Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.
Wymyśliłem sposób na to jak zrobić żeby nietypowe mapy, w które nie gramy tylko, dlatego że ktoś ich nie posiada mogły być częściej grane i nie obniżały ilości graczy na serwerze. Po stronie serwera trzeba skompresować programem UCC.exe wszystkie pliki z osobna do formatru "uz", które musi mieć gracz żeby mógł wejść na serwer (mapy, tekstury, dźwięki, motatory itd.). Żeby nie robić sobie niepotrzebnie dodatkowej roboty najlepiej byłoby nie brać pod uwagę plików, które znajdują się na dysku po zainstalowaniu UT i Thievery 1.6, bo raczej nikt całego modu przez grę nie będzie ściągał. Po spakowaniu plików trzeba wrzucić je na jakiś serwer do katalogu "utredirect" i dokonać kilku zmian w pliku konfiguracyjnym ThAux.ini.
Muszę jeszcze zachęcić Brodyego żeby wprowadził to na swoich serwerach, bo jak na razie tylko na moim serwerze można szybko coś ściągnąć. Poza tym, jeśli Brody pozwoliłby korzystać z linka do swojego zbioru plików innym ludziom, którzy chcą stawiać serwery to możliwe byłoby odejście od tradycyjnego mappacka. Gracze nie musieliby ściągać wszystkiego tylko to, w co chcą grać i to automatycznie w mgnieniu oka podczas gry.
Wczoraj nie udało mi się ściągnąć Hanse, ale później jakąś mapkę z twojego serwera ściągnąłem, czyli to że mnie wywalało do Windowsa to wina mapy, a nie tego przekierowania.
Niestety nie udało mi się namówić Brodiego na przekierowania dlatego postanowiłem, że sam postawię serwer, z którego będzie można szybko pobrać brakujący plik. Muszę się tylko upewnić, że wszystko działa jak należy i do sprawdzenia tego będę potrzebował waszej pomocy. Mój serwer działa na wersji 4.51, więc do testów potrzebuję dwóch graczy z różnymi wersjami (4.36 i 4.51). Jeśli ktoś nie wie, jaką ma wersję to wersja gry jest podana w prawym górnym rogu ekranu na pasku menu. Może zdarzyć się tak, że osoby z wersją 4.36 będą miały problemy ze ściągnięciem plików albo z wejściem na serwer. Na serwerze jest załadowana mapa "TH-SkeltstonHead-v331.unr", więc najpierw wejdźcie do katalogu "x:\UnrealTournament\Thievery\th-maps" i zmieńcie nazwę pliku "TH-SkeltstonHead-v331.unr" na jakąś inną np. dopisując z przodu 'a' to wtedy łatwiej będzie wam znaleźć plik, jeśli będziecie chcieli przywrócić mu pierwotną nazwę.