Thievery for the UDK!!

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Grzechu
Ożywieniec
Posty: 114
Rejestracja: 30 sierpnia 2006, 14:51
Lokalizacja: Poznań

Thievery for the UDK!!

Post autor: Grzechu »

Cóż chyba nic nie trzeba mówić - Thievery na UDK w produkcji :)
http://www.moddb.com/games/thievery-for-udk
Dyskutujmy ;)
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thievery for the UDK!!

Post autor: Daweon »

Wiem, że wszyscy już to wiedzą, ale muszę zapytać.
Co to znaczy UDK i jakie są następstwa tej nowiny?
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery for the UDK!!

Post autor: Bandit »

Napiszę jak ja to widzę. Według mnie użycie skrótu UDK w nazwie projektu to duże nadużycie i może wywoływać nieporozumienia, ponieważ nikt nie przerabia TUT na silniku UT3, a ktoś mógłby sobie tak pomyśleć np. wchodząc na stronę http://www.udk.com/

Moim zdaniem wpis na moddb.com znalazł się tam tylko dla reklamy projektu, który ma na celu głównie przyciągnięcie do TUT starych i nowych graczy. Niektórzy uważają, że TUT bez starych graczy to nie ten sam TUT i pewnie jest w tym trochę racji, bo to jak wygląda rozgrywka w multiplejerze zależy w głównej mierze do graczy, a nie od samej gry, dodatkowo ten projekt ma na celu zniwelowanie wpływu AI na rozgrywkę.

Ciężko jest zastąpić starych graczy nowymi, ponieważ TUT to dosyć złożona gra, a exploity ją dodatkowo urozmaicają, czyli stary wprawiony gracz dzięki swojemu doświadczeniu może na wiele sposób zdobyć dodatkową przewagę nad nowym graczem. Ten projekt ma na celu również wyeliminowanie exploitów żeby nie było możliwe zdobycie *nieuczciwej* przewagi (część exploitów była przeważnie akceptowana przez większość graczy), więc nowym graczom powinno być łatwiej wejść w grę i być może nie będzie takich sytuacji, że nowy gracz będzie się zastanawiał "jakim cudem on tego dokonał" np. po zostaniu zabitym przez zkrakowanego strażnika.

Część graczy przestała grać w TUT, dlatego że:
- denerwowały ich exploity i głupie błędy w grze,
- nie mogli pogodzić się z DMingiem,
- znajomi gracze przestali grać.
Projekt zakłada, że dzięki wyeliminowaniu błędów i exploitów oraz daniu złodziejom większych szans na Ghosting (wykonanie zadania bez robienia hałasu i zabijania) uda się nakłonić starych graczy do powrotu do TUT, a nowym łatwiej będzie konkurować ze starymi wyjadaczami.

Sądzę, że nikt nigdy nie chciał żeby DMing był dominującą formą gry w Thievery, chodziło raczej o to żeby gra była podobna do Thiefa, a tam przecież można pomykać z mieczem i zabijać, więc dlaczego nie miałoby być tego w TUT? DMing był obecny w TUT z naturalnego powodu, bo był po prostu opłacalny, a teraz samo robienie hałasu ma być nieopłacalne, więc DMing także powinien być mniejszy, poza tym zabijanie i ogłuszanie ma być trudniejsze, a płynące z tego profity mniejsze.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery for the UDK!!

Post autor: Bandit »

Tutaj znajduje się wyjaśnienie: http://forums.blackcatgames.com/showthread.php?t=13351 Proszę zwrócić uwagę na datę postu - jest z dzisiaj.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: Thievery for the UDK!!

Post autor: Abru »

UDK jest niezwykle popularny. To daje nadzieje, że poradzą sobie znacznie lepiej niż z nieszczęsnym Nightblade. :) Jeśli chodzi o engine... dokonali najlepszego wyboru z możliwych. :)
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery for the UDK!!

Post autor: Agnar »

Kto wie, może nawet ja wrócę do tej gry :D A za sobą mogę pociągnąć parę osób, bo takowych znam, którzy chętnie by się pobawili w ghosting ^.^

Jakby to wszystko zaistniało, to proszę Cię Bandyś o wiadomość ^.^

Pozdrawiam starych i nowych graczy :D
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Thievery for the UDK!!

Post autor: Przemek557 »

Jako że są gracze na T-F, którzy nie wchodzą na BCG czy też forum Tomcatsów, a informacja o Thievery Pro Mod o ile się nie mylę, nie była jeszcze tu zamieszczona, to polecam wszystkim byłym/przyszłym graczom lekturę tego tematu:

http://forums.blackcatgames.com/showthread.php?t=13317

Może rozpowszechnienie takiej informacji spowoduje jakieś powroty do TUT, czy też napływ nowych graczy :P
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery for the UDK!!

Post autor: Agnar »

No przyznam, że to co wysłałeś Przemek557 wygląda zachęcająco (mimo iż nie wszystko zrozumiałem). Faktycznie dość sporo ma się zmienić. Przyznam szczerze, że chętnie bym spróbował pograć w nowego TUT :D Będę tutaj zaglądał raz na jakiś czas i czytał nowości ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Grzechu
Ożywieniec
Posty: 114
Rejestracja: 30 sierpnia 2006, 14:51
Lokalizacja: Poznań

Re: Thievery for the UDK!!

Post autor: Grzechu »

Tu możecie zaglądać, to jest aktualny adres z moddb i tam będą updaty.
Jak zapewne zauważyliście zmienili silnik na CryENGINE 3 ten z Crysisa 2.
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ