Tłukące się szkło: Th-tut_okna

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Tłukące się szkło: Th-tut_okna

Post autor: PiotrS »

Koniec wakacji, czas zabrać się za naukę :wink:
Na stronie, której adres podał Bandit http://cued.unreal.pl znalazłem lekcje dotycząca okien i szyb.
Oto efekty, co można zmienić?
:arrow: http://republika.pl/thievery/PiotrS/TH-tut_okna.zip
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tłukące się szkło: Th-tut_okna

Post autor: Bandit »

Mam mały problem z tymi tłukącymi się oknami. Robię szybę z sheet'a i brush'a. Ale potem nie mogę zrobić z tego mover'a tak żeby był to jeden obiekt połaczony z obydwu. Wie ktoś jak to połączyć w jedno?
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Tłukące się szkło: Th-tut_okna

Post autor: Bandit »

Rozwiązałem swój problem kopiując mover'a z innej mapki ale nadal nie wiem jak połączyć brush'a z sheet'em w jeden mover :?
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ