[TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Przemek557 »

Bandit pisze:TH-SkeltstonHead-v331.unr |Tx2| (Thieves: 6 vs. Guards: 11)
Mam do tego zastrzeżenie, jeśli guardy będą podglądać skrzynki to raczej nie wygramy :( jako złodzieje. Z resztą listy jak najbardziej się zgodzę. Ewentualnie to Asylum... W praktyce zwycięzca na Asylum to ten kto pierwszy ciało znajdzie :roll: :?
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Bandit »

[ Dodano: Wtorek 29 Stycznia, 2008 17:02 ]
Pamiętaj o tym, że to nie zawsze my będziemy mogli wybrać drużynę, więc ta lista jest tylko poglądowa, bo jeśli my będziemy musieli wybrać mapę to wtedy wcale nie musi być tak jak na tej liście.

SkeltstonHead wymaga zgrania. Każdy złodziej powinien na początku biec do najbliższego miejsca ze skrzynią (oprócz doków) przekazując na TS informacje o tym gdzie biegnie. Jest nas 5, więc dwójka złodziei, która wystartuje z dalszych miejsc powinna zająć się skrzyniami w dokach. Najlepiej jest sobie włączyć mapę i poświęcić na początku kilka sekund na omówienie tego gdzie, kto ma iść. Zbędny pośpiech nie jest wskazany!

W sumie na Asylum lepiej jest być złodziejami, bo mają aż 8 żyć na zaledwie 10 strażników, więc raczej będziemy kraść, jeśli będziemy mieli wybierać.

[ Dodano: Środa 30 Stycznia, 2008 13:07 ]
Ułóżmy graczy w poszczególnych zespołach według poziomu umiejętności, jaki prezentują swoją grą. Napiszcie czy zgadzacie się z takim ułożeniem?

Team Biohazard
1. Shug
2. LoUie
3. beast
4. SpamSlayer
5. Biohazard

Team FixXxer
1. FixXxeR
2. Trapmaster
3. John dillinger
4. PettyThief/Appollonius
5. Antero

Team Industrialism
1. Industrialism
2. OoZe
3. Magic
4. monolith
5. Jarvis

Team Rodent
1. Rodent
2. Grimmy/Vigilant
3. okih-imus
4. sky-fiwa-
5. Convict

[ Dodano: Czwartek 31 Stycznia, 2008 15:36 ]
Mapy, na których nie będziemy chcieli grać ze względu na to, że nie nadają się do gry w turnieju:

Kod: Zaznacz cały

TH-2O                             (Thieves: 12 vs. Guards: 15)   [Gx2]
TH-Aquatone14.unr                 (Thieves: 5 vs. Guards: 9)     [Gx2]
TH-CharnsleyFinalAlpha.unr        (Thieves: 8 vs. Guards: 10)    [Gx2]
TH-eTomb.unr                      (Thieves: 5 vs. Guards: 14)    [Gx2]
TH-Keep3.unr                      (Thieves: 6 vs. Guards: 8)     [Gx2]
TH-Pirates.unr                    (Thieves: 8 vs. Guards: 11)    [Gx2]
TH-ProtFort96A.unr                (Thieves: 8 vs. Guards: 13)    [Gx2]
TH-Semaiyo.unr                    (Thieves: 5 vs. Guards: 6)     [Tx2]
TH-SkyTownTest4b.unr              (Thieves: 8 vs. Guards: 17)    [Gx2]
TH-StolenCity-b04a.unr            (Thieves: 8 vs. Guards: 16)    [Gx2]
TH-ThievesDen.unr                 (Thieves: 6 vs. Guards: 9)     [Gx2]
TH-ToB-SwordArena.unr             (Thieves: 12 vs. Guards: 12)   [Gx2]
Mapy, na których trzeba mieć specjalny loadout, więc też nie będziemy chcieli na nich grać:

Kod: Zaznacz cały

TH-Airship.unr                    (Thieves: 6 vs. Guards: 6)     [Gx2]
TH-SoulsHarbor.unr                (Thieves: 5 vs. Guards: 8)     [Tx2]
Starsze wersje map, na który nie będziemy chcieli grać, bo nie pamiętamy, co zostało na nich zmienione/nie znamy ich:

Kod: Zaznacz cały

TH-AquatoneClassic.unr            (Thieves: 5 vs. Guards: 9)     [Gx2]
TH-BourgeoisClassic.unr           (Thieves: 3 vs. Guards: 4)     [Gx2]
TH-KormanClassic.unr              (Thieves: 5 vs. Guards: 7)     [Gx2]
Mapy, na których nie będziemy chcieli grać ze względu na to, że rzadko na nich gramy, więc jeszcze za słabe je znamy:

Kod: Zaznacz cały

TH-Apache71.unr                   (Thieves: 6 vs. Guards: 10)    [Tx2]
TH-Apprenticev2.unr               (Thieves: 8 vs. Guards: 10)    [Gx2]
TH-Cult.unr                       (Thieves: 10 vs. Guards: 21)   [Gx2]
TH-DanteBeta.unr                  (Thieves: 6 vs. Guards: 11)    [Gx2]
TH-Darkened_Enlightenment_v2.unr  (Thieves: 10 vs. Guards: 12)   [Gx2]
TH-ToB_Payback.unr                (Thieves: 6 vs. Guards: 14)    [Tx2]
Mapy, na których jest za mało żyć żeby móc rozegrać na nich turniej:

Kod: Zaznacz cały

TH-AncientRuins.unr               (Thieves: 4 vs. Guards: 10)    [Tx2]
TH-Bafford2.unr                   (Thieves: 4 vs. Guards: 10)    [Gx2]
TH-Bourgeois.unr                  (Thieves: 3 vs. Guards: 7)     [Gx2]
TH-CountryAbode2.unr              (Thieves: 2 vs. Guards: 3)     [Tx2]
TH-District2.unr                  (Thieves: 4 vs. Guards: 10)    [Tx2]
TH-Intercept.unr                  (Thieves: 1 vs. Guards: 4)     [Gx2]
TH-Kamasutra.unr                  (Thieves: 3 vs. Guards: 4)     [Gx2]
TH-LordBeckB2.unr                 (Thieves: 4 vs. Guards: 6)     [Tx2]
TH-Stronghold.unr                 (Thieves: 4 vs. Guards: 10)    [Tx2]
Kontrowersyjne mapy, na których można w prosty sposób zdobyć znaczna przewagę nad przeciwnikiem, więc na nich także nie będziemy chcieli grać:

Kod: Zaznacz cały

TH-Aquatone.unr                   (Thieves: 5 vs. Guards: 9)     [Gx2]
TH-Breakout.unr                   (Thieves: 8 vs. Guards: 12)    [Gx2]
TH-SkeltstonHead-v21.unr          (Thieves: 6 vs. Guards: 11)    [Tx2]
TH-SkeltstonHead.unr              (Thieves: 6 vs. Guards: 11)    [Tx2]
TH-Spider.unr                     (Thieves: 10 vs. Guards: 18)   [Gx2]
Mapy, na których możemy grać:

Kod: Zaznacz cały

TH-Archery.unr                    (Thieves: 5 vs. Guards: 10)    [Gx2]
TH-Asylum.unr                     (Thieves: 8 vs. Guards: 10)    [Tx2]
TH-Breandor.unr                   (Thieves: 7 vs. Guards: 11)    [Tx2]
TH-CityMuseum.unr                 (Thieves: 7 vs. Guards: 9)     [Tx2]
TH-Darkened_Enlightenment.unr     (Thieves: 10 vs. Guards: 13)   [Gx2]
TH-Flats.unr                      (Thieves: 6 vs. Guards: 12)    [Tx2]
TH-Folly.unr                      (Thieves: 6 vs. Guards: 6)     [Tx2]
TH-Gerome.unr                     (Thieves: 5 vs. Guards: 11)    [Tx2]
TH-Grange.unr                     (Thieves: 6 vs. Guards: 10)    [Tx2]
TH-HighwayInn.unr                 (Thieves: 5 vs. Guards: 7)     [Tx2]
TH-KingsOfTheDesert_Final.unr     (Thieves: 8 vs. Guards: 11)    [Tx2]
TH-Korman.unr                     (Thieves: 5 vs. Guards: 8)     [Gx2]
TH-LakeShorePub30.unr             (Thieves: 5 vs. Guards: 8)     [Tx2]
TH-Mensch.unr                     (Thieves: 6 vs. Guards: 9)     [Gx2]
TH-Monastery76.unr                (Thieves: 5 vs. Guards: 8)     [Tx2]
TH-Nostalgia.unr                  (Thieves: 6 vs. Guards: 10)    [Tx2]
TH-Sheriff.unr                    (Thieves: 5 vs. Guards: 8)     [Gx2]
TH-Theatre.unr                    (Thieves: 5 vs. Guards: 7)     [Tx2]
TH-Warehouse.unr                  (Thieves: 7 vs. Guards: 10)    [Tx2]
Jak uważacie czy z tej listy powinny odpaść jeszcze jakieś inne mapy? Czy może jednak niektóre mapy usunąłem niesłusznie?
Żeby być przygotowanym na każdą ewentualność opisałem nasz wybór zespołu dla każdej mapy. Napisałem wszystko od nowa opierając się o listę map dostępnych na serwerze Biohazarda. Jeśli to my będziemy musieli wybrać mapę to wybierzemy Grange.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Przemek557 »

Hehe czyli jeśli nic się nie zmieni będę musiał nauczyć się następujących map:

Archery
Breandor znam w 30-40%
KOTD znam w 30-40%
LakeShorePub znam w 50%
Mensch znam w 40-50%
Monastery76 znam w 10% i na dodatek nie działa mi tam woda
Sheriff znam w 30%

Gdyby dało się tu coś tą listę skrócić było by fajnie.

Natomiast mapka Monastery76 może być naszym sporym atutem, jedyny warunek by wszyscy się jej nauczyli.

Zalety:
jest bardzo duża, spora część graczy jej nie zna(gra na zupełnie obcym terenie poważnie osłabia zespół). Na przykład z drużyną Fixxxera gdyby nam przyszło grać to chyba tylko on sam by znał tą mapę, więc nasza przewaga byłaby ogromna. Niestety gdybyśmy wybierali mapę, przeciwnicy wybieraliby drużynę.

Jest z kolei wada: ta woda - woda u mnie wygląda tak źle że aż oczy bolą, a co najgorsze nie wszyscy tak mają:( Da się coś z nią zrobić? Może to przez OpenGL'a?

[ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 17:00 ]
lol nie to mialem na mysli
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Bandit »

Biohazard pisze:Alright, good enough for me. Archer mentioned that he probably can't make the tournament. That means we'll need to find a sub for him. Do you have anybody in mind? I don't know exactly how I'm going to work this out, but we'll see what we can do to get your team back to full strength.
Czy Archer leci z nami w kulki? :roll:
:chase: :shoot: :guard:
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Łucznik »

Dobra już sobie z Biohazardem wszystko wytłumaczyliśmy Koniec tematu. :roll: :roll:

[ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 20:40 ]
Wracając do mojego pytania: Wtajemniczamy w Bandita plany i TS urukusa czy liczymy na łut szczęścia że nie będzie przeszkadzał? :P
Rozumiem że on i nasz TS pasują jak pięść do oka ale w końcu drużyna. :))

I jeszcze kwestia naszy przeciwników : czy będą korzystali z TS(lub innej komunikacji)???no bo w końcu są różnych narodowości więc raczej trudno się będzie im porozumieć(nawet po Agielsku) :o

[ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 20:58 ]
i kiedy dokładnie(Godzina czasu polskiego,Server,Dzień) mierzymy się z Team (P)industrialism?
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Bandit »

Łucznik pisze:Dobra już sobie z Biohazardem wszystko wytłumaczyliśmy.
Czyli mam rozumieć, że już nie muszę szukać gracza na twoje miejsce, tak?
Łucznik pisze:Wtajemniczamy w Bandita plany i TS urukusa czy liczymy na łut szczęścia że nie będzie przeszkadzał?
To drugie. To tak jakby mieć dwie oddzielne drużyny! :)
czy będą korzystali z TS
Jak będą chcieli to będą a jak nie to nie.
Łucznik pisze:i kiedy dokładnie(Godzina czasu polskiego,Server,Dzień) mierzymy się z Team (P)industrialism?
Nie zostało to jeszcze podane do wiadomości, ale według tego, co już wiemy to w sobotę 9 lutego o godzinie 17:00 na serwerze Biohazarda.
:chase: :shoot: :guard:
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Łucznik »

Bandit pisze:Czyli mam rozumieć, że już nie muszę szukać gracza na twoje miejsce, tak?
oczywiście Bandymisiu :> ja jestem niezastąpiony nie znajdziesz nigdzie takiego PRO(nie szukaj )
Jak będą chcieli to będą a jak nie to nie.
ale rozumiesz chodzi mi o komunikacje tych graczy!
np. ja nie moge się z frh porozumieć ani po polsku ani po angielsku bo ma słowacki akcent więc jeśli drużyny będą z krajów o różnych akcentach to za chiny się nie skontaktują przez TS i o to mi mniej więcej chodziło

[ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 22:32 ]
TH-Archery.unr 30%
TH-Asylum.unr 100%
TH-Breandor.unr 0%!
TH-CityMuseum.unr 50%
TH-Darkened_Enlightenment.unr 100%
TH-Flats.unr 90%
TH-Folly.unr 90%
TH-Gerome.unr 100%
TH-Grange.unr 100%
TH-HighwayInn.unr 100%
TH-KingsOfTheDesert_Final.unr 10%
TH-Korman.unr 90%
TH-LakeShorePub30.unr 0%!
TH-Mensch.unr 0%!
TH-Monastery76.unr 0%!
TH-Nostalgia.unr 90%
TH-Sheriff.unr 70%
TH-Theatre.unr 70%
TH-Warehouse.unr 80%

Tych mniej znanych map najpewniej albo nikt nie wybierze albo nauczą się ich wybiorą i będą mieć taaaaką przewagę
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Przemek557 »

Spośród tu wymienionych rzadko się gra na Breandor, CityMuseum, KOTDF, Mensch, Mon76, Sheriff. Trzeba się przygotować żeby jakiejś niespodzianki nie było :)
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Bandit »

Oj tak będzie trzeba pograć na tych mapkach i przygotować do nich przynajmniej szczątkową taktykę żeby było wiadomo, co trzeba robić.

Naszą mapą będzie Grange, więc każdy powinien mieć wydrukowane tabele. Do tej wiadomości załączam aktualną wersję z instrukcjami. Możecie ją wypełniać ołówkiem i potem ścierać gumką żeby nie marnować papieru, ale już w czasie gry każdy powinien mieć przygotowane 3 kartki z wydrukowanymi tabelami, bo nie będzie czasu na ścieranie.

EDIT: Poprawiłem tabele!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Przemek557 »

Wiecie już coś więcej z tymi drzwiami? :twisted:
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Łucznik »

niet xD
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: [TTG] Przygotowania do Tournament of Darkness VI

Post autor: Bandit »

Na dzisiejszym treningu omówimy Loadouty. Każdy będzie musiał zrobić sobie nowe loadouty albo skorzysta z tych, które załączam do tej wiadomości. W przypadku loadoutów dla złodzieja moje są zrobione tak, że każdemu z was powinno grać się z nimi dobrze, dlatego wrzućcie je do katalogu 'System' i dzisiaj sprawdzimy jak się sprawują.

Loadouts:
Obrazek
Jak widać loadouty, które przygotowałem są urozmaicone, dlatego nie zapomnijcie sobie zbindować to, czego jeszcze nie macie zbindowanego np. docoya.

Na niektórych mapach jak np. Gerome można nie kupować lockpicków, bo leżą na mapie, ale za zamkniętymi drzwiami, więc będziemy musieli ustalić, kto kupuje lockpicki i otwiera drzwi.

Dla strażników też przygotowałem loadouty, ale będziemy musieli jeszcze ustalić, kto ma zrobić sobie loadout z narzędziami do naprawy. Jeśli mam ułożyć jakąś taktykę to muszę wiedzieć, co będziecie przy sobie nosili. Jeśli zdecydujecie się zrobić swoje loadouty to pamiętajcie o tym, że każdy loadout strażnika przeznaczony do obrony musi zawierać: buławę lub miecz, 2 komplety kolców, 2 miny i 1 gwizdek. Jeśli w trakcie gry okaże się, że złodzieje będą próbowali nas pozabijać to wtedy zaczniemy kupować loadout strażnika przeznaczony do ataku, który musi zawierać: buławę lub miecz, 2 komplety kolców i 2 miny. Oczywiście resztę kupujecie według własnego uznania, ale według mnie nie warto jest kupować ognistych bełtów razem z gwizdkiem, bo wtedy znacznie wzrasta prawdopodobieństwo, że sami go zniszczymy. Według mnie hełm jest ważny i powinniśmy go kupować, ale tylko wtedy, kiedy mamy do czynienia z drużyną, która jest nastawiona na DM. Poza tym w grze jest taki bug, że czasami (najczęściej na początku gry) mimo kupna hełmu wcale go nie mamy a za 60 można mieć dwa tagi, więc na początku będziemy kupować loadouty do obrony, w których nie będzie hełmu.

Gdy będziecie gotowi do gry to wejdźcie na czat.

[ Dodano: Nie 03 Lut, 2008 14:25 ]
Okazuje się, że będziecie skuteczniejsi z własnymi loadoutami, więc nich tak będzie. Mimo wszystko chciałbym wiedzieć, co będziecie mieli, dlatego wyślijcie mi na PW swój plik ThLoadouts.ini i napiszcie, których slotów używacie najczęściej.

Właściwie każdy ma problem z rozróżnieniem monet z brązu i ze srebra, ale jeśli możecie podejść do nich to z bliska można je już bardzo prosto rozróżnić:

Monety z brązu o wartości 25:
Obrazek
Monety ze srebra o wartości 50:
Obrazek

Na mapach, na których jest 6 i więcej żyć dla złodziei wyłącznie na samym początku będę próbował okraść silnie strzeżone miejsca, ale tylko, jeśli wystartuję z dogodnej pozycji. Pamiętajcie, że wy nie możecie tego robić, bo jest to zbyt ryzykowne. Gdy ja będę zajęty zbieraniem lota to wy w tym czasie powinniście ustalić miedzy sobą, bo ja nie będę miał na to czasu, do których z trzech miejsc z exit lootem macie się udać w zależności od miejsca startowego. Jeden złodziej ma iść do starego magazynu, drugi do kanałów a trzeci z torów ma sprawdzić przez szybę w jadali, co leży na stole. Gdy już dotrzecie w te miejsca to czekacie na to aż ja wydostanę się na zewnątrz i wtedy podliczymy ile i jakiego musimy jeszcze zebrać loota.

[ Dodano: Pon 04 Lut, 2008 10:16 ]
Drużyna Indusa, z którą mamy grać pierwszy mecz ma teraz 4 a nie 5 graczy. W związku z tym będziemy musieli oddelegować jednego gracza do obserwatorów. Jeśli będziemy grali złodziejami to odpadnie Alex a jeśli strażnikami to się jeszcze zobaczy...

[ Dodano: Sro 06 Lut, 2008 00:12 ]
Drabinka turnieju. :arrow: http://www.thief-thecircle.com/biohazard/tod.htm

[ Dodano: Czw 07 Lut, 2008 13:36 ]
Będziemy się zgadzać na grę na mapach: Archery, Asylum, Breandor, CityMuseum, Darkened_Enlightenment, Flats, Folly, Gerome, Grange, HighwayInn, KingsOfTheDesert_Final, Korman, LakeShorePub30, Mensch, Monastery76, Nostalgia, Sheriff, Theatre, Warehouse, Aquatone, SkeltstonHead, Spider, AncientRuins, Bafford2, Bourgeois, District2, Kamasutra, LordBeckB2, Stronghold.

[ Dodano: Czw 07 Lut, 2008 19:24 ]
Doznałem przed chwila szoku nad Grange. Biegnę sobie przez hol a tu nagle wyskakuje Oki z Lawlessem i zaczynają do mnie strzelać z kusz. Chciałem uciec do kanałów przez kuchnię, ale nawet tam nie dotarłem (padłem przed przesuwanymi drzwiami) mimo tego, że w holu miałem pełne życie. Oni strzelają lepiej niż boty! Każdy ich strzał trafia! Musicie na nich uważać! Poza tym zrobiłem test. Wypiłem invisibla i biegłem prostu na gościa z bj a ten obracał się zawsze frontem w moja stronę i strzelał do mnie z kuszy tak jakby mnie widział, wic na pewno maja dobre słuchawki. Na dodatek nie mogłem zraszować mapy, bo zrzucili masę kolców przed główne wejście i musiałem zacząć raszować od tyłu, czyli od jadalni.

[ Dodano: Pią 08 Lut, 2008 16:24 ]
Zrobiłem tabele dla strażników.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ