Czemu?! Czy aż tak ciężko samemu domyślić się, czemu? Gracie już wystarczająco długo żeby wiedzieć... Części bindów zakazuje zapobiegawczo żeby jedno naciśnięcie klawisza nie rozwalało całej gry i do tego typu klawiszy kwalifikują się: showlog, endfullscreen, suicide, disconnect, reconnect, exit i quit.
Znamy większość map na tyle dobrze, że nie potrzebujemy mapy do tego żeby dowiedzieć się gdzie ktoś jest, bo wystarczy nacisnąć [F1] żeby to sprawdzić. Żeby było jasne - nie zakazuje używania mapy tylko bindu z mapą, więc jeśli ktoś będzie chciał sobie ją włączyć to może to zrobić za pomocą komendy. Dla tych, co nie wiedzą, czemu mapa może szkodzić rozgrywce: jeśli ktoś ma widescreen i zostanie oślepiony flashem to po użyciu mapy znika od razu efekt flasha i widać po bokach ekranu to, co dzieje się w grze. Poza tym są mapy, na których nie ma map i jakoś trzeba sobie radzić a na dodatek najczęściej są to duże mapy np. Breandor albo Cult i jakoś nie zauważyłem żeby z tego powodu gracze nie umieli sobie poradzić.
Zakazuje zmiany czułości myszki przez bind dlatego żeby nie było możliwe neutralizowanie paraliżu.
exec - tej komendy najczęściej używa się z wiersza poleceń a jeśli ktoś ustawi sobie taki bind to jest to mocno podejrzane...
Do zabronionych bindów dorzucam jeszcze: fov, demorec, setteam, rememberspot, showpath, killpawns, hideactors, setres, preferences, togglefullscreen, viewplayer, viewplayernum, god, fly, ghost, loaded, allammo, slomo i minclientrate.
Pewnie jeszcze coś znalazłoby się... Jakieś pomysły?