ThieveryUnrealEd - problemy
ThieveryUnrealEd - problemy
Siedzę sobie dzisiaj nad UEd'em i po dłuższym czasie mam z nim pare problemów - np. dlaczego czasami po dodaniu, albo zduplikowaniu jakiegoś elementu architektury, jedna lub więcej tekstur otoczenia zmienia kolor na czarny, albo znika? Aha i w jaki sposób dodać lens flare? Teoretycznie powinna być widoczna po tym co zrobiłem a nie jest... Aha, posiadam wersję TH 1.4 Piotrze może ty wiesz albo ktoś z Thievery-maniaków?
Re: ThieveryUnrealEd - problemy
Chętnie bym Ci pomógł i może nawet znam odpowiedzi na twoje pytania ale teraz niesty nie mam zabardzo czasu bo szykuję się do gry jak to na maniak przystało
Jedno co mogę Ci polecić to lekcje UnrealEDa:
http://cued.unreal.pl/
http://www.tearsofblood.com/downloads/t ... essons.zip
Jedno co mogę Ci polecić to lekcje UnrealEDa:
http://cued.unreal.pl/
http://www.tearsofblood.com/downloads/t ... essons.zip
Re: ThieveryUnrealEd - problemy
Ech, jedne problemy rozwiązane, to pojawiają się drugie, Nie wiedzieć zupełnie dlaczego, ale daje się przechodzić przez drzewa, jakby ich nie było - udało mi się rozwiązać ten problem dla przedmiotów typu ławy, krzesła, natomiast w przypadku drzew ta metoda nie działa...
Re: ThieveryUnrealEd - problemy
Z teksturami miałem podobny problem, po kilkakrotnym skopiowaniu elementu okazało się, że tekstura jest zła, [np. w moim demie Ucieczka, mocowania pochodni w lewym skrzydle] i co najciekawsze w edytorze w podglądzie tekstur było w porządku.
W przypadku przenikania, zmieniłeś prawdopodobnie opcje w Properties-> Collision, a jak to nie pomaga w przypadku drzew, to może zamień najpierw na brush [tylko nie wiem czy to takie proste] a później dodaj dany element, pamiętam, że miałem problem z zamianą łóżka w ruchomy mover.
W przypadku przenikania, zmieniłeś prawdopodobnie opcje w Properties-> Collision, a jak to nie pomaga w przypadku drzew, to może zamień najpierw na brush [tylko nie wiem czy to takie proste] a później dodaj dany element, pamiętam, że miałem problem z zamianą łóżka w ruchomy mover.
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: ThieveryUnrealEd - problemy
Hmmm.. znalazłęm wyjście, ale niezbyt mądre, - Zrobić w miejscu pnia w miarę wysoki prostopadłościan i we właściwościach jego tekstur ustawić "invisible". Traktuję to jako rozwiązanie zastępcze, dopóki nie wymyślę czegoś innego...
Re: ThieveryUnrealEd - problemy
Można również dodać coś takiego jak BlockAll [Class"Engine.BlockAll"]
tylko nie mogę znaleźć ścieżki do tego
tylko nie mogę znaleźć ścieżki do tego
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: ThieveryUnrealEd - problemy
Co ciekawe udało mi sie wywołać "nie przenikanie" we wszyskich przedmiotach poza drzewami, . Ale to jeszcze nic, mam teraz dla was prawdziwe wyzwanie - jak zrobić autonomicznie poruszające się dynamiczne światła z flarą? Sam już wpadłem na jedno rozwiązanie, jednakże nie do końca satysfakcjonujące. Ciekawe co wy wymiślicie, .
Heeelp!
No to się teraz ugotowałem na twardo... Miałem reinstalkę systemu i wywaliłem katalog z UT w którym była moja TH. Kopie TH mam na szczeście gdzie indziej, ale problem jest innego typu - plik z dzwiękami własnej roboty poszedł się rąbać... . Zupełnie o nim zapomniałem... Czy da się jakoś otworzyć mój projekt w UED i ominąć jednocześnie to, że wykorzystuje ten plik? Jesli nie to jestem skończony....
Re: ThieveryUnrealEd - problemy
Może podstaw inne pliki dźwiękowe zmieniająć jedynie ich nazwy ? Jeżeli oczywiście pamiętasz jak sie nazywały.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: ThieveryUnrealEd - problemy
Ja też bym ci polecił zrobić tak jak napisał ci Timon. A na przyszłość radziłbym trzymanie ważnych rzeczy na innych partycjach niż C. UT możesz przecież zainstalować na D tam zawsze twoje pliki będą bezpieczniejsze. Tymczasem zrób według pomysłu Timona stwórz plik lub pliki UAX o takiej samej nazwie i wstaw do nich, jakieś dźwięki o takich samych nazwach same dźwięki wydaje mi się mogą być inne najważniejsze są nazwy. Jeśli to nie zadziała to daj znać ja mogę się zaoferować do pomocy po przy szukaniu innych sposobów na rozgryzienie tego problemu musi przecież być jakiś sposób.
Kris
Re: ThieveryUnrealEd - problemy
Uwaga Uwaga na nowo ruszyło Polskie Centrum Unreal Editor http://cued.unreal.pl/
Judith zarejestruj się i tam zapytaj. Napewno udzielą Ci odpowiedzi!
Judith zarejestruj się i tam zapytaj. Napewno udzielą Ci odpowiedzi!