Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 wrz 2003 21:45 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2002 21:57
Posty: 2041
Lokalizacja: Rzeszów
Koniec wakacji, czas zabrać się za naukę :wink:
Na stronie, której adres podał Bandit http://cued.unreal.pl znalazłem lekcje dotycząca okien i szyb.
Oto efekty, co można zmienić?
:arrow: http://republika.pl/thievery/PiotrS/TH-tut_okna.zip

_________________
Pozdrawiam
PiotrS


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lis 2003 15:16 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 paź 2002 17:23
Posty: 4355
Lokalizacja: Szczytno
Mam mały problem z tymi tłukącymi się oknami. Robię szybę z sheet'a i brush'a. Ale potem nie mogę zrobić z tego mover'a tak żeby był to jeden obiekt połaczony z obydwu. Wie ktoś jak to połączyć w jedno?

_________________
:chase: :shoot: :guard:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lis 2003 19:41 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 paź 2002 17:23
Posty: 4355
Lokalizacja: Szczytno
Rozwiązałem swój problem kopiując mover'a z innej mapki ale nadal nie wiem jak połączyć brush'a z sheet'em w jeden mover :?

_________________
:chase: :shoot: :guard:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Teraz jest 13 lis 2018 19:43


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: