TH-Kamasutra

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Kris
Bełkotliwiec
Posty: 20
Rejestracja: 14 października 2002, 06:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Kris »

Jimmy szczerz i bez bicia się przyznaje, że nie wiem, o co chodzi z tym teleportowaniem. Jak zaglądam do mapy z pod edytora to tam nic nie widzę, co by to powodowało. Jestem przez to trochę zakłopotany, bo nie wiem gdzie szukać błędu tak, więc przy okazji zwracam się o pomoc do osób znających się na tym edytorze. Jak mi Pablo o tym powiedział to byłem w szoku. Ja na tej mapce sporo grałem, ale mi się to nie zdarzyło, może, dlatego że na singlu. Pablo się skarżył też na nasze Thievery, że coś chyba się z nim popsuło i trzeba będzie go zainstalować od nowa, bo was wywalało z serwera i było jeszcze kilka innych błędów. Nie wiem, ale morze to, dlatego błędnie załadowało mapę i tak się działo. Ja do robienia map mam osobną instalację TH i z pod niej grałem i tam wszystko hula bez błędnie.Wczoraj obserwowałem na końcu jak Pablo grał z Piotrem i nie skarżyli się na to. Niestety nie widziałem tych wcześniejszych rozgrywek, bo byłem w pracy, dlatego nie bardzo wiem, co o tym myśleć. Wydaje mi się, że będę potrzebował jednego chętnego do przetestowania i sprawdzenia, czy to błąd mapy czy jakiś inny chochlik. O ile będzie w stanie to postaram się usunąć ten zgrzyt.
Kris
Awatar użytkownika
Jimmy
Akolita
Posty: 140
Rejestracja: 13 września 2003, 21:35

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Jimmy »

Rzeczywiście, mapka jest bez zarzutu w trybie solo. Zobaczymy jak będzie się na niej grało po porządkach u Pabla (Pablo, robisz porządki na swoim kompie do piątkowych rozgrywek, prawda? :) ).

I jeszcze raz dzięki za super (i coraz lepszą) mapkę. Teraz gra się wyśmienicie każdą z klas postaci, nawet szczurem :lol: .
Grove Street 4 life!
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Pablo »

No postaram się :P. Mam nadzieje, że przynajmniej nie będzie mi wywalało thievery. Niestety problem z utratą połączenia nie zależy odemnie, bo okazało się, że to coś z połączeniem kafejka -> reszta świata, więc muszę się zdać na szybką diagnozę i naprawę tego problemu przez tych matołków, niestety tempo mają słabe :roll: .
Pablo
Kris
Bełkotliwiec
Posty: 20
Rejestracja: 14 października 2002, 06:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Kris »

Czy ktoś może mi opisać tu na forum jak wygląda problem z teleportowaniem się na mojej mapie. Pablo mi mówił, że ktoś skarżył się na tą skrzynię na dole koło kuchni i że to przez to tak się dzieje. Nie bardzo wiem, o co w tym wszystkim chodzi a rozgrywek nie dam rady oglądać, bo z reguły jestem wtedy w pracy. Niech ktoś napisze w miarę możliwości jak to się dzieje. Podobno graliście chwilę bez problemu a dopiero po chwili to się zaczęło, może ktoś się domyśla, co to wywołuje. Piszcie wszystko, co z tym związane każda informacja może się przydać.
Kris
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: TH-Kamasutra

Post autor: PiotrS »

Nie wiadomo jak to wszystko opisać, jest problem w pobliżu skrzyni i głównych drzwi, proponuje, usuń skrzynie albo przynajmniej mover [zostaw ją otwartą bez wieka]. Nazwij mapę np. Kamasutra_test a w środę przetestujemy, albo znajdź przynajmniej 2-3 chętnych, to sprawdzimy wcześniej, ja jestem codziennie 22-24.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Ja już zająłem się tę skrzynką a raczej "moverem" do środy mapka będzie gotowa...mam nadzieję :wink:
Albo nie narazie zrobie poprawiona wersje ale jeszcze nie końcową. Udostępnie ją we wtorek a zagramy na niej w środe ok :?:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Dobre Kamka już jest na edysku jutro gramy :!!: :wink:
Nick: thiefage3
Hasło: thiefage3
:arrow: http://republika.pl/thievery/Bandit/Th- ... _build.rar
Mam jeszcze taki pomysł żeby zrobić mapke albo nawet ulepszać Kamasutrę pomysłami wszystkich. Np. Ktoś na forum napisze co chciałby żeby było a ja to zrobię. :D
Ostatnio zmieniony 08 listopada 2003, 18:16 przez Bandit, łącznie zmieniany 1 raz.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Jimmy
Akolita
Posty: 140
Rejestracja: 13 września 2003, 21:35

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Jimmy »

Dodaj drugie piętro do domku Kamasutry i schody przeciwpożarowe jako nowe wejście! :D
A poza tym, to udostępnij w jakiś sposób swoją mapkę biednemu staremu Jimmy'emu, któremu eDysk wypadł. :wink:
Grove Street 4 life!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Mam takie dziwne wrażenie, że te moje poprawki na kamasutrze nie wszystkim sie podobają. :evil: Napisze więc dokładniej co zmieniłem a co poprawiłem.
No to tak. Najwięcej czasu zeszło mi ze skrzynkami bo najpierw chciałem zrobić je tak żeby można było się w nich chować ale potem okazało się, że wieko skrzynki lubi płatać figle i musiałem zmieniać kąt nachylenia, wielkość itp. Miałem też taką skrzynkę która lubiła "przyciągać" i niechciała puścić a kolejna odżucała mnie na kilka metrów. No ale po wielu probach udało mi się osiągnąć kompromis pomiędzy dobrym wyglądem i funkcjonalnością.
Na drugim miejscu pod względęm czasu jakiego potrzebowałem, uplasowało się poprawianie textur. Jeśli ktoś jest ciekawy co poprawiłem to wystarczy odpalić najpierwsz Th-Kamasutre i obejrzeć ja dokładnie a potem Th-Kamasutre_build i porównać. Jeśli ktoś niezauważy zmian to jest ślepy. :evil:
Następnie zabrałem się za detale czyli:


- zrobiłem teraz tak, że można zgasić każdą świecę na mapie.

- wyrównałem flary i pochodnie oraz pomniejszyłem je bo inaczej Kamasutre pochłoną by pożar :!!:

- niektóre textury pozamieniałem na moim zdaniem lepiej pasujące do reszty.

- zrobiłem miejsce na piwnicę a wejście do niej jest w kuchni. Z dywanem dam sobie spokój, chociaż myślałem żeby pod nim coś schować np. monety. :-)

- jest też strych. Można do niego wejść w dwóch miejscach. Jedno wejście umieściłem nad windą a drugie jest w magazynku z bronią. Jest tam drabina ale można wejść też po drzwiach.

- teraz na Kamasutrze można otworzyć praktycznie wszystkie okna, które prowadzą do głównego domu. Przy okazji poprawiłem parapety.

- podniosłem górną część mapy i można teraz chodzić po dachu.

- starałem się poustawiać tak przedmioty żeby było więcej miejsc do schowania się. Oczywiści nie przesadzałem bo wyszedłby mi poligion dla złodzieji ( O! właśnie kto zrobi mapkę ćwiczebną dla złodzieji i może guardów? Przydało by się coś takiego dla początkujących a i dla zaawansowanych po dłuższej przerwie też było by dobrym rozwiązaniem ).

- ustawiłem trochę inaczej skrzynie są teraz bardziej funkcjonalne. Te duże na zewnątrz.


I jeszcze jedno jak ja kombinuje cos przy mapce to staram się robić tak żeby można było używać tricków a sama mapkę robię tak żeby była jak najrealistyczniejsza. Moge powiedzieć, że sam odkryłem ich już 3 ale nie powiem jakie one są bo to pomaga w grze :P:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Acolithus
Mechanista
Posty: 424
Rejestracja: 12 maja 2003, 18:35
Lokalizacja: Myślenice

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Acolithus »

mi sie wersja poprawiona bardziej podoba :D
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Dzięki Daniel bo już myślałem, że jakaś lipa wyszła z teych moich poprawek.
o i jeszcze jedno nieco spolszczyłem skrzynki i okna :D
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Pablo »

Niech pomyślę o kogo chodzi 8-). Nic mi do tego co, robisz z Kamasutrą, ten chłód będący w naszej ostatniej pogawędce dotyczącej kamasutry wynikał raczej z twojego przedstawienia sprawy. Odniosłem wrażenie jak by Kris popełnił mapkę , a Ty "biedactwo" musiał teraz po nim sprzątać. To niezbyt miłe podejście. Mapka jest taka, jaka jest, Kris oprócz poprawienia błędu ze skrzynią nie będzie nic wiecej koło niej robił bo uważa ją za historię. To czy będziemy grać na wersji Krisa czy nie, nie ma żadnego znaczenia, tak jak twoje zdziwienie, że on sam będzie chciał w swojej wersji poprawić błąd ze skrzynią :wink:.
Pablo
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Jakie tam znowu ździwienie poprostu pomyśl logicznie! Po co Kris ma poprawiać skrzynie jak na mojej ( mojej w sensie prawki :!!: ) wersji skrzynia jest OK. I jeszcze jedo musiał bym robić wtedy wsztsko od nowa. Ktoś tu :evil: "masa brzydkich słów" ( nie pisze ich bo niewypada, pozatym przekroczyłem chyba już limit :lol: ale pierwsze słowo to te na "K" oczywiście ) niedocenia mojej pracy tak jakby to było nic?!
Zresztą mnie to tam wali czy chcecie grać na mojej wersji jak będę chciał to sobie zagram z kimś na niej 1 vs 1 bo tak jest najciekawiej :!!:
A poprawki robie tylko i wyłącznie dla dobra mapy.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Pablo »

Bo Ty nie możesz zrozumieć jednej rzeczy, że nie otrzymałeś od Krisa wyłączności na tą mapkę. Rób swoją wersję, ale Krisa wersję zostaw w spokoju. Nie powinieneś decydować, co On może zrobić ze swoją mapką a co nie i dziwić się, że mi się to nie podoba, nie mówiąc już o udowadnianiu mi zasadności Twojego zdania. Tu nie chodzi o docenienie Twojego wkładu w poprawę mapki, tu się mylisz, bo trudno nie docenić poprawek, które coś wnoszą do mapki (nawet doceniam Twoje chęci!!!), tylko w takim przypadku trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy przypadkiem to nie robi się już inny projekt. Kris miał pewne założenia, które zrealizował w 100% w mapce i uznał, że jest zakończona (błąd ze skrzynią wyszedł w praniu i będzie poprawiony) i nie masz żadnego prawa przedstawiać jego pracy jako wybrakowane dzieło a co gorsza oskarżać o niechlujne wykonanie, bo tym niestety trąciło podczas naszej rozmowy na gg. Masz bazę w postaci mapki Krisa i możesz zrobić z tego nawet Flats, ale nie wykorzystuj tego przeciwko Niemu, to nie fer. Niestety użytkownicy forum nie wiedzą wszystkiego, co mi pisałeś na gg i nie mają możliwości obiektywnie popatrzyć na ten problem, a może szkoda, bo może w większej grupie osób wyperswadowalibyśmy Ci podstawowe zasady przyzwoitego zachowania się wobec ludzi, którym powinieneś być za coś wdzięczny a nie robić im koło pióra. Mam nadzieję, że Kris odezwie się niebawem i wyjaśni sprawę, jak narazie pochłonięty jest kolejnym projektem :D .

Acha, Bandit, bez urazy, to poprostu moje zdanie :wink: .
Pablo
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Przesadzasz Pablo ale dobra niech moje wersje będą innymi mapkami zmieńmy może nawet nazwe na jakąś zupełenie inną żeby nie było tych pomyłek. Jaką nazwę proponujecie? I ja nie wytykam Krisowi błędów tylko starałem się Ci wytułmaczyć, to że poprawki na tej mapie są konieczne ( z mojego punktu widzenia. Innym np. niektóre tekxtury mogły nie przeszkadzać) bo jak przyjrzysz się mapce w edytorze to widać, że to i tam to jest do poprawy. Tak właściwie to wyszłem z założenia że mapkę zmienie w nieznacznyum stopniu a raczej dodam jej tego co ma np. CountryAbode. I w sumie tak jest przecież nic szczególnego nie zrobiłem. I komu będzie chciało się grać na dwóch podobnych mapkach zmienionych w nieznacznym stopniu. Skoro piszesz, że mogę zrobić z niej nawet Flats to Ty raczej mnie nie rozumiesz bo mapką ma być mała takie są super( lepiej dopracowane, szczegółowe itp.). Jeśli masz jeszcze w archiwóm g-g naszą rozmowe to możesz ja przedstawić na forum. :wink:
A tak w ogóle to zakończmy już tę bezsensową rozmowe bo zaczyna mnie wkurzać. Lepiej jej nie przeciągać bo jeszcze tego pożałujemy.
:chase: :shoot: :guard:
Kris
Bełkotliwiec
Posty: 20
Rejestracja: 14 października 2002, 06:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Kris »

Aby sprawa była jasna i skończył się w końcu konflikt związany z Kamasutrą napiszę kilka słów na ten temat, oraz co zadecydowałem w tej sprawie.

Na sam początek napiszę Bandit do ciebie, jakie mam do ciebie zastrzeżenia:

Prawda jest taka, że sam się zamotałeś w tej sprawie i za każdym razem piszesz, co innego w jednym z pierwszych postów, które napisałeś w temacie HT-Kamasutra czytamy, że
Bandit pisze:Ja mam masę pomysłów ale wolałbym jeśli można sam dorobić pare rzeczy.
Czyli np.
- zrobic piwnicę
- strych
- super magazyn zbrojeniowy
- wejście do piwnicy ukryć pod dywanem, który będzie "mowerem" oraz będą mogły przenikać przez niego "actorsy". Poto żeby przez zakryte przejście można było wpaść.
- klapka do piwnicy będzie otwierać sie do dołu tak aby nie przenikała przez dywan.
- niebo umieścić nieco wyżej żeby można było łazić po dachu
- dorobic komin. A w piwnicy zrobic piec. Natomiast w domu kominek.
Według mie, jeśli byś zrobił wszystkie te pomysły to moim zdaniem wyszłaby całkiem inna mapa i całkiem inaczej by się na niej grało, bo pojawiłyby się nowe drogi dotarcia do łupu i na pewno wpłynęłoby to też na wygląd mapy. Dlatego zgodziłem się na twoje modyfikacje, bo myślałem, że będą to po prostu dwie różne mapy. Po czym się okazuje, że zaczynasz udostępniać mapę pod tą samą nazwą i tylko z kilkoma poprawkami, ale zastrzegasz, że nie jest to jeszcze ukończona mapa, wtedy pojawiły się pierwsze zgrzyty jak każdy wie dwa pliki o tej samej nazwie nie mogą być w tym samym katalogu. To mi się już trochę nie spodobało, ale myślałem, że jak zakończysz pracę to ochrzcisz jakoś swoja wersję. W Końcu pojawia się twój post, który napisałeś ostatnio, i w którym piszesz, że mapę zmienisz w nieznacznym stopniu i że na dwóch niewiele różniących się mapach nikomu się grać nie będzie chciało. Tak, więc nie wiadomo, co ty w końcu chcesz zrobić z tej mapy, jeśli tylko przerobić detale to ja się na to nie zgadzam, a jeśli chcesz zrobić spore modyfikacje to wygląda na to, że się nie wywiązałeś ze swoich obietnic a wystawianie mapy przed każdym piątkiem i środą do testowania kilku wyrównanych textur i poprawce paru detali jest trochę bezsensu i na pewno wprowadza zamieszanie u graczy, lepiej by było dokończyć modyfikacje i dopiero mapę wystawić. W każdym bądź razie jest to już nieważne, ponieważ wycofuję się z mojej zgody na twoje modyfikacje niezależnie, jakie by one nie były, nie zgadzam się także na budowanie innego projektu na bazie mojej mapy. Decyzje taką podjąłem, ponieważ powstała poważna afera z tego powodu a ty Bandit wydaje mi się, że nie do końca wiesz czy chcesz poprawiać moje błędy czy dodać kilka swoich ciekawych pomysłów. Co do tej decyzji jestem w 100% przekonany i nic jej nie zmieni mam tylko nadzieje, że się na mnie nie pogniewasz znamy się w końcu, od kiedy istnieje Thievery i często razem pogrywaliśmy. Ja bym ci proponował żebyś zrobił niewielką mapkę od początku do końca sam i dla wszystkich zamieszanych w aferę Kamasutry tak będzie najlepiej. Ty będziesz 100% autorem mapki a gracz będą mieć więcej map.

Mam nadzieję że po tym poście skończy się ta cała afera i nie będzie sprzeciwów co do mojej decyzji a będziemy wtedy wszyscy żyli długo i szczęśliwie.
Kris
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Trochę mi szkoda kamasutry ale jeśli tak to trudno. No na początku to myślałem tylko dodać conieco ale potem jak odpaliłem mapkę w edytorze okazało się, że mogę też przy okazji coś poprawić więc wyszło tak że zrobiłem doróbki i poprawki. A samą mapkę specialnie nazwałem Kamasutra "coś tam" bo to Twoja mapka a ja z zamierzenia nie miałem ingerować w nią tak żeby powstała zupełnie nowa mapa. Specialnie dodawałem do nazwy "Kamasutra" ( poprawiona lub build ) żeby nie było zamieszania ale jak się okazało niektórzy nawet jak im się coś dopisze to nie mogą się pokapować a wystarczy tylko przejrzeć forum. Wyobraźcie sobie, że na forum wysłał bym mapkę o nazwie Th-Kamasutra.unr wtedy to dopiero było by fajnie no NIE! :evil: :!!:
:chase: :shoot: :guard:
Kris
Bełkotliwiec
Posty: 20
Rejestracja: 14 października 2002, 06:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Kris »

Wystawiam wam dzisiaj wersje z poprawionym problemem teleportacjai. Na to wygląda że jest to już wersja ostateczna.
http://www.3net.warlock.pl/thievery/pli ... asutra.zip
Kris
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Ostateczna ale nie dokońca. :P: :twisted: bo może kiedyś się zdażyć że pojawi się podobna mapka. :lol:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Ivvan
Poganin
Posty: 747
Rejestracja: 27 września 2003, 08:36

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Ivvan »

:P ja nadal sadze ze powinno byc jakies wejscie od zewnatrz do tego strychu lub do tej cudownej piwnicy :P fajniej by sie gralo bo wtedy na tak malej mapce by bylo bardzo duzo mozliwosci dla zarowno dla Thief jak i dla Guards :P.
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Na www.edysk.pl wysłałem pare demek z Kamasutry.
Nick: thiefage4
Hasło: thiefage4
Żeby je odpalić potrzebujecie UT i Thieverów z patch'ami 4.36 i 4.51.
Jeśli chcecie zobaczyć jak grają prawdziwi zawodowcy to zapraszam do ściągnięcia 8-)
Polecenia do oglądania demek:
demoplay nazwa -włączanie demka
stopdemo -wyłączanie demka
► Pokaż Spoiler
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Ivvan
Poganin
Posty: 747
Rejestracja: 27 września 2003, 08:36

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Ivvan »

Bandit zna tylko jedno slowo LOL nic wiecej
pozatym chlopaki chyba koncze z gra w TUT Bandit wie dlaczego i zreszta ten kto gral w srode o 21:00 to wie... ale bede jeszcze na forum zagladal wiec troche pogadam z wami... Bandit LOL twoje slowa zamieniaja sie w twoje drugie imie...
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

LOL
Powkurzam Cię jeszcze troszkę. :lol:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Ivvan
Poganin
Posty: 747
Rejestracja: 27 września 2003, 08:36

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Ivvan »

Poprostu jestes wkurzajacym czlowiekiem ale z takim czyms to trzeba sie urodzic tego sie nie dziedziczy...... LOL
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Kamasutra

Post autor: Bandit »

Zapraszam wszystkich na serwer Brody's Challenge. Jutro będzie grana na nim pierwszy raz Kamasutra. :wink:
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ