Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1940 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 wrz 2019 06:39 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2327
Lokalizacja: Deutschland
TMA MMP zawiera ThiefPathcer w wersji beta. Od pewnego czasu dostępny jest T2Fix: https://www.ttlg.com/forums/showthread. ... 7a974f481a. Zdjąłęm więc stare paczki.

Zainstaluj TMA, później T2Fix. A ustawienia, które mogą Ci pomóc znajdują się w innym pliku, cam_ext.cfg. Linie:
Kod:
; display refresh synchronization mode (in "single_display_mode"), default is 3 which means enabled
; in-game and in menu screens. To disable synch, set mode 0.
; NOTE: certain graphics driver settings may override synch behavior of the game
; NOTE2: synch support in windowed mode with "use_d3d_display", may depend on Windows version and settings
;vsync_mode 0
; for displays with really high refresh rates (like 120 Hz) the game might be running too fast,
; try following mode to make the game update every second display refresh (if supported by the card/driver)
;vsync_mode 7

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2019 06:44 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2327
Lokalizacja: Deutschland
Wracając do moich zmian w pliku cam_ext.cfg w starej paczce MMP do TMA. Są to jedynie:
Kod:
; enable software (ie. shader) based gamma and color processing (improves quality at the expense of performance,
; and also enables in-game gamma to be applied in windowed mode)
d3d_disp_sw_cc

; optional saturation setting when "d3d_disp_sw_cc" is enabled, 0 is black and white, 1 is normal color
; (does not affect menu screens)
d3d_disp_sw_cc_sat 0.55

; optional color filter when "d3d_disp_sw_cc", RGB values are between 0 and 1, default is "1 1 1" (white)
; (does not affect menu screens)
;d3d_disp_sw_cc_rgbfilter 1 0.7 0.3


; enable postprocessing (bloom)
postprocess 1

; bloom intensity factor, default is 5
bloomscale 5

; bloom/"glow" radius defined as percentage of the screen's diagonal, default is 2 (the larger values
; require more GPU processing)
bloom_range 2

; bloom saturation, 0 completely desaturated, 1 is fully colored, default is 0.7
bloom_saturation 0.5

; min value required (for R, G and B) in order for a pixel to be included in bloom processing, default is 0.6
; (with a low value a lot of surfaces will glow, with a high value only the really bright surfaces will glow)
; for SS2 you might want to consider increasing this slightly, as the game is generally brighter
bloom_threshold 0.5


Oryginalne:
Kod:
; enable software (ie. shader) based gamma and color processing (improves quality at the expense of performance,
; and also enables in-game gamma to be applied in windowed mode)
;d3d_disp_sw_cc

; optional saturation setting when "d3d_disp_sw_cc" is enabled, 0 is black and white, 1 is normal color
; (does not affect menu screens)
;d3d_disp_sw_cc_sat 0.25

; optional color filter when "d3d_disp_sw_cc", RGB values are between 0 and 1, default is "1 1 1" (white)
; (does not affect menu screens)
;d3d_disp_sw_cc_rgbfilter 1 0.7 0.3


; enable postprocessing (bloom)
;postprocess 1

; bloom intensity factor, default is 5
;bloomscale 5

; bloom/"glow" radius defined as percentage of the screen's diagonal, default is 2 (the larger values
; require more GPU processing)
;bloom_range 2

; bloom saturation, 0 completely desaturated, 1 is fully colored, default is 0.7
;bloom_saturation 0.7

; min value required (for R, G and B) in order for a pixel to be included in bloom processing, default is 0.6
; (with a low value a lot of surfaces will glow, with a high value only the really bright surfaces will glow)
; for SS2 you might want to consider increasing this slightly, as the game is generally brighter
;bloom_threshold 0.7


Efekt rozmycia i mniejsze nasycenie barw. Nic poza tym.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2019 21:19 
Ożywieniec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014 20:14
Posty: 119
W moim pliku było domyślnie to, co podałeś w pierwszym kodzie. Zamieniłam na to co podałeś niżej.
Mysz reaguje już normalnie, ale za to obraz mi pociemniał i za nic nie daje się rozjaśnić, nawet w ustawieniach monitora :)
Która linia decyduje o ustawieniach jasności?

_________________
.............


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2019 00:18 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4846
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Bardzo bym kogoś poprosił o przypomnienie: jaki plik i jak trzeba zmodyfikować, aby Thief przy odpalaniu otwierał najpierw !FM selector :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2019 00:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2592
Lokalizacja: Dublin
Kod:
cam_mod.ini

Usuń średnik przed opcją `fm`.

Cytuj:
; always start the FM Selector (if one is present)
fm

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2019 23:06 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4846
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
A no tak. Dzięki za przypomnienie! Proponuję dopisać tę poradę do pierwszego postu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2020 21:07 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 18 wrz 2007 14:07
Posty: 6
Czy ktoś może pomóc w ustawieniu polskich znaków w Thief Gold po zainstalowaniu tfixa w wersji 1.27? Wszystkie książki i listy mają pogubione polskie znaki. Próbowałem na wersji polskiej antologii i spolszczonej wersji steam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2020 21:02 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 18 wrz 2007 14:07
Posty: 6
Ostatecznie sam sobie pomogłem, a dokładnie osoba ze steam udostępniająca spolszczenie zrobiła poprawkę do tfixa 1.27. Jakby ktoś miał ten sam problem, co ja to rozwiązanie jest tutaj:

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1620531649


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2020 21:39 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4846
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Dzięki za info! Może komuś się przydać. Tymczasowo przyklejam temat, gdyż może ktoś go kiedyś wpisze do jakiegoś FAQ.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2020 12:50 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2327
Lokalizacja: Deutschland
Rozwiązanie jest banalne i nie trzeba ściągać packzi ważącej ponad 700MB. Wystarczy usunąć plik book.crf, który dodaje patch TFIX lub nadpisać go np. plikiem books.crf z Thiefa Antologii, plikiem books.crf z paczki MMP. Przy tworzeniu MMP miałem ten sam problem. Moim zdaniem, temat można odpiąć.

PS.
Przygotuję i udostępnię paczki z polskimi plikami z Antologii i z MMP, ważące kilkanaście KB.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2020 17:10 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009 14:34
Posty: 33
Lokalizacja: Wrocław
Witam,mam pewien problem z uruchomieniem Thiefa 2 z najnowszą paczką Mixthora.Nie jest to problem zapewne samej paczki,a Thief2Fix.Od razu powiem,że paczka tekstur necro i Thief2Fix ver.1.27b działały normalnie i tego do tej pory używałem.Od Thief2Fix ver.1.27c gra przy uruchomieniu pierwszej misji wywala do pulpitu z podwójnym błędem.Przy obecnym Thief2Fix ver.1.27d dzieje się tak samo.Zatem nie było dla mnie zaskoczeniem,że najnowsza paczka Mixthora także wywala mi grę w tym samym momencie,w ten sam sposób.

Thiefa 1 i Thiefa 2 (a także fanmisje) odpalam sobie na retro kompie z Win Xp,który utrzymuje przy życiu.


Pierwszy błąd: instrukcja spod "0x26cea6be" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x00000000".Pamięć nie może być read.

Drugi błąd: W aplikacji wystąpił wyjątek unknown software exception (0x0000015) pod adresem 0x26c49631.


Wie ktoś może co się zmieniło w najnowszej wersji Thief2Fix,co może powodować tego typu problemy?Może ktoś zna proste rozwiązanie?

Nie mam tego kłopotu z uruchamianiem kilku innych starszych gier,zainstalowanych na tym kompie.Bardzo mi to nie doskwiera,ostatecznie mogę grać z Thief2Fixem ver.1.27b i teksturami necro,ale chętnie bym zerknął na nową paczkę Mixthora (z Thief 1 i najnowszą paczką żadnych problemów nie ma) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2020 07:39 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2327
Lokalizacja: Deutschland
1) Opisz krok po korku, co zainstalowałeś i co zrobiłeś z paczką MMP TMA Necro?
2) Jaką masz wersję Thief Metal Age? Z jakiego portalu / gazety / serwisu / źródła masz grę?
3) Dlaczego nie uruchamiasz gry pod Win7/Win8/Win10?

FAQ z MMP:
W jaki sposób zainstalować daną paczkę?
Cytuj:
Thief - The Metal Age
1) Zainstaluj grę.
2) Zawartość paczki MMP przenieś / rozpakuj do katalogu głównego gry.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2020 08:07 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009 14:34
Posty: 33
Lokalizacja: Wrocław
1.Zainstalowałem czystą grę.Do folderu z zainstalowaną grą wrzuciłem po prostu zawartość twojej paczki i to wszystko.Żadnego pliku jeszcze nie edytowałem,nigdy tak nie robię dopóki nie odpalę gry.Tutaj tylko ustawiłem w menu gry rozdzielczość,sterowanie i odpaliłem pierwszą misję.Gra wywala się w momencie jej odpalenia (po filmiku i kliknięciu "dalej").

2.Polska wersja Thief Antologia na płycie z "kolekcji klasyki".

3.Posiadam laptop z win7,jednak jeśli mogę to gram w takie gry jak Thief 1 i 2 (+ fanmisje) na starszym kompie.Wiem,że może ciężko uwierzyć,ale do czasu ukazania się Thief2Fix ver.1.27c wszystko działało bez żadnych błędów. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2020 08:51 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2327
Lokalizacja: Deutschland
Dziwne... Mam rozne wersje TG/TMA (Antologia, GOG, Steam, TopSecret) i na kazdej funkcjonuje bez problemow. Mam tylko Win10...
Wczoraj zainstalowalem TMA z Antologii i skopiowalem cala zawartosc MMP TMA do TMA. Wyszystko dziala.

*

A jesli zainstalujesz TFIX v1.27d na czystym Thief-e? Bez MMP. Czy misja sie uruchamia?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2020 10:32 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009 14:34
Posty: 33
Lokalizacja: Wrocław
Nie.Zainstalowanie na czystym Thief 2 ,T2fixa v.1.27d (tym razem bez paczki necro i niczego innego),daje ten sam skutek.

Spróbuję potem przeinstalować directX,biblioteki net framework i visual c++ ,bo coś mi mówi że tego typu błędy mogą mieć jakieś powiązanie.

Gdybym tylko wiedział co dodano do Thief2fix v.1.27c i 1.27d (a czego nie było w ver.1.27b) to byłbym bliżej prawdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1940 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78

Teraz jest 30 wrz 2020 15:44


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron