[TTG] Loadouts

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

[TTG] Loadouts

Post autor: Bandit »

Próbowałem wymyślić uniwersalny ekwipunek na każda mapę, ale okazało się to niemożliwe. Nawet dwa różnice się od siebie ekwipunki niekoniecznie muszą się sprawdzać na wszystkich mapach. Dlatego powinniśmy przeanalizować mapy pod kątem tego, co można na nich znaleźć żeby nie kupować powielających się rzeczy.

Na razie opracowałem dwa ekwipunki dla strażnika i złodzieja.

Obydwa są z buławą, więc trzeba pomyśleć nad takim, w którym będzie miecz. Pierwszy loadout jest bardziej uniwersalny, bo z takim ekwipunkiem można zapuszczać się na otwarte zacienione tereny a drugi jest przeznaczony do pilnowania obszarów wewnętrznych.

Guard:
Mace
Fire Bolt x1
Paralyse Bolt x2
Tag Bolt x3
Standard Bolt x10
Caltrop x6
Mine x2
Speed Potion x1
Flare x3
Crossbow
Mace
Paralyse Bolt x3
Standard Bolt x10
Whistler x2
Caltrop x6
Mine x2
Flare x3
Crossbow
Poniższe dwa ekwipunki przeznaczone są dla zabójcy, dlatego trzeba jeszcze pomyśleć nad ekwipunkiem dla złodzieja.
Pierwszy jest przeznaczony do walk na otwartym terenie a drugi do map zamkniętych takich jak np. Aquatone, ale zastanawiam się czy ogólnie ten drugi nie byłby bardziej uniwersalny z tym, że nie moglibyśmy od tak od razu wylatywać z mieczami tylko najpierw próbować zdziałać więcej strzałami.

Thief:
Sword
Crack Arrow x1
Flashbomb x1
Speed Potion x1
Health Potion x2
Vine Arrow x2
Water Arrow x4
Broadhead Arrow x5
Blackjack
Bow
Sword
Crack Arrow x2
Flashbomb x1
Health Potion x1
Vine Arrow x2
Water Arrow x4
Broadhead Arrow x10
Blackjack
Bow
Ostatnio zmieniony 06 maja 2008, 02:47 przez Bandit, łącznie zmieniany 2 razy.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: [TTG] Loadouts

Post autor: Agnar »

No loadouty w porzadku ;) tyle ze czeka nas sporo roboty (mnie i Bandita) bo do kazdej mapy bedziemy potrzebowac loadouta... Bandit zajmie sie configiem zeby bylo wiecej miesjc na loadout i kazdy loadout nazwie dana mapa zeby bylo jak najmiej pomylek... zrobi sie to oczywiscie na tych najczesciej granych mapach... Kiedy taki cfg powstanie to zaczniemy rozmyslac nad kazdym loadoutem na kazda mape... kazdy z nas bedzie mial prawie inny wiec czeka nas robota... ale jak skonczymy to na forum wszystko sie napisze i KAZDY z was zobaczy swoj loadout i wejdzie pieknie do gry i ustawi Loadout na kazda mape... Bo jakby Bandit musial siedziec w cfg i spisywac kazdy loadout to by go szlak trafil, pozatym latwo o pomylke...

Krotko i zwiezle. Kazdy (za jakis czas) sciagnie CFG z forum i podmieni go na swoj. Postaramy sie zeby loadout dla kazdego wyszedl mniejwiecejw tym samym czasie. Jak juz wyjdzie to bedzie ten loadout na forum a nie w CFG bo to waszym zadaniem bedzie pokupywac sprzet na kazda mape ;)

Mam nadzieje ze wyrazilem sie w miare jasno. Bandit jesli cos zle napisalem to mnie popraw ;)

P.S. Stary... do ktorej ty dzisiaj siedziales z tym tematem xD
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Loadouts

Post autor: Bandit »

Mam już gotowy plik Loadouts.ini na 48 loadoutów. Czyli po 24 na każdą drużynę. Jeśli na jedną mapę będzie pod dwa loadouty to będzie można zrobić ich do 12 różnych map. Pewnie nawet nie będzie potrzeby robienia loadoutów aż do tylu map, ale lepiej mieć ten zapas.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Loadouts

Post autor: Bandit »

No to Zonk! Co z tego, że będziemy mieli dodatkowe loadouty skoro nie będzie można ich kupić. Niestety twórcy gry nie przewidzieli możliwości zrobienia dodatkowych loadoutów.
Szukałem informacji na ten temat na BCG Forum i okazuje się, że musiałby powstać specjalny murator, który raczej jeszcze nie powstał a może jednak? Czy ktoś mógłby go poszukać na http://www.thievery-customs.com :?:
Może uda mi się znaleźć jakiś półśrodek w postacie pliku, z którego ładowałoby się loadouty... Jeśli nie uda mi się nic wykombinować to przynajmniej będzie nam prościej i będziemy wiedzieć, że przeciwnicy nie powinni mieć specjalnych loadoutów. Swoją drogą dodawanie do oficjalnej gry mapy Airship gdzie nie można kupić wybuchowego ekwipunku bez jednoczesnego zwiększenia ilości slotów w loadoutach jest jakimś wielkim nieporozumieniem... :roll:
Ostatnio zmieniony 20 września 2007, 16:11 przez Bandit, łącznie zmieniany 1 raz.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
FatRatHead
Miastolud
Posty: 43
Rejestracja: 21 lutego 2007, 15:45
Lokalizacja: zpici

Re: Loadouts

Post autor: FatRatHead »

Bandit pisze: Guard:
Mace
Paralyse Bolt x3
Standard Bolt x10
Whistler x2
Caltrop x6
Mine x2
Speed Potion x1
Flare x3
Crossbow
To czyni o £100 wiecej niz mamy n a starcie.[/quote]
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Loadouts

Post autor: Bandit »

[ Dodano: Sob 15 Wrz, 2007 17:21 ]
Racja... Widocznie za późno się za to zabrałem... W loadout nie powinno być Speed Potion. Dzięki za zwrócenie na to uwagi, bo to istotny szczegół.

[ Dodano: Wto 25 Gru, 2007 14:37 ]
Im więcej czasu spędzam w cieniu tym bardziej zaczyna mi brakować decoya, bo jak tu wejść do pomieszczenia zastawionego botami nie marnując cennego ekwipunku (invisibla i catfalla lub flasha ewentualnie cracka) a zarazem nie zwracając na siebie uwagi? Problem tkwi w tym, że nie mam, za co kupić tego decoya ani nie mam, czego wyrzucić ze swojego ekwipunku. Według mnie na starcie złodzieje powinni mieć 630! :)
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ