadku! :))
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ