TUT Ladder League

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

TUT Ladder League

Post autor: grim_reaper »

http://forums.blackcatgames.com/showthr ... post220621
tu możecie poczytać sobie o pomyśle Gladiusa, jest on czymś o czym ostatnio Bandyś wspominał, że można by było zrobić.

W skrócie zasady były by dość luźne, takie jak na serwerach, czyli w sumie dopuszczałyby exploity itp. jedynie trzeba by było stosować się do zasad serwera, na którym akurat rozgrywany byłby mecz, nie bardzo jeszcze kumam ten system punktowy, ponoć podobny do tego z Guild Wars - może ktoś inny to lepiej zrozumie, każda drużyna musiałaby dać dowód w postaci screena, że zasłużyła na swoje punkty w tabeli, na grę umawiały by się chyba na BCG o ile dobrze zrozumiałam, wszelkie zastrzeżenia wysyłałoby się do Gladiusa na PW.
Drużyna mogłaby liczyć max 4 osoby - więc my musielibyśmy się podzielić jakoś, bo nie można być w dwóch teamach jednocześnie.

I tu moja propozycja: Bandit, Pav ( lub Agnarek - o ile będzie chciał grać ;) ), Fattsinek i ja - Team1 ?

PS. Uważam że ta lista map to za mało jak na później, na początek wystarczy.
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: TUT Ladder League

Post autor: Agnar »

Wydawalo mi sie ze Bandit ma lekko co innego na mysli ;) wstrzymam sie s komentarzem czekajac na jego post ;)

I tak... bede chcial grac o ile czas znajde ^^
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: TUT Ladder League

Post autor: marek »

A to czasem nie jest jakiś system punktowy podobny do szachowego? (właściwie moglibyście taki szachowy system punktacji wprowadzić - jest już doskonale sprawdzony i opisany - np Kurnik na nim działa).
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TUT Ladder League

Post autor: Bandit »

"Ironia" - to słowo od razu przyszło mi na myśl, gdy zobaczyłem, że znowu po ToDzie jakiś mocker wpadł na kolejny pomysł, który ma nikłe szanse na realizację i zaraz napiszę, dlaczego tak uważam. Na pewno pamiętacie, że po poprzednim turnieju Shug zaproponował jakieś tam zasady i zachęcał innych żeby gali według tych zasad i co z tego wyszło? Nic! Gracze tylko sobie pogdybali i temat odszedł w zapomnienie. Gladius najwyraźniej chce powtórzyć osiągnięcie Shuga, bo tak naprawdę nic konkretnego nie zaproponował. Oczywiście wszyscy zdążyli już poklepać go po plecach, ale to nie wystarczy, bo gracze muszą współpracować a ich natura jest taka, że nie lubią zasad i ograniczeń. On chce żeby gracze grali według jego zasad na serwerach gdzie nawet nie jest adminem, wiec jak on chce tego dopilnować? Myśli, że gracze, którzy po części nawet nie zaglądają na fora będą stosować się do jakichś zasad? Na pewno nie, więc co zrobi? Zbanuje ich, bo beknęli i nie powiedzieli "przepraszam"? ;) :))

Jeśli chodzi o mój pomysł na ligę to chodziło mi w tym o to, że jeśli gracze po opublikowaniu wyraźnych zasad mimo wszystko nie przestrzegaliby wszystkich zasad na serwerze to wtedy powstałaby taka liga, do której należeliby tylko tacy gracze, którzy przestrzegają konkretnych zasad, bo będąc w takiej lidze gracze nie tylko sami staraliby się przestrzegać zasad, ale także pilnowaliby się nawzajem a niezrzeszonych powinni namawiać do uczestnictwa w lidze. Oczywiście są też gracze niereformowalni, więc takich powinno się zbanować żeby nie utrudniali życia pozostałym. Niestety postęp niesie z sobą ofiary, ale to jest nieuniknione, jeśli chce się coś zmienić na lepsze. Liga działałaby na zasadzie "ja pilnuję ciebie a ty pilnujesz mnie" żeby w razie, czego nie było potrzeby ingerencji admina. Ja w przeciwieństwie do Gladiusa podjąłem już konkretne działania, które umożliwiają mi realizację takiego planu, bo mam serwer oraz jestem w stanie zorganizować grupę graczy do udziału w takim przedsięwzięciu a Gladius w zasadzie nie ma nic, bo to, co napisał to są tylko puste słowa i żeby mogły zostać zamienione w czyny potrzeba konkretnego działania a on na razie nie zrobił nic i pewnie nie zrobi, bo po prostu liczy na to, że ktoś podchwyci jego pomysł, zrealizuje go a mu wszyscy będą za to dziękować... :roll:

No dobra starczy już tego krytykowania. Zobaczymy, co z tego wyjdzie, bo może Gladius ma jeszcze "asa" w rękawie, ale raczej nie liczyłbym na to. ;)

[ Dodano: Sro 20 Lut, 2008 13:08 ]
1.Players must abide by the rules of the server being used
2.Players must click out if removed from the game (this means clicking out if there are no more lives to spawn into)
3.Players must not engage in any form of dead-to-live chat when using an external voice chat program (such as teamspeak or ventrillo), this should be considered by players to be the same as using any other sort of third party program to cheat or hack.
Po wnikliwym przeanalizowaniu drugiego postu Gladiusa stwierdzam, że to, co on chciałby wprowadzić lub zmienić w grze już sprawdza się i funkcjonuje na naszym serwerze. 8-)

[ Dodano: Sro 20 Lut, 2008 13:30 ]
In the event of a 1-1 drawn:
- if both sides thieve successfully, the team with the least deaths wins, if still a tie, the team that took the least amount of time to achieve the objectives will win the match.
- if both sides guard successfully, the team that took the least amount of time to eliminate the thieves will win the match.
Nie no jak to przeczytałem to aż mnie zatkało, przecież to są zasady w ogóle niepasujące do rozgrywki w Thievery! Wygrywanie przez czas?! :)) Co to ku#$%$ ma być masowe TDQ?! No już większej głupoty to nie mógł wymyślić! Przecież to będzie wyglądało tak, że złodzieje będą latać po mapie i wszystko raszować zamiast się skradać oraz najpewniej będą przy tym masowo ginąć aż zostanie na mapie taki Sly, który będzie grał aż mu się czas skończy albo zrobią jeszcze coś gorszego, czyli zaczną DMić żeby wybić jak najszybciej strażników a jak strażnicy się gdzieś skitrają to wtedy dopiero zaczną lootować. Takie durne reguły mogą tylko zaszkodzić Thievery. Poza tym jest to niesprawiedliwe żeby ktoś wygrywał tylko, dlatego że zrobił coś nieco szybciej, czyli np. szybciej zabił wszystkich strażników zamiast efektownie jak Louie na Kormanie podczas turnieju zakończyć mapę z objectivami w exicie... Ja na pewno nie wezmę udziału w czymś takim, więc na mnie nie liczcie.

[ Dodano: Sro 20 Lut, 2008 13:46 ]
The ladder will be modeled on that used in 'Guild Wars'. For those unfamiliar with the system, all teams begin with 100 rating and gain +20 for a win and -20 for a loss. The amount of rating received or lost is adjusted by the difference between the respective guild ratings of the participating teams.

For example: a team with 200 rating that beats a team with 100 rating, will only get +10 for the win. However, if a team with 200 rating is beaten by a team with 100 rating, they will get -40 for the loss.

That makes the +/- adjustment = 20 x (loser's rating / winner's rating)
Jeśli chodzi o system punktowy to według mnie punkty nie powinny być przydzielane całym drużynom tylko poszczególnym graczom w zależności od tego jak bardzo dany gracz przyczynił się do zwycięstwa drużyny, bo na pewno składy zespołów będą się zmieniać i może dojść do takiej sytuacji, że zespół z większą ilością punktów zostanie osłabiony (poza tym, kto ma być nosicielem punktów całej drużyny jakiś lider czy kapitan?) i potem przegra z zespołem, który został wzmocniony a miał mniej punktów i straci w ten sposób aż 40 punktów a to będzie przecież bardzo niesprawiedliwe.

[ Dodano: Sro 20 Lut, 2008 13:51 ]
Players may not be members of multiple teams.
Jednemu graczowi odechce się grać w TUT i cała drużyna idzie w odstawkę... :dobani :roll:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: TUT Ladder League

Post autor: grim_reaper »

Nie wiem, masz słuszność w tych kwestiach punktowania i innych, o których piszesz - ale czemu nie napiszesz tego na BCG? Albo lepiej - załóż swój temat i napisz co chcesz - to będziesz mógł mówić, że pomysł jest Twój :P Serio - jak chcesz to mi napisz co potrzebujesz, a ja Ci przetłumaczę ;).

Gladius pisał dalej coś o tym, że dobrze by było, żeby drużyny miały subów.
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TUT Ladder League

Post autor: Bandit »

Nie wszystko na raz... Jeszcze nie zakończyłem sprawy z filmami z ToDa a tu już szykuje się kolejne granie. Muszę przyznać, że ostatnio gram więcej niż powinienem... Najchętniej to w ogóle odciąłbym się od tego wszystkiego na jakiś czas, po prostu muszę zrobić sobie przerwę od TUT. Gdy załatwię inne sprawy i będę miał siłę, czas i ochotę wprowadzić coś nowego to wtedy to zrobię, nie wcześniej. Zresztą zrobicie jak uważacie, bo może wcale nie będzie tak źle jak ja to prognozuję... ;)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: TUT Ladder League

Post autor: Przemek557 »

Temat wyglądał ciekawie, ale skoro organizuje to mockers, to dziękuję za takie zabawy. Z pewnością gracze zachowywali by się tak jak na ToD - czyli haxy, cheaty itp. włączone. Słyszałem co prawda że gracze na ToD korzystają z tego wszystkiego, ale nie spodziewałem się że aż tak bardzo. Poza tym, w takiej lidze drużyny powinny być 3osobowe - 2 graczy i jeden rezerwowy, bo nie dałoby się zawsze wystawić pełnego 4osobowego składu, czego przykładem był ToD. Poza tym mniejsze drużyny=więcej drużyn=więcej zabawy i ciekawszy turniej.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: TUT Ladder League

Post autor: grim_reaper »

Przemek557 pisze:takiej lidze drużyny powinny być 3osobowe - 2 graczy i jeden rezerwowy, bo nie dałoby się zawsze wystawić pełnego 4osobowego składu
A kto powiedział, że mają być 4 osobowe? Ja tylko napisałam, że maksimum to ma być 4, a nie, że ma być tyle i koniec. Może być minimum 2na2 max 4na4. Ja mimo wszystko mam nadzieję, że coś sensownego z tego wyjdzie, już nie chodzi o punkty, ale żeby ludków więcej grało, naprawdę :roll:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
ODPOWIEDZ