Strona 1 z 8

Nocne pojedynki w Thievery

: 02 września 2003, 22:45
autor: Bandit
Pisze ten wątek z bardzo smutnego powodu. :cry: Skończyły się wakacje i trzeba się troche pomęczyć no ale zawsze na pociechę zostaje gra w Thievery na serwerze u Pabla. ->-> 217.96.2.13 <-<- Zaczynamy już jutro o 22:00. Wszystkich serdecznie zapraszamy. :wink:
Obrazek

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 04 września 2003, 02:04
autor: Pablo
Nie chcę nic mówić, ale dzisiaj (wczoraj) graliśmy prawie cztery godziny, już dawno tak nie było 8-) .

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 04 września 2003, 14:42
autor: Acolithus
Wczoraj bylo bardzo fajnie a dzis spalem na pierwszej lekcji :diab4: - na serio. Mam mala propozycje zebysmy jak gramy to bysmy grali od 21,30 (nie dotyczy piatku i soboty) bo znow moge nie wyrobic.

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 04 września 2003, 15:58
autor: peter_spy
Generalnie było świetnie, szkoda tylko że nie mogłem być wcześniej, ale i tak się cieszę, że zdążyłem. Jakby co to j dzisiaj stawiam server, powininen być widoczny na zakładce Thievery. Start servera o 23.30. Jakby coś się miało zmienić to dam znać.

Aha, byłbym zapomniał, Pablo, załóż sobie bdbmapvote303, bo wczoraj nie można było głosować (ustaw sobie tego mutatora: double-click i jako "always use this mutator configuration")

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 04 września 2003, 18:26
autor: Bandit
Sorki Judith ale nie wyskakuj z takimi propozycjami, że stawiasz server bez umawiania sie z graczmi z polski ( samo napisanie na forum nie wystarczy ) bo jak postawisz to pewnie pojawi się całe nic najwyrzej ktoś z zagranicy. O i jeszcze jedno Pablo miał te głosowanie na mapki ale ono jest przystosowane bardziej do UT i Thievery nieraz sie walą. Ja też jestem za wcześniejszym graniem bo wczoraj dostałem opieprz od mamy, że gram po 22:00 :cry: I jeszcze jedno mutatora do głosowania, którego używamy jest w wersji BDB Map Vote 302. A najnowszy w BDB MapVote 304. Nieweim może lepiej działa niż ten 302 trzeba sprawdzić. Jeśli mnie od kompa nie wygonią to z chęcią pojawię się na twoim serwerze. :wink:

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 04 września 2003, 23:37
autor: peter_spy
Sorki, przed chwilą wróciłęm z Zapiecka, server będzie postawiony o północy...

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 04 września 2003, 23:40
autor: peter_spy
A tak poza tym Bandit to nie bardzo wiem o co Ci chodzi, po prostu jak odpalam sobie Thievery w nocy to zawsze jest to server multi, jak się ktoś zjawi to miło, jak nie to jakoś przeżyję grając z botami - a ty mi tu wyskakujesz z tekstem jak jakiś napuszony klanowiec, or sth - trochę więcej luzu, co? :wink:

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 05 września 2003, 00:09
autor: Bandit
Ja myśle po prostu inaczej. Jak chce grać to nie stawiam serewra tylko gram na zagranicznym. Tak jest dużo prościej, wygodniej i wie sie ze się w ogóle z kimś zagra a jak miałbym stawiać serwer to wole już grać z AI bo zazwyczaj pojawia sie max 1 osoba jak sie postawi taki serwer (mało znany itp.) A jak już mam stawiać to umawiam sie z kimś konkretym na G-G tobie to też radze :wink:

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 05 września 2003, 00:48
autor: Bandit
Hmm.. no ja jakoś nie widze tego twojego serwera :( Jeśli masz stałe IP to lepiej podaj. Będzie wtedy wieksze prawdopodobieństwo, że następnym razem uda mi sie wejść do gry.

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 05 września 2003, 01:13
autor: Pablo
Uwaga :!: :!: :!:

Zmieniamy godzinę rozpoczęcia naszych spotkań na 21:00. Od tej pory widzimy się w każdą środę i piątek o tej właśnie godzinie :!: :!: :!: .

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 05 września 2003, 01:36
autor: peter_spy
Bandit, u mnie jest chyba coś nie tak... tzn. mam internet przez kablówkę (server proxy) i za cholerę nie moge skumać jaki mam adres IP, bo wyświetlają się różne. Poza tym być może to wina właśnie takiego ustawienia sieci, ale zawsze na zagranicznych serverach mam pinga dobijającego nimal do tysiąca, :roll:. Dlatego gram tak a nie inaczej, niestety... Chociaż server Pabla był całkiem całkiem, nie przekraczał 150...

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 05 września 2003, 18:30
autor: Bandit
O to trzeba było tak odrazu teraz Cię rozumniem. I współczuję bo jak tak to masz całkiem do dupy. A i serwera nie postawisz takiego żeby było go widać na zakłądce z innym tak samo ma Pablo. Wszystko przez sieć. Aby postawiony serwer był wyświetlany wraz z innym trzeba być podłączonym bezpośrednio do interneru a nie przez sieć ani router i inne tam takie. Naprztykłąd jak ja postwie serwer to jest na zakłądce wraz z inymi bo mam swój ISDN. Jeśli chcesz jeszcze stawiać serwer to będziesz musiał podać IP bo w innym przypadku nawet nie będzie jak się dostać na twój serwer. Jesli uzywasz Win 98 w co wątpie bo ten system to szajs to tam wystarczy wpisać komende w Start->Uruchom winipcfg
Tam pisze jaki się ma aktualnie przydzielony IP. W XP też coś takiego jest tylko, że jeszcze nie wiem jako to się uruchamia bo pracuje na XP dopiero od tygodnia ale mogę z całą pewnością polecić go każemu XP Profesional oczywiście bo od wersji "Home" radze się trzymać z daleka :!!:

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 05 września 2003, 19:21
autor: peter_spy
A wiesz, to ciekawe, bo z tym jest różnie - czasami wpadają do mnie goście z Ameryki na przykład - czyli jakoś ten server widzą... Tyle że zaraz spadają stwierdzając, że tak wesołego pinga to od wieków nie mieli, :wink:

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 05 września 2003, 20:48
autor: Bandit
Widać amerykańce mają swoje sposoby albo odpowiedni program do wyszukiwania takich srwerów jak Twój.

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 05 września 2003, 23:57
autor: Acolithus
Dzis graloby sie calkiem fajnie gdyby nie lagi teleporty :wink: i resety kompa. :(

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 06 września 2003, 01:32
autor: Bandit
Już grzeje w piecyku screny z naszej rozgrywki. Brakuje mi tylko jednego bo niezdązyłem zrobić. Chodzi o mapkę Nostalgię na której garłęm ja i Pablo jako złodzieje a całą reszta nas ganiała. Oczywiście wygraliśmy. Guardy to są w ogóle take nie myslące storzenia :P

Po paru minutach zapisywania plików jpg.

No to co mam to zajmuje aż 1,25 MB tak więc sądze, że na forum nie ma sensu tego dawać wrzuce to na edysk tam gdzie muzyczki tylko w oddzielnym katalogu.
nick:thiefage2
hasło:thiefage2

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 08 września 2003, 10:13
autor: Bandit
Tak sobie wykombinowałem, że od środy będziemy nagrywali dema z gry. Czyli filmiki. Dziś z Krisem sobie to przećwiczymy i zobacze czy sam będę mógł je nagrywać czy Pablo będzie się męczył.

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 08 września 2003, 21:57
autor: Bandit
No i kurde dupa nie będzie pewnie demek bo tylko serwer może je nagrywać. Trzeba poprosić Pabla :)
Przypominam gramy już w tę środe o 21:00 :!!:

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 09 września 2003, 01:14
autor: Pablo
No ja bardzo chętnie mogę nagrywać te filmy, tylko nie bardzo jestem pewien czy to ma sens. Kilkugodzinny film może spokojnie zajmować nawet ok. 100 mb i tu się rodzi podstawowe pytanie: kto to będzie miał ochotę ściągnąć i skąd ?. Poza tym to z pewnością wpłynie niekorzystnie na działanie serwera a raczej na jego wydajność, bo przy ośmiu graczach niestety odczuwam pewne niedostatki płynności gry. Nie jest to nic wielkiego, ale niewątpliwie wpływa na komfort gry. To swoją drogą jest dziwne, bo nie sądzę żeby była to wina klasy mojego kompa, bo poza kartą graficzną można by chyba z powodzeniem odpalić na tym dooma3, ale wydajności Thievery, która notabene nie jest powalająca. Pewnie serwer dedykowany rozwiązał by ten problem, ale niestety to wyjście z sytuacji nie jest nam dane. Mogę obiecać, że sprawdzimy jak nagrywanie tych filmów będzie wyglądało w praktyce, ale osobiście twierdzę, że to chyba zbędny gadżet.

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 09 września 2003, 18:39
autor: Bandit
No masz racje Pablo ale filmiki bedą nagrywane na każej mapce oddzielnie i taki pojedyńczy plik może zająć około 5 MB. A taki plik można skompresować i wysłąć na edysk. Kto będzie chciał to sobie obejrzy. Najczęsciej będą to pewnie sami gracze bo do oglądania takiego filmu trzeba mieć Unreal Tournament z Thieverami. Trzeba też spojrzeć na to z innej strony. Po obejrzeniu takiego filmu ktoś kto nie jest jeszcze wprawiony w grze będzie kapował o co chodzi na mapkach. :)
Komendy do demek:
DEMOREC NAZWA - nagrywa demo
STOPDEMO - zatrzymuje nagranie ( bez tego demo się nie nagra ).
DEMOPLAY NAZWA - odtwarza demo

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 10 września 2003, 23:44
autor: Bandit
No co by tu powiedzieć o dzisiejszej grze. Pablo chyba znowu ma problemy z siecią albo jeszcze coś gorszego... aaa :!!: ale lipa właśnie napisał do mnie Kris, że on postawił server :lol: A ja grałem z PiotrSem, Willisem, i innymi ludzmi z zagranicy na moim serwerze z 2 pół godziny :lol:
Mniejsza o to mam nowy mutator do głosowania trzeba go przetestować http://vox.one.pl/~rush/bdbmapvote304.zip
I wiem też przynajmniej, że na moim serwerze może grać max 5 graczy bo jak jest więcej ludzi to zaczyna rosnąć wszystkim ping. :(

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 11 września 2003, 18:34
autor: Acolithus
a u Krisa gralo sie dobrze pomimo ze byly 4 osoby ja Kris Jimmy i Pikel

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 11 września 2003, 18:42
autor: Pablo
Szkoda, że nie próbowaliście się połączyć mimo, że nie miałem opisu na gadulcu. Następnym razem radzę sprawdzić, czy serwer przypadkiem nie stoi a nie zwalać winę na moją biedną sieć :wink:. A jak by przypadkiem gadulec padł to co :?:. Ech widzę, że bezemnie to ani rusz :P.

Re: Nocne pojedynki w Thievery

: 11 września 2003, 18:47
autor: Bandit
:P :P :P :P A nam się grało zajebiście :P :P :P :P
Właściwe to jakbym postawł serwer na włączonych dwóch kanałach to pingi pewnie były by jak u Pabla i przy 10 graczach albo i lepsze :P

Mapki które warto ściągnąć

: 11 września 2003, 18:53
autor: Bandit
Tu wypisze mapki, które możecie ściągnąć. Nie musicie tego robić ale jeżeli chcecie grać w Thievery to może się okazać, że bez nich nie będzie w ogóle gry. Kiedyś np. graliśmy prawie tylko na najnowszych. Teraz co prawda już tak nie jest ale niektóre mapki są godne uwagi i podejrzewam, że znów zaczniemy na nich grać.
A więc tak:
CountryAbode - fajna mapka na tryb 1 vs 1 czyli w sumie jest bardzo dobra do gry przy małej ilości graczy.
Semaiyo - opis jak wyżej. Tą mapkę zamieszczę na forum bo nie ma skąd jej ściągnąć. :arrow: http://republika.pl/thievery/Bandit/TH-Semaiyo.rar
Potrzebne mapki ściągniecie z: http://www.tears-of-blood.com/maps.html

A oto mapy, które powinniście ściągnąć:
_______Nazwa mapy__________________ Plik____________________
Ancient Excavated Ruins -|-----Th-AncientRuins.unr
Arachnophobia------------|-----Th-Apache-V1.unr
The Archery Tournament---|-----Th-Archery.unr
Lord Bafford's Manor ----|-----Th-Bafford.unr
Breandor Manor-----------| ----Th-Breandor.unr
Country Abode -----------|-----Th-CountryAbode.unr
Business District Docks--|-----Th-District.unr
Intercept ---------------|-----Th-Intercept.unr
Count Moriarty's Keep ---| ----Th-Keep3.unr
Kings of the Desert -----|-----Th-Kingsofthedesert_Final.unr
Semaiyo------------------|-----Th-Semaiyo.unr
Souls Harbor ------------|-----Th-SoulsHarbor.unr
Paying Sins -------------|-----Th-ToB_Payback.unr

Jest jeszcze jedna mapka co prawda nie do multiplayera ale do poduczenia się Thieverów. Jest na niej sporo różnych bajerków np. latarka.
Thievery Tutorial | TH-tut.unr