Strona 4 z 4

Re: Thief jako MMORPG.

: 05 stycznia 2009, 18:29
autor: SPIDIvonMARDER
Dla mnie najważniejsze jest, by gra nadal była tak magiczna i duchowa jak TDP. Cała reszta mnie już nie obchodzi, nawet mogłoby to być 2D izometryczne :!:

Re: Thief jako MMORPG.

: 07 stycznia 2009, 20:11
autor: Marzec
Zawsze jest mi głupio, kiedy muszę się tłumaczyć z tego wszystkiego co obiecuję ;) Jeśli o TCO chodzi - wszystko jest do zrobienia. Bez wątpliwości byłbym w stanie zrobić wszystko co mam w planie, tylko potrzeba chęci i czasu, którego jest mało.... a potrzeba naprawdę bardzo, bardzo dużo, zwłaszcza dla jednej osoby... Hmm ale zawsze jak wracam do TCO to staram się tworzyć w kierunku bety - jakiś mniejszy zarys gry, który umożliwi stworzenie czegoś sensownego (do grania) w proporcjonalnie krótszym czasie

Re: Thief jako MMORPG.

: 08 stycznia 2009, 13:48
autor: Hadrian
Ja myśle że można było thiefa mmorpg przez DromEda co o tym myślicie?

:shoot: :vguard:

Re: Thief jako MMORPG.

: 08 stycznia 2009, 18:29
autor: Black_Fox
adriannn pisze:Ja myśle że można było thiefa mmorpg przez DromEda co o tym myślicie?
Gier się nie klika. Gry się pisze. :)

Re: Thief jako MMORPG.

: 09 stycznia 2009, 22:50
autor: Marzec
Black_Fox pisze:Gier się nie klika. Gry się pisze. :)
A Thievery?
adriannn pisze:Ja myśle że można było thiefa mmorpg przez DromEda co o tym myślicie?
Możnaby. Wystarczy odpowiednio zmodyfikować Patch Multiplayer, dodać bazę danych i zrobić misje ;)

Re: Thief jako MMORPG.

: 10 stycznia 2009, 09:40
autor: Hadrian
Ale jak już zaczełeś robić to rób dalej.
:bj: :vguard:

Re: Thief jako MMORPG.

: 10 stycznia 2009, 11:39
autor: Black_Fox
Marzec pisze:A Thievery?
Thievery to mod do gry Unreal Tournament.
A jeśli Ci chodzi o edytor to też trzeba go było napisać. Tak samo jak wszystkie skrypty.

Re: Thief jako MMORPG.

: 11 stycznia 2009, 21:10
autor: Marzec
Fox, co z Tobą? :-D Zapomniałeś o określeniach, które się pojawiały zaraz po wyjściu moda - "(...) wszystko to powoduje, że Thievery to oddzielna gra, nie mająca zbyt wiele wspólnego z Unrealem"

Mniejsza z tym - w jednym się zgadzamy
Black_Fox pisze:Gry się pisze
Na samym DromEdzie nie dałoby rady zrobić morpg-a. Bez programistycznych umiejętności pozwalających stworzyć coś podobnego do obecnego Thief Multiplayer ani rusz
Black_Fox pisze:A jeśli Ci chodzi o edytor to też trzeba go było napisać. Tak samo jak wszystkie skrypty.
Jak grę? :-D ;) j/k nvm przecież zgadzam się z tym co mówisz :)

Re: Thief jako MMORPG.

: 11 stycznia 2009, 21:15
autor: Black_Fox
Marzec pisze:Fox, co z Tobą?
Piłem...
Piłem kapuczino. :P

Wracając do tematu: Marzec, robisz coś w kierunku The City Online? :]
Czy rzuciłeś ten projekt w cholerę?

Re: Thief jako MMORPG.

: 11 stycznia 2009, 22:29
autor: Marzec
Powiem tak - robię, gdy mam czas i nic innego na kompie robić nie muszę, ale osobiście... jakoś przestałem lubić morpgi i czuję do nich niesmak, co znacznie utrudnia pracę :P

Tu znowu miały być linijki tekstu, ale po co pisać 10ty raz to samo? Tego jest po prostu za dużo jak na jedną osobę - zrobić da radę, ale nie samemu w ciągu kilku miesięcy. Potrzeba jeszcze więcej czasu. Obiecuję, że postaram się wydać jakąś małą betę, żeby od samego początku gracze mogli dawać propozycje zmian i będę po trochu updatował wersje :P

Re: Thief jako MMORPG.

: 11 stycznia 2009, 23:23
autor: Black_Fox
Wiem, że tworzenie gier [dobrych gier] to praca zespołowa.
Popróbuj na gamedevie, może tam znajdziesz jakąś współpracę, poparcie.
Wydamy jakąś betę (znaczy wydasz), założycie zespół koderów, grafików itd.
Później wyjdzie wersja finalna wielkiego MMO. Założymy firmę i uzależnimy od tej gry całą Europę [tak na początek].
Może do tego czasu podszkolę się, aby zostać waszym senior administratorem.
Wchodzisz?

:evil:

Re: Thief jako MMORPG.

: 11 stycznia 2009, 23:37
autor: Marzec
To nie było kapuczino :P

Re: Thief jako MMORPG.

: 31 stycznia 2009, 00:41
autor: Grzechu
NO ja też czekam na coś takiego :P :ok

Re: Thief jako MMORPG.

: 31 stycznia 2009, 05:09
autor: Black_Fox
... a jak już założymy tą firmę, to będziemy mieć kasę na dzi... e... znaczy na kapuczino, i na piwo, o! Na piwo będziemy mieli tak... I na co tylko zechcesz. Będzie tyle forsy, że nawet jak Ci zabraknie srajtaśmy, to nie będziesz musiał kupować, tylko sobie dolarami podetrzesz, czy tam euro... zależy w jakiej walucie. :P

:))

Re: Thief jako MMORPG.

: 31 stycznia 2009, 08:09
autor: Makao
EMORPG

To dobry pomysł sam się kiedyś zastanawiałem jak to miało wyglądać ale widzę że za projekt zabrali się fachowcy,więc czekam.

Re: Thief jako MMORPG.

: 01 lutego 2009, 01:03
autor: Marzec
Black_Fox pisze:...
BF wiem że się nie możesz doczekać, ale nie napalaj się tak, bo w końcu się zawiedziesz :-D Poza tym, ja naprawdę nie mam na nic czasu :| Myślałem że się znajdzie w ferie a tu kicha... raz jest raz nie
EMORPG
EMO RPG? :)) Raczej nie :))

Re: Thief jako MMORPG.

: 01 lutego 2009, 17:35
autor: Artass
Black_Fox pisze:dzi... e... znaczy na kapuczino, i na piwo, o!
Padłem xD Twój humor wymiata.

Re: Thief jako MMORPG.

: 01 lutego 2009, 20:47
autor: Makao
Black Fox to chyba zaczął brać jakąś Marihuanę,zniknął na chwilę i się zmienił na wesołka.

Re: Thief jako MMORPG.

: 05 lutego 2009, 09:18
autor: Hadrian
Jak idą prace?
:bj: :vguard: