Strona 1 z 2

Thievery 2 - work in progress

: 26 kwietnia 2013, 21:00
autor: grim_reaper
Nie wiem czy już słyszeliście czy nie, to zależy jak często odwiedzacie forum Black Cat Games ;)

Prace nad drugą częścią Thievery są w toku, potrzeba utalentowanych ludzi, którzy znają się na tworzeniu gier, modów, programowaniu, tworzeniu modeli, tworzeniu muzyki itp. Ogólnie chętnych, którzy chcą wziąć udział w tym projekcie, a nóż uda się go doprowadzić do końca, nie tak jak inne projekty Chiefa ;)

Więcej na ten temat tu:

http://forums.blackcatgames.com/showthread.php?t=13623

Pozdrawiam,

Grimmy

PS. w razie pytań znajdziecie mnie na najczęściej na Steamie ;)

Re: Thievery 2 - work in progress

: 27 kwietnia 2013, 20:25
autor: Hareton
Czy ktoś jeszcze gra w Thievery 1?

Re: Thievery 2 - work in progress

: 30 kwietnia 2013, 11:40
autor: Przemek557
Ludzie grający w Thievery UT to ostatnio bardzo rzadki widok. Thievery 2 jest sporą nadzieją, na ten moment - moim zdaniem - jedyną w miarę realną.

Re: Thievery 2 - work in progress

: 05 maja 2013, 21:49
autor: grim_reaper
Podłączam się do tego co napisał Przemek. Ostatnimi ludźmi którzy teoretycznie w miarę regularnie grali w Thievery byłam ja i Indus, jeśli była możliwość zapraszałam ludzi ze Steam'a do gry, ale często dołączali zbyt późno, albo wcale.

Bez Server Browsera Bandita to tez w sumie szybciej upadło...

Re: Thievery 2 - work in progress

: 06 maja 2013, 13:44
autor: Hadrian
W sumie ja mógłbym pograć, jakby była większa grupa i osoby chętne do podszkolenia mnie ;)

Re: Thievery 2 - work in progress

: 09 maja 2013, 21:26
autor: Maklo
Też bym w sumie wypróbował, bo nigdy nie grałem :P

Re: Thievery 2 - work in progress

: 20 maja 2013, 13:54
autor: Przemek557
Wszsytkie rzeczy jakie należy wiedzieć by zacząć grać w TUT, są dostępne na tym forum. Nowi gracze na pewno by się przydali.

Wszsytko wskazuje na to ze doszliśmy od momentu w którym nie można ot tak powiedzieć "a zagram sobie w Thievery, może bedzie Asylum", włączyć grę, wejśc na serwer, przywitać się i grać. Teraz na grę będzie trzeba się umawiać, zbierać chętnych, ustalać serwer, dzień i czas ( oile już na to nei jest za późno). Jeśli chętni będą, możemy próbować umawiać się na jakieś konkretne godziny. W takim wypadku mozemy mieć nawet z góry ustalone, stałe, możliwie dobrze zbalansowane drużyny. Dużo nie trzeba. Mając sześciu, czy nawet czterech graczy, można już grać naprawdę dobre rundy (moim zdaniem lepsze od 5v5, czy 4v4). Jedynym wymogiem jest tych kilku graczy. Na mnie można liczyć. Jeszcze co najmniej trzech :P .

Re: Thievery 2 - work in progress

: 20 maja 2013, 13:59
autor: Hareton
Gdzie można tanio kupić Unreal Tournament?

Re: Thievery 2 - work in progress

: 20 maja 2013, 14:08
autor: Przemek557
Na Steamie widnieje dość mało zachęcająca cena 9.90$. Można zakupić antologię (Unreal+Unreal:RTNP+UT+UT2004+Unreal II) za 20 złotych.
http://allegro.pl/unreal-anthology-nowa ... 38202.html

Ewentualnie można pobrać zainstalowane już Thievery z poniższego linku:
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?p=37074#p37074
wychodzi taniej :P

Re: Thievery 2 - work in progress

: 06 czerwca 2013, 23:53
autor: Przemek557
Przemek557 pisze:Na mnie można liczyć. Jeszcze co najmniej trzech :P .
Nikt?

Re: Thievery 2 - work in progress

: 07 czerwca 2013, 15:00
autor: WTaFa(Wraith)
ja

Re: Thievery 2 - work in progress

: 07 czerwca 2013, 16:46
autor: Hadrian
Jeśli ktoś chciałby pograć ze mną, niech pisze na PW ;)

Re: Thievery 2 - work in progress

: 08 czerwca 2013, 13:01
autor: WTaFa(Wraith)
Grimmy+Indus+Haxer+Adrian+ja=5
5-Grimmy-Indus-Haxer=2
skorygowania?

Re: Thievery 2 - work in progress

: 22 czerwca 2013, 17:05
autor: Hadrian
To co? Kto i kiedy może?

Re: Thievery 2 - work in progress

: 26 czerwca 2013, 13:55
autor: Daweon
Nie sądziłem, że ktoś nowy jeszcze się weźmie za tak starego moda. Generalnie Thievery swoje lepsze czasy ma już za sobą, więc nie spotkacie tam za dużo ludzi (to wada, bo wbrew pozorom najlepiej się gra z maks obsadzonymi miejscami), a nawet jeśli spotkacie to będą to bardzo doświadczeni gracze, tak więc czasami gra będzie dla was frustrująca.

Co do serwerów to za dużego wyboru nie macie. Dawno tam nie wchodziłem, więc dokładnie nie wiem, ale przed chwilą sprawdziłem i był tylko jeden. Przez jakiś czas w ogóle nie było więc nie spodziewałbym się, żebyście mieli z czego wybierać.

Mimo wszystko bardzo polecam wam tą grę. Thievery jest czymś zupełnie innym niż to w co dzisiaj się gra na multi. Poza tym jest sporo klimatu i swojska atmosfera. Myślę, że się do was dołączę (jeśli można), mam taki sentyment do tej gry, że muszę sobie ją przypomnieć.

Re: Thievery 2 - work in progress

: 06 lipca 2013, 15:30
autor: WTaFa(Wraith)
Kto i kiedy może? To co?

Re: Thievery 2 - work in progress

: 06 lipca 2013, 20:56
autor: Daweon
Dobrze by było się porozumiewać za pomocą PW, albo innego tematu, żeby nie śmiecić tego. Jeśli chodzi o mnie to do końca sierpnia jestem bardzo elastyczny i mogę się pojawić właściwie kiedykolwiek byście chcieli. Tylko niech mnie ktoś poinformuje o tym dzień przed.

Wracając do tematu, co ma zawierać nowa wersja Thievery? I czy dobrze rozumiem, że to ma być zmieniona wersja jedynki, czy zupełnie inny mod?

Re: Thievery 2 - work in progress

: 09 lipca 2013, 20:42
autor: Hadrian
Mały offtop. Zainstalowałem grę, mogę pograć. Ale jedno ale: gdzie są jakieś serwery? Gra mi żadnych nie znajduje.

Re: Thievery 2 - work in progress

: 09 lipca 2013, 22:57
autor: NiRa
Bo leżą i kwiczą. Nie wiem czy są włączane raz na jakiś czas czy nie, zapytajcie na BCG.
Albo sobie postawcie.

Re: Thievery 2 - work in progress

: 17 lipca 2013, 23:15
autor: WTaFa(Wraith)
Ostatni serwer - http://www.gametracker.com/server_info/ ... .101:7777/
Grim_reaper klan serwer zostanie usunięty przez lidera klanu.

Re: Thievery 2 - work in progress

: 18 lipca 2013, 08:44
autor: Hadrian
Tak, pojawia się on raz na jakiś czas. Grałem tam z dwa-trzy dni, nikt nie wszedł :cry:

Re: Thievery 2 - work in progress

: 19 lipca 2013, 13:32
autor: Daweon
No, ja też wczoraj trochę przysiadłem i nikogo nie było. Tak źle to chyba jeszcze nie było. Mimo tego dzisiaj (o ile będzie dostępy serwer) będę od 21:00 na minimum godzinę.

Re: Thievery 2 - work in progress

: 26 września 2013, 19:54
autor: Agnar
Swojski klimat w grze... Ostatnio jak grałem w TUT, to praktycznie wszyscy "starci" gracze mieli jakieś dziwne układy. Jedni obrażeni na drugich, jawne poniżanie drugiej osobie, ktoś się pojawił i nagle trzy osoby robiły logout, bo byli ze sobą skłóceni...

Tak jak ktoś napisał przede mną, czas TUT już minął. Fajnie się grało swego czasu jak wszyscy uczyli się w to grać. Potem to gra przypominała wyścigówkę na zasadzie "kto pierwszy do celu: strażnik, czy złodziej".

Niemniej jednak, jeśli są chętni nowi gracze, to jak najbardziej zachęcam do gry. Warunek jest taki, że tych nowych graczu musi być przynajmniej "trochę" a nie jedna albo dwie osoby.

No i taki mały cytat na koniec mojej wypowiedzi:

"Everything that has a beginning has an end..." ~ The Matrix: Revolutions

Re: Thievery 2 - work in progress

: 18 października 2013, 10:09
autor: Przemek557
Thievery 2 nieco się oddaliło, za to ostatnio na BCG Dalai (project lead) wrzucił interesującą grafikę opatrzoną dopiskiem "This year"

Re: Thievery 2 - work in progress

: 22 października 2013, 20:12
autor: Bandit
Mnie zastanawia, po co ta szopka z "1.7" i jakie osoby za tym stoją? Czy ktoś poważny robiłby takie podchody? Właściwie nie powinienem się dziwić z tego powodu, bo znam przeszłość Thievery i to jak było rozwijane albo raczej zwijane.

Być może pewnego dnia dalai chciał sobie pograć w TUTki i okazało się, że nikt już nie gra, więc wpadł na pomysł, że najprościej będzie wypuścić plotkę o TUT 1.7 żeby ściągnąć ludzi do gry.

Przypomnę, że już mieliśmy nieprzyjemną sytuację z łataniem błędów przez dalaiego. Mam na myśli załatany na szybkiego błąd, który pozwalał na szybsze strzelanie z kuszy. Naprawił go tak, że teraz dalej można szybciej strzelić, ale powoduje to utratę bełta. Na pewno nie raz byliście zdenerwowani z tego powodu, gdy z ekwipunku znikał wam np. fire bolt lub tag bolt. Jeśli dalai w ten sposób chce pomóc w popularyzacji gry to ja wysiadam.

Jeśli to jest jednoosobowa akcja to mam podstawy by sądzić, że nie wyjdzie z tego nic pozytywnego. Co innego, jeśli współpracuje z nim np. immortius. Wtedy można byłoby oczekiwać postępu. Ciekawe czy znaleźliby wspólny język?