Tomcats Thievery Guild Public Server

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Na którym z wymienionych serwerów grał\-byś\-abyś najczęściej?

Brody's Revenge
2
12%
Brody's Challenge
0
Brak głosów
Team ORJ's Server
0
Brak głosów
Tournament of Darkness Server
0
Brak głosów
Tomcats Thievery Guild Public Server
15
88%
 
Liczba głosów: 17

Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Bandit »

Spoglądając na przeglądarkę z serwerami widzę, że są włączone 4 serwery, więc mamy gdzie grać. Czy według was istnieje w ogóle sens uruchamiania piątego serwera o poniżej przedstawionych ustawieniach?

Tryb: Thieves vs. Guards
TimeLimit: 25 (minut)
GuardStartMoney: 850
ThievesStartMoney: 600
bOverrideMapSettings: True
AISkill: 0.500000 (Normal)
TimeLimitModifier: 0
bUseTimeModifier: False
bBalanceTeams: True
PercentageLootDropped: 0.700000 (70%)
bNoDeadChat: False
PercentageToPassVote: 1.000000
TorchRelightTime: 4
WhistlerRepairTime: 4
bUseSupplyChest: True
SupplyChestRepairTime: 8
bRememberSpectators: True
nPregameWaitTime: 30 (sekund)
bWakeKOGuards: True
AwakenTime: 270.000000 (4,5 minuty)
bCanFrobWakeUp: False
MaxOrderedBots: 2 (boty)
MaxPlayers: 15
FriendlyFireScale: 0.200000 (20%)
bForceRespawn: True
Brak możliwości kupna miecza oraz dodatkowych strzał.
Wszystkie mapy oficjalne oraz nieoficjalne prócz tych, które nie nadają się do gry w trybie Thieves vs Guards.
Szybkie ściąganie plików z serwera: Włączone
Mutatory: BDBMapVote304, TBmut.DamageInfo2, HiddenAdmin, ThServerChoice.

W zależności od wyników ankiety zdecyduję czy będę uruchamiał serwer. Jeśli macie jakieś własne propozycje odnośnie ustawień serwera, zasad, map, jakie powinny się na nim znaleźć itd. to śmiało podawajcie własne pomysły.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
_OskaR
Poganin
Posty: 736
Rejestracja: 26 stycznia 2005, 16:07

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: _OskaR »

Na ORJ mało kto gra, bo jest daleeeko. ToD- :)) Po co sobie psuć krew? Dla mnie odpada- pingi, a zresztą- kto grał, ten wie :-D Zostają Brodysy. Fajnie sie gra, choć na Challenge jest za mało czasu i za krótki AWU, na Revenge- dużo lepiej gra się złodziejami. Niestety te serwery lubią padać i wtedy nie ma gdzie normalnie grać.
Ogólnie rzecz biorąc- na TTGPS fajnie się gra i jest bardziej zrównoważony w stosunku do Brodysów.
Bandit pisze:Brak możliwości kupna miecza oraz dodatkowych strzał.
Co do miecza, to się zgodzę, ale strzały- najlepszy byłby limit np. do 8 :))
Bandit pisze:AISkill: 0.500000 (Normal)
Może lepiej genius? :-D
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Bandit »

_OskaR pisze:Co do miecza, to się zgodzę, ale strzały- najlepszy byłby limit np. do 8
Strzały usuwam po to żeby zredukować DM a 5 strzał, które złodziej zawsze przy sobie ma wystarczą do zabicia strażnika, który stanie w przejściu odcinając jedyną drogę ucieczki. Niestety nie mam możliwości zmiany maksymalnej ilości strzał/bełtów do kupienia a chciałbym także żeby fire i crack spaming nie był tak częsty, dlatego zastanawiam się nad podniesieniem ceny bełt ognistych i strzał z crackiem. Ale jeśli zmieniałbym ceny to od razu usunąłbym skrzynie i dałbym nieco więcej kasy dla strażników żeby mogli kupić sobie więcej bełtów i flar albo obniżyłbym tylko ceny flar oraz zwykłych bełt... To wszystko jest bardzo złożone i ciężko jest wyrokować, jakie rozwiązaniem będzie lepsze bez sprawdzenia tego w praktyce. Poza tym gracze ze względu na przyzwyczajenia nie mają ochoty zmieniać swoich loadoutów, więc musiałbym się sporo natrudzić żeby przekonać graczy do tego, że takie ustawienia są dobre.
Może lepiej genius?
Multiplayer to w założeniu gra człowieka przeciwko człowiekowi, więc nie zmieniajmy multiplayera w singleplayera, bo im lepsze AI tym większy mają wpływ na przebieg rozgrywki.

Zastanawiam się jeszcze czy nie wprowadzić 100% loot dropa. Takie ustawienie wbrew pozorom ma pozytywne znaczenie nie tylko dla strażników, ale także dla złodziei, ponieważ złodziejowi, który traci 70% loota ciężko jest określić gdzie loot może się restartować a jeśli straci cały to pamiętając skąd go ukradł wie gdzie loot powinien się zrestartować no i najważniejszy czynnik jest taki, że przy 70% loot dropie wcale nie zrestartuje się od razu równe 70% tylko część tych 70% a reszta, ale też niekoniecznie od razu całość zrestartuje się dopiero wtedy, kiedy zginie kolejny złodziej, który zebrał loot.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
_OskaR
Poganin
Posty: 736
Rejestracja: 26 stycznia 2005, 16:07

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: _OskaR »

Możnaby wprowadzić 100% loot drop- wtedy rzeczywiście lepiej grać z głupszym AI :)) - a potem ewentualnie to zmienić.
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Michal »

Zaznaczyłem Brody`s Revenge chyba ze względu na przyzwyczajenie i największą liczbę graczy na serwerach Brodego.
Bandit pisze:Ale jeśli zmieniałbym ceny to od razu usunąłbym skrzynie
:pff6: Uważam chesta za element urozmaicający grę. Strażnicy dodatkowo muszą zwracać na niego uwagę a złodzieje mogą próbować go uszkodzić lub podkraść :-D
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Bandit »

Michal pisze:Zaznaczyłem Brody`s Revenge chyba ze względu na przyzwyczajenie i największą liczbę graczy na serwerach Brodego.
Otóż to "ze względu na przyzwyczajenie"... :roll: Ale jeśli chodzi o ilość graczy to nasz serwer wcale nie jest gorszy, bo zazwyczaj jest tak, że jeśli na jakimś serwerze gra kilka osób to reszta graczy wejdzie na ten gdzie są już gracze, więc żeby przekonać graczy do serwera trzeba po prostu na nim grać jak najczęściej.
Michal pisze:Uważam chesta za element urozmaicający grę. Strażnicy dodatkowo muszą zwracać na niego uwagę a złodzieje mogą próbować go uszkodzić lub podkraść.
No oczywiście... :roll: Skrzynia niewątpliwie urozmaica grę, gdy strażnicy używają jej do zastawiania celów misji. :pff6: Na dodatek daje także dużą przewagę strażnikom, którzy dobrze strzelają z kuszy (bełty praktycznie w ogóle się nie kończą) nie mówiąc już o flarach, których mogą mieć tyle, że mogliby oświetlić całą mapę. Poza tym na większości map złodziej nie ma możliwości zebrania wodnych strzał z kryształu a strażnik zawsze ma ze sobą skrzynie... Ja nie widzę nic pozytywnego w skrzyni, według mnie twórcy moda zrobili ją po to żeby wszystko sobie ułatwić np. robienie map, czyli poszli na łatwiznę i nie wyszło im to na dobre. :evil:

Zamiast skrzyni na mapach powinno być coś w rodzaju sklepu. Za zabicie złodzieja, zebranie skradzionego loota, zadanie obrażeń złodziejowi, przebywanie w strefie z ważnym celem misji, czyli za pilnowanie dostawałoby się punkty, za które można byłoby w określonych miejscach uzupełnić dowolny ekwipunek, ale to już zupełnie inna bajka.

Mogę podać prosty przykład w postaci obrazka ukazującego, dlaczego skrzynia powinna zostać wyeliminowana z gry. Tak było na turnieju:
[img]http://thievery_mod4ut.republika.pl/forum/todkormanpiwnica.jpg[/img]
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Michal »

Bandit pisze:Zamiast skrzyni na mapach powinno być coś w rodzaju sklepu. Za zabicie złodzieja, zebranie skradzionego loota, zadanie obrażeń złodziejowi, przebywanie w strefie z ważnym celem misji, czyli za pilnowanie dostawałoby się punkty, za które można byłoby w określonych miejscach uzupełnić dowolny ekwipunek, ale to już zupełnie inna bajka.
To tak trochę CS`em zalatuje.
A skrzynia to może też takie przyzwyczajenie. Od momentu kiedy zacząłem grać w TUT skrzynia była, nadal jest (i mam nadzieję, że będzie). Z drugiej strony jednak skoro na brodysach jest chest to na TTGPS rzeczywiście mogłoby nie być. Niech to będzie jakaś odmiana.
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: grim_reaper »

Zaznaczyłam nasz serwer, bo o ile stał, to miałam na nim najlepsze pingi i w sumie najmniejsze lagi, Brodysy są mocno niestabilne, gdyby było więcej możliwości wyboru, to dałabym jeszcze Challenge, bo uważam, że Revenge to dno totalne, z tym długim czasem gry, jak się weźmie takiego złodzieja co nic nie robi przez pół gry, a potem zostaje ostatni jak inni giną i gra aż mu się czas nie skończy, to można się zanudzić na śmierć to raz, dwa - spectatorzy w tym czasie po prostu wyjdą, tak samo z nudów, a Ty sam możesz iść afk, zrobić sobie kawę, czy nawet wyprowadzić psa xD uhh... :pff6:

ORJ cenię tylko za to, że można na nim pograć Coop, więc niech sobie stoi, bo czasem jest to miła odmiana, ale nikt nie będzie tak grał codziennie. No i jeszcze mapki, których nie ma gdzie indziej.

Do dobrej gry chest nie jest nam potrzebny, ale to pociąga za sobą oczywiście inne zmiany w ustawieniach - kwestia przemyślenia.

AI Normal są czasami mniej przewidywalne niż te Genius czy Clever, sami zobaczycie.
Bandit pisze:Tak było na turnieju:
A i tak przegraliśmy tą rundę, no i cały mecz xD :roll:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Bandit »

Michal pisze:
Bandit pisze:Zamiast skrzyni na mapach powinno być coś w rodzaju sklepu. Za zabicie złodzieja, zebranie skradzionego loota, zadanie obrażeń złodziejowi, przebywanie w strefie z ważnym celem misji, czyli za pilnowanie dostawałoby się punkty, za które można byłoby w określonych miejscach uzupełnić dowolny ekwipunek, ale to już zupełnie inna bajka.
To tak trochę CS'em zalatuje.
Czemu akurat CS'em ci zalatuje? Przecież zarówno w CS'ie jak i TUT zakupy robi się na starcie a w przypadku CSa czas na zakupy jest ograniczony czasowo, więc potem już nie można ponownie robić zakupów - o co ci chodzi w tym porównaniu? Takie zakupy za punkty wprowadziłby w TUT dodatkowy element taktyczny, czyli urozmaiciłby grę. Pewnie gdyby tak posiedzieć trochę przy skryptach to dałoby się coś takiego zrobić na każdej mapie, ale bez edycji wszystkich map raczej nie obyłoby się.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Michal »

Bandit pisze:o co ci chodzi w tym porównaniu?
No z tym, że im lepiej grasz tym lepszy/więcej ekwipunku kupujesz. W TUT mogłoby to doprowadzić do rywalizacji między strażnikami a nie teamworku.
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Bandit »

Michal pisze:No z tym, że im lepiej grasz tym lepszy/więcej ekwipunku kupujesz.
No i o to między innymi w tym chodzi. Dobrych graczy trzeba jakoś nagradzać...
Prawda jest taka, że strażnicy już teraz lubią ze sobą rywalizować a gdy to robią to tylko nawzajem sobie przeszkadzają, więc niewiele by to zmieniło. Może dzięki temu gracze nie zabijaliby się dla ekwipunku, co teraz jest dosyć częstą praktyką. No i oczywiście złodzieje też mieliby swoje sklepy, więc strażnicy mogliby pilnować nie tylko loota, ale także dostępu do takich złodziejskich sklepów. Gra ze sklepami zamiast skrzyni na pewno byłaby o wiele ciekawsza.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
NiRa
Mechanista
Posty: 488
Rejestracja: 15 stycznia 2008, 17:52

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: NiRa »

grim_reaper pisze:najlepsze pingi
na innych serwach pingi są wywalone w kosmos. :shock:
chociaz przed chwilą na Challenge ping to 82 :shock:
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Przemek557 »

Daję vote'a na TTGPS i obstaję przy tym dopóty, dopóki będzie chest. Ale skoro wadą chesta jest to że można dropować flary, to można by w jakiś sposób(coś w stylu anty-stack mutator)uniemożliwić powielanie swojego ekwipunku w nieskończoność. Chest musi być, gdyż strażnicy nie mieliby wówczas żadnych szans.
grim_reaper pisze:Revenge to dno totalne,
No wiesz, Revenge jest lepszy gdy jest mniej graczy na serwie, bo grając 1v2, jak można wykorzystać wszystkie 10 żyć w 20 minut?
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Bandit »

Serwer już działa i możecie na nim grać. Wczoraj próbowaliśmy grać z paroma dodatkami takimi jak: wybuchający loot, bomby dymne, eksplodujące strzały, ulepszone flary, ale doszliśmy do wniosku, że lepiej będzie tego nie wprowadzać na stałe do gry z kilku powodów:
Eksplodujące strzał - nie można limitować ich ilości, więc jeśli złodziej kupi ich kilka to na serwerze nie będzie dało się już normalnie grać przez bardzo znaczący spadek fps'ów powstały w wyniku wystrzelenia kilku eksplodujących strzał. W założeniu eksplodujące strzały miały posłużyć złodziejom do likwidacji pułapek takich jak miny i whistlery, ale okazało się, że jest to również bardzo skuteczna broń.

Bobby dymne - jest to ulepszona wersja flashbomba, która poza efektem błysku zostawia po sobie na kilkanaście sekund obłok dymu oraz obiera około 14 punktów życia strażnikom, którzy znajdą się w strefie błysku. Zrezygnowaliśmy z tego, ponieważ może to spowodować spadek ilości fpsów oraz gracze musieliby sobie to oddzielnie zbindować np. zamiast flasha i na pewno byłby z tym problemy.

Wybuchający loot - po frobnięciu przez złodzieja odbiera mu ponad 80% punktów życia poza tym można byłoby tym stackować cele misji, dlatego z tego zrezygnowaliśmy.

Ulepszone flary - flara likwidująca mech, ale także trzeba byłoby sobie ją oddzielnie zbindować.

Na serwerze zostały:
- ulepszone decoye, na które nabierają się także ludzcy gracze.
- ulepszone firebolty, którymi można spalić mech.

Obecne ustawienia serwera, przy których na razie zostaniemy wyglądają następująco (wyróżniłem zmiany, które wprowadziłem względem ustawień przedstawionych na początku tego tematu):
Tryb: Thieves vs. Guards
TimeLimit: 25 (minut)
GuardStartMoney: 950 (było 850)
ThievesStartMoney: 650 (było 600)
bOverrideMapSettings: True
AISkill: 0.500000 (Normal)
TimeLimitModifier: 0
bUseTimeModifier: False
bBalanceTeams: True
PercentageLootDropped: 1.000000 (100%) (było 70%)
bNoDeadChat: False
PercentageToPassVote: 0.700000 (70%) (było 100%)
TorchRelightTime: 4
WhistlerRepairTime: 4
bUseSupplyChest: False (skrzynia była włączona)
SupplyChestRepairTime: 8
bRememberSpectators: True
nPregameWaitTime: 20 (sekund) (było 30 sekund)
bWakeKOGuards: True
AwakenTime: 270.000000 (4,5 minuty)
bCanFrobWakeUp: False
MaxOrderedBots: 2 (boty)
MaxPlayers: 15
FriendlyFireScale: 0.200000 (20%)
bForceRespawn: True
Brak możliwości kupna miecza oraz dodatkowych strzał.
Wszystkie mapy oficjalne oraz nieoficjalne prócz tych, które nie nadają się do gry w trybie Thieves vs Guards.
Szybkie ściąganie plików z serwera: Włączone
Mutatory: BDBMapVote304, TBmut.DamageInfo2, HiddenAdmin, ThShopConfig, ThServerChoice, ThNewToolsV12.
Poza tym niektórym przedmiotom została zmniejszona wartość lub maksymalna ilość do kupienia:
[ThShopConfig.ThGuardShopConfig]
costSword=250
costMace=300
costBoltNormalFive=25 (było 50)
costBoltTag=30
costBoltParalyse=50
costBoltFire=100
costHelmet=30 (było 60)
costFlare=25 (było 50)
costHealthPotion=50
costSpeedPotion=100
costThreeCaltrops=30
costMine=50
costWhistler=75 (było 120)
costRepairTool=30 (było 40)
costTelescope=10 (było 20)
costRations=5
limitFlare=10 (było 99)
limitHealthPotion=8
limitSpeedPotion=2
limitCaltrop=6
limitMine=2
limitWhistler=2
limitRepairTool=1
limitTelescope=1
limitRations=10
[ThShopConfig.ThThiefShopConfig]
costSword=usunięty (było 250)
costArrowBroadhead=usunięte (było 20)
costArrowWater=25
costArrowVine=50
costArrowMoss=30
costArrowDecoy=30
costArrowCrack=50
costFlare=25 (było 50)
costFlashbomb=100
costScoutingOrb=5 (było 10)
costHealthPotion=50
costSpeedPotion=100
costCatfallPotion=30
costInvisibilityPotion=100
costBreathPotion=10 (było 50) - przydatne do zmylania strażników odgłosem wypijanego napoju, bo najczęściej myślą wtedy, że złodziej wypił invisibla.
costLockpicks=100
costTelescope=10 (było 20)
costRations=5
limitFlare=10 (było 99)
limitFlashbomb=3
limitScoutingOrb=5 (było 10)
limitHealthPotion=8
limitSpeedPotion=2
limitCatfallPotion=5 (było 99)
limitInvisibilityPotion=2
limitBreathPotion=3 (było 99)
limitLockpicks=1
limitTelescope=1
limitRations=10
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Bandit »

[ Dodano: Niedziela 17 Lutego, 2008 14:28 ]
Zrobiłem małą aktualizację cen na serwerze (szczegóły powyżej), więc wy także powinniście aktualizować swoje loadouty. Na początek możecie skorzystać z moich loadoutów żeby sprawdzić, z jakimi wygrywa się najczęściej 8-) ;) a potem zrobicie swoje.

[ Dodano: Niedziela 17 Lutego, 2008 22:20 ]
Usunąłem z serwera ulepszone firebolty a to oznacza, że musicie zrobić sobie nowe loadouty. Usunąłem je, dlatego że złodzieje mieli problemy ze zgaszeniem płomienia wodną strzałą. Poza tym prawdopodobnie po wystrzeleniu firebolta częściowo zanikały dźwięki.

Mam nadzieję, że to ostatnia poprawka na serwerze i że już więcej rzeczy nie będę musiał zmieniać lub usuwać, bo szkoda byłoby tego ulepszonego decoya, ale jeśli zauważycie, że coś nie działa na serwerze tak jak powinno to proszę was o zgłaszanie mi tego. Poniżej zamieszczam poprawione loadouty dla obydwu serwerów, bo poprzednie były właściwe tylko dla TTGPS a teraz są dla obydwu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Bandit »

Wygląda na to, że w wyniku powstania naszego serwera wywiązał się polsko-niemiecki konflikt dotyczący tego, na którym serwerze jest lepiej grać. Jeśli chodzi o pingi to niestety muszę się zgodzić z graczami z zagranicy, którzy wolą Brodysy, ponieważ mój ISP ma słabe połączenie z zagranicą, ale za to ma bardzo dobre połączenia krajowe, dlatego gracze z Polski mają na TTGPS lepsze pingi niż na Brodysie. Sam doświadczam tego grając na Brodysach z pingiem nie niższym niż 160 a czasem przekraczającym 200. Dziwne jest tylko to, że gracze tacy jak Alex (ping na TTGPS 100-120) lub Cuba (ping na TTGPS 120-135) mając wcale nie taki zły ping także na to narzekają. Jeśli ja mogę grać na Brodysach z gorszym pingiem to, dlaczego oni z lepszym nie mogliby grać na TTGPS? Wydaje mi się, że te ich narzekanie na ping i podawanie jego zawyżonych wartości jest działaniem mającym na celu zniechęcić graczy do gry na TTGPS. Po części jest to pewnie spowodowane tym, że mogą im się nie podobać ustawienia, ale czy te na Brodysach są lepsze? Na pewno nie. Poza tym na Brodysach panuje taka głupia zasada "róbta, co chceta tylko nie przesadzajta" i tak naprawdę nie wiadomo, co można a czego nie. Kilka przykładów z Brodysów:
- ForceRespawn na jest wyłączony, więc można nie robić clickouta po zostaniu ogłuszonym, gdy nie ma już żyć, ale mimo to gracze często namawiają innych graczy do tego żeby jednak robili clikcout czego wcale nie muszą robić ze względu na ustawienia serwera.
- Zastawianie celów jest zabronione a mimo to gracze zastawiają cele skrzynią i martwymi ciałami.
- Zakłócanie rozgrywki także jest zakazane a mimo to tacy gracze jak Alex lub Archer mogą pisać i robić, co im się żywnie podoba.
...
Odnoszę wrażenie, że Brody już dawno stracił zapał do walczenia z różnego typu występkami na serwerze a z drugiej strony nie ma już tylu adminów, co kiedyś, więc czasami po prostu nie ma tam, kto pilnować porządku.

Ogólnie rzecz biorąc nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo może wreszcie gracze zaczną zauważać, co jest nie tak i będą przychylniej nastawieni do zmian w rozgrywce na lepsze.

Moje najbliższe plany z rozwojem serwera przedstawiają się następująco:
- ułożyć przejrzyste zasady dotyczące tego, co wolno a czego nie można robić na serwerze, które będą poparte materiałem filmowym, na którym będzie wszystko jasno zaprezentowane tak żeby nawet nowi gracze wiedzieli, o co chodzi.

- wstawić na serwer wyłącznie poprawione wersje map, na których nie da się podejrzeć ukrytych celów oraz poprawić mapy, na których dalej jest to możliwe.

- zainstalować na serwerze mutatory do:
a) ograniczenia lub całkowitego uniemożliwienia zmiany nicka, czyli aliasowania.
b) sprawdzenie czy gracz nie używa zabronionych bindów np. "Jump" pod rolką.
c) zabronienia udziału w rozgrywce graczom z pingiem wyższym od 300.
d) blokowania wulgarnego słownictwa lub całkowitego blokowania możliwości pisania do innych graczy po adresie IP.
e) kickowania graczy używających wyświetlania grafiki w trybie software.
f) sprawdzania plików konfiguracyjnych graczy.
g) ostrzegania graczy przed konsekwencjami, jakie ich czekają, jeśli zaczną odbierać życia innym graczom z własnej drużyny.
h) wyświetlania, co jakiś czas informacji o zasadach obowiązujących na serwerze oraz o tym, że wato jest zrobić sobie oddzielny loadout.
i) wyświetlania loga gildii Tomcats po wejściu na serwer.

Jeśli ktoś miałby chęć zrobić logo to powinno ono być dokładnie w rozmiarze 64x64, 128x128, 128x64 lub 64x128 oraz 256 kolorach zapisane do formatu PCX.

Po zakończeniu wdrażania tego, co zostało opisane wyżej spróbujemy zorganizować na naszym serwerze jakiś turniej oraz jeśli zajdzie taka potrzeba stworzymy ligę, do której będą należeli gracze, którzy przestrzegają ściśle określonych zasad, czyli nie robią tego, co szkodzi rozgrywce.

Wszelkie uwagi są mile widziane.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Michal »

Bandit pisze:że mogą im się nie podobać ustawienia, ale czy te na Brodysach są lepsze?
Na brodysach jest chest :P:
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Łucznik »

Michal pisze:Na brodysach jest chest
albo dorobisz chest albo dasz bełty i flary za free i do tego identyczne ceny na obu servach
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Agnar »

Moim zdaniem brak chesta to dobre rozwiazanie... w koncu kupywanie flar i belt ma jakis sens i gracze nie beda bezmyslnie rzucac flarami w kazdy cien... moim zdaniem to dobre rozwiazanie ;)

Co do uwag... no trzeba jedynie uwazac zeby nie zrobic zbyt wiele nakazow i zakazow bo jedyni gracze to beda polacy :P

Ja sie bardzo ciesze na mysl o tych zasadach... w koncu bedzie jakis porzadek ;)

Co do Brodiego to Bandit ma racje... kompletnie nic nie robia :/
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
FatRatHead
Miastolud
Posty: 43
Rejestracja: 21 lutego 2007, 15:45
Lokalizacja: zpici

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: FatRatHead »

Michal pisze:
Bandit pisze:że mogą im się nie podobać ustawienia, ale czy te na Brodysach są lepsze?
Na brodysach jest chest :P:
Czyli to najgorsze co tam moge byc. Dlaczego nie dasz wylaczenemu chestu szanse? Moze tylko pomyslec o tym na 20 sekund?

Edit:

Dzieki Agnar za 2nd.

Chcialem Brodiego uruchomic do zabanowania 'rolky' bo juz ma na serwerze zainstalowany system ktory tego robi, wystarczy dolaczyc tego binda do innych. A alias-defeater juz kiedys tez mial wlaczony.
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: grim_reaper »

Bandit pisze:c) zabronienia udziału w rozgrywce graczom z pingiem wyższym od 300.
No to Aussies odpadają xD, ale serio to trochę za duże wymaganie, bywa, że komuś pinguje, bo coś tam na przykład robi w danym momencie, na przykład siedzi na Skypie :P

Nie dawaj chesta tym chestomanom :P

Ja mogę zrobić logo, nie ma problemu. :)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Łucznik »

grim_reaper pisze:Nie dawaj chesta tym chestomanom
no to dawaj te darmowe bolty i flray :))
Awatar użytkownika
_OskaR
Poganin
Posty: 736
Rejestracja: 26 stycznia 2005, 16:07

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: _OskaR »

Najlepszy byłby dłuższy czas, po jakim można użyć skrzynki :))
Na Brodysach jest, szczerze mówiąc, trochę bardziej nudnawo- może dlatego, że tutaj gra więcej swoich :-D
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Przemek557 »

Przydałby się jeszcze mutek:
http://www.unreal.pl/dzial.php?dz=download&id=muty
TeamDamage - przekazuje wszystkie uszkodzenia, które gracz robi osobom ze swojego teamu na niego samego.

P.S. Skąd Bandit wziąłeś DamageInfo? bo nie umiem nigdzie znaleźć. -a przyda mi się do gier LAN :)
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Tomcats Thievery Guild Public Server

Post autor: Michal »

ODPOWIEDZ