ThieveryUnrealEd - problemy

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: peter_spy »

Siedzę sobie dzisiaj nad UEd'em i po dłuższym czasie mam z nim pare problemów - np. dlaczego czasami po dodaniu, albo zduplikowaniu jakiegoś elementu architektury, jedna lub więcej tekstur otoczenia zmienia kolor na czarny, albo znika? Aha i w jaki sposób dodać lens flare? Teoretycznie powinna być widoczna po tym co zrobiłem a nie jest... Aha, posiadam wersję TH 1.4 Piotrze może ty wiesz albo ktoś z Thievery-maniaków?
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: Bandit »

Chętnie bym Ci pomógł i może nawet znam odpowiedzi na twoje pytania ale teraz niesty nie mam zabardzo czasu bo szykuję się do gry jak to na maniak przystało :P
Jedno co mogę Ci polecić to lekcje UnrealEDa:
http://cued.unreal.pl/
http://www.tearsofblood.com/downloads/t ... essons.zip
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: peter_spy »

Ech, jedne problemy rozwiązane, to pojawiają się drugie, :) Nie wiedzieć zupełnie dlaczego, ale daje się przechodzić przez drzewa, jakby ich nie było - udało mi się rozwiązać ten problem dla przedmiotów typu ławy, krzesła, natomiast w przypadku drzew ta metoda nie działa...
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: PiotrS »

Z teksturami miałem podobny problem, po kilkakrotnym skopiowaniu elementu okazało się, że tekstura jest zła, [np. w moim demie Ucieczka, mocowania pochodni w lewym skrzydle] i co najciekawsze w edytorze w podglądzie tekstur było w porządku.

W przypadku przenikania, zmieniłeś prawdopodobnie opcje w Properties-> Collision, a jak to nie pomaga w przypadku drzew, to może zamień najpierw na brush [tylko nie wiem czy to takie proste] a później dodaj dany element, pamiętam, że miałem problem z zamianą łóżka w ruchomy mover.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: peter_spy »

Hmmm.. znalazłęm wyjście, ale niezbyt mądre, :roll: - Zrobić w miejscu pnia w miarę wysoki prostopadłościan i we właściwościach jego tekstur ustawić "invisible". Traktuję to jako rozwiązanie zastępcze, dopóki nie wymyślę czegoś innego...
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: PiotrS »

Można również dodać coś takiego jak BlockAll [Class"Engine.BlockAll"]
tylko nie mogę znaleźć ścieżki do tego :cry:
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: peter_spy »

Co ciekawe udało mi sie wywołać "nie przenikanie" we wszyskich przedmiotach poza drzewami, :?. Ale to jeszcze nic, mam teraz dla was prawdziwe wyzwanie - jak zrobić autonomicznie poruszające się dynamiczne światła z flarą? Sam już wpadłem na jedno rozwiązanie, jednakże nie do końca satysfakcjonujące. Ciekawe co wy wymiślicie, :wink:.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Heeelp!

Post autor: peter_spy »

No to się teraz ugotowałem na twardo... Miałem reinstalkę systemu i wywaliłem katalog z UT w którym była moja TH. Kopie TH mam na szczeście gdzie indziej, ale problem jest innego typu - plik z dzwiękami własnej roboty poszedł się rąbać... :shock:. Zupełnie o nim zapomniałem... Czy da się jakoś otworzyć mój projekt w UED i ominąć jednocześnie to, że wykorzystuje ten plik? Jesli nie to jestem skończony.... :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: timon »

Może podstaw inne pliki dźwiękowe zmieniająć jedynie ich nazwy ? Jeżeli oczywiście pamiętasz jak sie nazywały.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Kris
Bełkotliwiec
Posty: 20
Rejestracja: 14 października 2002, 06:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: Kris »

Ja też bym ci polecił zrobić tak jak napisał ci Timon. A na przyszłość radziłbym trzymanie ważnych rzeczy na innych partycjach niż C. UT możesz przecież zainstalować na D tam zawsze twoje pliki będą bezpieczniejsze. Tymczasem zrób według pomysłu Timona stwórz plik lub pliki UAX o takiej samej nazwie i wstaw do nich, jakieś dźwięki o takich samych nazwach same dźwięki wydaje mi się mogą być inne najważniejsze są nazwy. Jeśli to nie zadziała to daj znać ja mogę się zaoferować do pomocy po przy szukaniu innych sposobów na rozgryzienie tego problemu musi przecież być jakiś sposób.
Kris
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: ThieveryUnrealEd - problemy

Post autor: Bandit »

Uwaga :!!: Uwaga :!!: na nowo ruszyło Polskie Centrum Unreal Editor :arrow: http://cued.unreal.pl/
Judith zarejestruj się i tam zapytaj. Napewno udzielą Ci odpowiedzi! :wink:
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ